Knøttet Skrevet 27. november 2007 Forfatter #1041 Skrevet 27. november 2007 Flott at alt ser så bra ut da! Dessuten tror jeg at jeg må snike til meg noen av de oppskriftene du har fått også Helt merkelig at jernlageret mitt var så bra, for jeg er ikke noe flink til å spise ordentlig selv om jeg er veggis Snik i vei! ===================================== Nå har jeg kjøpt inn grovkornvafler eller noe sånt, og sunt mel til å lage boller- så nå skal det bakes og spises! :-D Det er iallfall bedre enn de dvaske, ikke så veldig gode bollene jeg kjøper på butikken Skal få laget etter oppskriften til Lilith også, men var bare en hastetur på butikken i dag, og visste ikke hva jeg trengte. Fortalte det til en av mine beste venninner i dag, den eneste av de som ikke visste det. Hun trodde meg nesten ikke i begynnelsen Men hun ble kjempeglad og syntes det var sååå koselig Det er så koselig å fortelle folk det når de blir så glade! :-D Mannen er verdens beste, han har lagd middag til jeg kom hjem i kveld... Så nå blir det ordentlig middag og iskald bokscola
Knøttet Skrevet 27. november 2007 Forfatter #1044 Skrevet 27. november 2007 Snille mannen! :-D Hvordan går det med kvalmen? Veldig snill og skjønn mann :rødme: Kvalmen har holdt seg unna, så lenge jeg spiser regelmessig nok...
Knøttet Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1045 Skrevet 28. november 2007 Da hadde jeg endelig fått prøvesvarene i posten!:-d Ikke at jeg forstår så mye, akkurat men... Jeg googlet litt, og fant iallfall ut noe Merkelig nok har jeg ikke antistoffer mot toxo, selv om jeg har vokst opp med katt siden jeg var seks år, og jeg nå har kanin... Tolket iallfall prøvesvaret "toxo ant NEG" til at jeg er negativ. Jeg har antistoffer mot Rubella (altså røde hunder), noe jeg egentlig visste siden mamma sier jeg har tatt den vaksinen som barn. Hb 11,3 Folat >45 (litt for høyt sa de hos legen) TIBC 53 (transportproteinet for jern, er referanseverdi hos kvinner er på 49, skal være litt forhøyet hos gravide) Resten av listen tror jeg er jernnivå, at jeg er hiv-negativ og at jeg har rhesus pluss blod + et par ting jeg ikke forstår hva er, men legen hadde vel forklart om det var noe farlig
Knøttet Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1046 Skrevet 28. november 2007 Da står det speltbolledeig og hever på kjøkkenet! Tror de blir kjempegode, deigen var iallfall god Jeg er alt for glad i å maule... Jeg skal snart på jobb, og deigen skal heve 1 time, og så skal bollene heve 1 time, så enten blir det boller veldig sent, eller så må mannen hjelpe til... Håper på det siste
Lilith Skrevet 28. november 2007 #1047 Skrevet 28. november 2007 Jeg vil også ha boller! Men først skal jeg på trening ... *sutre* Bra resultatene dine så fine ut!
Knøttet Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1048 Skrevet 28. november 2007 Jeg vil også ha boller! Men først skal jeg på trening ... *sutre* Bra resultatene dine så fine ut! Gleder meg! :-D Bare synd jeg er så dum at jeg begynner på de nå, når jeg har hatt hele dagen på meg... Jeg skal på jobb, vil ikke *også sutre* Kos deg på trening! :-D
Gjest imli Skrevet 28. november 2007 #1049 Skrevet 28. november 2007 Fint at resultatene dine så bra ut da. Jeg skjønte ikke så mye av mine jeg - bare at jeg hadde 0 + blod og ikke hadde HIV... Men de sier nok fra om det er noe galt med oss! Driver å småspiser på grønne epler og klementiner om dagen jeg... Det er jo veldig godt og sunt å ha å spise. Knall grønne epler... nam! Jeg fikk sjokoladekick i går da, men vi hadde ikke sjokolade... Greit å ha nugatti tilgjengelig... Noen spesiell grunn til at du er vegetarianer, medisinsk eller selvvalgt? Hadde ikke jeg klart tror jeg... Spiser ikke så mye kjøtt, men likevel. Er det bare kjøtt du ikke spiser?
Knøttet Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1050 Skrevet 28. november 2007 Fint at resultatene dine så bra ut da. Jeg skjønte ikke så mye av mine jeg - bare at jeg hadde 0 + blod og ikke hadde HIV... Men de sier nok fra om det er noe galt med oss! Driver å småspiser på grønne epler og klementiner om dagen jeg... Det er jo veldig godt og sunt å ha å spise. Knall grønne epler... nam! Jeg fikk sjokoladekick i går da, men vi hadde ikke sjokolade... Greit å ha nugatti tilgjengelig... Noen spesiell grunn til at du er vegetarianer, medisinsk eller selvvalgt? Hadde ikke jeg klart tror jeg... Spiser ikke så mye kjøtt, men likevel. Er det bare kjøtt du ikke spiser? Fikk du vite blodtypen din? Det fikk ikke jeg, de sa de ikke sjekket det lengre Så da får jeg vel bare tro på at den testen på videregående var riktig Jeg forstod ikke en døyt av resultatene, så jeg ringte og maste jeg Merkelig at jeg ikke har antistoffer mot toxo når jeg vokste opp med katt.. Klementiner er så godt! Gleder meg til appelsinene blir modne og gode, er de kanskje blitt det allerede? Selvvalgt vegetarianer. Dvs det rette ordet er vel egentlig pescetarianer, for jeg spiser fisk. Selvvalgt meget kresen vegetarianer Det er bare kjøtt jeg ikke spiser, ja. Og de tingene jeg liker, f.eks er jeg ikke særlig glad i fisk, utenom laks...
Knøttet Skrevet 28. november 2007 Forfatter #1051 Skrevet 28. november 2007 Jeg skal aldri ta bussen når det er fotballkamp igjen! På ene busstoppet rett ved stadionen kom det på en hel drøss med folk, bussen var så stappet at det var ille, og det tok kjempelang tid å få med alle sammen. Jeg er så glad jeg hadde sitteplass, ellers hadde jeg sikkert blitt slapp og dårlig... Passet godt på magen når jeg gikk av, vil ikke bli knuffet i alle retninger. Etter i morgen er det helg! Da skal vi til svigerfamilien, gleder meg! :-D Skjønner ikke at jeg ikke har antistoffer mot toxo, jeg har vokst opp med katt, og jeg koser alle katter jeg kommer i nærheten av. Gale kattedamen... Dessuten, før jeg ble vegetarianer maulet jeg rå kjøttdeig når vi lagde kjøttkaker til middag
naley Skrevet 29. november 2007 #1052 Skrevet 29. november 2007 Jeg skal aldri ta bussen når det er fotballkamp igjen! På ene busstoppet rett ved stadionen kom det på en hel drøss med folk, bussen var så stappet at det var ille, og det tok kjempelang tid å få med alle sammen. Jeg er så glad jeg hadde sitteplass, ellers hadde jeg sikkert blitt slapp og dårlig... Passet godt på magen når jeg gikk av, vil ikke bli knuffet i alle retninger. Etter i morgen er det helg! Da skal vi til svigerfamilien, gleder meg! :-D Skjønner ikke at jeg ikke har antistoffer mot toxo, jeg har vokst opp med katt, og jeg koser alle katter jeg kommer i nærheten av. Gale kattedamen... Dessuten, før jeg ble vegetarianer maulet jeg rå kjøttdeig når vi lagde kjøttkaker til middag ÆSJ at du klarte det. Grøsse med tanken! så enig an buss å fotball... Kom på en slik buss ei gang, bussen sko ta 25 min mens 55 tok den ca. Fytti jeg var sur.
Knøttet Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1053 Skrevet 29. november 2007 ÆSJ at du klarte det. Grøsse med tanken! så enig an buss å fotball... Kom på en slik buss ei gang, bussen sko ta 25 min mens 55 tok den ca. Fytti jeg var sur. Syntes det var kjempegodt, jeg! Det er lenge siden nå da... Huff, ja... ikke mye moro når bussen blir kjempeforsinka, og står kanskje ti minutter på busstoppet og tar på folk til bussen blir så full at den knapt kan kjøre etterpå...
Midnattsol Skrevet 29. november 2007 #1054 Skrevet 29. november 2007 Begynner det å vises på magen, eller?
Knøttet Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1055 Skrevet 29. november 2007 Begynner det å vises på magen, eller? Nei, egentlig ikke... Synes ikke det selv, iallfall. ================================== Bekymret nå... både i dag og i går har jeg hatt litt lysebrun utflod... Mulig det er pga eller at jeg var ganske stressa og lei i går, men blir så bekymra! Jeg vil ha ul, og jeg vil ha det nååååå!! Vel... i dag skal jeg skjemme meg bort med Dolly Dimples pizza! :-D
Knøttet Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1056 Skrevet 29. november 2007 (endret) Kan jo legge ut et aldri så lite magebilde... Dette er iallfall utgangspunktet mitt, sånn mer eller mindre. Tror ikke det vises noe særlig enda. Endret 29. november 2007 av Knøttet
MellonCollie Skrevet 29. november 2007 #1057 Skrevet 29. november 2007 Gøy med et magebilde nå så man har noe å sammenligne med!
Knøttet Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1058 Skrevet 29. november 2007 Gøy med et magebilde nå så man har noe å sammenligne med!
bizzy Skrevet 29. november 2007 #1059 Skrevet 29. november 2007 Koselig med magebilde Er ikke unormalt med litt lysebrun utflod etter sex når man er gravid fordi slimhinnene i skjeden lettere får små sår. Men om du er veldig bekymret så er det bedre å kontakte legen å få en samtale og evnt. ul i stedet for å gå å bekymre seg!!
Knøttet Skrevet 29. november 2007 Forfatter #1060 Skrevet 29. november 2007 Koselig med magebilde Er ikke unormalt med litt lysebrun utflod etter sex når man er gravid fordi slimhinnene i skjeden lettere får små sår. Men om du er veldig bekymret så er det bedre å kontakte legen å få en samtale og evnt. ul i stedet for å gå å bekymre seg!! Til og med dagen etter sex, og dagen etter der igjen? *bekymret*. Vil ikke ringe legen heller, føler jeg maser og er overhysterisk. Har jo heldigvis ikke vondt i magen da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå