Knøttet Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1001 Skrevet 21. november 2007 Gratulerer med jobben da! Soppsuppe var vi på jakt etter en stund også! Men så fikk plutselig Rema den tilbake i hyllene igjen Ha en fin dag! Takk! :-D Skeptisk til å ta gleden på forskudd, siden jeg ikke har skrevet under på noe, men sjefen sier jo jobben er min, så Åh, de har den ikke på noen av de tre Rema-ene her! Jeg vil ha skogsoppsuppe!!! En fin dag til deg også! :-D Åhh, nå ble jeg så glad for deg - gratulerer så mye med jobben Takk! :-D Du vet kanskje dette allerede.. men jeg var på Ultra i dag, og plutselig så jeg at de hadde pærebrus der! Så da vet du det i tilfelle du går tom igjen Kjøpte med en liten flaske til meg selv, må jo prøve det etter alt du har fortalt! Forveningene mine er stooore Hadde de?! Jeg ringte faktisk dit den perioden jeg bare måtte ha pærebrus... Skulle ringe tilbake dagen etter og snakke med noen andre, men så ble det ikke til at jeg gjorde det Da vet jeg det! :-D
Chica Skrevet 21. november 2007 #1002 Skrevet 21. november 2007 Hva slags jobb er det? Fast jobb? 100% Kjekt med litt trygghet før du går ut i permisjon da
Knøttet Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1003 Skrevet 21. november 2007 Tok blodprøver og leverte urinprøve hos legen i dag. Siden jeg står opp ihvertfall én gang hver natt for å gå på do for tida så var jeg redd det skulle bli feil hvis jeg ikke sov hele natten gjennom og tok prøve av den urinen som kom da, men jeg greide å holde meg selv om jeg våknet i natt også. Glemte å spørre om de sjekker for toxo på den blodprøven!! Legen min sa at de skulle gjøre det, men de fylte jo ut nytt skjema nå... Må ringe og høre i morgen *notere*. Ellers sjekket de jernlagerene mine, forskjellige sykdommer, b12 og mye mer. Fikk mast og spurt litt også Legen mente det skulle gå bra med boblebad, men vet ikke om jeg tar sjansen siden det er litt omstridt... Dessuten blir jeg lett slapp i varme temperaturer... (Svigers har boblebad, frister litt når vi drar dit om en ukes tid... ). Jeg snudde Bakeriet (tror de heter det?) på hodet i dag, ved å spørre om melken de bruker i fetaosten er pasteurisert, siden jeg kjøpte meg baguett med fetaost i forrige uke. Det er den! :-D Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å ha spist fetaost Mannen er så søt... han gjorde mesteparten av husarbeidet i dag, for jeg var sliten etter å ha vært på jobb hele dagen. Dessuten snakker han til lille Fragle, og stryker meg på magen :rødme: Vurderer å begynne å ta magebilder snart, selv om jeg ikke har noe babymage må jeg jo ha sammenligningsgrunnlag;)
Ella* Skrevet 21. november 2007 #1004 Skrevet 21. november 2007 (endret) Jeg snudde Bakeriet (tror de heter det?) på hodet i dag, ved å spørre om melken de bruker i fetaosten er pasteurisert, siden jeg kjøpte meg baguett med fetaost i forrige uke. Det er den! :-D Da trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å ha spist fetaost Mannen er så søt... han gjorde mesteparten av husarbeidet i dag, for jeg var sliten etter å ha vært på jobb hele dagen. Dessuten snakker han til lille Fragle, og stryker meg på magen :rødme: Vurderer å begynne å ta magebilder snart, selv om jeg ikke har noe babymage må jeg jo ha sammenligningsgrunnlag;) Så bra at du kan spise fetaost med god samvittighet! Vet du om fetaosten man får kjøpt i butikkene er laget av pasteurisert melk...? Det med magebildene tenker jeg også! Har tenkt å ta et snart, bare for å kunne se utviklingen... Men venter litt, av forskjellige årsaker. Endret 21. november 2007 av Ella*
Knøttet Skrevet 21. november 2007 Forfatter #1005 Skrevet 21. november 2007 Så bra at du kan spise fetaost med god samvittighet! Vet du om fetaosten man får kjøpt i butikkene er laget av pasteurisert melk...? Det med magebildene tenker jeg også! Har tenkt å ta et snart, bare for å kunne se utviklingen... Men venter litt, av forskjellige årsaker. Nei, jeg aner ikke... Men det skal stå på boksen du kjøper fetaosten i Jeg har ikke fått tatt magebilder enda pga 1. jeg er lat 2.jeg er treg 3.jeg vil ta om morgenen, for da er magen flatest, og jeg orker ikke det når jeg skal stå opp tidlig, det er stress
Gjest imli Skrevet 22. november 2007 #1006 Skrevet 22. november 2007 Du må komme med magebilder etterhvert ja! Jeg tok ikke før uke 19, var ingen vits i å ta før, da syntes det jo ikke... Men sikkert greit å ta et for sammenliknings da!
flickan Skrevet 22. november 2007 #1007 Skrevet 22. november 2007 Arla sin fetaost (er vel den som er mes vanlig) er laget av p.melk:) fetaost
Midnattsol Skrevet 22. november 2007 #1008 Skrevet 22. november 2007 Gratulerer så masse med jobb! :-D Hva er det med om ting er pastaurisert eller ikke?
Ella* Skrevet 22. november 2007 #1009 Skrevet 22. november 2007 Nei, jeg aner ikke... Men det skal stå på boksen du kjøper fetaosten i Jeg har ikke fått tatt magebilder enda pga 1. jeg er lat 2.jeg er treg 3.jeg vil ta om morgenen, for da er magen flatest, og jeg orker ikke det når jeg skal stå opp tidlig, det er stress Får ta en liten runde og sjekke, for fetaost er skikkelig godt Kjenner meg veeeldig igjen i punktene dine! Men vi har jo god tid på oss da, i hvert fall jeg
Knøttet Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1010 Skrevet 22. november 2007 Du må komme med magebilder etterhvert ja! Jeg tok ikke før uke 19, var ingen vits i å ta før, da syntes det jo ikke... Men sikkert greit å ta et for sammenliknings da! De jeg eventuelt tar nå snart blir bare for sammenligning, for selv om jeg har litt på magen er det ikke pga baby... jeg er normalvektig, men har ikke flat mage... Arla sin fetaost (er vel den som er mes vanlig) er laget av p.melk:) fetaost Kjekt å vite Gratulerer så masse med jobb! :-D Hva er det med om ting er pastaurisert eller ikke? Takk:) Bør ikke spise ting lagd av melk som ikke er pasteurisert pga bakterier og slikt, tror jeg... Pasteurisering er jo varmebehandling som gjør at slike skadelige ting blir borte (ikke god til å forklare). Får ta en liten runde og sjekke, for fetaost er skikkelig godt Kjenner meg veeeldig igjen i punktene dine! Men vi har jo god tid på oss da, i hvert fall jeg Godt jeg ikke er alene! Jepp, fetaost er godt
Knøttet Skrevet 22. november 2007 Forfatter #1011 Skrevet 22. november 2007 I dag har formen vært litt så som så... Ikke kvalm, men slapp og veldig sulten. Har brukket meg en del, ikke bare når jeg har prøvd å bruke skjerf. Skikkelig ubehagelig Vi har fått videokamera! Mannen fikk med et lite videokamera fra jobben, med en bitteliten feil som gjorde at kunden fikk et nytt et på forsikringen. Det er ikke verdens beste kvalitet, men bra nok til å ha det litt moro med Mamma har stolt fortalt til noen venninner at hun skal bli mormor, hun vil bli mormor, ikke besteomor Familien til mannen har begynt å spørre om det er noe på gang hos oss Foreldrene hans svarer bare avvikende og sier de ikke vet noe
Lilith Skrevet 23. november 2007 #1012 Skrevet 23. november 2007 Jeg har ikke fått tatt magebilder enda pga 1. jeg er lat 2.jeg er treg 3.jeg vil ta om morgenen, for da er magen flatest, og jeg orker ikke det når jeg skal stå opp tidlig, det er stress Hehehe ... jeg er akkurat på samme måten! Er litt sånn som han i gule sider-reklamen: "Men jeg HADDE tenkt at ...", "Jeg SKULLE gjøre ..." Gratulerer med jobb, forresten - moro! Morsomt når foreldre/svigers forsnakker seg/prøver å sno seg unna nærgående spørsmål. Mamma tråkket i salaten med begge beina her om dagen da hun snakket med en venninne som også skal bli bestemor. Venninnen sier at hun har rådet datteren til å prøve å få låne mest mulig utstyr, og da sier mamma "Ja, det er akkurat det jeg sier til Lilith også!" før hun tar seg i det. Venninnen spør: "Jøss, er Lilith gravid også?" og mamma ror så det fosser med "Øh ... ne-neida! Men .. øh ... det blir vel kanskje etter hvert - vi håper jo på det!" Stakkars, hun var så flau etterpå! Jeg syntes jo bare det var morsomt. Ha en superduper helg, Knøttet!
Knøttet Skrevet 23. november 2007 Forfatter #1013 Skrevet 23. november 2007 Hehehe ... jeg er akkurat på samme måten! Er litt sånn som han i gule sider-reklamen: "Men jeg HADDE tenkt at ...", "Jeg SKULLE gjøre ..." Gratulerer med jobb, forresten - moro! Morsomt når foreldre/svigers forsnakker seg/prøver å sno seg unna nærgående spørsmål. Mamma tråkket i salaten med begge beina her om dagen da hun snakket med en venninne som også skal bli bestemor. Venninnen sier at hun har rådet datteren til å prøve å få låne mest mulig utstyr, og da sier mamma "Ja, det er akkurat det jeg sier til Lilith også!" før hun tar seg i det. Venninnen spør: "Jøss, er Lilith gravid også?" og mamma ror så det fosser med "Øh ... ne-neida! Men .. øh ... det blir vel kanskje etter hvert - vi håper jo på det!" Stakkars, hun var så flau etterpå! Jeg syntes jo bare det var morsomt. Ha en superduper helg, Knøttet! Haha! Han i gule-sider-reklamen er ille på det der! Takk:) Det passet så utrolig godt med fast jobb nå! :-D Hehe, så søt mammaen din er da;) Ikke så lett å ro seg bort fra den der, nei! Venninna til mamma tippet det, pga mamma ble så opphengt i noen søte babyklær i byen En superduper helg til deg også! :-D
Knøttet Skrevet 23. november 2007 Forfatter #1016 Skrevet 23. november 2007 Helg! God helg, Knøttet God helg!!! :-D God fredag! God helg!! ================================== Merker at noe er på gang, for jeg blir skikkelig slapp og må spise før jeg faller sammen... Dette skjer alt for ofte, gjerne en halvtimes tid etter at jeg har spist ordentlig mat... I dag har jeg greid meg på skolebrød, bolle og yoghurt i tillegg til frokost og lunsj. Tror jeg må finne noe sunnere å småspise fremover, blir veldig usunt dette! Uansett hvor lite jeg drikker før jeg legger meg må jeg på do en gang hver natt. Plagsomt, og så føler jeg meg småsvimmel og uggen når jeg står opp. Gleder meg til søndag, for da er det helg! Føler at jeg har jobbet alt for mye denne uka, tilsammen har jeg jobbet 39timer, når jeg har jobbet ferdig i morgen
flickan Skrevet 24. november 2007 #1017 Skrevet 24. november 2007 Uff, da ikke bra å være så dårlig.. Ikke for å være belærende, men jeg tror det blir verre hvis du spiser usunne tung som får blodsukkeret veldig ujevnt.. Men jeg vet hvor vanskelig sånt kan være.. Kanskje du kan avtale litt mer pause med sjefen din? Alternativet er jo at du blir nødt til å skemlde deg etterhvert. Håper du er bedre i helgen hvertfall. =) stor
GlamCat Skrevet 24. november 2007 #1018 Skrevet 24. november 2007 Har du ikke flyttet til graviddagbokforumet ennå? Trodde ikke at jeg skal finne deg her Bra å høre at du har det bra Og fått deg en ny jobb. Gratulerer
Knøttet Skrevet 24. november 2007 Forfatter #1019 Skrevet 24. november 2007 Uff, da ikke bra å være så dårlig.. Ikke for å være belærende, men jeg tror det blir verre hvis du spiser usunne tung som får blodsukkeret veldig ujevnt.. Men jeg vet hvor vanskelig sånt kan være.. Kanskje du kan avtale litt mer pause med sjefen din? Alternativet er jo at du blir nødt til å skemlde deg etterhvert. Håper du er bedre i helgen hvertfall. =) stor Nei, det er kjedelig... Heldigvis varierer formen en del, så jeg er ikke bare dårlig Du har sikkert rett, det er vel ikke det beste å spise mye sukker Sjefen min har forståelse for at jeg av og til må snike meg bort og spise littegrann, eller sette meg ned- det har iallfall gått bra hittil God helg! Har du ikke flyttet til graviddagbokforumet ennå? Trodde ikke at jeg skal finne deg her Bra å høre at du har det bra Og fått deg en ny jobb. Gratulerer Nei, jeg er litt treg... Takk! :-D Veldig fornøyd
Knøttet Skrevet 24. november 2007 Forfatter #1020 Skrevet 24. november 2007 Uke 9 Nå er det endelig helg!! Gjett om jeg skal slappe av og kose meg! :-D
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå