Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Har du lavt blodtrykk du også? Jeg har nemlig også det, iflg jordmor. Hadde ikke peiling på hva slags blodtrykk det var vanlig å ha, men det var visst noe sånt som 120-125/80 som var det optimale... Ikke rart jeg fortsatt er trøtt da, nei. Hva ligger du på?

Ha en fin helg!

:Nikke: Det har bare blitt verre siden jeg ble :gravid: Utrolig plagsomt, av og til må jeg bare sette meg ned og ta det heeelt med ro :trist:

Tror det er 120 over 80 som er det "vanlige" blodtrykket.

Mitt blodtrykk er akkurat passe hver gang jeg er hos legen, men jeg har aldri følt det ubehaget når jeg har vært hos legen... Tidligere, før jeg ble gravid målte legen blodtrykket mitt og sa det var lavt, men nå er det ikke det når jeg er hos legen, bare ellers... :(

En fin helg ønskes deg også!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe blodtrykket ikke blir altfor lavt da. Skjønner at det er ubehagelig....

Ønsker deg en fin uke!

Tenk, nå har du passert 8 uker allerede :)

:klemmer:

Skrevet
Får håpe blodtrykket ikke blir altfor lavt da. Skjønner at det er ubehagelig....

Ønsker deg en fin uke!

Tenk, nå har du passert 8 uker allerede :)

:klemmer:

:Nikke: Skikkelig ubehagelig.. Skulle ønske noe hjalp mot det! Har hørt lakris, skal prøves, jeg er bare litt treg... :sjenert:

Ja, det er utrolig at jeg har passert 8 uker! :-D

En fin uke ønskes deg også!! :-D

:klem:

=================================

På onsdag skal jeg til legen. Dvs, ikke til legen men bare inn og ta rutineblodprøver, urinprøve og finne ut av jernlageret mitt, blodsukker, blodtype og sikkert mer.

Tror jeg må spørre om jeg kan ta boblebad eller ikke, for svigers har boblebad som jeg har litt lyst til å prøve... Jeg finner motstridende svar på sm-forumet, da er det vel tryggere å spørre legen :)

Skrevet

Nå ser det ut til at jeg får den høyere stillingen hos min nåværende jobb... og jeg har så dårlig samvittighet i forhold til sjefen!! :( Tror jeg kommer til å si det, for det er en såpass liten bedrift, og jeg må forholde meg til sjefen mye fremover... Gruer meg til å si det, håper ikke hun blir sur... Håper jeg får jobben likevel ... Jeg hater dilemmaer!! :kjefte:

Skrevet
det ordner seg sikkert kjempe greit :):kose:

Håper det... sjefen er jo veldig allright... men vet aldri..

Takk :):klem:

Skrevet

Du får ha lykke til hos legen da!

Ikke noe moro med lavt blodtrykk. Jeg er i alle fall ganske svimmel til tider, med et blodtrykk på 90/55... Kan jo hende du har lav blodprosent også da, da kan man jo også bli litt slapp.

Skrevet

Håper sjefen din er så real som hun virker :) Dette går nok bra!

Skrevet
Lykke til med praten med sjefen :klem:

Takk:) :klem:

Lykke til :klemmer:

Takk:) :klemmer:

Du får ha lykke til hos legen da!

Ikke noe moro med lavt blodtrykk. Jeg er i alle fall ganske svimmel til tider, med et blodtrykk på 90/55... Kan jo hende du har lav blodprosent også da, da kan man jo også bli litt slapp.

Takk:)

Nei, lavt blodtrykk er forferdelig slitsomt... Blodprosenten min er helt fin, men skal sjekke jernlageret i morgen.

Håper sjefen din er så real som hun virker :) Dette går nok bra!

Det er hun ;)

Skrevet

:hoppe: :juhu: :danse:

Sjefen ble bare glad på våre vegne, hun! :-D Sa det ikke hadde noe å si for jobben sin del, jeg kan jo ikke diskrimineres pga noe sånt :)

Nå har jeg ikke skrevet under på kontrakt for jobben enda, men hun har sagt jeg får den :danse:

Skulle ha soppsuppe til middag i dag, men hverken De tre Rema-ene her eller Bunnpris hadde :kjefte: Jeg som ville så gjere ha slik suppe!! :(

Snart tror jeg jeg gir opp å gå med skjerf, det går bare ikke! Jeg nærmest kaster opp bare jeg legger skjerfet rundt halsen... Jeg har alltid vært litt slik, men nå er det så ille at jeg brekker meg med en eneste gang, skikkelig ubehagelig :(

Jeg nærmest snudde 7-eleven på hodet idag, når jeg spurte om fetaosten i Børeken deres var pasteurisert :fnise: Til slutt så var det ei som visste det, og jeg kan visst spise Børek med god samvittighet fremover :)

Skrevet
hehe søt du er :)

Så godt du fikk jobben :)

:sjenert:

Veldig fornøyd! :-D

Dog, jeg har ikke skrevet under på noe...

Gratulerer med jobben! :)

Takk! :-D

Har ikke skrevet under på noe da, men...

Gjest Ballerina
Skrevet

Men så lenge hun har sagt du får den så går vi jo ut fra det!! :juhu:

Natta :klemmer:

Skrevet
Men så lenge hun har sagt du får den så går vi jo ut fra det!! :juhu:

Natta :klemmer:

Jepp... får tro det ;)

God natt! :klem:

======================================

I min søken på skogsoppsuppe (som ingen av de hersens butikkene her oppe har! :kjerfte: ) gikk jeg inn på innvandrerbutikken som ligger rett ved siden av leiligheten vår. De hadde selvsagt ikke suppen de heller, men til min store glede fant jeg falafelmiks! :-D Gjett hvilken vegetarianer som ble kjempeglad da! :-D

Skrevet

Gratulerer med jobben da!

Soppsuppe var vi på jakt etter en stund også! Men så fikk plutselig Rema den tilbake i hyllene igjen ;)

Ha en fin dag!

Skrevet

Åhh, nå ble jeg så glad for deg - gratulerer så mye med jobben :klem:

Skrevet

Du vet kanskje dette allerede.. men jeg var på Ultra i dag, og plutselig så jeg at de hadde pærebrus der! Så da vet du det i tilfelle du går tom igjen :)

Kjøpte med en liten flaske til meg selv, må jo prøve det etter alt du har fortalt! Forveningene mine er stooore :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...