naley Skrevet 4. november 2007 #881 Skrevet 4. november 2007 Høres ut som dere har kost dere til tross for kvalmen plager deg. Håper du får en fin dag i morgen uten kvalme
Knøttet Skrevet 4. november 2007 Forfatter #882 Skrevet 4. november 2007 Huff, det høres ikke koselig ut. Får håpe du finner mat du taler å spise, eller noen "triks" for å dempe kvalmen litt. Trodde også at ingefær kunne brukes av gravide.... Bra du har en snill mann! Høres ut som dere koste dere som reserveforeldre Det er ganske så kjipt, ja Håper virkelig ikke jeg er like kvalm i morgen, men jeg finner vel på noe. Skal spørre ut venninna mi, hun har mye erfaring med svangerskapskvalme;) Ingefær kan brukes av gravide, men det var kanskje ikke riktig type? Ikke vet jeg... skal spørre venninna om det også. Veldig kjekt å ha venner som har gått gjennom det før Mannen er verdens snilleste :rødme: Høres ut som dere har kost dere til tross for kvalmen plager deg. Håper du får en fin dag i morgen uten kvalme Jada, når kvalmen ga slipp ble det så mye bedre med én gang Takk for det, håper det jeg også!!
Midnattsol Skrevet 4. november 2007 #883 Skrevet 4. november 2007 Tror dere må utvide barnesangrepertoaret, gitt. Natta!
Knøttet Skrevet 4. november 2007 Forfatter #884 Skrevet 4. november 2007 Tror dere må utvide barnesangrepertoaret, gitt. Natta! Det tror jeg også!! Ille at vi kan maks to sanger eller noe! God natt!
Gjest *smak* Skrevet 4. november 2007 #885 Skrevet 4. november 2007 Det er igrunnen fasinerende å følge med i signaturen din Knøttet! (hvordan fosteret utvikler seg) Ha en fin uke!
Gjest Ballerina Skrevet 5. november 2007 #886 Skrevet 5. november 2007 Jeg har lest et sted at man kan lage ingefærte så skal det hjelpe mot morgenkvalme. Du tar hel ingefær (fersk, delt opp i biter) og heller kokende vann på, så tar du ingefæren utav før du drikker den! Ha en fin dag!!
GlamCat Skrevet 5. november 2007 #887 Skrevet 5. november 2007 (endret) God morning sunshine Håper du har en god morgen uten kvalme Endret 5. november 2007 av GlamCat
naley Skrevet 5. november 2007 #888 Skrevet 5. november 2007 Det tror jeg også!! Ille at vi kan maks to sanger eller noe! God natt! Kan en del kristne barne sanger, gikk i barnekor som liten og mamma sang mye for meg på sengekanten. Jeg og mannen lå en kveld å prøvde huske på noen. Litt komiske egentlig ligger ekteparet i senga å synger barnesanger så er vi ikke gravide ei gang
Lilith Skrevet 6. november 2007 #889 Skrevet 6. november 2007 Håper kvalmen ikke plager deg altfor mye i dag!
Knøttet Skrevet 6. november 2007 Forfatter #891 Skrevet 6. november 2007 Det er igrunnen fasinerende å følge med i signaturen din Knøttet! (hvordan fosteret utvikler seg) Ha en fin uke! Det synes jeg også! Takk det samme Jeg har lest et sted at man kan lage ingefærte så skal det hjelpe mot morgenkvalme. Du tar hel ingefær (fersk, delt opp i biter) og heller kokende vann på, så tar du ingefæren utav før du drikker den! Ha en fin dag!! Takk for tipset! Skal se om jeg får mannen til å kjøpe ingefær så jeg får prøvd Takk det samme! God morning sunshine Håper du har en god morgen uten kvalme Takk Det har jeg dessverre ikke... blir ikke noe bedre jeg... Kan en del kristne barne sanger, gikk i barnekor som liten og mamma sang mye for meg på sengekanten. Jeg og mannen lå en kveld å prøvde huske på noen. Litt komiske egentlig ligger ekteparet i senga å synger barnesanger så er vi ikke gravide ei gang Så søtt, da! Håper kvalmen ikke plager deg altfor mye i dag! Takk, men den gjør nok det Håper du slipper alt for mye kvalme Hei:) Kvalmen har visst ikke lyst til å slippe taket, ser det ut til
Knøttet Skrevet 6. november 2007 Forfatter #892 Skrevet 6. november 2007 I går var jeg vel ca så grønn i fjeset Prøvde meg på jobbing, men det gikk ikke særlig bra, hjalp lite at jeg ikke hadde fått i meg noe mat heller Så i går ble det sofaen på meg, prøvde å spise litt middag, men det kom bare opp igjen Jeg er veldig glad jeg har en så snill lege/legesekretær. Jeg ringte i dag og spurte om tabletter mot kvalme, og det fikk jeg. Så mannen skal ta med seg når han kommer hjem fra jobb Håper virkelig det hjelper! Nå snør det ute! Glad jeg sitter inne, jeg I dag greier jeg knapt å sitte oppreist... egentlig bør jeg vel legge meg ned, men det er så kjedelig å bare ligge og ligge og ligge hele dagen Jeg kommer sterke tilbake i dagbøkene deres når formen er bedre!!
Ella* Skrevet 6. november 2007 #893 Skrevet 6. november 2007 Huff... Det høres fælt ut å være så kvalm.... Håper tablettene mot kvalme hjelper, så du får det litt bedre Ingen tvil om at du er gravid, i hvert fall
Midnattsol Skrevet 6. november 2007 #894 Skrevet 6. november 2007 Jeg har lest et sted at man kan lage ingefærte så skal det hjelpe mot morgenkvalme. Du tar hel ingefær (fersk, delt opp i biter) og heller kokende vann på, så tar du ingefæren utav før du drikker den! Usj, det hørtes ikke mye godt ut. Håper tablettene hjelper, da. Du som var redd for at kvalmen ikke skulle komme
Gjest Ballerina Skrevet 6. november 2007 #895 Skrevet 6. november 2007 Usj, det hørtes ikke mye godt ut. Håper tablettene hjelper, da. Du som var redd for at kvalmen ikke skulle komme Det er faktisk godt! Litt honning oppi så er det helt deilig!!
MellonCollie Skrevet 6. november 2007 #896 Skrevet 6. november 2007 I går var jeg vel ca så grønn i fjeset Prøvde meg på jobbing, men det gikk ikke særlig bra, hjalp lite at jeg ikke hadde fått i meg noe mat heller Så i går ble det sofaen på meg, prøvde å spise litt middag, men det kom bare opp igjen Jeg er veldig glad jeg har en så snill lege/legesekretær. Jeg ringte i dag og spurte om tabletter mot kvalme, og det fikk jeg. Så mannen skal ta med seg når han kommer hjem fra jobb Håper virkelig det hjelper! Nå snør det ute! Glad jeg sitter inne, jeg Uff Knøttet, der har virkelig kvalmen kommet ja. Du får huske på at det kommer noe godt ut av det Snø ja, det var ikke bare litt heller! Plutselig var det jo helt hvitt i lufta ute. Men var heldigvis ingenting som la seg på bakken!
Midnattsol Skrevet 6. november 2007 #897 Skrevet 6. november 2007 Det er faktisk godt! Litt honning oppi så er det helt deilig!! Okei. Ja skal ikke si noe før det er smakt egentlig. Og om det hjelper så er jo det bra.
Knøttet Skrevet 6. november 2007 Forfatter #898 Skrevet 6. november 2007 Huff... Det høres fælt ut å være så kvalm.... Håper tablettene mot kvalme hjelper, så du får det litt bedre Ingen tvil om at du er gravid, i hvert fall Det er grusomt... Det er det verste jeg vet, og det føles ut som jeg skal dø når jeg :spyr: Heldigvis har jeg ikke gjort det noe mer i dag, håper det fortsetter slik... Nei, det er nok ingen tvil om at jeg er gravid Usj, det hørtes ikke mye godt ut. Håper tablettene hjelper, da. Du som var redd for at kvalmen ikke skulle komme Hehe, jeg angrer på at jeg var redd jeg ikke skulle bli kvalm! Det er faktisk godt! Litt honning oppi så er det helt deilig!! Honning i hva, ingefærte? Hm... må prøves Uff Knøttet, der har virkelig kvalmen kommet ja. Du får huske på at det kommer noe godt ut av det Snø ja, det var ikke bare litt heller! Plutselig var det jo helt hvitt i lufta ute. Men var heldigvis ingenting som la seg på bakken! Ja, det gjør jo det Litt koselig med snø! Det ligger fortsatt litt på ruta her
Knøttet Skrevet 6. november 2007 Forfatter #899 Skrevet 6. november 2007 Jeg føler meg litt bedre akkurat nå, håper bare det varer... Tør ikke sette meg opp, redd for å bli kvalm igjen Jeg har fått i meg to yoghurt og noen ritzkjeks, men har lyst på siba-kjeks i stedet... Nå ligger jeg og er på internett En smule ubehagelig å skrive slik, men det går til nød Sa det til vikarbyrået i dag, hun sa hun hadde gjettet det i går når jeg ble så dårlig Litt tidlig å si det, men jeg har ikke så mye valg om jeg fortsetter å være så dårlig... Det går oppkastsyke her for tida, mulig det er det jeg har fått? :klø: Nah, jeg er neppe så "heldig"
naley Skrevet 6. november 2007 #900 Skrevet 6. november 2007 Uff stakker knøtte Jeg føler også jeg skal dø når jeg får kvalmen og ikke minst spyr. Den værste sykdommen. Så håper ikke jeg får mye av det i kommende svangerskap altså.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå