Amused Skrevet 2. november 2007 #864 Skrevet 2. november 2007 God helg, Knøttet! Og god tur, kos deg!
Mirabella76 Skrevet 2. november 2007 #865 Skrevet 2. november 2007 Håpar du får det fint i Oslo! God tur!!!
Knøttet Skrevet 3. november 2007 Forfatter #866 Skrevet 3. november 2007 God tur til Oslo, kos deg på konserten og nyt cola'en! Takk Håper du får en fin tur til Oslo. Her er det kjempe fin vær i dag:) Oh håper du blir ikke mer kvalm. Kos deg Takk Litt småkvalm, men det går bra. God tur til Oslo - kos deg Takk God tur hit til solskinnet! Håper du får det gøy på konsert. Hvem spiller? Takk Sonata Arctica- var bra konsert! :-D God tur! takk God tur!! Så på været i dag at det skal bli nydelig solskinn i Oslo!! Du valgte den beste dagen å reise på Hvilken konsert du skal på da? *nysjerrig* Takk Sonata Arctica som spilte
Knøttet Skrevet 3. november 2007 Forfatter #867 Skrevet 3. november 2007 God tur Takk God tur til Oslo! Takk ... Og god helg God helg! God helg, Knøttet! Og god tur, kos deg! Takk Koste meg veldig Håpar du får det fint i Oslo! God tur!!! Takk! Koste meg veldig
Knøttet Skrevet 3. november 2007 Forfatter #868 Skrevet 3. november 2007 6 uker! :-D :juhu: Cola og boller til frokost, ike noe annet som fristet... Jeg føler meg litt småkvalm Håper det går over utover dagen. Hormonell er jeg også, jeg hadde jo ingenting å ha på meg i dag Godt at mannen min er tålmodig! Jeg presterte å falle bakover i går... Jeg var ute på Telenor Fornebu og besøkte en venn. På et av byggene der rullerer det tekster fra en bok, diktsamling eller noe, hele tiden. Jeg ble veldig fascinert, og gikk baklengs og leste. Plutselig kom det en trapp... før jeg visste ordet av det lå jeg på ryggen på bakken Jeg så helt sikkert veldig komisk ut, og vennen min lo av meg, og hjalp meg opp. Ble såklart veldig bekymret for fragle, men ifølge venninna mi som har vær gravid, går det nok bra- det verste er støt og press på magen. Men nå er det jobb!
LilleLy Skrevet 3. november 2007 #869 Skrevet 3. november 2007 Her er vel spørsmålet heller hvordan gikk det med deg? Hørtes slett ikke godt ut 6 uker; er det en spesiell milepæl, bare spør jeg siden jeg ikke er så oppdatert enda! Ser at fragglen er på størrelse med et riskorn... Morsomt! God helg!
naley Skrevet 3. november 2007 #870 Skrevet 3. november 2007 Passe på deg selv! Tenk du er 6 uker på vei :rødme:
Knøttet Skrevet 3. november 2007 Forfatter #871 Skrevet 3. november 2007 Her er vel spørsmålet heller hvordan gikk det med deg? Hørtes slett ikke godt ut 6 uker; er det en spesiell milepæl, bare spør jeg siden jeg ikke er så oppdatert enda! Ser at fragglen er på størrelse med et riskorn... Morsomt! God helg! Nei, det var ikke så godt... Men jeg fikk faktisk ikke vondt noen andre sted enn på håndbaken, der jeg tok meg for når jeg falt Så nok ganske fortumlet ut, merket ikke at jeg falt, bare at jeg plutselig lå på bakken og vennen min lo og prøvde å få meg opp Nei, 6 uker er ikke en spesiell milepæl. Er bare jeg som er glad for hver uke som går! :-D Lille riskorn-fraglen min Passe på deg selv! Tenk du er 6 uker på vei :rødme: Hehe, jeg prøver... Men enkelte ganger er jeg bare såå klønete! Jeg falt iallfall ikke noe mer i går ================================ ---> Get this widget <--- <embed allowFullScreen="true" src="http://e.lyricspy.com/w.swf?file=cef6f72dba65195724d9f02d990ff23b&image_url=416992a4b4229674f45a15ddd7273c85" width="180" height="250" quality="high" name="scroll" allowScriptAccess="sameDomain" type="application/x-shockwave-flash" pluginspage="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer" wmode="transparent"></embed><br /><a href="http://www.lyricspy.com/21014/Feist_lyrics.htm">Feist lyrics</a> Feist - One, Two, Three, Four "one, two, three four tell me that you love me more sleepless, long nights that was what my youth was for oh teenage hopes are lying at your door left you with nothing, but they wanted more. oh, oh, oh, you're changing your heart. oh, oh, oh, you know who you are. sweetheart, bitter heart, now i can't tell you apart. cozy and cold, put the horse before the cart. those teenage hopes, through our tears and the lies. too scared to run off, to one little life. " Begynner å få musikken på jobb på hjernen...
Gjest imli Skrevet 3. november 2007 #872 Skrevet 3. november 2007 Gratulerer med 6 uker! Man regner visst ikke fall som "farlig" før uke 23 leste jeg en plass. Selv ramlet jeg ned kjellertrappa for noen uker siden...Sånn går det når man ikke ser hvor man setter beina! Babyen din er nok veldig godt beskytta og ligger jo strengt tatt ikke i magen din heller enda. Ha en fortsatt fin helg!
Knøttet Skrevet 4. november 2007 Forfatter #873 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer med 6 uker! Man regner visst ikke fall som "farlig" før uke 23 leste jeg en plass. Selv ramlet jeg ned kjellertrappa for noen uker siden...Sånn går det når man ikke ser hvor man setter beina! Babyen din er nok veldig godt beskytta og ligger jo strengt tatt ikke i magen din heller enda. Ha en fortsatt fin helg! Takk! Hm... fint det ikke er "farlig" før senere Uff, det hørtes vondt ut! Det gikk vel bra?? *bekymret* ================================ Kvalmen har kommet :spy: Heldigvis har jeg ikke måtte enda... håper jeg slipper. Jeg har lyst på Cola, føles som om det er det eneste som kan hjelpe... mulig det bare er noe jeg tror.
naley Skrevet 4. november 2007 #875 Skrevet 4. november 2007 Kvalmen ja. Like søtt/skjønt nå som du har fått det selv??
Ella* Skrevet 4. november 2007 #877 Skrevet 4. november 2007 Der kom den ja... Skulle ikke ha "snakket" om at du ikke var kvalm
Knøttet Skrevet 4. november 2007 Forfatter #878 Skrevet 4. november 2007 Gratulerer med kvalme...ellerno. takk, takk Kvalmen ja. Like søtt/skjønt nå som du har fått det selv?? tror da ikke jeg har sagt kvalme er søtt/skjønt? Mulig, altså men morgenkvalmen ikke dumt egentlig! Hm, interessant! Får se det positive i det Der kom den ja... Skulle ikke ha "snakket" om at du ikke var kvalm Hehe... nei, angrer litt på at jeg sa det
Knøttet Skrevet 4. november 2007 Forfatter #879 Skrevet 4. november 2007 Mye bedre nå, nå greier jeg å sitte oppreist. Har følt meg så forferdelig i dag... Skikkelig kvalm, rart jeg ikke kastet opp. Prøvde å få i meg salte kjeks, brus og brødskive, det gikk så-som-så i begynnelsen. Men etterhvert så følte jeg meg bedre, og nå har jeg spist noen brødskiver Godt med cola når man er kvalm, selv om det i artikkelen står at koffein kan gjøre en kvalm :klø: Mannen er så snill, han gikk ut og kjøpte cola, kjeks og skulle kjøpe ingefærkapsler. Dessverre står det på ingefærkapslene de hadde på apoteket at man bør rådføre lege før bruk av gravide, så han kjøpte ikke. Trodde ingefærkapsler var trygt for gravide jeg? :klø: Jeg håper virkelig ikke jeg blir like kvalm i morgen, siden jeg skal på jobb... I går var vi barnevakt for en kjempesøt liten gutt på 9 1/2 måneder. Vi har ikke vært barnevakt for en så liten unge før, så det var mildt sagt spennende Vi prøvde etter beste evne å mate han, men mye av maten endte på gulvet Sove ville han heller ikke, til tross for at mannen min sang bæ-bæ lille lam om igjen og om igjen til han. Vi har ikke et stort utvalg av barnesanger som vi kan Han sovnet til slutt, og vi listet oss stiiiiille ut... Senere gikk vi inn og så til han, og da sov han som en nydelig, liten engel Det var veldig koselig, men også veldig slitsomt!
Ella* Skrevet 4. november 2007 #880 Skrevet 4. november 2007 Huff, det høres ikke koselig ut. Får håpe du finner mat du taler å spise, eller noen "triks" for å dempe kvalmen litt. Trodde også at ingefær kunne brukes av gravide.... Bra du har en snill mann! Høres ut som dere koste dere som reserveforeldre
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå