Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hadde du brukt de testene hadde du aldri slutta å teste :ler:

*se for seg knøtte ligger på fødestua og tester enda hun*

:hoho:

Så sant, så sant! ;)

Tre dråper og TO timer?? :dåne:

Ja, var noe sånt... helt ille! I hvertfall for utålmodige meg... :sjenert::fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den lille må jo få et etternavn, og siden jeg ikke liker "sneipen" og "smurfen" er opptatt (venninna mi brukte det når hun var gravid) så kom mannen og jeg fram til at "fragglen" passet fint :lur:

Så, da sier Fragglen og jeg god natt! :gravid:

Gjest Ballerina
Skrevet

Stilig med Fragglen!! :) Kjekt å ha et navn på mageboeren :) Da vi skulle bli tante og onkel sist kalte minkjære vår lille nevø Anton mens han lå i magen - det var egentlig litt fælt :ler: Fragglen var 100000 ganger bedre!! :-D

Ha en fin dag! :klemmer:

Skrevet

God morgen Knøttet og Fragglen :)

Fragglen :) Den var søt.

Knøttet har Fragglen i magen :jepp:

Og hvorfor hadde du ikke lagt deg kl.1.46? Da sov jeg allerede nesten 4 timer :fnise:

Skrevet

Stalker visst GlamCat igjen, jeg ...

Men Fragglen var et søtt navn! Det er jo også noe, ja - hva kaller man spiren mens den ennå er i magen? Hm ... *gruble*

Skrevet
Stilig med Fragglen!! :) Kjekt å ha et navn på mageboeren :) Da vi skulle bli tante og onkel sist kalte minkjære vår lille nevø Anton mens han lå i magen - det var egentlig litt fælt :ler: Fragglen var 100000 ganger bedre!! :-D

Ha en fin dag! :klemmer:

Hehe, ja kjekt å ha et navn, ikke bare "den lille" eller "babyen" eller "den".

Haha, Anton! :hoho: morsomt da!

Ha en fin dag du også! :klem:

God morgen Knøttet og Fragglen :)

Fragglen :) Den var søt.

Knøttet har Fragglen i magen :jepp:

Og hvorfor hadde du ikke lagt deg kl.1.46? Da sov jeg allerede nesten 4 timer :fnise:

God "morgen" :)

Jeg hadde lagt meg 01:46, men ikke 00:46, som det står på mitt siste innlegg :) Jeg er ikke noe flink til å legge meg tidlig... det er alltid noe jeg skal gjøre :sjenert:

Stalker visst GlamCat igjen, jeg ...

Men Fragglen var et søtt navn! Det er jo også noe, ja - hva kaller man spiren mens den ennå er i magen? Hm ... *gruble*

:fnise: Nå må du slutte å stalke GlamCat!! *ler*

Hehe... det er mange navn som blir brukt på små spirer... I boka jeg leste "verdens beste pappa" ble babyen kalt "Mowgli" i flere måneder etter den kom ut også... :fnise: Mowgli... *ler*

Det var et søtt navn :)

Takk :) Fant ut det måtte bli det

Skrevet

Følte meg litt småuggen når jeg våknet i dag, mulig morgenkvalme? :klø: Legen min mente det var vanlig å få i 6-7 uke, så det blir vel snart...

I dag er været helt grusomt her, det har snødd og nå sludder det. Godt å sitte hjemme og slappe av! Håper jeg får fortsette med det... jeg vil ikke jobbe i dag, selv om pengene hadde kommet godt med :sjenert:

I morgen skal jeg til Oslo! :-D Fragglens første flytur :fnise:

Skal på konsert, med søskenbarnet mitt og forloveden hennes. Blir en kort tur da, drar tilbake på fredag.

Mannen har søkt på en super jobb i Tønsberg, så det er mulig han skal på jobbintervju i helga, da blir jeg alene hele helgen... *sukk*. På én måte er det godt å være litt alene, på en annen måte så kommer jeg jo til å savne han som en gal!

Det hadde vært supert om han fikk jobben, jeg liker meg i Tønsberg, passe stor by og nært andre store byer. Det dumme er at da mister jeg vennene mine, spesielt bestevenninna mi :( Og så må jeg si opp jobben og finne meg en ny en... og så liker jeg så godt leiligheten vår...

Men, ingenting er bestemt enda. Mannen er ikke sikker på om han vil ha jobben enda, han må snakke med de litt først. Svigers og foreldrene mine er jo veldig positive til at vi flytter nedover. Det hadde vært greit å hatt besteforeldre i nærheten...

Skrevet

Note to self:

Hva tenkte jeg på på 90-tallet angående musikk?! Så på "so 90's" på tv nå... gruuusom musikk!

Skrevet
Note to self:

Hva tenkte jeg på på 90-tallet angående musikk?! Så på "so 90's" på tv nå... gruuusom musikk!

Whaaaat? 90-tallet er jo fullt av gullmusikk!! Nå så ikke jeg på so 90's, så vet ikke hva du referer til.. men i hodet mitt er 90-tallet det beste musikk-tiåret som finnes :)

*Nynner litt på Nirvana, Alanis Morisette og Smashing Pumpkins* :digge:

Skrevet
Whaaaat? 90-tallet er jo fullt av gullmusikk!! Nå så ikke jeg på so 90's, så vet ikke hva du referer til.. men i hodet mitt er 90-tallet det beste musikk-tiåret som finnes :)

*Nynner litt på Nirvana, Alanis Morisette og Smashing Pumpkins* :digge:

Hehe... joda, det er sikkert mye bra musikk også, det du nevner f.eks.

Men på tv-en var det blant annet Macarena *grøss*

:fnise:

Ikke det, det er utrolig mye dårlig musikk nå til dags også.

Guuri, nå følte jeg meg gammel! :ler:

Skrevet

90-tallsmusikk forbinder jeg med dårlig musikk ja! Tenker på Spice Girls og sånt som jeg hørte på da jeg var 12 og syntes var såå bra! :ler:

Fragglen var jo et skjønt navn da! Vi har ikke noe særlig navn på vår lille. Går mest i "babyen" og "ungen"... Men skulle kanskje kalt den Sneipen sånn som mannen røyker... :sjenert: Først skulle han slutte når vi flytta sammen, så skulle han slutte når jeg ble gravid. Nå skal han slutte når jeg har fått babyen... Tror det ikke før jeg får se det!

Skrevet
90-tallsmusikk forbinder jeg med dårlig musikk ja! Tenker på Spice Girls og sånt som jeg hørte på da jeg var 12 og syntes var såå bra! :ler:

Fragglen var jo et skjønt navn da! Vi har ikke noe særlig navn på vår lille. Går mest i "babyen" og "ungen"... Men skulle kanskje kalt den Sneipen sånn som mannen røyker... :sjenert: Først skulle han slutte når vi flytta sammen, så skulle han slutte når jeg ble gravid. Nå skal han slutte når jeg har fått babyen... Tror det ikke før jeg får se det!

Hehe, da er vi enige! Det er det jeg forbinder 90-tallsmusikk med jeg også, dårlige popgrupper... Spice Girls, Backstreet boys, boyzone, macarena-folka ++ :fnise:

:ler: Umulige mannfolk som ikke slutter å røyke! Til hans forsvar så er det vistnok veldig vanskelig, da... Glad jeg aldri begynte! ;)

Skrevet

I dag drar jeg til Oslo! Gleder meg :-D

Blir ikke noen lang tur, jeg kommer tilbake i morgen kveld :sjenert:

Føler meg litt småuggen nå, ikke kvalm, men antydning til det... Skal kjøpe meg cola på flyplassen, håper det hjelper litt på. Det er ingenting annet som frister.

Snart seks uker! :-D

Skrevet

God tur til Oslo, kos deg på konserten og nyt cola'en!

Skrevet

Håper du får en fin tur til Oslo. Her er det kjempe fin vær i dag:)

Oh håper du blir ikke mer kvalm. Kos deg :klemmer:

Skrevet

God tur til Oslo - kos deg :klemmer:

Skrevet

God tur hit til solskinnet! Håper du får det gøy på konsert. Hvem spiller?

Gjest Ballerina
Skrevet

God tur!! Så på været i dag at det skal bli nydelig solskinn i Oslo!! Du valgte den beste dagen å reise på :)

Hvilken konsert du skal på da? *nysjerrig*

:klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...