Gjest imli Skrevet 29. oktober 2007 #821 Skrevet 29. oktober 2007 Bra kvalmen holder seg unna da! *bank i bordet* Kjedelig med lavt blodtrykk da. Trodde man egentlig fikk høyere som gravid jeg, da, men det gjelder kanskje bare for de med normalt blodtrykk fra før?
Knøttet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #822 Skrevet 29. oktober 2007 Tipper det er mange tråder om det på SG og SM, ja. Litt sånn småhysterisk der inne til tider synes jeg, så har funnet ut at jeg holder meg unna Men for all del, greit å være forsiktig. Alt med måte. Håper du har en fin mandag. Ja, du har rett i det... Men bedre føre var, så pc-en står på bordet inntil videre:) En fin mandag ønskes deg også! Bra kvalmen holder seg unna da! *bank i bordet* Kjedelig med lavt blodtrykk da. Trodde man egentlig fikk høyere som gravid jeg, da, men det gjelder kanskje bare for de med normalt blodtrykk fra før? Hehe, ja... Jeg føler jeg blir lettere svimmel enn før, men kvalm er jeg langt i fra. Lavt blodtrykk er utrolig plagsomt Utifra de innleggene jeg har lest er det vanlig at man plages med lavt blodtrykk oftere under graviditeten om man er plaget av det til vanlig. Legen sa også at det kunne stige og synke litt utover svangerskapet. Akkurat nå er jeg faktisk bittelitt Men som sagt blir jeg lettere svimmel nå enn før, dessuten har jeg sittet litt for mye foran pc-en Sulten er jeg også, selv om jeg nettopp spiste...
**Emma** Skrevet 29. oktober 2007 #823 Skrevet 29. oktober 2007 God bedring, Knøttet Det er så moro at du er gravid!! Selv om visse plager følger med, så er det vel verdt hver eneste kvalmedag selv om det er slitsomt? God bedring hvertfall. Håper kvelden er fin
Knøttet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #824 Skrevet 29. oktober 2007 God bedring, Knøttet Det er så moro at du er gravid!! Selv om visse plager følger med, så er det vel verdt hver eneste kvalmedag selv om det er slitsomt? God bedring hvertfall. Håper kvelden er fin Takk! Ja, klart det er verd hver eneste lille og store plage! Er bare overlykkelig over at jeg er gravid jeg! Takk for det :-D Håper du får en fin kveld også! ===================================== Trøtt, ja Sovnet på sofaen i sted, greide ikke å holde øynene oppe...
Midnattsol Skrevet 29. oktober 2007 #825 Skrevet 29. oktober 2007 Får du ikke sove nå, da? Eller det er kanskje ikke noe problem?
Knøttet Skrevet 29. oktober 2007 Forfatter #826 Skrevet 29. oktober 2007 Får du ikke sove nå, da? Eller det er kanskje ikke noe problem? Å sove er aldri noe problem for meg Heller omvendt, ja! Føler meg relativt våken nå, men jeg vet at jeg sovner med en gang jeg legger meg uansett God natt! :søvn:
MellonCollie Skrevet 30. oktober 2007 #828 Skrevet 30. oktober 2007 Du kan gjerne sende over litt sovestøv her... For nå er det lenge siden jeg har hatt en natt med sammenhengende søvn! Synd at man skal måtte få den litt dårlige formen, men vi får håpe det kommer seg
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #829 Skrevet 30. oktober 2007 God natt, sov godt. Sov godt, ja! Men jeg greier ikke å sove lenge om morgenen lengre! Jaja, sikkert greit å venne seg til det Du kan gjerne sende over litt sovestøv her... For nå er det lenge siden jeg har hatt en natt med sammenhengende søvn! Synd at man skal måtte få den litt dårlige formen, men vi får håpe det kommer seg Skal sende sovestøv i kveld, jeg, for du vil vel ikke ha noe nå? Jeg kan vel egentlig ikke klage så veldig mye... Idag føler jeg meg ikke gravid i det hele tatt... er sulten selv om jeg har spist, men det er det eneste jeg merker også... ============================== Skal på biblioteket i dag, og låne graviditetsbøker Ellers tenkte jeg å slappe av og kose meg, og så skal jeg møte ei venninne i sekstida Har dårlig samvittighet for å si nei til jobbing, men... jeg må jo få møtt vennene mine også! Det blir lite jobbing denne uka, for jeg skal til Oslo på torsdagen...
MellonCollie Skrevet 30. oktober 2007 #830 Skrevet 30. oktober 2007 Skal sende sovestøv i kveld, jeg, for du vil vel ikke ha noe nå? Hahaha, det har du rett i - blir kanskje litt feil akkurat nå. Selv om jeg sikkert hadde sovet godt med hodet på pulten her også. Mulig de andre hadde titta litt rart på meg? :klø: Bestiller heller litt støv til ikveld etter Greys, er det ok?
GlamCat Skrevet 30. oktober 2007 #831 Skrevet 30. oktober 2007 Venner er viktigere enn jobben så du skal ikke ha dårlig samvittighet Kos deg med bøker i dag og med venninne etterpå Tenk- snart skal hjertet til lille begynne å slå
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #832 Skrevet 30. oktober 2007 Hahaha, det har du rett i - blir kanskje litt feil akkurat nå. Selv om jeg sikkert hadde sovet godt med hodet på pulten her også. Mulig de andre hadde titta litt rart på meg? :klø: Bestiller heller litt støv til ikveld etter Greys, er det ok? Tror nok de på jobben din hadde sett littegrann rart på deg, ja Selv kan jeg sovne hvor som helst, har sovnet på skolen før... og nesten på jobb (heldigvis i matpausen ) Det er nok bedre å sende støv etter Grey's!
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #833 Skrevet 30. oktober 2007 Dumme legen min har telefontid fram til elleve, og fra ett til halv tre, så jeg må vente med å ringe igjen og spørre om ting jeg lurer på Jaja, det haster jo ikke
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #834 Skrevet 30. oktober 2007 Nå har jeg vært på biblioteket og lånt fire graviditetsbøker! :-D Har lest den ene "verdens beste pappa". Den var kjempemorsom og bra. Tok med den fordi den er mer rettet mot mannen Farmor er så søt, hun hinter om det blir baby her snart Hadde veldig lyst til å si at det blir om en 8 måneders tid, men kunne ikke det. Vi vil vente litt med å si det til resten av familien. Tenkte å si det i jula, for da er jeg ca 3 måneder på vei, pluss at det er veldig koselig å si det i jula Farmor ble veldig dårlig med begge ungene sine... håper ikke jeg arver det! Akkurat nå liker jeg ikke parfymen min... blærk Ellers føler jeg ingen tegn, føler meg egentlig lite gravid i dag. Småuggen er jeg jo, men...
Ella* Skrevet 30. oktober 2007 #836 Skrevet 30. oktober 2007 Kos deg med bøkene! Smart å låne med en "mannebok" også
**Emma** Skrevet 30. oktober 2007 #837 Skrevet 30. oktober 2007 Å, jeg tror nesten ikke jeg hadde klart å holde kjeft jeg Har lyst til å fortelle hele verden at vi snart skal i gang med prøvingen, men må jo bare skjerpe meg og holde tett Kos deg med Grey's i kveld
Knøttet Skrevet 30. oktober 2007 Forfatter #838 Skrevet 30. oktober 2007 du er så søt! Kos deg med bøkene! Smart å låne med en "mannebok" også Shall do! "Manneboka" var kjempemorsom og fin, mannen har så smått begynt på den nå Å, jeg tror nesten ikke jeg hadde klart å holde kjeft jeg Har lyst til å fortelle hele verden at vi snart skal i gang med prøvingen, men må jo bare skjerpe meg og holde tett Kos deg med Grey's i kveld Hehe... nei, det er ikke så lett! Det er noen jeg har kjempelyst til å fortelle det til, og andre det liksom ikke er så viktig med... Shall do! Du også, om du skal se =============================== Leste i en graviditetsbok fra 80-tallet, om graviditetstester. Den gangen var det noen veldig kompliserte tester, hvor man måtte ha akkurat 3 dråper urin, og man måtte vente 2 timer før man leste av testen!! Dessuten var det ikke strek eller ikke strek, neida det var mer en slags tolkning av et mønster Takke meg til digitale graviditetstester!!
naley Skrevet 30. oktober 2007 #839 Skrevet 30. oktober 2007 Hadde du brukt de testene hadde du aldri slutta å teste *se for seg knøtte ligger på fødestua og tester enda hun*
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå