Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #781 Skrevet 24. oktober 2007 Å ja! Den ja! Har kun smakt ananasbrusen jeg. Men det er leeenge siden. *mimre tilbake til 7. klasse* Ananasbrusen er også veldig god, men ingenting slår pærebrusen! Sist jeg sjekket fikk man tak i ananasbrus her oppe, men fikk jo tak i pærebrus for ikke så lenge siden også Nå må jeg kjøre i to timer for å få tak i, og vi har ikke bil! :gråte: Eg synst jammen synd på mora di, om ho gløymer å ta meg seg pærebrusen. Ein gravid Knøttet som berre MÅ ha pærebrus, er absolutt ikkje til å spøka med. Håpar du og mannen din koste dåke med taco i kveld, sjølv om pærebrusen mangla! Hihi... mamma er vant til lille, stae meg hun Vi storkoste oss med taco og star trek! :-D Blir taco i morgen også, det som ble igjen fra i kveld. ================================== I morgen blir en lang dag. Først jobbe i sju timer, så er det noen spesielle greier på den andre jobben min i 3 1/2 time... Tror nok det blir godt å komme hjem etterpå da! Nå er jeg stuptrøtt, skal nok finne senga snart :søvn:
GlamCat Skrevet 25. oktober 2007 #782 Skrevet 25. oktober 2007 Uff, jeg må jobbe så mye nå at jeg får ikke med alt, er borte noen timer også har det skjedd så mye her:) Rekker ikke å lese alt og besøkt alle Så bra at du har fått jordmor og slipper å bekymre deg om det Håper dagen din går fort og den blir ikke så slitsom
MellonCollie Skrevet 25. oktober 2007 #783 Skrevet 25. oktober 2007 Ananasbrusen har de i alle fall solgt på SiT sine kafeer. Husker ikke om de har hatt pærebrus også? :klø: Skal be samboer sjekke for sikkerhets skyld! Supert at du fikk tak i jordmor da. Det lønner seg ofte å være tidlig ute, ja. Ha en fin dag i dag, selv om den blir lang
Knøttet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #784 Skrevet 25. oktober 2007 Uff, jeg må jobbe så mye nå at jeg får ikke med alt, er borte noen timer også har det skjedd så mye her:) Rekker ikke å lese alt og besøkt alle Så bra at du har fått jordmor og slipper å bekymre deg om det Håper dagen din går fort og den blir ikke så slitsom Hehe... blir fort slik, er jo så mange dagbøker å titte innom;) takk for det... det håper jeg også Ananasbrusen har de i alle fall solgt på SiT sine kafeer. Husker ikke om de har hatt pærebrus også? :klø: Skal be samboer sjekke for sikkerhets skyld! Supert at du fikk tak i jordmor da. Det lønner seg ofte å være tidlig ute, ja. Ha en fin dag i dag, selv om den blir lang Hmmm... har de? Kanskje det finnes håp! :-D Jepp, veldig fornøyd med det. Hadde ikke trodd vi fikk det jeg! En fin dag ønskes deg også!
Knøttet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #785 Skrevet 25. oktober 2007 Nå har jeg til og med begynt å drømme om pærebrus! Slapp i dag...og så har jeg brukt for mye parfyme, eller så har luktesansen min klikket, det tror jeg jeg har kjent tidligere i uka... men godt mulig det bare er noe jeg innbiller meg... Er mye bedre fra forkjølelsen, nå er jeg ikke såå snørrete og nyser ikke så mye, men nå hoster jeg... ekkel hoste, og jeg kan vel ikke ta hostesaft... Det er vel ikke skummelt med bukser som presser litt på magen når jeg setter meg ned? :klø: Hvis det er det så har jeg egentlig ingen bukser å gå med! Nei, nytter vel ikke sitte her hele dagen, selv om jeg gjerne skulle... Må vel pelle meg på jobb! *sukk*
Gjest imli Skrevet 25. oktober 2007 #786 Skrevet 25. oktober 2007 Tror ikke det er farlig nei, babyen din ligger godt beskytta under skambeinet enda, og ligger vel strengt tatt ikke i magen din før uke 11-12. Jeg går fortsatt med mine vanlige bukser... Skal sies at de begynner å bli bittelitt trange, er deiligst med jobbebukse. Tror du trenger litt pærebrus jeg.
Knøttet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #787 Skrevet 25. oktober 2007 Tror ikke det er farlig nei, babyen din ligger godt beskytta under skambeinet enda, og ligger vel strengt tatt ikke i magen din før uke 11-12. Jeg går fortsatt med mine vanlige bukser... Skal sies at de begynner å bli bittelitt trange, er deiligst med jobbebukse. Tror du trenger litt pærebrus jeg. Håper ikke det... men du har nok rett Haha, jeg jeg trenger pærebrus!! ===================================== I dag ringte jeg Ultra for å høre om de hadde pærebrus... Ser dårlig ut, men skal ringe opp igjen i morgen. Har ikke hatt murringer i magen i dag, ble bekymret for det også jeg... nå har jeg murringer, og er bekymret da også Håpløse kvinnfolk!! Nå vet svigers det, og svigerinnen min! De ble kjempeglade :-D Blir rart å møte de igjen nå, når de vet...
GlamCat Skrevet 25. oktober 2007 #788 Skrevet 25. oktober 2007 Det er sikkert spennende å fortelle til andre at man er gravid?
Knøttet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #789 Skrevet 25. oktober 2007 Det er sikkert spennende å fortelle til andre at man er gravid? Spennende, og nervepirrende... Spesielt å se reaksjonene til folk. Vennene mine ble så utrolig glade, var så søtt å se Svigers sa vi det til på telefonen, pga avstanden, de ble visst veldig glade de også. Skummelt å si det til foreldrene mine i morgen, men de blir nok helt sikkert glade de også
Knøttet Skrevet 25. oktober 2007 Forfatter #791 Skrevet 25. oktober 2007 Det blir de nok helt sikkert. Håper det...
MellonCollie Skrevet 26. oktober 2007 #792 Skrevet 26. oktober 2007 Må nok skuffe deg - det var kun ananasbrus de hadde på SiT og Tapir. Men da får vi krysse fingrene for at Ultra har, da
Knøttet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #793 Skrevet 26. oktober 2007 Må nok skuffe deg - det var kun ananasbrus de hadde på SiT og Tapir. Men da får vi krysse fingrene for at Ultra har, da Typisk! Men du er en knupp som sjekket!! :-D ================================== Snart 5 uker! :-D Litt "støl" i magen i dag, mulig det bare er pga jeg hostet en del i går... I dag skal vi fortelle det til foreldrene mine. Gruer meg litt, men samtidig så vet jeg jo at de sannsynligvis blir veldig glade! :-D Det er vel ganske så tidlig for å fortelle det til noen, men samtidig så er det jo greit at de vet hvorfor jeg er lei meg, om det går galt (noe det ikke skal, bank i bordet!). Mamma kommer med to 1 1/2 liter pærebrus i dag! :juhu: Hun nektet å kjøpe en kasse, for mye sukker sier hun
GlamCat Skrevet 26. oktober 2007 #794 Skrevet 26. oktober 2007 Typisk! Men du er en knupp som sjekket!! :-D ================================== Snart 5 uker! :-D Litt "støl" i magen i dag, mulig det bare er pga jeg hostet en del i går... I dag skal vi fortelle det til foreldrene mine. Gruer meg litt, men samtidig så vet jeg jo at de sannsynligvis blir veldig glade! :-D Det er vel ganske så tidlig for å fortelle det til noen, men samtidig så er det jo greit at de vet hvorfor jeg er lei meg, om det går galt (noe det ikke skal, bank i bordet!). Mamma kommer med to 1 1/2 liter pærebrus i dag! :juhu: Hun nektet å kjøpe en kasse, for mye sukker sier hun De blir helt sikkert glade Og endelig skal du få pærebrus Men jeg hadde ikke kjøpt en kasse til deg heller, spesielt nå når du har en spire i magen
Lilith Skrevet 26. oktober 2007 #795 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Hihihi ... jeg må le av deg og pærebrusen! Spennende å skulle fortelle til foreldrene dine - de blir garantert superglade! Lykke til :perebrus: :perebrus::perebrus: :perebrus::perebrus: Endret 26. oktober 2007 av Lilith
Amused Skrevet 26. oktober 2007 #796 Skrevet 26. oktober 2007 Det er vel ikke skummelt med bukser som presser litt på magen når jeg setter meg ned? :klø: Hvis det er det så har jeg egentlig ingen bukser å gå med! Nei, det er nok ikke farlig, men du verden, så ubehagelig... Jeg har i lengre tid måttet bruke gummistrikk mellom knappen og knapphullet, fordi alle buksene mine presser nede på magen God helg til deg, Knøttet. Heldig du som får pærebrus! :juhu: Husker før i tiden, da søster og jeg alltid måtte ha ananasbrus da vi var på Nordmøre og besøkte slekta (det var før ananasbrusen kom hit) Pærebrusen har jeg aldri smakt, har jeg gått glipp av noe? Tipper foreldrene dine kommer til å bli kjempeglade, jeg! Dere er jo gift og alt Men skjønner at det er skummelt, jeg hadde vill hjertebank da jeg fortalte det til mine.
Ella* Skrevet 26. oktober 2007 #797 Skrevet 26. oktober 2007 (endret) Uten at jeg kjenner foreldrene dine, så tror jeg nok de blir veldig glade på deres vegne! De fleste synes jo det er kjempekoselig å skulle bli besteforeldre... Men skjønner at du er litt nervøs da, er jo en stor nyhet dette Så fint at du får den etterlengtede pærebrusen din... Bra at moren din setter foten ned, så du ikke får "overdose" God helg Endret 26. oktober 2007 av Ella*
**Emma** Skrevet 26. oktober 2007 #798 Skrevet 26. oktober 2007 Masse lykke til i kveld. Å, det blir nok tørket noen gledestårer tenker jeg Så gøy!!!!!!! Kos deg masse med brus, og ha en fabelaktig helg
Knøttet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #799 Skrevet 26. oktober 2007 De blir helt sikkert glade Og endelig skal du få pærebrus Men jeg hadde ikke kjøpt en kasse til deg heller, spesielt nå når du har en spire i magen De blir nok det, men det er litt nervepirrende... Yeah, pærebrus!! :-D Hmmm... jammen, jeg må hjem ofte når jeg ikke får en hel kasse Hehe, neida, det går nok bra! Hihihi ... jeg må le av deg og pærebrusen! Spennende å skulle fortelle til foreldrene dine - de blir garantert superglade! Lykke til Hihi... Du er ikke alene, det gjør bestevenninna mi og mannen også! Takk for det! :D Uten at jeg kjenner foreldrene dine, så tror jeg nok de blir veldig glade på deres vegne! De fleste synes jo det er kjempekoselig å skulle bli besteforeldre... Men skjønner at du er litt nervøs da, er jo en stor nyhet dette Så fint at du får den etterlengtede pærebrusen din... Bra at moren din setter foten ned, så du ikke får "overdose" God helg Tja, svigers ble iallfall kjempeglade, så vi får tro det Overdose pærebrus er bare bra! God helg! Masse lykke til i kveld. Å, det blir nok tørket noen gledestårer tenker jeg Så gøy!!!!!!! Kos deg masse med brus, og ha en fabelaktig helg Tusen takk! Grugleder meg, fordi de helt sikkert blir glade- men det er nervepirrende... God helg til deg også! :-D
Knøttet Skrevet 26. oktober 2007 Forfatter #800 Skrevet 26. oktober 2007 Nei, det er nok ikke farlig, men du verden, så ubehagelig... Jeg har i lengre tid måttet bruke gummistrikk mellom knappen og knapphullet, fordi alle buksene mine presser nede på magen God helg til deg, Knøttet. Heldig du som får pærebrus! :juhu: Husker før i tiden, da søster og jeg alltid måtte ha ananasbrus da vi var på Nordmøre og besøkte slekta (det var før ananasbrusen kom hit) Pærebrusen har jeg aldri smakt, har jeg gått glipp av noe? Tipper foreldrene dine kommer til å bli kjempeglade, jeg! Dere er jo gift og alt Men skjønner at det er skummelt, jeg hadde vill hjertebank da jeg fortalte det til mine. Ja, ubehagelig!! Merker det ekstra godt med ene buksa mi, som har høyt liv, men buksen med lavt liv er det ikke noe stort problem. Merkelig :klø: Hehe, ananasbrus er også godt! :-D Jepp, du har gått glipp av noe ved å ikke prøve pærebrus Jada, de blir vel det... og så er det vel litt ventet, tror jeg God helg til deg også!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå