Midnattsol Skrevet 23. oktober 2007 #761 Skrevet 23. oktober 2007 Uansett greit å ha noe å skylde på.
Knøttet Skrevet 23. oktober 2007 Forfatter #762 Skrevet 23. oktober 2007 Uansett greit å ha noe å skylde på. sant, sant!
GlamCat Skrevet 24. oktober 2007 #763 Skrevet 24. oktober 2007 Så utrolig bra nyheter å komme tilbake til :banantroll: Gratulerer så masse med i magen
Lilith Skrevet 24. oktober 2007 #764 Skrevet 24. oktober 2007 *stalker fremdeles GlamCat* til Knøttet! Du er søt, altså, med disse dobbelt- og trippeltsjekkene dine. Høres ut som du stortrives med å være gravid, og jeg håper hele svangerskapet ditt blir en udelt positiv opplevelse! til deg!
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #765 Skrevet 24. oktober 2007 Så utrolig bra nyheter å komme tilbake til :banantroll: Gratulerer så masse med i magen Tusen takk! *stalker fremdeles GlamCat* til Knøttet! Du er søt, altså, med disse dobbelt- og trippeltsjekkene dine. Høres ut som du stortrives med å være gravid, og jeg håper hele svangerskapet ditt blir en udelt positiv opplevelse! til deg! Jasså, så du er GlamCats stalker? Hehe... evig pessimist, som ikke helt greier å tro på at det vi har ventet på skulle skje! :-D Nam, pæææærebrus! :-D
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #766 Skrevet 24. oktober 2007 Nærmer seg 5 uker! :-D Tenker jeg skal be mamma og pappa ta med pærebrus når de kommer oppover på fredag Fortsatt forkjølet, tett og snørrete... Kjenner meg litt slapp, er vel pga jeg er forkjølet... Vil ikke være forkjølet! Skikkelig trøtt også, og jeg som faktisk la meg innen rimelig tid igår!
Amused Skrevet 24. oktober 2007 #767 Skrevet 24. oktober 2007 Innom med en til Knøttet I natt drømte jeg at jeg syklet forbi deg på stien ved Nidelva Så stanset jeg og så meg tilbake, men visste ikke om jeg skulle si hei eller ikke
Doratheexplorer Skrevet 24. oktober 2007 #768 Skrevet 24. oktober 2007 Nærmer seg 5 uker! :-D Skikkelig trøtt også, og jeg som faktisk la meg innen rimelig tid igår! Trøtt...og litt mere sulten I går fant jeg ut at jeg faktisk ikke er såå sulten som jeg skal ha det til, det er bare det at det kjennes mye bedre nå Men må jo liksom ha mat hele tida likevel Så bra at det gikk fint hos legen da Ha en fortsatt strålende onsdag
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #769 Skrevet 24. oktober 2007 Innom med en til Knøttet I natt drømte jeg at jeg syklet forbi deg på stien ved Nidelva Så stanset jeg og så meg tilbake, men visste ikke om jeg skulle si hei eller ikke til deg også! Hehe, så koselig drøm da! Trøtt...og litt mere sulten I går fant jeg ut at jeg faktisk ikke er såå sulten som jeg skal ha det til, det er bare det at det kjennes mye bedre nå Men må jo liksom ha mat hele tida likevel Så bra at det gikk fint hos legen da Ha en fortsatt strålende onsdag Er du ikke? Merkelige greier! Jeg tror jeg er mer obs på å spise når jeg er sulten, og at jeg derfor småspiser mer... En fortsatt strålende onsdag til deg også!
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #770 Skrevet 24. oktober 2007 Jeg har fått jordmor! :-D Jeg var sikker på at jeg ikke fikk, pga jeg nylig leste at det er lang kø og alt for mange fødende i forhold til jordmødre. Men det var kjempelurt å bestille så tidlig, for de hadde allerede måtte avvise tre gravide i dag pga stor etterspørsel, og de hadde termin i Mai... Første time er 13.Desember. Da skal alle gravide som har termin i Juni møtes, og kan diskutere og spørre om ting. Litt kjedelig at jeg har termin så sent i juni, for da er jeg vel den "minst gravide" der... men men, det gjør ikke noe, jeg er jo gravid!! Vurderer å be mamma kjøpe med en kasse med pærebrus når de kommer i helga... Men tror hun vil se litt rart på meg da Jeg liker ikke helt å føle meg så oppblåst, det er slik jeg bruker å føle meg før mensen, og det er litt ekkelt... selv om jeg vet det ikke har noe med det å gjøre... Taco og film i kveld! :-D
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2007 #771 Skrevet 24. oktober 2007 Så bra at du har fått deg jordmor, Knøttet! Jammen bra du ikkje venta lenger med å skaffa deg jordmor, for då hadde det kanskje vore for seint.
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #772 Skrevet 24. oktober 2007 Så bra at du har fått deg jordmor, Knøttet! Jammen bra du ikkje venta lenger med å skaffa deg jordmor, for då hadde det kanskje vore for seint. Jepp! De sa det var lurt å komme så tidlig. Mannen er verdens beste, han gikk ned og skaffet jordmor ================================ Jeg er suuuuulten!!! Vil ha taco, nå!! Og pærebrus... mmmm
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2007 #773 Skrevet 24. oktober 2007 Jepp! De sa det var lurt å komme så tidlig. Mannen er verdens beste, han gikk ned og skaffet jordmor ================================ Jeg er suuuuulten!!! Vil ha taco, nå!! Og pærebrus... mmmm Snill mann du har. Er sulten eg og, så trur eg må laga meg litt mat! Du får få tak i litt taco, Knøttet - men pærebrusen blir det nok sikkert vanskeligare å skaffa i dag!
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #774 Skrevet 24. oktober 2007 Snill mann du har. Er sulten eg og, så trur eg må laga meg litt mat! Du får få tak i litt taco, Knøttet - men pærebrusen blir det nok sikkert vanskeligare å skaffa i dag! Mannen er kjempesnill ... :rødme: Taco snart, mannen må bare støvsuge ferdig, så skal han på butikken, og jeg skal legge sammen klær- så lager vi taco og ser hotel cæsar! :-D Dumme, dumme drittby... jeg vil ha pærebrus! Gleder meg til fredag, Pæærebruuus! Nåde mamma om hun glemmer det!
Ella* Skrevet 24. oktober 2007 #775 Skrevet 24. oktober 2007 Så bra at du fikk jordmor! Kjempelurt at dere var så tidlig ut ja. Og det kan bli fint å møte andre med termin i nærheten av din egen, for å utveksle erfaringer osv. Håper du treffer noen som er blide og hyggelige Pærebrus ja... Tror aldri jeg har smakt det en gang. Har tydeligvis gått glipp av noe skjønner jeg Nå er det vel Hotel Cæsar tid: Kos dere med det og taco! ... Nå fikk jeg og lyst på taco....
Gjest imli Skrevet 24. oktober 2007 #777 Skrevet 24. oktober 2007 Ja, hva er pærebrus? Her i distriktet har vi ikke det! Så fint at det gikk bra hos legen, og at du har fått jordmor! Jeg skal prøve å få jordmor jeg også, for fastlegen min var ikke helt med (fikk ikke sykemelding fra min fysisk tunge jobb når jeg var trøtt og sliten, fordi jeg ikke var syk, men gravid!) , så nå har jeg bytta fastlege. Og fått anbefalt jordmor/gynekolog i nabobyen.
Knøttet Skrevet 24. oktober 2007 Forfatter #778 Skrevet 24. oktober 2007 PÆREBRUS Så bra at du fikk jordmor! Kjempelurt at dere var så tidlig ut ja. Og det kan bli fint å møte andre med termin i nærheten av din egen, for å utveksle erfaringer osv. Håper du treffer noen som er blide og hyggelige Pærebrus ja... Tror aldri jeg har smakt det en gang. Har tydeligvis gått glipp av noe skjønner jeg Nå er det vel Hotel Cæsar tid: Kos dere med det og taco! ... Nå fikk jeg og lyst på taco.... Gleder meg til jordmortimen! Blir kjempekoselig å møte andre som er like langt på vei Taco snart... *sulten* hva er pærebrus egentlig?! Se link over Ja, hva er pærebrus? Her i distriktet har vi ikke det! Så fint at det gikk bra hos legen, og at du har fått jordmor! Jeg skal prøve å få jordmor jeg også, for fastlegen min var ikke helt med (fikk ikke sykemelding fra min fysisk tunge jobb når jeg var trøtt og sliten, fordi jeg ikke var syk, men gravid!) , så nå har jeg bytta fastlege. Og fått anbefalt jordmor/gynekolog i nabobyen. Sjekk linken Håper det går lett å få jordmor, og du får en du liker! Kjedelig med leger som ikke er helt med...
Ella* Skrevet 24. oktober 2007 #779 Skrevet 24. oktober 2007 Å ja! Den ja! Har kun smakt ananasbrusen jeg. Men det er leeenge siden. *mimre tilbake til 7. klasse*
Mirabella76 Skrevet 24. oktober 2007 #780 Skrevet 24. oktober 2007 Mannen er kjempesnill ... :rødme: Taco snart, mannen må bare støvsuge ferdig, så skal han på butikken, og jeg skal legge sammen klær- så lager vi taco og ser hotel cæsar! :-D Dumme, dumme drittby... jeg vil ha pærebrus! Gleder meg til fredag, Pæærebruuus! Nåde mamma om hun glemmer det! Eg synst jammen synd på mora di, om ho gløymer å ta meg seg pærebrusen. Ein gravid Knøttet som berre MÅ ha pærebrus, er absolutt ikkje til å spøka med. Håpar du og mannen din koste dåke med taco i kveld, sjølv om pærebrusen mangla!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå