Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Så spennende framover da!! *drysse babystøv over* ;)

Takk, Knøttet! :bukke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Takk, Knøttet! :bukke:

NP, må jo få deg gravid, vet du! ;)

Skrevet

Nå er det snart legetime! :-D

Kvalmen holder seg unna hittil, heldigvis! Men bør vel ikke si det, for da kommer den vel... :sjenert:

Skrevet

Lykke til hos legen! (skal faktisk til legen i dag selv, jeg, for å ta sånn kjip celleprøve)

Og kvalme vil vi IKKE ha noe av! :rope:

Hvordan føles det ellers å være gravid? :)

Skrevet

Håper det gikk bra hos legen (fortell, fortell) :jepp:

Skrevet
Ellers er jeg litt mer sulten enn vanlig, tror jeg. Snille mannen gikk på butikken og kjøpte mat :-D

:ler2::lol:

Hvordan gikk det hos legen da?? *spent*

Jeg har ikke legetime før uti november, mellom uke 9-11 :sjenert:

Skrevet
Nå er det snart legetime! :-D

Kvalmen holder seg unna hittil, heldigvis! Men bør vel ikke si det, for da kommer den vel... :sjenert:

Fortelle hvordan det gikk :)

Skrevet

Spent på å høre hvordan det gikk hos legen jeg også! :popcorn:

...må jo finne en ny grunn til å spise popcorn nå...

Skrevet

Ser for meg hvordan du stråler akkurat nå! For som du sier, det er veldig stort dette :)

Blir spennende å høre fra legetimen din.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Skrevet
NP, må jo få deg gravid, vet du! ;)

Klart du må! :tommelopp:

Skrevet

No er eg og veldig spent på å høyra korleis det gjekk hos legen. :jepp:

Skrevet
Lykke til hos legen! (skal faktisk til legen i dag selv, jeg, for å ta sånn kjip celleprøve)

Og kvalme vil vi IKKE ha noe av! :rope:

Hvordan føles det ellers å være gravid? :)

Takk for det, og lykke til med celleprøvene, selv om du sikkert har vært der nå...

Det føles... fantastisk! :-D Rett og slett ;)

Håper det gikk bra hos legen (fortell, fortell) :jepp:

:ler2::lol:

Hvordan gikk det hos legen da?? *spent*

Jeg har ikke legetime før uti november, mellom uke 9-11 :sjenert:

Vel, legetimen min var veeeldig tidlig da... er jo ikke ordinær kontroll så tidlig, men glad jeg fikk komme inn :)

Fortelle hvordan det gikk :)

Spent på å høre hvordan det gikk hos legen jeg også! :popcorn:

...må jo finne en ny grunn til å spise popcorn nå...

Haha, envær mulighet til å spise popcorn ;)

Ser for meg hvordan du stråler akkurat nå! For som du sier, det er veldig stort dette :)

Blir spennende å høre fra legetimen din.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

Hehe... du har nok rett ;) Går og holder meg på magen ofte også...

:klem:

No er eg og veldig spent på å høyra korleis det gjekk hos legen. :jepp:
Skrevet

Legen min har vært i permisjon lenge nå, og jeg har fått stadig nye leger når jeg har vært der. Denne gangen fikk jeg enda ei ny ei. Ikke at det egentlig gjør noe, alle har vært veldig hyggelige, men det er jo greit å ha samme legen hele tiden da... Vikarlegen jeg har nå skal være på legekontoret til mars, så da får hun fulgt meg det meste av svangerskapet :)

Jeg er gravid! :hoppe: :juhu: Ok, det visste jeg jo... men måtte jo likevel få det bekreftet da, noe jeg gjorde ;) Hun målte blodtrykket mitt, som var kjempebra, stakk meg i fingeren- alt bra med jernnivået mitt også :) Jeg har muligens sopp eller uvi, hun ringer i morgen isåfall, for behandling (ikke farlig).

Fikk helsekort for gravide, som mannen og jeg skal fylle ut, og brosjyre om hvilke uker det er vanlig med kontroller, og kontaktinfo til jordmødre.

Det er visst skikkelig babyboom i trøndelag for tiden, så jeg tror det blir vanskelig å finne jordmor :( Men, må jo prøve fordiom, håper jeg får!!

Skal tilbake om fire uker, for blodprøvetaking + andre prøver jeg ikke husker hva var.

Jeg føler meg veldig betrygget etter å vært hos legen, og det føles mye virkeligere! :-D

Det er nesten så jeg gleder meg til å få flere symptomer, til og med kvalme! Slik jeg er nå føler jeg meg ikke særlig gravid...

Hittile symptomer:

-murringer

-strekkefølelse i magen

-manglende mens, såklart :fnise:

-forkjølet (?!?)

-innbiller meg at jeg er litt sultnere... men vet ikke

-føler meg oppblåst

Skrevet

Så bra! Høres ut som det er mer virkelig for deg nå, og hørtes også ut som legen gjorde jobben sin ordentlig :)

Skrevet
Så bra! Høres ut som det er mer virkelig for deg nå, og hørtes også ut som legen gjorde jobben sin ordentlig :)

Jepp! :-D Det er faktisk mer virkelig, både for meg og for mannen tror jeg :)

Nå er jeg bekymra for om det kan gå galt nå... Neida, jeg er jo det såklart, men legen sa jeg ikke skulle tenke så mye på det, og det skal jeg prøve å ikke gjøre heller :)

Ja, er fornøyd med legen min og oppfølgningen :)

Skrevet

Så bra at det gjekk fint hos legen - og at du fekk bekrefta ein gang for alle at du faktisk er gravid! ;)

:klemmer:

Skrevet

OIOII!!! Her faller nettet vårt sammen en uke og når vi får det tilbake er det til disse STOR nyhetene!!

GRATULERER SÅ MASSE! :hoppe: :hoppe:

Så søt du er som dobbelttester og dobbeltsjekker hs legen. hehe.. Kanskje vil jeg reagere på akkurat samme måten når jeg en gang blir gravid. Vel, man kan aldri være forsiktig nok med beibi i magen sier jeg.

Kos deg med graviditeten.

STOR KLEM fra FRU BEA som begynner prøving i juni.

Skrevet

Gratulerer! Så flott at du er blitt gravid! Jeg har ikke vært her så lenge så vet ikke hvor lenge du har forsøkt, men ser at det iallfall er ganske mange sider i boken din!

Masse lykke til!

Skrevet
Så bra at det gjekk fint hos legen - og at du fekk bekrefta ein gang for alle at du faktisk er gravid! ;)

Hehe... ja, nå kan jeg ikke benekte det på noen måte lengre ;):hoppe: :juhu:

OIOII!!! Her faller nettet vårt sammen en uke og når vi får det tilbake er det til disse STOR nyhetene!!

GRATULERER SÅ MASSE! :hoppe: :hoppe:

Så søt du er som dobbelttester og dobbeltsjekker hs legen. hehe.. Kanskje vil jeg reagere på akkurat samme måten når jeg en gang blir gravid. Vel, man kan aldri være forsiktig nok med beibi i magen sier jeg.

Kos deg med graviditeten.

STOR KLEM fra FRU BEA som begynner prøving i juni.

Hehe, slemt internett! :kjefte:

Tusen takk!

Ja, greide jo ikke helt tro på det... for utrolig og fantastisk til å være sant... evig pessimist :sjenert::fnise:

Gratulerer! Så flott at du er blitt gravid! Jeg har ikke vært her så lenge så vet ikke hvor lenge du har forsøkt, men ser at det iallfall er ganske mange sider i boken din!

Masse lykke til!

Tusen takk! :-D

Dette var pp4, og selv om det ikke er så veldig lenge rakk jeg å bli ganske så utålmodig... :sjenert:

Lykke til med prøvingen! :-D

Skrevet

Uææææh! Jeg vil ha pærebrus!!! :perebrus: :perebrus: Men denne drittbyen har ikke slikt :kjefte:

Mannen mener jeg er slik fordi jeg er gravid, jeg mener jeg alltid har vært like sta på å få mat-ting når jeg har lyst på de... :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...