Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Næææ, hva er det jeg leser!!

Gratulerer så masse! :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse med et lite knøtt i magen :juhu: :roser:

Skrevet

ojoj, her skjer det ting!!!

GRATULERER SÅ MYE! Endelig satt spiren. kjempe gøy.

Nå er foreløbi termin? Jeg fant ut at jeg var gravid med småen som kom nå i sommer 17 okt 06, så da er du vel ikke så langt unna. Skal bare se du får en liten på gutten min sin bursdag :ler:

Skrevet
Waow, gratulerer knøttet!!!!!!!!

Så flott.

Jeg er kjempe glad på din vegne.

Lykke til med legebesøket, det går så bra så!

Tusen takk!! :-D

Gleder meg til legebesøket imorgen! :-D

Næææ, hva er det jeg leser!!

Gratulerer så masse! :klem:

Tusen takk!

:klem:

Gratulerer masse med et lite knøtt i magen :juhu: :roser:

tusen takk! :-D

ojoj, her skjer det ting!!!

GRATULERER SÅ MYE! Endelig satt spiren. kjempe gøy.

Nå er foreløbi termin? Jeg fant ut at jeg var gravid med småen som kom nå i sommer 17 okt 06, så da er du vel ikke så langt unna. Skal bare se du får en liten på gutten min sin bursdag :ler:

Tusen takk!

Foreløpig termin er 30.juni, men det er fra babyverden.no så jeg stoler ikke helt på den da ;)

Kanskje jeg får på samme bursdagen som din, ja;) Hadde vært koselig!

Skrevet

Ok, dere hadde rett... nå har jeg tatt min tredje test, og det står klart og tydelig "gravid", så jeg er ikke særlig i tvil lengre :fnise: Denne gangen tok jeg til og med med et urinprøveglass, for å ikke søle på testen og være redd for feil resultat... :sjenert:

Nå vet enda en av venninnene mine det også... Kjempesøt reaksjon fra hun jeg sa det til i dag også, selv om det var på sms (hun bor langt unna).

Føler meg ikke noe særlig gravid, da. Eneste jeg kjenner er at jeg føler meg litt oppblåst, og strekkinger i magen, på en måte. Vanskelig å forklare.

Mannen er så utrolig skjønn og engasjert, vil være med meg på hver eneste legetime- og det skal han selvsagt få lov til! :-D

Skrevet
Ok, dere hadde rett... nå har jeg tatt min tredje test, og det står klart og tydelig "gravid", så jeg er ikke særlig i tvil lengre :fnise: Denne gangen tok jeg til og med med et urinprøveglass, for å ikke søle på testen og være redd for feil resultat... :sjenert:

Nå vet enda en av venninnene mine det også... Kjempesøt reaksjon fra hun jeg sa det til i dag også, selv om det var på sms (hun bor langt unna).

Føler meg ikke noe særlig gravid, da. Eneste jeg kjenner er at jeg føler meg litt oppblåst, og strekkinger i magen, på en måte. Vanskelig å forklare.

Mannen er så utrolig skjønn og engasjert, vil være med meg på hver eneste legetime- og det skal han selvsagt få lov til! :-D

må bare le av deg som tar mange tester, hehe!

I dag var ei i klassen på legetime (skal ha i februar) og eg sitte helt smelta når ho forteller om hjertelyden av babyen :)

Skrevet

Så fint at han er så engasjert da! :) Tror ikke alle menn er det.

Bare å innse det; du er faktisk gravid! :) Litt morsomt å lese om at du ikke klarer å tro det ;) Ikke vondt ment, altså! Bare koselig :)

Skrevet
HURRA OG GRATULERER SÅ MASSE :juhu: :hoppe::smilyblomst:

Tusen takk!! :-D

må bare le av deg som tar mange tester, hehe!

I dag var ei i klassen på legetime (skal ha i februar) og eg sitte helt smelta når ho forteller om hjertelyden av babyen :)

:fnise: Greier ikke helt å tro på det, vet du... det er jo for godt til å være sant! ;)

Skal ikke ta flere tester nå... men er gøy å gå og sjekke siste testen jeg tok, står stadig "gravid" der :sjenert:

Er veldig glad for at det finnes digitale tester, hadde jeg måtte tolke streker tror jeg jeg hadde blitt gal :sprettoy::fnise:

Så fint at han er så engasjert da! :) Tror ikke alle menn er det.

Bare å innse det; du er faktisk gravid! :) Litt morsomt å lese om at du ikke klarer å tro det ;) Ikke vondt ment, altså! Bare koselig :)

Mannen er kjempeengasjert, og kjempesøt :rødme:

Hehe... ja, jeg er nok gravid- merkelig om tre tester lyver:p

Tar det ikke ille opp, skjønner at det er litt morsomt at jeg ikke forstår at jeg er gravid :fnise:

Jeg er gravid!! :sjokkert::hoppe:

Skrevet

:ler:

Kjenner til den der "jeg kan ikke helt tro det"-tanken. ;)

Men du ER det!!! :-D

Skrevet
:ler:

Kjenner til den der "jeg kan ikke helt tro det"-tanken. ;)

Men du ER det!!! :-D

Hihi... Ja, jeg er visst det!! :-D :hoppe:

Ja - nyt det!!!

:)

:fnise:

skal prøve ;)

Og se å flytt dagboka di, gravida ;)

Tja... tror jeg venter litt med det... men det blir! ;)

======================================

Føler meg litt sliten og småsyk, er jo :forkjola: da...

Ellers er jeg litt mer sulten enn vanlig, tror jeg. Snille mannen gikk på butikken og kjøpte mat :-D

Skrevet

Må jo opprette graviditets dagbok snuppa :)

Du vil virkelig ikke helt innse det du :finse:

Skrevet
Må jo opprette graviditets dagbok snuppa :)

Du vil virkelig ikke helt innse det du :finse:

Jada, skal gjøre det... må bare vente litt... er så kjipt om det går galt...

Skrevet

Så koselig med ein engasjert mann! :)

Eg må le litt av deg Knøttet, som testar på nytt og på nytt. :fnise: Men eg kan ikkje garantera at eg ikkje hadde gjort det same, om det var eg som var gravid. ;) Forstår faktisk veldig godt at du synst det heile er uvirkelig, og ikkje heilt klarar å forstå det! Det eg drøymer aller mest om i livet, er å bli gravid. Men eg veit at om eg hadde blitt det, så hadde eg hatt problem med å virkelig skjønna at det var sant. Graviditeten blir nok litt mindre uvirkelig etterkvart, vil eg tru!

*Ser for meg Knøttet i niende månad, som fortsatt tar graviditetstestar, fordi det enda ikkje har gått skikkelig opp for henne at ho er gravid.* :fnise:

Skrevet
*Ser for meg Knøttet i niende månad, som fortsatt tar graviditetstestar, fordi det enda ikkje har gått skikkelig opp for henne at ho er gravid.* :fnise:

Skrevet
Så koselig med ein engasjert mann! :)

Eg må le litt av deg Knøttet, som testar på nytt og på nytt. :fnise: Men eg kan ikkje garantera at eg ikkje hadde gjort det same, om det var eg som var gravid. ;) Forstår faktisk veldig godt at du synst det heile er uvirkelig, og ikkje heilt klarar å forstå det! Det eg drøymer aller mest om i livet, er å bli gravid. Men eg veit at om eg hadde blitt det, så hadde eg hatt problem med å virkelig skjønna at det var sant. Graviditeten blir nok litt mindre uvirkelig etterkvart, vil eg tru!

Ja, kjempekoselig med engasjert mann :rødme:

Er helt som deg, dette er det største som kunne skjedd... er nok mye derfor det er så vanskelig å innse ;)

Skrevet
Ja, kjempekoselig med engasjert mann :rødme:

Er helt som deg, dette er det største som kunne skjedd... er nok mye derfor det er så vanskelig å innse ;)

Ja, der seier du det! :jepp: Det er akkurat fordi det å bli gravid er det største som kunne skjedd meg i livet, at det vil vera vanskelig å skjønna at det virkelig kan vera sant, om eg blir gravid. Så eg skjønnar deg faktisk veldig godt, når du har det på same måten som meg! ;)

No håpar eg på å koma etter deg kjapt! Eg har IKM 31. oktober, så det nærmar seg med stormskritt. :5:

Skrevet
Ja, der seier du det! :jepp: Det er akkurat fordi det å bli gravid er det største som kunne skjedd meg i livet, at det vil vera vanskelig å skjønna at det virkelig kan vera sant, om eg blir gravid. Så eg skjønnar deg faktisk veldig godt, når du har det på same måten som meg! ;)

No håpar eg på å koma etter deg kjapt! Eg har IKM 31. oktober, så det nærmar seg med stormskritt. :5:

Så spennende framover da!! *drysse babystøv over* ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...