Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Åh, herregud.. nå ble jeg så UTROLIG glad!! :juhu: :juhu: Så godt å komme hjem etter en helg uten KG til en sånn nyhet :klemmer:

Gratulerer så mye Knøttet!!!!! Jeg må kjappe meg etter, vil også være med og trille med deg og Amused ;)

Hihi, så koselig at du ble så glad! :-D

Tusen takk! Og ja, du må kjappe deg etter nå! ;) :-D

:klem:

Innom for å si GRATULERER!!!!!!

Har sett deg i et par av de samme dagbøkene som jeg ofte er innom, veldig moro at det klaffet.

Nå må du kose deg masse med graviditeten.

:klemmer:

Tusen takk! :-D

Skal kose meg, ja men må først gå inn for meg først;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whaaaaaaaaat?!?!?! Nok en gang forsvinner jeg en helg også skjer det bare helt fantastiske ting på KG!

GRATULERER! Og GRATULERER igjen! Wow. GRATULERER!

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Skrevet (endret)
Whaaaaaaaaat?!?!?! Nok en gang forsvinner jeg en helg også skjer det bare helt fantastiske ting på KG!

GRATULERER! Og GRATULERER igjen! Wow. GRATULERER!

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Hihi... takker og :bukke:

==================================

ser og føler meg sånn ca slik ut akkurat nå :forkjola: :forkjola:

Ikke dårlig, altså, men er snørrete og nyser i ett sett.

Endret av Knøttet
Skrevet (endret)

Dette er en el-test... Det sies at teststreken må være like tydelig som kontrollstreken... min er ikke det, men nesten... :klø:

her

Endret av Knøttet
Skrevet (endret)

Den der linken virka visst ikkje... Men kvifor i alle dagar tar du EL-testar, no når du har tatt ein ekte CB-graviditetstest, der det stod GRAVID i displayet?! Tullehøne - klart du er gravid! ;)

:danser:

Endret av Mirabella76
Skrevet (endret)
Den der linken virka visst ikkje... Men kvifor i alle dagar tar du EL-testar, no når du har tatt ein ekte CB-graviditetstest, der det stod GRAVID i displayet?! Tullehøne - klart du er gravid! ;)

:danser:

:fnise:

Jeg er bare overbekymret... og testen jeg tok ble fuktig lengre opp enn teststreken, er redd resultatet skal være feil... Selv om det er mer logisk å få feilmelding enn "gravid" da, vil jeg tro... ikke vet jeg!

Fungerer linken nå?

Endret av Knøttet
Skrevet
:fnise:

Jeg er bare overbekymret... og testen jeg tok ble fuktig lengre opp enn teststreken, er redd resultatet skal være feil... Selv om det er mer logisk å få feilmelding enn "gravid" da, vil jeg tro... ikke vet jeg!

Fungerer linken nå?

Trur nok du hadde fått opp ei feilmelding ja, om graviditetstesten du tok ikkje virka! ;) Eg har iallfall aldri høyrt om nokon som har fått opp GRAVID i displayet, uten å vera gravide. :fnise:

Eg skjønnar godt at du er litt bekymra for om alt er som det skal vera, men du må berre prøva å slappa av! Eg anbefaler deg å ta ein ny digital graviditetstest om nokre dagar, berre for å få enda ein bekreftelse på at du er gravid - så klarar du nok å slappa litt meir av etterpå! :klem:

EL-testane synst eg du skal kasta i bosset! :fnise:

Skrevet (endret)

Ja, no funkar linken! :)

Var litt uklart bilde, men eg synst resultatet ser heilt flott ut eg. ;)

Og no: Kast resten av EL-testane i bosset, viss du har fleire! :jepp:

Endret av Mirabella76
Skrevet

PS: No må du hugsa å få flytta dagboka di over frå "Prøvedagbøker," til "Graviditetsdagbøker"!

Skrevet
Trur nok du hadde fått opp ei feilmelding ja, om graviditetstesten du tok ikkje virka! ;) Eg har iallfall aldri høyrt om nokon som har fått opp GRAVID i displayet, uten å vera gravide. :fnise:

Eg skjønnar godt at du er litt bekymra for om alt er som det skal vera, men du må berre prøva å slappa av! Eg anbefaler deg å ta ein ny digital graviditetstest om nokre dagar, berre for å få enda ein bekreftelse på at du er gravid - så klarar du nok å slappa litt meir av etterpå! :klem:

EL-testane synst eg du skal kasta i bosset! :fnise:

Ja, no funkar linken! :)

Var litt uklart bilde, men eg synst resultatet ser heilt flott ut eg. ;)

Og no: Kast resten av EL-testane i bosset, viss du har fleire! :jepp:

Håper jeg hadde fått opp feilmelding, men det er ingen som kan svare meg på det... ikke på apoteket heller... Er bare så redd jeg ikke er gravid likevel, hadde blitt så skuffa... Huff, bekymret allerede, jo! ille ...

Bildet er uklart ja, er tatt med mobilen...

Tenker å ta turen til legen snarest mulig å få det bekreftet der også, pluss å spørre henne om en del ting, nysgjerrig sjø... :ler:

Jeg er en slik person som ikke kan kaste noe, jeg... så el-testene får nok være i fred :fnise:

Skrevet
Håper jeg hadde fått opp feilmelding, men det er ingen som kan svare meg på det... ikke på apoteket heller... Er bare så redd jeg ikke er gravid likevel, hadde blitt så skuffa... Huff, bekymret allerede, jo! ille ...

Bildet er uklart ja, er tatt med mobilen...

Tenker å ta turen til legen snarest mulig å få det bekreftet der også, pluss å spørre henne om en del ting, nysgjerrig sjø... :ler:

Jeg er en slik person som ikke kan kaste noe, jeg... så el-testene får nok være i fred :fnise:

Ikkje 100% sikkert av du hadde fått opp feilmelding nei, om noko var gale med testen - men du hadde garantert ikkje fått opp GRAVID i displayet, viss du ikkje hadde vore gravid! Men kvifor kjøper du deg ikkje ein ny graviditetstest med det same, viss du er så bekymra? Men eg lovar deg, du er bekymra heilt uten grunn!

OK, om du ikkje kastar EL-testane, så gøym dei iallfall langt vekk! ;)

No tar eg kvelden, så då vil eg få ønskja deg ei riktig god natt, Knøttet! :klemmer: Prøv og slapp av, og kos deg med tanken på at du har ein liten spire i magen. :jepp:

:sove:

Skrevet
Ikkje 100% sikkert av du hadde fått opp feilmelding nei, om noko var gale med testen - men du hadde garantert ikkje fått opp GRAVID i displayet, viss du ikkje hadde vore gravid! Men kvifor kjøper du deg ikkje ein ny graviditetstest med det same, viss du er så bekymra? Men eg lovar deg, du er bekymra heilt uten grunn!

OK, om du ikkje kastar EL-testane, så gøym dei iallfall langt vekk! ;)

No tar eg kvelden, så då vil eg få ønskja deg ei riktig god natt, Knøttet! :klemmer: Prøv og slapp av, og kos deg med tanken på at du har ein liten spire i magen. :jepp:

:sove:

Nei, det er det jeg også tror... Dumt å drive å spekulere slik, jeg er helt håpløs! :sjenert::fnise:

Tror jeg kjøper en før jobb i morgen- vi får se:)

Du har sikkert rett, for jeg har jo ikke fått mensen heller... og jeg kjenner meg annerledes enn rett før mensen, tror jeg...

På tide å finne mannen og senga for meg også nå;)

God natt!! :Gjesp:

Skrevet

*sniker litt*

Man kan få positiv el-test av graviditet :Nikke:

Og om du skal ha rett uke på tickeren så må du sette terminen to dager frem når du lager tickeren. Dette fordi et svangerskap i Norge er 40+2, mens det i utlandet er 40 uker. Og tickerne er basert på utenlandsk terminberegning :)

Gratulerer forresten :)

Skrevet

Heeeeey!!

Her har jeg vært uten pc hele helga også har det skjedd så mye spennende og happye ting hos deg :juhu:

Jeg skjønte det-skjønte det, full klaff for deg denne mnd. :fnise:

GRATULERER så masse vænnen. :klemmer::klemmer:

:hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu: :hoppe: :juhu:

Skrevet

Så artig det er å se alle gratulasjonene her inne! :)

Svever du på en sky, Knøttet? :kose:

Skrevet
Takk for link :)

Fikk det til, men tickeren min er 2 dager bak hva jeg har funnet ut... jaja, er ikke såå farlig- blir sikkert flyttet fram eller tilbake etter legebesøk uansett :)

Ja, samme for meg, men jeg justerte termindatoen slik at tickeren stemmer med tellingen fra babyverden. Tror det skyldes at amerikanerne teller 2 dager mindre (mer?) enn oss :)

Skrevet

Og trøst deg med at graviditeten blir litt mer virkelig etter hvert :klemmer:

Skrevet
*sniker litt*

Man kan få positiv el-test av graviditet :Nikke:

Og om du skal ha rett uke på tickeren så må du sette terminen to dager frem når du lager tickeren. Dette fordi et svangerskap i Norge er 40+2, mens det i utlandet er 40 uker. Og tickerne er basert på utenlandsk terminberegning :)

Gratulerer forresten :)

Mhm... men teststreken ble ikke like positiv som kontrollstreken, bare nesten... *overbekymret*

Nå er tickeren min riktig, takk for hjelpen! :-D

Takk!!

Heeeeey!!

Her har jeg vært uten pc hele helga også har det skjedd så mye spennende og happye ting hos deg :juhu:

Jeg skjønte det-skjønte det, full klaff for deg denne mnd. :fnise:

GRATULERER så masse vænnen. :klemmer::klemmer:

:hoppe: :juhu: :hoppe:

:fnise: Ja, du gledet deg jo du- til jeg ble kjempetrøtt og kjempesulten :P

Takk! :klem:

Så artig det er å se alle gratulasjonene her inne! :)

Svever du på en sky, Knøttet? :kose:

Ja... *glise* Selv om jeg ikke helt tror på det...

Ja, samme for meg, men jeg justerte termindatoen slik at tickeren stemmer med tellingen fra babyverden. Tror det skyldes at amerikanerne teller 2 dager mindre (mer?) enn oss :)

Takk for hjelpen, nå er tickeren min riktig :)

Og trøst deg med at graviditeten blir litt mer virkelig etter hvert :klemmer:

Ja, håper virkelig det!!

edit: måtte redusere smileyene... dumme smileybegrensning!!

Skrevet

Se, se- den lille er et embryo!! :hoppe: :juhu: :kgbaby: :rødme:

Har legetime i morgen, grugleder meg! De spurte meg ikke engang om hva det gjaldt, jeg som hadde gruet meg litt fordi jeg ikke visste hva jeg skulle svart...

Men nå er det jobb, og så skal jeg ta en graviditetstest til- bare for å forsikre meg... håpløse, overhysteriske kvinnfolk! :ler:

Skrevet

Waow, gratulerer knøttet!!!!!!!!

Så flott.

Jeg er kjempe glad på din vegne.

Lykke til med legebesøket, det går så bra så!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...