Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #701 Skrevet 21. oktober 2007 Åh, herregud.. nå ble jeg så UTROLIG glad!! :juhu: :juhu: Så godt å komme hjem etter en helg uten KG til en sånn nyhet Gratulerer så mye Knøttet!!!!! Jeg må kjappe meg etter, vil også være med og trille med deg og Amused Hihi, så koselig at du ble så glad! :-D Tusen takk! Og ja, du må kjappe deg etter nå! :-D Innom for å si GRATULERER!!!!!! Har sett deg i et par av de samme dagbøkene som jeg ofte er innom, veldig moro at det klaffet. Nå må du kose deg masse med graviditeten. Tusen takk! :-D Skal kose meg, ja men må først gå inn for meg først;)
Lilith Skrevet 21. oktober 2007 #702 Skrevet 21. oktober 2007 Whaaaaaaaaat?!?!?! Nok en gang forsvinner jeg en helg også skjer det bare helt fantastiske ting på KG! GRATULERER! Og GRATULERER igjen! Wow. GRATULERER! :duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:
Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #703 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Whaaaaaaaaat?!?!?! Nok en gang forsvinner jeg en helg også skjer det bare helt fantastiske ting på KG! GRATULERER! Og GRATULERER igjen! Wow. GRATULERER! :duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame: Hihi... takker og :bukke: ================================== ser og føler meg sånn ca slik ut akkurat nå :forkjola: Ikke dårlig, altså, men er snørrete og nyser i ett sett. Endret 21. oktober 2007 av Knøttet
Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #704 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Dette er en el-test... Det sies at teststreken må være like tydelig som kontrollstreken... min er ikke det, men nesten... :klø: her Endret 21. oktober 2007 av Knøttet
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2007 #705 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Den der linken virka visst ikkje... Men kvifor i alle dagar tar du EL-testar, no når du har tatt ein ekte CB-graviditetstest, der det stod GRAVID i displayet?! Tullehøne - klart du er gravid! Endret 21. oktober 2007 av Mirabella76
Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #706 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Den der linken virka visst ikkje... Men kvifor i alle dagar tar du EL-testar, no når du har tatt ein ekte CB-graviditetstest, der det stod GRAVID i displayet?! Tullehøne - klart du er gravid! Jeg er bare overbekymret... og testen jeg tok ble fuktig lengre opp enn teststreken, er redd resultatet skal være feil... Selv om det er mer logisk å få feilmelding enn "gravid" da, vil jeg tro... ikke vet jeg! Fungerer linken nå? Endret 21. oktober 2007 av Knøttet
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2007 #707 Skrevet 21. oktober 2007 Jeg er bare overbekymret... og testen jeg tok ble fuktig lengre opp enn teststreken, er redd resultatet skal være feil... Selv om det er mer logisk å få feilmelding enn "gravid" da, vil jeg tro... ikke vet jeg! Fungerer linken nå? Trur nok du hadde fått opp ei feilmelding ja, om graviditetstesten du tok ikkje virka! Eg har iallfall aldri høyrt om nokon som har fått opp GRAVID i displayet, uten å vera gravide. Eg skjønnar godt at du er litt bekymra for om alt er som det skal vera, men du må berre prøva å slappa av! Eg anbefaler deg å ta ein ny digital graviditetstest om nokre dagar, berre for å få enda ein bekreftelse på at du er gravid - så klarar du nok å slappa litt meir av etterpå! EL-testane synst eg du skal kasta i bosset!
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2007 #708 Skrevet 21. oktober 2007 (endret) Ja, no funkar linken! Var litt uklart bilde, men eg synst resultatet ser heilt flott ut eg. Og no: Kast resten av EL-testane i bosset, viss du har fleire! Endret 21. oktober 2007 av Mirabella76
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2007 #709 Skrevet 21. oktober 2007 PS: No må du hugsa å få flytta dagboka di over frå "Prøvedagbøker," til "Graviditetsdagbøker"!
Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #710 Skrevet 21. oktober 2007 Trur nok du hadde fått opp ei feilmelding ja, om graviditetstesten du tok ikkje virka! Eg har iallfall aldri høyrt om nokon som har fått opp GRAVID i displayet, uten å vera gravide. Eg skjønnar godt at du er litt bekymra for om alt er som det skal vera, men du må berre prøva å slappa av! Eg anbefaler deg å ta ein ny digital graviditetstest om nokre dagar, berre for å få enda ein bekreftelse på at du er gravid - så klarar du nok å slappa litt meir av etterpå! EL-testane synst eg du skal kasta i bosset! Ja, no funkar linken! Var litt uklart bilde, men eg synst resultatet ser heilt flott ut eg. Og no: Kast resten av EL-testane i bosset, viss du har fleire! Håper jeg hadde fått opp feilmelding, men det er ingen som kan svare meg på det... ikke på apoteket heller... Er bare så redd jeg ikke er gravid likevel, hadde blitt så skuffa... Huff, bekymret allerede, jo! ille ... Bildet er uklart ja, er tatt med mobilen... Tenker å ta turen til legen snarest mulig å få det bekreftet der også, pluss å spørre henne om en del ting, nysgjerrig sjø... Jeg er en slik person som ikke kan kaste noe, jeg... så el-testene får nok være i fred
Mirabella76 Skrevet 21. oktober 2007 #711 Skrevet 21. oktober 2007 Håper jeg hadde fått opp feilmelding, men det er ingen som kan svare meg på det... ikke på apoteket heller... Er bare så redd jeg ikke er gravid likevel, hadde blitt så skuffa... Huff, bekymret allerede, jo! ille ... Bildet er uklart ja, er tatt med mobilen... Tenker å ta turen til legen snarest mulig å få det bekreftet der også, pluss å spørre henne om en del ting, nysgjerrig sjø... Jeg er en slik person som ikke kan kaste noe, jeg... så el-testene får nok være i fred Ikkje 100% sikkert av du hadde fått opp feilmelding nei, om noko var gale med testen - men du hadde garantert ikkje fått opp GRAVID i displayet, viss du ikkje hadde vore gravid! Men kvifor kjøper du deg ikkje ein ny graviditetstest med det same, viss du er så bekymra? Men eg lovar deg, du er bekymra heilt uten grunn! OK, om du ikkje kastar EL-testane, så gøym dei iallfall langt vekk! No tar eg kvelden, så då vil eg få ønskja deg ei riktig god natt, Knøttet! Prøv og slapp av, og kos deg med tanken på at du har ein liten spire i magen.
Knøttet Skrevet 21. oktober 2007 Forfatter #712 Skrevet 21. oktober 2007 Ikkje 100% sikkert av du hadde fått opp feilmelding nei, om noko var gale med testen - men du hadde garantert ikkje fått opp GRAVID i displayet, viss du ikkje hadde vore gravid! Men kvifor kjøper du deg ikkje ein ny graviditetstest med det same, viss du er så bekymra? Men eg lovar deg, du er bekymra heilt uten grunn! OK, om du ikkje kastar EL-testane, så gøym dei iallfall langt vekk! No tar eg kvelden, så då vil eg få ønskja deg ei riktig god natt, Knøttet! Prøv og slapp av, og kos deg med tanken på at du har ein liten spire i magen. Nei, det er det jeg også tror... Dumt å drive å spekulere slik, jeg er helt håpløs! Tror jeg kjøper en før jobb i morgen- vi får se:) Du har sikkert rett, for jeg har jo ikke fått mensen heller... og jeg kjenner meg annerledes enn rett før mensen, tror jeg... På tide å finne mannen og senga for meg også nå God natt!!
Umuriel Skrevet 21. oktober 2007 #713 Skrevet 21. oktober 2007 *sniker litt* Man kan få positiv el-test av graviditet Og om du skal ha rett uke på tickeren så må du sette terminen to dager frem når du lager tickeren. Dette fordi et svangerskap i Norge er 40+2, mens det i utlandet er 40 uker. Og tickerne er basert på utenlandsk terminberegning Gratulerer forresten
Doratheexplorer Skrevet 22. oktober 2007 #714 Skrevet 22. oktober 2007 Heeeeey!! Her har jeg vært uten pc hele helga også har det skjedd så mye spennende og happye ting hos deg :juhu: Jeg skjønte det-skjønte det, full klaff for deg denne mnd. GRATULERER så masse vænnen. :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:
Ella* Skrevet 22. oktober 2007 #715 Skrevet 22. oktober 2007 Så artig det er å se alle gratulasjonene her inne! Svever du på en sky, Knøttet?
Amused Skrevet 22. oktober 2007 #716 Skrevet 22. oktober 2007 Takk for link Fikk det til, men tickeren min er 2 dager bak hva jeg har funnet ut... jaja, er ikke såå farlig- blir sikkert flyttet fram eller tilbake etter legebesøk uansett Ja, samme for meg, men jeg justerte termindatoen slik at tickeren stemmer med tellingen fra babyverden. Tror det skyldes at amerikanerne teller 2 dager mindre (mer?) enn oss
Amused Skrevet 22. oktober 2007 #717 Skrevet 22. oktober 2007 Og trøst deg med at graviditeten blir litt mer virkelig etter hvert
Knøttet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #718 Skrevet 22. oktober 2007 *sniker litt* Man kan få positiv el-test av graviditet Og om du skal ha rett uke på tickeren så må du sette terminen to dager frem når du lager tickeren. Dette fordi et svangerskap i Norge er 40+2, mens det i utlandet er 40 uker. Og tickerne er basert på utenlandsk terminberegning Gratulerer forresten Mhm... men teststreken ble ikke like positiv som kontrollstreken, bare nesten... *overbekymret* Nå er tickeren min riktig, takk for hjelpen! :-D Takk!! Heeeeey!! Her har jeg vært uten pc hele helga også har det skjedd så mye spennende og happye ting hos deg :juhu: Jeg skjønte det-skjønte det, full klaff for deg denne mnd. GRATULERER så masse vænnen. :juhu: Ja, du gledet deg jo du- til jeg ble kjempetrøtt og kjempesulten Takk! Så artig det er å se alle gratulasjonene her inne! Svever du på en sky, Knøttet? Ja... *glise* Selv om jeg ikke helt tror på det... Ja, samme for meg, men jeg justerte termindatoen slik at tickeren stemmer med tellingen fra babyverden. Tror det skyldes at amerikanerne teller 2 dager mindre (mer?) enn oss Takk for hjelpen, nå er tickeren min riktig Og trøst deg med at graviditeten blir litt mer virkelig etter hvert Ja, håper virkelig det!! edit: måtte redusere smileyene... dumme smileybegrensning!!
Knøttet Skrevet 22. oktober 2007 Forfatter #719 Skrevet 22. oktober 2007 Se, se- den lille er et embryo!! :juhu: :rødme: Har legetime i morgen, grugleder meg! De spurte meg ikke engang om hva det gjaldt, jeg som hadde gruet meg litt fordi jeg ikke visste hva jeg skulle svart... Men nå er det jobb, og så skal jeg ta en graviditetstest til- bare for å forsikre meg... håpløse, overhysteriske kvinnfolk!
mayas Skrevet 22. oktober 2007 #720 Skrevet 22. oktober 2007 Waow, gratulerer knøttet!!!!!!!! Så flott. Jeg er kjempe glad på din vegne. Lykke til med legebesøket, det går så bra så!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå