Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Gratulerer så mye Knøttet!! Jeg hadde på følelsen at du var :gravid:!

Lykke til videre og håper spiren klorer seg fast i 8 mnd til! Håper jeg snart kommer etter deg!

:klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Næmen, hva er det jeg leser...

Gratulerer så mye med en liten spire i magen knøttet :klemmer:

Skrevet
Takk! :-D

Gruer meg faktisk til å fortelle det til foreldrene mine... :sjenert:

Gratulerer med baby!!!

Vet du hva, jeg grua meg jeg også. Vet ikke helt hvorfor men... Var vel redd de skulle synes jeg var for ung, eller at det ble vanskelig/rart for dem at lillejenta deres skulle bli mamma. De visste ikke at vi prøvde. Men de ble kjempeglade! Det blir sikkert dine også.

Skrevet
Gratulerer så mye!

Tenk du har blitt gravid :rødme:

De beste beste ønsker for graviditeten.

Takker! :-D

GRATULERER :hoppe:

Mam&pap kommer til å få vite det med en gang tror jeg. Tror ikke jeg klarer å vente ;)

Trodde jeg kom til å si det til alle med en eneste gang jeg, men akkurat nå føler vi for å vente litt, faktisk...

Gratulerer så mye Knøttet!! Jeg hadde på følelsen at du var :gravid:!

Lykke til videre og håper spiren klorer seg fast i 8 mnd til! Håper jeg snart kommer etter deg!

Du hadde visst rett ;)

Håper også du kommer etter snart! ;)

Næmen, hva er det jeg leser...

Gratulerer så mye med en liten spire i magen knøttet :klemmer:

Tusen takk! :-D

Gratulerer med baby!!!

Vet du hva, jeg grua meg jeg også. Vet ikke helt hvorfor men... Var vel redd de skulle synes jeg var for ung, eller at det ble vanskelig/rart for dem at lillejenta deres skulle bli mamma. De visste ikke at vi prøvde. Men de ble kjempeglade! Det blir sikkert dine også.

Takk :)

Tror det er derfor jeg også gruer meg litt... at vi ikke er i en optimal situasjon med jobb og bosted og slikt. De blir nok glade, ja. Tror pappa har gledet seg lenge, faktisk ;)

Skrevet

Føler meg ikke gravid i det hele tatt, egentlig. Jeg kjenner småmurring i magen, på en helt annen måte enn mensmurring, og så føler jeg meg litt oppblåst. Ingen kvalme eller noe som helst, men det er kanskje litt tidlig?

Mannen er så søt, han er overbevist om at jeg har fått dilla på sjokolade... Det er jeg jo, og jeg har jo spist sjokolade hver dag denne uken... men det er jo for tidlig å få dilla på ting?! Dessuten, sjokolade av alle ting?!

Har blitt forkjølet da, mulig det har med graviditeten å gjøre. Våknet i natt og nyste minst ti ganger, og er skikkelig snørrete og nyser i dag også.

Imorgen skal jeg bestille legetime! :-D

Venter nesten på at mensen skal komme hvert øyeblikk, jeg. Jeg kan liksom ikke helt tro på at jeg er gravid :fnise:

Skrevet

Gratulerer så utrolig mye, Knøttet! :)

Dette var en kjempekoselig nyhet :klemmer:

Venter nesten på at mensen skal komme hvert øyeblikk, jeg. Jeg kan liksom ikke helt tro på at jeg er gravid :fnise:

Ja, det må føles ganske uvirkelig nå.... Men du får vel nok av tid til å venne deg til å være GRAVID, som du faktisk er! :ler: Så gøy! :)

Dryss litt babystøv til meg da... :)

Skrevet
Gratulerer så utrolig mye, Knøttet! :)

Dette var en kjempekoselig nyhet :klemmer:

Ja, det må føles ganske uvirkelig nå.... Men du får vel nok av tid til å venne deg til å være GRAVID, som du faktisk er! :ler: Så gøy! :)

Dryss litt babystøv til meg da... :)

Takker! :-D

:klemmer:

Veldig uvirkelig... kan liksom ikke helt tro det. Mannen ble helt i hundre, og han er så søt- stryker på magen min og sånt ;)

*drysse mye babystøv over Ella* * ;)

Skrevet

Du er så heldig som er gravid, Knøttet! :danser:

Skjønnar veldig godt at det følelst uvirkelig! Eg hadde følt det på same måten, om det var eg som var gravid. Har du planar om å melda deg inn i eit graviditestforum no?

http://www.snartmamma.com er eit veldig bra forum, berre for å tipsa deg. ;) Det finst mange andre gravidforum også, men det veit du heilt sikkert om. Kos deg masse med graviditeten. :klemmer:

Skrevet

Neimen!!! Så utrolig kjekt!!!!! Gratulerer!!! Så lenge siden jeg har vert her inne og så titter jeg nett forbi og du har jammen blitt gravid!!Så koselig.

Du har veldig mye å glede deg til, kjekt å gå gravid, men og mange bekymringer, de sier bekymringene begynner når du får positiv test og forblir der resten av livet. Men nyt tiden, jeg ville ventet litt med å si det til foreldrene, hugser jeg syntest det var litt koselig å ha en hemmelighet bare jeg og mannen, kose dere med den litt før alle andre skal vite og det og prate om det som skjer.

I utg. punktet skal du bare bestille en time til kontroll hos legen rundt uke 10 tror jeg, trenger ikke noe før, dersom alt er bra og du slipper unna kvalmen da..

En koselig nyhet og igjen gratulerer!!!

Skrevet

Gratulerer så mye med bebis i magen :danser: Da ble det en måned før jeg trodde da ;)

Gjest Ballerina
Skrevet

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Gratulerer så mye med en liten spire i magen! :gravid::babysmokk:

Skrevet

HÆRREGUUUUUD! :danser:

Gratulerer, kjære Knøttet, så fantastisk!

:klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Da kan vi trille sammen! ;)

:gravid: Knøttet :-D

Skrevet
Du er så heldig som er gravid, Knøttet!

Skjønnar veldig godt at det følelst uvirkelig! Eg hadde følt det på same måten, om det var eg som var gravid. Har du planar om å melda deg inn i eit graviditestforum no?

http://www.snartmamma.com er eit veldig bra forum, berre for å tipsa deg. ;) Det finst mange andre gravidforum også, men det veit du heilt sikkert om. Kos deg masse med graviditeten. :klemmer:

Hihi, jeg vet- kjempeheldig! Kan fortsatt ikke tro det... verken mannen eller jeg... hihi

Jeg har store planer om å melde meg inn i graviditetsforum, ja.

Skal kose meg, må bare slutte å bekymre meg...

Neimen!!! Så utrolig kjekt!!!!! Gratulerer!!! Så lenge siden jeg har vert her inne og så titter jeg nett forbi og du har jammen blitt gravid!!Så koselig.

Du har veldig mye å glede deg til, kjekt å gå gravid, men og mange bekymringer, de sier bekymringene begynner når du får positiv test og forblir der resten av livet. Men nyt tiden, jeg ville ventet litt med å si det til foreldrene, hugser jeg syntest det var litt koselig å ha en hemmelighet bare jeg og mannen, kose dere med den litt før alle andre skal vite og det og prate om det som skjer.

I utg. punktet skal du bare bestille en time til kontroll hos legen rundt uke 10 tror jeg, trenger ikke noe før, dersom alt er bra og du slipper unna kvalmen da..

En koselig nyhet og igjen gratulerer!!!

Hei!

Deg var det lenge siden jeg har sett!! Hvordan går det med deg?

Det er veldig koselig å ha en hemmelighet for resten av verden...

Gratulerer så mye med bebis i magen :danser: Da ble det en måned før jeg trodde da ;)

Hihi... Takker!

Jepp, du traff nesten! ;)

:juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:

Gratulerer så mye med en liten spire i magen! :gravid::babysmokk:

Hehe... tusen takk!

HÆRREGUUUUUD! :danser:

Gratulerer, kjære Knøttet, så fantastisk!

Da kan vi trille sammen! ;)

:gravid: Knøttet :-D

Hehe... så koselig! Tusen takk!

Hvor fant du tickeren din? Likte den veldig godt...

edit: for mange smileyer, dumme smileybegrensning!

Skrevet

Jeg er vistnok 4+1 i dag, men det er jo bare ca...

Fortalte det til bestevenninna mi i dag, hun ble så glad og helt i hundre! :fnise: Hun er kjempesøt da, strøk meg på magen og gledet seg kjempemye!

Woho, jeg er gravid, jeg er gravid, jeg er gravid, jeg er gravid, jeg er gravid, jeg er gravid!! :juhu: :hoppe:

Mannen er skjønn, han har surfet nettet på pappaforum og lest mye :rødme:

Og så har vi snakket om fremtiden, selv om det er veldig lenge til stor mage og en liten :babysmokk:

Og jeg nyser, og nyser og nyser...

Skrevet

Ååååå, jeg blir helt rørt, jeg :klemmer: Så herlig!

Tickeren min fant jeg her

:)

Skrevet (endret)

ååå mannen din er vel såå søt!

Tenk du har blitt gravid :)

Endret av naley
Skrevet
Ååååå, jeg blir helt rørt, jeg :klemmer: Så herlig!

Tickeren min fant jeg her

:)

:fnise: så søtt!! :-D :klem:

Takk for link :)

Fikk det til, men tickeren min er 2 dager bak hva jeg har funnet ut... jaja, er ikke såå farlig- blir sikkert flyttet fram eller tilbake etter legebesøk uansett :)

ååå du er så søt!

Tenk du har blitt gravid :)

Hehe... Ja, tenk det... Helt utrolig!!

Skrevet

Åh, herregud.. nå ble jeg så UTROLIG glad!! :juhu: :juhu: Så godt å komme hjem etter en helg uten KG til en sånn nyhet :klemmer:

Gratulerer så mye Knøttet!!!!! Jeg må kjappe meg etter, vil også være med og trille med deg og Amused ;)

Skrevet

Innom for å si GRATULERER!!!!!!

Har sett deg i et par av de samme dagbøkene som jeg ofte er innom, veldig moro at det klaffet.

Nå må du kose deg masse med graviditeten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...