Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #664 Skrevet 20. oktober 2007 Så søte dere er!! :-D Å, håper ikke du får mensen! Husk at mange har mensmurringer før IKM selv om de er gravide. Jeg hadde det. Krysser fingrene Ømme puppar fortsatt, altså. Det lovar veldig bra! Lørdag blir ein spennande dag! Tenker på deg, og håper du får positiv test Nå er jeg spent!!!! Knøttet!!! Testetid!!! Har det skjedd noe her???
Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #665 Skrevet 20. oktober 2007 Idag tok jeg en billigtest når jeg stod opp. Var veldig vanskelig å tolke streken, for jeg så etterhvert en lys, svaak strek... Streken ble sterkere etter at tiden hadde gått ut, så jeg ble veldig usikker. Så jeg kjøpte en clearblue digitaltest, som jeg tok på jobb. Jeg så ca sånn ut :dåne: :hår: og selvfølgelig :-D :juhu: Det stod nemlig klart og tydelig "gravid" i displayet! Jeg greier ikke helt å tro det, jeg... det er helt utrolig... hadde jeg aldri trodd... Jeg har kjent en slags stikking, som el-smerter i siden, og har kjent litt murring,men svakere enn mensmurring og på en annen måte. Nå er spørsmålet, når skal vi fortelle det til svigers og foreldrene våre?!
Midnattsol Skrevet 20. oktober 2007 #666 Skrevet 20. oktober 2007 Se der, ja. Sa jo det var din tur snart. Gratulerer SÅ masse!!!! Dette har du lengta etter. Håper den klorer seg fast.
bizzy Skrevet 20. oktober 2007 #667 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer gratulerer!!!! Da ligger vi vel ganske så likt i løypa vi da Blir spennende å følge deg fremover!
Gjest *smak* Skrevet 20. oktober 2007 #668 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer, Knøttet. Jeg gleder meg på deres vegne. :rosasmil:
Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #669 Skrevet 20. oktober 2007 Se der, ja. Sa jo det var din tur snart. Gratulerer SÅ masse!!!! Dette har du lengta etter. Håper den klorer seg fast. Hehe, du hadde rett! Takker :-D : Gratulerer gratulerer!!!! Da ligger vi vel ganske så likt i løypa vi da Blir spennende å følge deg fremover! Takk! :-D Koselig med noen som er kommet like langt Gratulerer, Knøttet. Jeg gleder meg på deres vegne. :rosasmil: Takk! :-D
Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #670 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) "Du er nå 4 uker på vei. Unnfangelsen finner sted omkring: 6. oktober, 2007 Hjertet begynner å slå: 31. oktober, 2007 Embryoet beveger seg: 24. november, 2007 Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 1. desember, 2007 Fra babyverden.no Tenker å bestille meg en time hos legen for konstantering og rådgivning. Er dette vanlig? Vil få det bekreftet hos legen også... Sitatet er forkortet. Trille (mod) Endret 21. oktober 2007 av Trille
Mirabella76 Skrevet 20. oktober 2007 #671 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) For ein fantastisk nyhet! :-D Den dagen du står med ein positiv test i handa, veit eg at du har venta på, Knøttet. Eg følte veldig sterkt på meg at det skulle klaffa for dåke denne gangen, og eg fekk rett! Gratulerer så utrulig mykje med ein liten spire i magen, Knøttet! :juhu: Håpar du får eit flott svangerskap, og at spiren held seg på plass! Hurra for Knøttet, som er gravid! Endret 20. oktober 2007 av Mirabella76
Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #672 Skrevet 20. oktober 2007 For ein fantastisk nyhet! :-D Den dagen du står med ein positiv test i handa, veit eg at du har venta på, Knøttet. Eg følte veldig sterkt på meg at det skulle klaffa for dåke denne gangen, og eg fekk rett! Gratulerer så utrulig mykje med ein liten spire i magen, Knøttet! :juhu: Håpar du får eit flott svangerskap, og at spiren held seg på plass! Hurra for Knøttet, som er gravid! Helt utrolig! Kan ikke tro det, jeg... Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger:) Nå er det din tur neste gang!
Mirabella76 Skrevet 20. oktober 2007 #673 Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Helt utrolig! Kan ikke tro det, jeg... Tusen takk for gratulasjoner og lykkeønskninger:) Nå er det din tur neste gang! Ja, no må du berre kosa deg, og virkelig nyta at du er gravid! Hadde vore supert om det var min tur neste gang. Endret 20. oktober 2007 av Mirabella76
Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #674 Skrevet 20. oktober 2007 Ja, no må du berre kosa deg, og virkelig nyta at du er gravid! Hadde vore supert om det var min tur neste gang. Det skal jeg!! :-D Skal krysse fingrene for at det blir din tur neste gang
Chica Skrevet 20. oktober 2007 #675 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer så masse! Jeg hadde nok ikke klart å holde meg lenge for foreldrene mine iallfall, mamma er god å ha når det gjelder helsespørsmål, og særlig en gravididet tror jeg hun ville fått høre om tidlig
Knøttet Skrevet 20. oktober 2007 Forfatter #676 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer så masse! Jeg hadde nok ikke klart å holde meg lenge for foreldrene mine iallfall, mamma er god å ha når det gjelder helsespørsmål, og særlig en gravididet tror jeg hun ville fått høre om tidlig Takk! :-D Gruer meg faktisk til å fortelle det til foreldrene mine...
~Mocca~ Skrevet 20. oktober 2007 #677 Skrevet 20. oktober 2007 Nei, gruer du deg til å fortelle det til de? Gratulerer så mye ihvertfall!
Mirabella76 Skrevet 20. oktober 2007 #678 Skrevet 20. oktober 2007 Det skal jeg!! :-D Skal krysse fingrene for at det blir din tur neste gang
naley Skrevet 20. oktober 2007 #679 Skrevet 20. oktober 2007 Gratulerer så mye! Tenk du har blitt gravid :rødme: De beste beste ønsker for graviditeten.
Gjest Musica Skrevet 20. oktober 2007 #680 Skrevet 20. oktober 2007 GRATULERER Mam&pap kommer til å få vite det med en gang tror jeg. Tror ikke jeg klarer å vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå