Gå til innhold

Utålmodigboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kryssar fingrane for at magefølelsen din er feil, og at du allerede er gravid! :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Ah, så spennende!!!

Krysser fingrene masse, masse.

:klemmer:

Hehe, synes du? Jeg skifter mening hele tida jeg... fra "herregudh, jeg kan være gravid! :sjokkert: " til "nah, jeg er ikke gravid"

:fnise:

Takk! :):klem:

Det er vel spennende hver gang det nærmer seg IKM for oss prøvere :) Uansett om du har symptomer eller ikke... Man vet jo aldri? :-D

Blir spennende å høre! Håper selvsagt at du får to blå om noen dager :)

Det er jo det... klart det er. Samtidig så greier jeg ikke å tro på at noe skjer heller... negativ av natur, kanskje? :fnise:

Kryssar fingrane for at magefølelsen din er feil, og at du allerede er gravid! :klemmer:

Takk ;)

:klem:

====================================

Mannen planlegger reinsdyrstek med rødvin i helga, pga svigers kommer. Lurer på hvordan jeg skal få vridd meg unna å drikke vin om TR ikke har kommet innen den tid, sånn i tilfelle :klø:

Nå liker jeg jo ikke rødvin, men han sa noe om hvitvin også... hm. Nei, mannen vet ikke når jeg venter TR :fnise: typisk mannfolk? ;)

Driver på med "prosjekt legge seg i rimelig tid" for tiden jeg... :sjenert: Er det ikke ca 8 timer søvn man trenger? Jeg greier aldri å balansere det der, for får jeg 8 timer er jeg trøtt, får jeg mer er jeg trøtt, får jeg mindre er jeg også trøtt... *sukk*. Idag bør jeg sove innen klokken 01:00 for å få nok søvn... det spørs om det går!

:Gjesp:

Endret av Knøttet
Skrevet

Spennende dager!

Uff, den ikke-drikke-tingen er litt kinkig av og til, altså ... Slipper du unna med å knuge et glass hele kvelden, tror du? Bare liksom-drikke av vinen og egentlig bare drikke vann? Og siden du skal være vertinne, kan du jo ha 'ærend' på kjøkkenet og ta med deg glasset ut dit (og tømme det i vasken) innimellom? Hmm ... *pønske og konspirere*

Skrevet

Når det "bare" er en middag og med så få mennesker, så hadde jeg bare sagt at jeg følte meg litt slapp og i dårlig form, og at det rett og slett ikke frista med alkohol.. Er jo så mye forkjølelse som går rundt i Trheim nå uansett :) Synes det er lettere å slippe unna med det der, enn når man er på fest.

Spennende er det her nå!

Skrevet
Spennende dager!

Uff, den ikke-drikke-tingen er litt kinkig av og til, altså ... Slipper du unna med å knuge et glass hele kvelden, tror du? Bare liksom-drikke av vinen og egentlig bare drikke vann? Og siden du skal være vertinne, kan du jo ha 'ærend' på kjøkkenet og ta med deg glasset ut dit (og tømme det i vasken) innimellom? Hmm ... *pønske og konspirere*

:fnise: God konspirasjonsplan! Om det blir nødvendig så tror jeg jeg skal gjøre det slik ;)

Når det "bare" er en middag og med så få mennesker, så hadde jeg bare sagt at jeg følte meg litt slapp og i dårlig form, og at det rett og slett ikke frista med alkohol.. Er jo så mye forkjølelse som går rundt i Trheim nå uansett :) Synes det er lettere å slippe unna med det der, enn når man er på fest.

Spennende er det her nå!

Det er jo ikke de verste å ha middag med nei, i og med at det er foreldrene hans, og de er forberedt på å bli besteforeldre snart ;)

Å slippe unna på fest tror jeg kan bli vanskelig, iallfall på de festene hvor vi er, hvor kompisene til mannen driver å lager drinker til oss og greier... Tror de kommer til å finne det ut veldig fort når og om jeg blir gravid :fnise:

===============================

CD26

:fnise: Håper ikke vi får en like hyperaktiv unge som hun i Sopps-reklamen! Skjønn unge, men da tror jeg jeg blir helt utslitt før ungen er året :ler:

Tror jeg drømte jeg var gravid i natt, for jeg følte meg gravid når jeg våknet... merkelige greier.

Men nå er det jobb! Håper jeg ikke regner bort på veien... :regn::goodbye:

Skrevet

Oooj så spennende det er her inne om dagen da :juhu:

Vettu, har på følelsen av at du er sanndrømt :kgbaby:

Skrevet
:fnise: Håper ikke vi får en like hyperaktiv unge som hun i Sopps-reklamen! Skjønn unge, men da tror jeg jeg blir helt utslitt før ungen er året :ler:

Det første jeg sa når jeg så den reklamen var, "gi den ungen søsken" :ler:

Skrevet
Oooj så spennende det er her inne om dagen da :juhu:

Vettu, har på følelsen av at du er sanndrømt :kgbaby:

:fnise: Håper jeg også at jeg er!;)

Det første jeg sa når jeg så den reklamen var, "gi den ungen søsken" :ler:

:ler: :ler: Så sant, så sant!! ;)

==================================

CD26

Jeg har løftet tunge ting hele forrige uke og denne uka på jobb, så nå begynner jeg å kjenne det. Dessuten har jeg ømme pupper! :sjokkert: Men, det er sikkert bare pga jeg har løftet så mye... :sjenert:

Gjort husarbeid i dag, herlig å være ferdig! Nå nyter vi en god kopp kakao, og skal se Lost etterpå :) jeg har nemlig ikke begynt å følge med Lost før nå... vi har sesong 1 og 2 på dvd...

Skrevet

Det er nok din tur nå snart, Knøttet! :klemmer:

Skrevet
Det er nok din tur nå snart, Knøttet! :klemmer:

Tja... tør ikke håpe, men det hadde vært fantastisk! :rødme:

Skrevet

:popcorn:

Her var det spennende! Ømme pupper er bra!

Når har du tenkt til å teste?

Skrevet

Her var det spennende! Ømme pupper er bra!

Når har du tenkt til å teste?

Hehe... Vi får se. Om TR ikke har kommet på lørdag bør jeg vel teste, for da skal vi drikke vin til maten...

Skrevet (endret)

Spennende. Da skal jeg vente her til lørdag og spise litt :popcorn: så lenge.... :fnise:

:rope: TR! Hold deg unna!!

Endret av Caro
Skrevet

Dette blir spennende :) Og ømme pupper hørtes jo egentlig lovende ut... ;) Hvis du ikke bruker å få det før/under mensen da...

Skrevet
Tror jeg drømte jeg var gravid i natt, for jeg følte meg gravid når jeg våknet... merkelige greier.

Du skal se du er sanndrømt... For vet du hva, akkurat det drømte jeg også, natten før jeg testet positivt.

Skrevet

Å, så spennande Knøttet! :juhu: Gledar meg til lørdag! :hoppe:

Skrevet

:fnise: Ikke ta helt av her da dere ;)

Spennende. Da skal jeg vente her til lørdag og spise litt :popcorn: så lenge.... :fnise:

:rope: TR! Hold deg unna!!

Kos deg med popcorn! ;)

Ikke lenge til lørdag!!!! :popcorn:

Hehe... :popcorn: :popcorn:

:juhu: gleder meg til lørdag :hoppe:

:fnise:

Dette blir spennende :) Og ømme pupper hørtes jo egentlig lovende ut... ;) Hvis du ikke bruker å få det før/under mensen da...

Jeg bruker ikke å få ømme pupper... hadde det i pp2 tror jeg det var, men utenom da har jeg aldri hatt det i forbindelse med mensen...

Du skal se du er sanndrømt... For vet du hva, akkurat det drømte jeg også, natten før jeg testet positivt.

Hmm... håper det! :-D

Å, så spennande Knøttet! :juhu: Gledar meg til lørdag! :hoppe:

:fnise:;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...