Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

CD23

Lurer på om denne syklusen blir på 28 dager også, jeg :klø: I såfall blir IKM på *regne* lørdag 20.oktober. Det er den helga svigers er på besøk, og kanskje blir det lønningspils med jobben. Hm.

Herlig med søndag, endelig en fridag! Jeg har jobbet 7 1/2 time hver dag denne uka, utenom i går da jeg jobbet litt mindre. Sliten nå ja! 44 1/2 timer i uka er litt mye, og neste uke blir like ille... men det blir jo penger av det, da! :-D

Nå skal jeg snart ned og hente dolly pizzaen min, og så skal vi se på Veronica Mars og Mythbusters og bare kose oss :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser du har IKM ca samtidig som meg? Bare at du er litt lenger på dager siden EL. Jeg er på 9 DPO i dag. Hvordan er det med symptomer hos deg? Jeg leter og leter og vil så gjerne finne noe. Håpløst det der... :fnise:

Lykke til i hvert fall!

Skrevet

Spennende :hoppe: Håper det er noe som skjer i magen din nå:)

Skrevet
Må kose dere masse :)

Hørtes koselig ut :)

Shall do! ;)

Ser du har IKM ca samtidig som meg? Bare at du er litt lenger på dager siden EL. Jeg er på 9 DPO i dag. Hvordan er det med symptomer hos deg? Jeg leter og leter og vil så gjerne finne noe. Håpløst det der... :fnise:

Lykke til i hvert fall!

Symptomer? Hva er det? :fnise: Vel, jeg tror ikke jeg har noen symptomer, jeg. Det vil si, det er vanskelig å vite... tror jeg kan inbille meg ting :sjenert:

Takk for det, og i like måde! :)

Spennende :hoppe: Håper det er noe som skjer i magen din nå:)

Hehe... håper jeg også;)

:hallo:

Spennende tider her, ja! :popcorn:

nam, popcorn! :popcorn::sikle:

Skrevet

CD24

Jeg liker ikke mandager! :rope::nei::tristbla::kjefte:

Blåmandag her i dag. Jeg er skikkelig trøtt, sliten og lei, og føler alt jeg gjør blir galt. Var et ork å være på jobb idag, er sinnsykt glad jeg er hjemme nå. Har trøstespist en bigbite og en cola... ikke bra med trøstespising... blir heldigvis ikke så ofte.

Skal kose meg i kveld, med tv-serie og mannen. Snille, snille mannen som var bekymret for meg når jeg sa jeg var drittlei og sliten i dag :rødme:

Heldigvis er det bare 5 timer til det er tirsdag, og da slutter jeg på jobb en time tidligere, og skal se Grey's anatomy på tv-en! Tirsdager liker vi ;)

Lurer på om syklusen min blir på 28 dager denne gangen, jeg :sjenert:

Skrevet

Så flink du er som jobber så mye! Håper du får en litt roligere uke snart da :) Det har du jo fortjent.

Skrevet
Så flink du er som jobber så mye! Håper du får en litt roligere uke snart da :) Det har du jo fortjent.

Takk... :sjenert: Har ikke så mye valg, da. Altså, man har jo alltid et valg, men... hm. :)

Gleder meg til søndag jeg, friiidag! Blir vel dratt opp tidlig da også, svigers kommer på besøk :fnise:

Skrevet

Håper du får roligere tider på jobb etterhvert, det må være så slitsomt å jobbe så mye! :klemmer:

Har du greid å la være å teste ennå? :lur: I så fall er du flink ;)

Skrevet
:fnise: sannsynligvis ;) Men, som jeg skrev over her er det det med koffeinet da, som ikke bør overstige en viss mengde pga fare for sa...

Eg trur du må drikka veldig mykje cola, viss du skal klara å få i deg for mykje koffein! ;)

Skrevet

Høyrest slitsomt ut å jobba så mykje! Håpar du snart får litt kortare dagar på jobben. Kva er det du jobbar med, forresten?

Skrevet

Håper du får roligere tider på jobb etterhvert, det må være så slitsomt å jobbe så mye! :klemmer:

Har du greid å la være å teste ennå? :lur: I så fall er du flink ;)

:vinke:

Det er litt slitsomt, ja... kjenner det når jeg kommer hjem om dagene.

Teste? Nei, har ikke testet :riste: Det er 4 dager til IKM, om syklusen min er på 28 dager.

Høyrest slitsomt ut å jobba så mykje! Håpar du snart får litt kortare dagar på jobben. Kva er det du jobbar med, forresten?

Det er det, men samtidig så er det veldig godt å vite hvordan jeg jobber lang tid i forveien, og jeg trenger pengene.

Jeg jobber gjennom et vikarbyrå, vanligvis sitter jeg i kassa på matvarebutikker, men nå er jeg utleid til en annen butikk. En butikk hvor jeg føler meg rimelig blond til tider, fordi jeg ikke kan så mye om den typen ting :fnise::sjenert:

Skrevet (endret)
Eg trur du må drikka veldig mykje cola, viss du skal klara å få i deg for mykje koffein! ;)

Leste et sted at du ikke bør drikke mer enn 1 1/2 liter cola pr.dag, pga økt fare for sa... Tror iallfall det var 1 1/2 liter, om det ikke var 1liter... *glemsk*

Men nå drikker jeg maks 1/2 liter cola om gangen... og ikke mer enn maks 1liter ca på en uke :) Var verre tidligere, når jeg drakk ca 4 1/2liter i uka... :sjenert:

Fra matportalen.no :

Gravide kan drikke kaffe, te og cola, men ikke mer enn

1 - 2 kopper kaffe per dag, eller

3 - 4 kopper te per dag, eller

1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag.

Endret av Knøttet
Skrevet

Så bra at du har en snill mann som passer på deg når du er sliten :)

Håper du har en mindre slitsom dag i dag :)

Skrevet

:klemmer: til deg!

Ikke slit deg ut! Altfor flinke piker får ingenting igjen for anstrengelsene sine - bortsett fra stressnakke og magesår. Ha en finfin tirsdag!

Skrevet
Så bra at du har en snill mann som passer på deg når du er sliten :)

Håper du har en mindre slitsom dag i dag :)

Mannen er bare helt fantastisk :rødme:

Må bli flinkere til å ta godt vare på han...

Takker, dagen i dag har vært bedre, selv om jeg er sliten i dag også.

:klemmer: til deg!

Ikke slit deg ut! Altfor flinke piker får ingenting igjen for anstrengelsene sine - bortsett fra stressnakke og magesår. Ha en finfin tirsdag!

:klem: :-D

Skal prøve å ikke slite meg helt ut... Men jeg er vel egentlig ikke en person som tåler så mye heller, kan lett bli sliten :sjenert:

Takk for det, og i like måde! :-D

Skrevet

CD25

Vet ikke helt jeg, men jeg greier ikke å tro på at jeg er gravid... Jeg har null symptomer, og en relativt negativ holdning til at jeg blir gravid... *sukk*. Det har jeg til og med mange dager før IKM er ventet! Snakk om å være negativ...

Jeg er redd vi er et av de parene som må vente og vente, og vente, og vente... :trist:

:goodbye: søt smiley!

Skrevet

Ah, så spennende!!!

Krysser fingrene masse, masse.

:klemmer:

Skrevet

Det er vel spennende hver gang det nærmer seg IKM for oss prøvere :) Uansett om du har symptomer eller ikke... Man vet jo aldri? :-D

Blir spennende å høre! Håper selvsagt at du får to blå om noen dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...