Mirabella76 Skrevet 8. oktober 2007 #581 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Det er bra, for jeg vet ikke om det hadde fungert så bra å mange ganger om dagen, hverken for meg eller han... Det skjer jo av og til det også, men Håper du har rett i det med stresset, jeg er som sagt "lettstresselig" av meg, i mangel på bedre ord. Tror du har rett angående el-smerter, det er bare så synd at jeg ikke har noen symptomer (tror jeg) for da kan jeg aldri vite når jeg har el, uten temping eller el-tester... Meeen, nå vet jeg jo sånn ca uansett da! Fleire gangar om dagen kan nok bli litt i meste laget, ja. Bra at det ikkje er nødvendig! Håpar eg også at det er rett, at det at ein er stressa ikkje treng å bety noko for mulighetane til å bli gravid. Det er iallfall mange som blir gravide sjølv om dei stressar veldig, så me får satsa på at det same gjeld for oss! Eg og synst det er kjedelig at eg ikkje har nokon EL-smerter, og er avhengig av EL-testar for å finna eggløysinga. Same kor godt eg kjenner etter så har eg ingen EL-smerter - verken før, under eller etter eggløysing. Litt kjedelig... Trudde heller ikkje at eg hadde EL-slim, for eg har aldri funne det før. Men så fekk eg tips om å leita etter EL-slim innvendig, så då gjorde eg det i forrige syklus. Og då fann eg faktisk litt EL-slim den eine dagen eg fekk positiv EL-test. I dei andre syklusane mine har eg kun sett etter EL-slim i trusa, men det har funka dårlig, for då har eg ikkje funne noko EL-slim. Er spent på om eg finn noko EL-slim denne syklusen! Endret 8. oktober 2007 av Mirabella76
MellonCollie Skrevet 9. oktober 2007 #582 Skrevet 9. oktober 2007 Det virker som om det ikke skal stå på innsatsen deres på -området i alle fall Vi får huske på det midt oppi prøvetankene, at det med å lage baby er ganske så gøy
naley Skrevet 10. oktober 2007 #583 Skrevet 10. oktober 2007 Hm, jeg har faktisk ikke satt foten min i denne boka... tror jeg! Så en liten på deg! Viste jo du var prøver, må rett å slett ha oversett boka di!
Knøttet Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #584 Skrevet 10. oktober 2007 Fleire gangar om dagen kan nok bli litt i meste laget, ja. Bra at det ikkje er nødvendig! Håpar eg også at det er rett, at det at ein er stressa ikkje treng å bety noko for mulighetane til å bli gravid. Det er iallfall mange som blir gravide sjølv om dei stressar veldig, så me får satsa på at det same gjeld for oss! Eg og synst det er kjedelig at eg ikkje har nokon EL-smerter, og er avhengig av EL-testar for å finna eggløysinga. Same kor godt eg kjenner etter så har eg ingen EL-smerter - verken før, under eller etter eggløysing. Litt kjedelig... Trudde heller ikkje at eg hadde EL-slim, for eg har aldri funne det før. Men så fekk eg tips om å leita etter EL-slim innvendig, så då gjorde eg det i forrige syklus. Og då fann eg faktisk litt EL-slim den eine dagen eg fekk positiv EL-test. I dei andre syklusane mine har eg kun sett etter EL-slim i trusa, men det har funka dårlig, for då har eg ikkje funne noko EL-slim. Er spent på om eg finn noko EL-slim denne syklusen! Vi får satse på at stress ikke har noen negativ virkning! Jeg var sikker på at jeg hadde el-tegn tidligere før jeg begynte å teste jeg. Det virker det ikke som jeg har, for jeg greier ikke å skille stikkingene i siden jeg har hatt før el og stikkingen jeg har i siden under el... Mulig jeg innbiller meg hele greia Har du lange sykluser? Jeg kommer til å basere meg på at el er ca rundt CD15 framover jeg, siden jeg har relativt stabile sykluser Så får vi heller ekstra mye den perioden Det virker som om det ikke skal stå på innsatsen deres på -området i alle fall Vi får huske på det midt oppi prøvetankene, at det med å lage baby er ganske så gøy Neii... det hjelper å reise bort;) Hehe, ja å lage kan være riktig så morsomt og fornøyelig
Knøttet Skrevet 10. oktober 2007 Forfatter #585 Skrevet 10. oktober 2007 CD 19 Trøtt nå, jobbet hele dag Herlig å bare slappe av resten av dagen, og spise hjemmelaget, italiensk pizza! :-D Jeg er så godtesyk for tiden! Stor porsjon med is, peanøtter, sjokoladesaus og nonstop i går, sjokolade i dag og var ikke så flink til å spise sunt i helgen heller Må virkelig skjerpe meg, men jeg vil ikke... godteri er jo så... godt! Dessuten er det godt å ha noe å kose seg med når det er mørkt og kaldt, slik som nå. Det snødde faktisk litt her i dag, eller kan vel heller kalles sludd, men uansett
Mirabella76 Skrevet 10. oktober 2007 #586 Skrevet 10. oktober 2007 (endret) Vi får satse på at stress ikke har noen negativ virkning! Jeg var sikker på at jeg hadde el-tegn tidligere før jeg begynte å teste jeg. Det virker det ikke som jeg har, for jeg greier ikke å skille stikkingene i siden jeg har hatt før el og stikkingen jeg har i siden under el... Mulig jeg innbiller meg hele greia Har du lange sykluser? Jeg kommer til å basere meg på at el er ca rundt CD15 framover jeg, siden jeg har relativt stabile sykluser Så får vi heller ekstra mye den perioden Heldig du som iallfall har EL-symptom, sjølv om dei kjennest like ut både før og under EL! Har nemlig ingen EL-symptom i det heile tatt eg - verken før, under eller etter EL. Aldri stikkingar eller nokonting... Som sagt så fann eg for første gang litt EL-slim forrige syklus, og det er det einanste EL-symptomet er nokon gang har hatt! Skulle gjerne hatt litt stikkingar eg og. Syklusane mine varierer litt frå gang til gang. Av og til har eg korte syklusar, og av og til lengre. Syklusane mine varierer vanlegvis mellom 29 og 33 dagar. Men eg har hatt syklusar heilt nede i 24/25 dagar, og heilt oppe i 34/35 dagar. Forrige syklus var på 27 dagar, og det er kortare enn gjennomsnittet! Heldig du som ha så stabile syklusar! Endret 10. oktober 2007 av Mirabella76
Amused Skrevet 10. oktober 2007 #587 Skrevet 10. oktober 2007 CD 19 Trøtt nå, jobbet hele dag Herlig å bare slappe av resten av dagen, og spise hjemmelaget, italiensk pizza! :-D Jeg er så godtesyk for tiden! Stor porsjon med is, peanøtter, sjokoladesaus og nonstop i går, sjokolade i dag og var ikke så flink til å spise sunt i helgen heller Må virkelig skjerpe meg, men jeg vil ikke... godteri er jo så... godt! Dessuten er det godt å ha noe å kose seg med når det er mørkt og kaldt, slik som nå. Det snødde faktisk litt her i dag, eller kan vel heller kalles sludd, men uansett Ja, enn det!?!! Snø!!! Jeg måtte skynde meg å sende melding til mannen, som jo er i Oslo for tida. Like etter sluttet det Mmm... godteri Tror sannelig jeg skal hive meg over isen med cashewnøtter og karamellsaus, jeg! Det er jo tross alt lillelørdag i dag Kan skjerpe oss over helga, vet du. Ha en fin kveld!
MellonCollie Skrevet 12. oktober 2007 #588 Skrevet 12. oktober 2007 Heldigvis slutt på snøen nå, og ryktene sier at været ute i dag er nydelig Typisk at jeg sitter inne på kontoret, når jeg er ferdig er det vel slutt på sola.. Straks helg, og da skal jeg la godterimonsteret inni meg slippe løs :juhu: Har sjokoladepudding i kjøleksapet (egentlig innkjøpt til dessert forrige helg, men glemte det! ), i tillegg har jeg fått en plutselig trang til å spise potetgull. Ha en super helg Knøttet
Mirabella76 Skrevet 12. oktober 2007 #589 Skrevet 12. oktober 2007 Ønskjer deg ei kjempefin helg, Knøttet!
Knøttet Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #591 Skrevet 12. oktober 2007 Heldig du som iallfall har EL-symptom, sjølv om dei kjennest like ut både før og under EL! Har nemlig ingen EL-symptom i det heile tatt eg - verken før, under eller etter EL. Aldri stikkingar eller nokonting... Som sagt så fann eg for første gang litt EL-slim forrige syklus, og det er det einanste EL-symptomet er nokon gang har hatt! Skulle gjerne hatt litt stikkingar eg og. Syklusane mine varierer litt frå gang til gang. Av og til har eg korte syklusar, og av og til lengre. Syklusane mine varierer vanlegvis mellom 29 og 33 dagar. Men eg har hatt syklusar heilt nede i 24/25 dagar, og heilt oppe i 34/35 dagar. Forrige syklus var på 27 dagar, og det er kortare enn gjennomsnittet! Heldig du som ha så stabile syklusar! Hm... vel, det hjelper jo ikke stort med el-symptomer når jeg får de både før og under el, men men. Tror jeg skal prøve å sjekke el-slim og slikt i neste pp. Du har jo ikke så store forskjeller på syklusen, når de varier fra 29 til 33 dager, men skjønner hva du mener. God helg! Ja, enn det!?!! Snø!!! Jeg måtte skynde meg å sende melding til mannen, som jo er i Oslo for tida. Like etter sluttet det Mmm... godteri Tror sannelig jeg skal hive meg over isen med cashewnøtter og karamellsaus, jeg! Det er jo tross alt lillelørdag i dag Kan skjerpe oss over helga, vet du. Ha en fin kveld! Ille... Så ca slik ut Når jeg våknet på torsdag og det snødde! Er visst meldt mye finere vær framover, om jeg ikke husker helt feil. Huff, har ikke greid å holde meg unna godteri i dag heller Cola og falafel nå... Meeen, som du sier må det være lov av og til da God helg! Heldigvis slutt på snøen nå, og ryktene sier at været ute i dag er nydelig Typisk at jeg sitter inne på kontoret, når jeg er ferdig er det vel slutt på sola.. Straks helg, og da skal jeg la godterimonsteret inni meg slippe løs :juhu: Har sjokoladepudding i kjøleksapet (egentlig innkjøpt til dessert forrige helg, men glemte det! ), i tillegg har jeg fått en plutselig trang til å spise potetgull. Ha en super helg Knøttet God helg Hehe, ikke spis tom hele huset for godteri da, la det være igjen litt til mannen God helg!
Knøttet Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #592 Skrevet 12. oktober 2007 CD 21 en ukes tid til IKM Jeg liker ikke ventetiden. Først ventetiden fram til el, og så ventetiden fram til IKM. Jeg er rett og slett en veldig utålmodig person... Dessuten tenker jeg hver gang jeg venter på IKM, herregudh- tenk om jeg er gravid?! Iiiiiik! Samtidig som jeg selvsagt vil bli gravid, så får jeg litt den skrekkfølelsen likevel. Lurer på hvordan jeg kommer til å takle det om jeg blir gravid jeg... og hvordan mannen takler det. Jeg er fortsatt usunn! Igår ble det mcdonalds mat, kakao og brus, og i dag ble det falafel og cola Nå sludder/snør det igjen! Snart helg nå, jeg jobber i morgen også, etter det er det heeeelg! Synes jeg har fortjent det nå, har jobbet full dag (8timer) hver eneste dag denne uken.
Ella* Skrevet 12. oktober 2007 #593 Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Her snør det også! Synes snøen kan vente en måned til jeg... Og da må den ligge til over jul... Så det Ønsker deg en riktig god helg!
Knøttet Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #594 Skrevet 12. oktober 2007 Hei! Her snør det også! Synes snøen kan vente en måned til jeg... Og da må den ligge til over jul... Så det Ønsker deg en riktig god helg! Huff og huff, ille med snø så tidlig! :dåne: Helt enig med deg, snøen kan vente en måneds tid, og ligge til over jul, jeg vil ha en hvit jul!! :-D Takk, i like måde! :-D
Mirabella76 Skrevet 12. oktober 2007 #595 Skrevet 12. oktober 2007 Heilt enig i at venting er kjedelig! Det er liksom alltid noko ein ventar på, enten EL eller IKM. No skal me jammen bli gravide, Knøttet! :banantroll:
Knøttet Skrevet 12. oktober 2007 Forfatter #596 Skrevet 12. oktober 2007 Heilt enig i at venting er kjedelig! Det er liksom alltid noko ein ventar på, enten EL eller IKM. No skal me jammen bli gravide, Knøttet! :banantroll: Venting er gørr... Jeg er ikke trist altså, men den smileyen ser ventende ut Klart vi skal bli gravide! :-D ================================== Cola er vel ikke bra når man er gravid eller prøver? :klø: Drikker jo litt cola... og jeg overtenker dette sikkert, men... håper virkelig det ikke har noe å si!
naley Skrevet 13. oktober 2007 #597 Skrevet 13. oktober 2007 Det er utrolig kjedelig å vente. Jeg har en teori om at man kan spise usunt når man venter. problemet er at man vanter jo egentlig hele tiden, hehe! Venter på at TR skal bli ferdig, venter på El skal komme Og venter på IKM
Gjest imli Skrevet 14. oktober 2007 #598 Skrevet 14. oktober 2007 Hei! Tror ikke jeg har vært innom deg før... Så moro med babylaging da Tror ikke det er farlig å drikke cola under prøving nei, ikke under graviditet heller for den saks skyld.
Mirabella76 Skrevet 14. oktober 2007 #599 Skrevet 14. oktober 2007 Eg trur nok cola er verre for tennene, enn for babylaginga.
Knøttet Skrevet 14. oktober 2007 Forfatter #600 Skrevet 14. oktober 2007 Det er utrolig kjedelig å vente. Jeg har en teori om at man kan spise usunt når man venter. problemet er at man vanter jo egentlig hele tiden, hehe! Venter på at TR skal bli ferdig, venter på El skal komme Og venter på IKM Hehe, god teori! :tommelsmiley: Tror jeg holder meg til den Hei! Tror ikke jeg har vært innom deg før... Så moro med babylaging da Tror ikke det er farlig å drikke cola under prøving nei, ikke under graviditet heller for den saks skyld. Koselig med nye "fjes" er kjempemorsomt det, men strevsomt og det tar på en utålmodig sjel å hele tida vente, vente og vente Vel, koffein er jo ikke helt bra i store mengder, i forhold til sa... men tror ikke jeg drikker så mye at det har noe å si Eg trur nok cola er verre for tennene, enn for babylaginga. sannsynligvis Men, som jeg skrev over her er det det med koffeinet da, som ikke bør overstige en viss mengde pga fare for sa...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå