Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #561 Skrevet 7. oktober 2007 Oioi!! Endelig EL!!! :-D Jepp Endelig! Var sikker på at jeg ikke kom til å få el jeg... håper på å få forført mannen enda litt mer i dag
MellonCollie Skrevet 7. oktober 2007 #562 Skrevet 7. oktober 2007 Det hørtes ut som en kjempekoselig helg!! Også med positiv EL-test i tillegg, kan jo ikke bli bedre enn det
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #563 Skrevet 7. oktober 2007 Det hørtes ut som en kjempekoselig helg!! Også med positiv EL-test i tillegg, kan jo ikke bli bedre enn det Kjempefornøyde vi!
Mirabella76 Skrevet 7. oktober 2007 #564 Skrevet 7. oktober 2007 Så bra at du endelig fann EL! Det må jammen feirast!
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #565 Skrevet 7. oktober 2007 Så bra at du endelig fann EL! Det må jammen feirast! Ja, men ingen alkohol, bare pærebrus! :perebrus:
Mirabella76 Skrevet 7. oktober 2007 #566 Skrevet 7. oktober 2007 Ja, men ingen alkohol, bare pærebrus! :perebrus: Jada, pærebrus såklart!
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #567 Skrevet 7. oktober 2007 Jada, pærebrus såklart! pæææærebrus...! Du, Mirabella? Når jeg fikk positiv el-test i dag og igår- når kan jeg regne at jeg har el da, imorgen? Og når bør vi for best effekt? ===================================== Leggetid nå,jobb igjen i morgen. Heldigvis slipper jeg kveldsvakt, så da får jeg kost meg med mannen på kvelden :søvn:
GlamCat Skrevet 8. oktober 2007 #568 Skrevet 8. oktober 2007 EL på lørdag!!!!! Det var det jeg tippet på Nå ble jeg glad på dine vegne Det er så moro når det klaffer. Masse lykke til. Det blir spennende å følge med de neste ukene Krysser fingrene at du kan flytte til Amused snart Tror det er best å ha sex den dagen man har positiv EL test. Så jeg hadde nok hatt sex begge dagene
flickan Skrevet 8. oktober 2007 #569 Skrevet 8. oktober 2007 Hipp hurra for EL! :hoppe: Da er det bare å vente på at TR ikke dukker opp, og det gjør hun jo ikke siden jeg har banket henne opp for deg allerede.. GOOD MANDAG
Amused Skrevet 8. oktober 2007 #570 Skrevet 8. oktober 2007 Hurra for EL Og pærebrus :juhu: Og ja, nå vil jeg ha selskap på "den andre siden", altså. Jeg hadde svakt utslag på EL-testene på dag 12 og 13, og så negativt utslag pluss temp.økning på dag 14, så EL var helt sikkert på dag 13. Vi på både 12 og 13, og det funket jo ganske bra Krysser fingrene for deg, Knøttet
Mirabella76 Skrevet 8. oktober 2007 #571 Skrevet 8. oktober 2007 pæææærebrus...! Du, Mirabella? Når jeg fikk positiv el-test i dag og igår- når kan jeg regne at jeg har el da, imorgen? Og når bør vi for best effekt? Får du positiv EL-test fleire dagar, er eggløysinga vanlegvis på den siste dagen du får positiv EL-test. Får du kun ein dag med positiv EL-test, er vanlegvis EL dagen etter at du får positiv EL-test. Viss du har EL-slim, så kan du også følgja med på det. Eggløysinga er vanlegvis over, når EL-slimet er vekke. Dåke bør i dagane før EL, og på EL-dagen. Skal dåke ha sex etter EL, må det skje innan dei neste 12-24 timane, for at du skal kunna bli befrukta. Egget lever nemlig ikkje lenger. Så det beste er nok å rett før EL og den dagen du har EL. Så er det mange som likar å sikra seg litt ekstra, ved å også kosa seg litt dagen etter at EL har skjedd.
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #572 Skrevet 8. oktober 2007 EL på lørdag!!!!! Det var det jeg tippet på Nå ble jeg glad på dine vegne Det er så moro når det klaffer. Masse lykke til. Det blir spennende å følge med de neste ukene. Krysser fingrene at du kan flytte til Amused snart Tror det er best å ha sex den dagen man har positiv EL test. Så jeg hadde nok hatt sex begge dagene Hihi... Isåfall har vi gjort ting "riktig"... sex på el-dagen(e) Hipp hurra for EL! Da er det bare å vente på at TR ikke dukker opp, og det gjør hun jo ikke siden jeg har banket henne opp for deg allerede.. GOOD MANDAG hihi og joine hoppingen! Hehe, supert at du har banket opp TR så hun ikke tør vise seg God mandag til deg også! Hurra for EL Og pærebrus :juhu: Og ja, nå vil jeg ha selskap på "den andre siden", altså. Jeg hadde svakt utslag på EL-testene på dag 12 og 13, og så negativt utslag pluss temp.økning på dag 14, så EL var helt sikkert på dag 13. Vi på både 12 og 13, og det funket jo ganske bra Krysser fingrene for deg, Knøttet Hehe, blir gjerne med på "den andre siden" jeg! Så dere på el-dagen og dagen før, ja... Hmmm, høres lovende ut for vår del ;p Får du positiv EL-test fleire dagar, er eggløysinga vanlegvis på den siste dagen du får positiv EL-test. Får du kun ein dag med positiv EL-test, er vanlegvis EL dagen etter at du får positiv EL-test. Viss du har EL-slim, så kan du også følgja med på det. Eggløysinga er vanlegvis over, når EL-slimet er vekke. Dåke bør i dagane før EL, og på EL-dagen. Skal dåke ha sex etter EL, må det skje innan dei neste 12-24 timane, for at du skal kunna bli befrukta. Egget lever nemlig ikkje lenger. Så det beste er nok å rett før EL og den dagen du har EL. Så er det mange som likar å sikra seg litt ekstra, ved å også kosa seg litt dagen etter at EL har skjedd. Nå har jeg ikke testet flere ganger siden jeg fikk positiv el-test på søndag også, og da får jeg gå ut i fra at el var på søndag, CD 16. Høres ut som vi har gjort det vi kan denne syklusen. Rekker vel ikke ha noen virkning å gjøre mer idag
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #573 Skrevet 8. oktober 2007 Dumme smileybegrensning, som gjør at jeg må gå tilbake og redigere innleggene mine gang på gang på gang CD 17 1DPO Da har vi gjort vår plikt denne måneden og det er vel ikke stort mer som kan gjøres. Så da er det vel bare å vente... Stress er vel ikke bra når man prøver, dessverre er jeg en person som blir relativt lett stresset Må skjerpe meg, og ikke la meg stresse- det er uansett ikke bra. Ble litt utskeielser i helga, brus og usunn mat... Bør skjerpe meg litt nå, men likevel sitter jeg her med ferdigpizza Unnskyldningen er at det er mandag, og jeg liker ikke mandager dååårlig unnskyldning, jeg vet!
Mirabella76 Skrevet 8. oktober 2007 #574 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Nå har jeg ikke testet flere ganger siden jeg fikk positiv el-test på søndag også, og da får jeg gå ut i fra at el var på søndag, CD 16. Høres ut som vi har gjort det vi kan denne syklusen. Rekker vel ikke ha noen virkning å gjøre mer idag Høyrest ut som om dåke har gjort ein veldig bra innsats! Det skadar jo ikkje å ta ein runde i dag også, sjølv om det nok held i massevis med den innsatsen dåke allerede har gjort. Høyrest sannsynleg ut at du hadde EL på søndag ja, dersom du hadde positiv EL-test både lørdag og søndag. No får du berre venta i spenning på IKM! Endret 8. oktober 2007 av Mirabella76
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #575 Skrevet 8. oktober 2007 Høyrest ut som om dåke har gjort ein veldig bra innsats! Det skadar jo ikkje å ta ein runde i dag også, sjølv om det nok held i massevis med den innsatsen dåke allerede har gjort. Høyrest sannsynleg ut at du hadde EL på søndag ja, dersom du hadde positiv EL-test både lørdag og søndag. No får du berre venta i spenning på IKM! Bør man flere ganger om dagen også? :klø: Håper det holder nå da! Jeg er langt fra tålmodig... ================================= Har hørt at man bør slappe av og ikke tenke på å bli gravid, så skjer det, men det er jo ikke så lett! Jaja, får håpe det går å bli gravid selv om man ikke greier å slappe av og ikke tenke på det! Tror nesten ikke jeg har noen el-symptomer jeg. Kan ikke si jeg har merket noe annerledes i går enn de andre dagene. Litt stikking i ene siden, men det har jeg jo hatt andre dager også, uten el...
Mirabella76 Skrevet 8. oktober 2007 #576 Skrevet 8. oktober 2007 (endret) Bør man flere ganger om dagen også? :klø: Håper det holder nå da! Jeg er langt fra tålmodig... ================================= Har hørt at man bør slappe av og ikke tenke på å bli gravid, så skjer det, men det er jo ikke så lett! Jaja, får håpe det går å bli gravid selv om man ikke greier å slappe av og ikke tenke på det! Tror nesten ikke jeg har noen el-symptomer jeg. Kan ikke si jeg har merket noe annerledes i går enn de andre dagene. Litt stikking i ene siden, men det har jeg jo hatt andre dager også, uten el... Nei, dåke treng absolutt ikkje å fleire gangar om dagen! Det er faktisk mange som hevdar at det er best å annankvar dag i tida rundt EL, for då får det tid til å samla seg opp ein skikkelig ladning med sædceller. Men det gjeld nok helst for dei mennene som har nedsatt sædkvalitet. For dei blir det viktig å spara opp litt soldatar, før dei "har seg". Eg foretrekker å ein gang om dagen, i dagane rundt EL - dagane før EL, på EL-dagen og evt dagen etter EL. Det held nok i massevis. Eg klarar heller ikkje å slappa av rundt prøvinga, så eg trur ikkje du treng å bekymra deg om du er litt stressa. Inne på SG er det fleire som har blitt gravide, som har sagt at den teorien absolutt ikkje stemmer - for hadde den stemt så hadde dei aldri blitt gravide, for dei har vore hyperstressa under heile prøveperioden. Eg har absolutt ingen EL-symptom, men eg får jo positive EL-testar eg og. Og forrige syklus fann eg til og med El-slim! Eg trur det med EL-smerter er veldig individuelt. Nokon har sterke EL-smerter, andre har litt, mens andre kjenner ingenting! Alt er like normalt, har eg fått inntrykk av. Endret 8. oktober 2007 av Mirabella76
Midnattsol Skrevet 8. oktober 2007 #577 Skrevet 8. oktober 2007 Flere ganger om dagen er ikke nødvendig, nei. Glemmer ikke når Umuriel nevnte "ufruktbart skvip", og det vil vi jo ikke ha!! Tror dere har jobba godt nok, jeg Jeg vet det er vanskelig å ikke tenke på graviditet og hva som skjer/ikke skjer i kroppen din nå, samt symptomer og alt det der. Lurer på om jeg klarer å forholde meg mer rolig til det hele nå. Skal i alle fall prøve.
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #578 Skrevet 8. oktober 2007 Nei, dåke treng absolutt ikkje å fleire gangar om dagen! Det er faktisk mange som hevdar at det er best å annankvar dag i tida rundt EL, for då får det tid til å samla seg opp ein skikkelig ladning med sædceller. Men det gjeld nok helst for dei mennene som har nedsatt sædkvalitet. For dei blir det viktig å spara opp litt soldatar, før dei "har seg". Eg foretrekker å ein gang om dagen, i dagane rundt EL - dagane før EL, på EL-dagen og evt dagen etter EL. Det held nok i massevis. Eg klarar heller ikkje å slappa av rundt prøvinga, så eg trur ikkje du treng å bekymra deg om du er litt stressa. Inne på SG er det fleire som har blitt gravide, som har sagt at den teorien absolutt ikkje stemmer - for hadde den stemt så hadde dei aldri blitt gravide, for dei har vore hyperstressa under heile prøveperioden. Eg har absolutt ingen EL-symptom, men eg får jo positive EL-testar eg og. Og forrige syklus fann eg til og med El-slim! Eg trur det med EL-smerter er veldig individuelt. Nokon har sterke EL-smerter, andre har litt, mens andre kjenner ingenting! Alt er like normalt, har eg fått inntrykk av. Det er bra, for jeg vet ikke om det hadde fungert så bra å mange ganger om dagen, hverken for meg eller han... Det skjer jo av og til det også, men Håper du har rett i det med stresset, jeg er som sagt "lettstresselig" av meg, i mangel på bedre ord. Tror du har rett angående el-smerter, det er bare så synd at jeg ikke har noen symptomer (tror jeg) for da kan jeg aldri vite når jeg har el, uten temping eller el-tester... Meeen, nå vet jeg jo sånn ca uansett da! Flere ganger om dagen er ikke nødvendig, nei. Glemmer ikke når Umuriel nevnte "ufruktbart skvip", og det vil vi jo ikke ha!! Tror dere har jobba godt nok, jeg Jeg vet det er vanskelig å ikke tenke på graviditet og hva som skjer/ikke skjer i kroppen din nå, samt symptomer og alt det der. Lurer på om jeg klarer å forholde meg mer rolig til det hele nå. Skal i alle fall prøve. Bra det ikke er nødvendig med flere ganger om dagen, skal jo ikke slite seg helt ut heller! Ufruktbart skvip er fysj! Hihi, høres ut som du har rett i det, ja
Lilith Skrevet 8. oktober 2007 #579 Skrevet 8. oktober 2007 Hi-hi ... så bra med EL! Jeg tror min har gått fra meg denne måneden, men vi har jo med jevne mellomrom, så man kan jo håpe ...
Knøttet Skrevet 8. oktober 2007 Forfatter #580 Skrevet 8. oktober 2007 Hi-hi ... så bra med EL! Jeg tror min har gått fra meg denne måneden, men vi har jo med jevne mellomrom, så man kan jo håpe ... Hmm... slemme el-en din! Hehe, dere får gjøre som du sier: og så kanskje
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå