MellonCollie Skrevet 3. oktober 2007 #543 Skrevet 3. oktober 2007 Innom og hilser på! Nå begynner det virkelig å bli mørkt på morgenen her i Barteland.. Får håpe du får positiv EL-test snart!
Knøttet Skrevet 3. oktober 2007 Forfatter #545 Skrevet 3. oktober 2007 Innom og hilser på! Nå begynner det virkelig å bli mørkt på morgenen her i Barteland.. Får håpe du får positiv EL-test snart! Ja, det er mørkt om morgenen, og mørkt på kveldene. Veldig koselig å sitte inne og kose seg Takk, håper jeg også... Jeg tror EL kommer på lørdag Hihi, håper jeg også... negativ test i dag også =============================== CD 12 4 dager til el Negativ el-test idag også... Men el skal jo vistnok ikke komme før lørdag, så får håpe på det
flickan Skrevet 3. oktober 2007 #546 Skrevet 3. oktober 2007 Jeg krysser fingrene for at EL slår til lørdag .. Bare si fra så skal jeg banke opp TR for deg. Bor jo i området så jeg kan rekke det i kveld før jeg legger meg. hihi.. Stor klem og tvi tvi. Fru Bea
Amused Skrevet 4. oktober 2007 #547 Skrevet 4. oktober 2007 Hvordan går det? Håper du får ei fin helg
Knøttet Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #548 Skrevet 4. oktober 2007 Jeg krysser fingrene for at EL slår til lørdag .. Bare si fra så skal jeg banke opp TR for deg. Bor jo i området så jeg kan rekke det i kveld før jeg legger meg. hihi.. Stor klem og tvi tvi. Fru Bea Den er notert, skal si ifra om du må komme og banke opp TR! Takker Hvordan går det? Håper du får ei fin helg Går bra her, snart helg og tur! *glede seg villt* =================================== CD13 3dager til el Må ta med meg el-testen på jobb igjen idag, men det skal nok gå bra selv om det er litt mer stressende å teste på den måten. Jeg så på Jordmødrene i går, og ble så rørt og trist! Satt og hulket når de snakket om dødfødsel, og hulket like mye når jeg så den nydelige lille babyen på slutten... gledeshulk det siste da :rødme:
GlamCat Skrevet 4. oktober 2007 #549 Skrevet 4. oktober 2007 Ja jeg også så på Jordmødrene i går og ble rørt Fikk bare enda mer lyst på barn Jeg fortsatt heier på EL til helgen
Ella* Skrevet 4. oktober 2007 #550 Skrevet 4. oktober 2007 [quote name='Knøttet' date='04.10.2007 (14:08) ' Må ta med meg el-testen på jobb igjen idag, men det skal nok gå bra selv om det er litt mer stressende å teste på den måten. Jeg så på Jordmødrene i går, og ble så rørt og trist! Satt og hulket når de snakket om dødfødsel, og hulket like mye når jeg så den nydelige lille babyen på slutten... gledeshulk det siste da :rødme:
Knøttet Skrevet 4. oktober 2007 Forfatter #551 Skrevet 4. oktober 2007 Ja jeg også så på Jordmødrene i går og ble rørt Fikk bare enda mer lyst på barn Jeg fortsatt heier på EL til helgen Hihi... har lyst på baby hele tida jeg, ser stadig nydelige babyer, og jeg gliser like stort hver gang Foreldrene må tro jeg er gal... Hehe, det er bra! Ja, hva gjør man ikke for å bli gravid? Vi står på Ja, det var trist, men mer fjernt denne gangen... Siden vi ikke fikk se det. Ikke at jeg ville se det, og skjønner godt at ingen vil dele et sånt øyeblikk. Men alt det andre har vi fått et ordentlig innblikk i. Unner INGEN å oppleve en dødfødsel. Det må være grusomt. Heldigvis går det bra med de fleste... Lurte på noe jeg... Du skriver at du er på CD13, med 3 dager til EL, mens tickeren din sier CD14, og en dag siden EL... Er tickeren din full, kanskje? Hilsen Ella* (som har litt barnslig humor i dag ) Hihi, står på og :humper: bare verre Nei, dødfødsel tror jeg er det verste som kunne skjedd meg... det må være helt forj*vlig... *grøss* Unner ingen det, nei. Tickeren min er både full og rar Neida, grunnen til at det er 1 dag forskjell på tickeren min og meg er at jeg regnet ut at jeg hadde 27dagers syklus, mens jeg egentlig har 28, slik at tickeren min går på 27dagers syklus... Hvorfor det er forskjell på når jeg har el på tickeren min og hva jeg har kommet fram til (babyverden.no) så vet jeg rett og slett ikke Det stemmer iallfall ikke at jeg hadde el igår! Jeg bruker et program på mobilen min for å finne ut når jeg skal ha el, og så sjekker jeg på babyverden.no. Både programmet og babyverden.no er enige om når jeg har el, men det er ikke tickeren min, merkelig nok :klø: ================================== Ikke positiv el-test idag heller. Altså, i går... eh, jeg mener... Forvirrende å skrive innlegg etter midnatt! Det jeg mener, uten å tulle for mye (hyper i dag!) er at jeg ikke fikk positiv el-test på CD13, altså torsdag Nå er det på tide å legge seg inntil mannen, før jeg begynner å bli enda mer hyper og tullete
Ella* Skrevet 5. oktober 2007 #552 Skrevet 5. oktober 2007 Blir i godt humør av å lese dagboka di Ønsker deg en riktig god helg, med med både EL og og alt som hører med Blir borte til onsdag jeg nå, blir godt med en liten kg-pause (ja, jeg er hekta....) Ella
GlamCat Skrevet 5. oktober 2007 #553 Skrevet 5. oktober 2007 Innom for å ønske det en super helg med EL i morgen Kos deg masse
Knøttet Skrevet 5. oktober 2007 Forfatter #554 Skrevet 5. oktober 2007 Blir i godt humør av å lese dagboka di Ønsker deg en riktig god helg, med med både EL og og alt som hører med Blir borte til onsdag jeg nå, blir godt med en liten kg-pause (ja, jeg er hekta....) Ella Hehe, godt å høre Takk for det, og en riktig god helg til deg også! Avhengig? Det har jeg ikke sett... Jeg er ikke avhengig, ikke i det minste, helt sant, altså Innom for å ønske det en super helg med EL i morgen Kos deg masse Takk for det, og en riktig god helg til deg også! ==================================== CD14 2dager til el Vi drar på tur om en times tid, gleder meg! :-D Vet ikke helt hvor vi skal eller om vi skal overnatte på hytte eller hotell enda, men det finner vi ut. Herlig å være litt impulsiv også av og til El-testene drasser jeg med meg, så jeg håper jeg finner el iløpet av helga. Nydelig vær er det også blitt, så ser ut til å bli en fin helg! :-D
Amused Skrevet 7. oktober 2007 #555 Skrevet 7. oktober 2007 Håper du har hatt ei fin helg og at EL endelig dukket opp, Knøttet
Mirabella76 Skrevet 7. oktober 2007 #556 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Kryssar fingrane for at du fann EL enten i går eller i dag, Knøttet! Og så håpar eg at du har hatt ein flott tur i helga. Endret 7. oktober 2007 av Mirabella76
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #557 Skrevet 7. oktober 2007 (endret) Håper du har hatt ei fin helg og at EL endelig dukket opp, Knøttet Vi har hatt en kjempekoselig helg!! :-D Kryssar fingrane for at du fann EL enten i går eller i dag, Knøttet! Og så håpar eg at du har hatt ein flott tur i helga. Takker ================================= CD16 Jeg fant el på lørdagen! :juhu: Jeg fikk også positiv el-test idag, så skal jeg regne el fra i morgen, eller ? :klø: Jeg var sikker på at jeg ikke kom til å finne el denne perioden, så overraskelsen ble stor når jeg fant den på lørdag, og jeg ble så glad! :-D Hadde en kjempekoselig tur i helga:) Vi fant oss ei koselig, lita hytte på Dovre. Bestilte ikke eller noe på forhånd, vi bare dro på tur og fant ei hytte der vi syntes det så fint ut Fant ei fin, lita toromshytte med strøm, tv, dusj og bad- alt vi trengte.Så gikk vi turer på på lørdagen, og slappet av inne og koste oss, og selvsagt litt Vi tok oss også en liten tur til Dombås, hvor vi handlet og spiste. I dag kjørte vi innom Oppdal, så jeg fikk kjøpte meg Pærebrus! Endret 7. oktober 2007 av Knøttet
Doratheexplorer Skrevet 7. oktober 2007 #558 Skrevet 7. oktober 2007 for EL, nå må dere bare stå på med masse og Kanskje det blir en liten om 9 mnd. Høres ut som ei kjempekoselig helg.
Knøttet Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #559 Skrevet 7. oktober 2007 for EL, nå må dere bare stå på med masse og Kanskje det blir en liten om 9 mnd. Høres ut som ei kjempekoselig helg. Hihi, shall do! Uten å slite ut mannen, forhåpentligvis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå