Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja, du får trøste deg med at det blir mer penger av det, Knøttet :troest:

Vi skal jo teste nesten samtidig! Men ennå 4 dager igjen for min del, selv om jeg egentlig skal begynne å spotte i overmorgen. Nei, for det skal jeg ikke! *bank i bordet*

:lur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, du får trøste deg med at det blir mer penger av det, Knøttet :troest:

Vi skal jo teste nesten samtidig! Men ennå 4 dager igjen for min del, selv om jeg egentlig skal begynne å spotte i overmorgen. Nei, for det skal jeg ikke! *bank i bordet*

:lur:

Jepp, og så er det mye kjekker å jobbe på ny-jobben enn vikarjobben ... Får nyte fridagen på søndag istedet :)

Nei, nei, ingen spotting eller TR for noen av oss! :fy_fy:

Blir spennende med testing ;)

Skrevet

Ja det blir spennende med testing og det er ikke lenge til det :)

Ha en god helg du også Knøttet :klemmer:

Skrevet

Denne gangen SKAL du vera gravid, Knøttet! :tommelopp:

Kryssar fingrane for at mensen held seg langt unna, og at testinga gir deg to blå. :)

Skrevet
Ja det blir spennende med testing og det er ikke lenge til det :)

Ha en god helg du også Knøttet :klemmer:

Ikke så spennende lengre ... men takk :klem:

Denne gangen SKAL du vera gravid, Knøttet! :tommelopp:

Kryssar fingrane for at mensen held seg langt unna, og at testinga gir deg to blå. :)

Nope ... :nei: Ikke denne gangen heller : :gråte:

==============================

Da var jeg på CD1 igjen ... *sukk* Trist nå, tenker jeg ikke kommer til å bli gravid ... selv om jeg vet det er teit å tenke ... Skal iallfall kjøpe meg cb-tester denne gangen...

Denne syklusen var på 28 dager. Forrige var på 26 og den før der var på 28, så jeg vet jo ikke helt hvordan neste blir ... Men har hørt det regnes som regelmessig når det er et par dager fra eller til hver måned?

Skrevet

Å, så utrulig kjipt, Knøttet. :troest: Du som hadde graviditetssymptom og greier, denne syklusen! Dumme mensen. :kjefte:

Kva pp startar du på no? I oktober skal me iallfall bli gravide, både du og eg! :jepp:

Skrevet

Det høyrest ut som du har ein veldig stabil syklus, Knøttet. :)

Min syklus kan variera med mykje fleire dagar. Eg har hatt alt frå 24/25 dagars syklus, og opp til 34 dagars syklus.

Skrevet

Isj, dumme TR!!

Høres i alle fall ut som at syklusen er ganske så stabil, så da er det jo lettere å finne EL.

God klem til deg. :klemmer:

Skrevet
Å, så utrulig kjipt, Knøttet. :troest: Du som hadde graviditetssymptom og greier, denne syklusen! Dumme mensen. :kjefte:

Kva pp startar du på no? I oktober skal me iallfall bli gravide, både du og eg! :jepp:

Det høyrest ut som du har ein veldig stabil syklus, Knøttet. :)

Min syklus kan variera med mykje fleire dagar. Eg har hatt alt frå 24/25 dagars syklus, og opp til 34 dagars syklus.

Lei nå ... *sukk*. Dette er pp4 ... hvis jeg teller med den pp hvor mannen var borte under el ... men får vel telle med den,siden jeg ikke vet akkurat når jeg hadde el heller :sjenert:

Bra at jeg tilsynelatende har stabil syklus :)

:klem:

Isj, dumme TR!!

Høres i alle fall ut som at syklusen er ganske så stabil, så da er det jo lettere å finne EL.

God klem til deg. :klemmer:

Ja :kjefte:

Håper det ... iallfall kjekt med relativt stabil syklus :)

Takk for det :):klem:

Skrevet

Din fruktbare periode er: 03.10.2007 -08.10.2007

Eggløsningen finner sted: 06.10.2007

Hvis jeg går ut i fra at jeg får en syklus på 28 dager neste pp også ... Kjekt å vite :)

Skrevet

Leit med mensen, Knøttet :klemmer: Men du får trøste deg med at du har jevne, fine sykluser :)

Skrevet
Leit med mensen, Knøttet :klemmer: Men du får trøste deg med at du har jevne, fine sykluser :)

Jepp, iallfall noe positivt ... :)

===================================

Vært på kino i dag, men tåler ikke filminga på Jason Bourne filmene ... blir skikkelig svimmel og kvalm :spy:

Begynner å lure på om det feiler meg noe, men ... vet ikke, jeg blir lett svimmel og reisesyk, rett og slett.

Bekymret for om jeg aldri blir gravid, alle andre blir jo gravid på 1-2-3 :sjenert:

*sukk*

Skrevet

Tror ikke du skal begynne å bekymre deg for at du ikke har blitt gravid enda nei. Hvilken prøveperiode er det du begynner på nå ? 3 eller 4? Så tidlig er det iallefall INGEN grunn til bekymring. Husk at det gjerne går opp til ett år før man blir gravid og ofte lengre tid enn det også :klemmer:

Skrevet
:klemmer: Håper du føler deg bedre nå. Ny uke nye muligheter :) Og det er allerede neste uke du har ny EL :)
Skrevet
Tror ikke du skal begynne å bekymre deg for at du ikke har blitt gravid enda nei. Hvilken prøveperiode er det du begynner på nå ? 3 eller 4? Så tidlig er det iallefall INGEN grunn til bekymring. Husk at det gjerne går opp til ett år før man blir gravid og ofte lengre tid enn det også :klemmer:

Jeg vet det, men jeg bekymrer meg likevel. Spesielt når "alle" andre blir gravid med en eneste gang ... :sjenert:

Er på pp4 nå ...

*sprinter innom med god mandags :klemmer:*

:vinke:

Takk ;):klem:

:klemmer: Håper du føler deg bedre nå. Ny uke nye muligheter :) Og det er allerede neste uke du har ny EL :)

Joda, starter jo på ny frisk snart ... skal gjøre vårt beste iallefall...

Skrevet

CD3 ca 13 dager til el

Helga jeg har el skal vi reise bort, mannen har vunnet en gratis leiebil, så vi skal kjøre en tur på høyfjellet og leie hotell eller hytte. Så det passer godt da ;)

Ain't no cure for love ... *synge* Hører på Cohen nå, elsker å høre på musikk :) Ja, jeg har variert musikksmak ... :ler: Mye rart på den ipoden

Har bestilt cb el-tester nå, blir spennende å teste med de, forhåpentligvis får jeg et klarere svar enn med billigtestene. Hvis jeg ikke finner el vet jeg derimot ikke helt hva jeg gjør ... :sjenert:

Jaja, får bare :filer: og vente, og vente ... :trist:

Skrevet

Så bra at dere reiser bort i helgen du har EL :) Da blir det masse friskt luft og tid til å lage baby :)

Skrevet
Så bra at dere reiser bort i helgen du har EL :) Da blir det masse friskt luft og tid til å lage baby :)

:jepp: Håper på det :) Håper bare på fint vær også, eller iallfall såpass fint at vi ikke blåser eller regner bort ... :fnise:

================================

CD4 12 dager til el and counting ...

Jobb, jobb og atter jobb *sukk*. Nå er jeg lei av å jobbe kveldstid, og å komme hjem i ellevetida slik at jeg får bare et par timer sammen med mannen før vi må legge oss. :nei::kjefte:

Mannen skal på kurs på onsdag, så jeg blir alene hele onsdagen og store deler av torsdagen. På torsdag jobber jeg jo selvfølgelig til kvart over ti, så da får jeg ikke sett han før sent på kvelden, igjen :(

Været skremmer meg for tiden, når jeg så på gradestokken tidligere var det 17 grader! :sjokkert: De siste dagene har det vært maks 12 grader, og nå er det plutselig 17?! Det rimer jo ikke, jo!! *hyl*

Skrevet

Har blitt varmere her også i dag, faktisk. Snodig!

Så deilig med en tur bort. Passer jo bra at du har EL da. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...