Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Cd26 ca 4 dager +- til IKM

Kjennes ut som TR er på vei :sjenert:

Jeg er så oppgitt og lei, føles som om jeg aldri blir gravid, og at alle andre blir gravid så lett som bare det (no offence hvis noen føler seg truffet ... ).

Har iallfall fått gjort min del av husarbeidet i dag, godt å ha det unnagjort. Gleder meg til søstera til mannen kommer i helga :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åååneei, dumme TR, gå din vei!!! :kjefte:

Hormoner er noe herk, akkurat som TR er. Men uansett deilig få gjort unna litt hjemme, der har jeg en jobb å gjøre!! :husarbeid: Er ikke så glad i sånt arbeid jeg.

Skrevet
Åååneei, dumme TR, gå din vei!!! :kjefte:

Hormoner er noe herk, akkurat som TR er. Men uansett deilig få gjort unna litt hjemme, der har jeg en jobb å gjøre!! :husarbeid: Er ikke så glad i sånt arbeid jeg.

ja, håper TR ikke kommer :kjefte:

Husarbeid er noe herk, men det er skikkelig godt å være ferdig med det! :-D

Skrevet
Kjennes ut som TR er på vei :sjenert:

Jeg er så oppgitt og lei, føles som om jeg aldri blir gravid, og at alle andre blir gravid så lett som bare det (no offence hvis noen føler seg truffet ... ).

Har iallfall fått gjort min del av husarbeidet i dag, godt å ha det unnagjort. Gleder meg til søstera til mannen kommer i helga :)

Huff, Knøttet :troest:

(Går og jager bort TR :kjefte: )

Forstår så godt at du er utålmodig og lei, men husk at du fortsatt bare er i startfasen av prøvinga! :klemmer: For mange av oss vil det jo gjerne ta opptil ett år, og hvis man er innstilt på det, så blir jo :babysmokk: overraskelsen desto hyggeligere hvis den kommer tidligere!

Mager trøst, jeg vet, men husk at det blir din tur snart! Og du er superflink som har gjort unna husarbeidet ;)

Skrevet
Huff, Knøttet :troest:

(Går og jager bort TR :kjefte: )

Forstår så godt at du er utålmodig og lei, men husk at du fortsatt bare er i startfasen av prøvinga! :klemmer: For mange av oss vil det jo gjerne ta opptil ett år, og hvis man er innstilt på det, så blir jo :babysmokk: overraskelsen desto hyggeligere hvis den kommer tidligere!

Mager trøst, jeg vet, men husk at det blir din tur snart! Og du er superflink som har gjort unna husarbeidet ;)

Joda, er jo det ... men "alle" andre blir gravid på første forsøk ... :trist: Jeg orker ikke vente et år, det er sinnsykt lenge ... Jeg er ikke akkurat tålmodig av meg ...

Er redd jeg ikke kan bli gravid, da tror jeg verden hadde gått under for min del ... Ja, jeg vet jeg overdriver nå...

Skrevet
Håper at denne syklusen er unntaket fra regelen, og at du får en normal og bra syklus neste gang!! Brukte du ikke el-tester denne syklusen, eller fant du ikke el? :klø: Er ikke så lett å følge med på alt :sjenert:

Har ikke begynt med temping, nei. Satser på at jeg slipper det... det er litt tiltak :sjenert: Vi får se :)

Tror jeg forstår nå, det er bare at i mitt merkelige hode så har jeg ikke tenkt slik tidligere :ler: Jeg er ikke noe logisktenkende vesen, for å si det mildt! :fnise: :klø:

===================================

Jeg er så følsom for tida! Jeg er alltid følsom, men nå er jeg ekstra ille ... Både på fredag og idag har jeg vært grusomt overfølsom ... plagsomt!

Ja, eg får jammen håpa at denne syklusen er unntaket frå regelen - for sånne dumme syklusar vil eg ikkje ha fleire gangar. :( Joda, eg brukte EL-testar - og fekk positiv test på CD 11 og CD 12. I tillegg hadde eg jo el-slim og magevondt den første dagen eg fekk positiv EL-test. Så egentlig veldig overraskande og rart at tempen min skulle visa at eg ikkje har EL denne syklusen!

Kryssar fingrane for at overfølsomheten din for tida, er eit graviditetstegn! :jepp:

Skrevet
Ja, eg får jammen håpa at denne syklusen er unntaket frå regelen - for sånne dumme syklusar vil eg ikkje ha fleire gangar. :( Joda, eg brukte EL-testar - og fekk positiv test på CD 11 og CD 12. I tillegg hadde eg jo el-slim og magevondt den første dagen eg fekk positiv EL-test. Så egentlig veldig overraskande og rart at tempen min skulle visa at eg ikkje har EL denne syklusen!

Kryssar fingrane for at overfølsomheten din for tida, er eit graviditetstegn! :jepp:

Merkelige greier... Får håpe du hadde el da!

Takk, håper jeg også :sjenert:

=====================================

Idag spurte en kunde meg om hvordan man lager pannekaker, jeg bare :sjokkert: Men forklarte såklart hvordan, han ble fornøyd han:) Rare kunder i blant, men veldig hyggelige:) Tror jeg møtte på en gammel klassekamerat i dag, men gurimalla som han har forandret seg!

Lurer på når jeg kan vente TR jeg ... hvis syklusen min er like lang som forrige måned blir det imorgen , hvis den blir like lang som forrige forrige måned blir det lørdag... Godt mulig den blir lengre også, ikke vet jeg :klø:

Skrevet

Takk Knøttet.

Jeg fikk jo et forfærdelig ustabilt humør i begynnelsen, før jeg visste at jeg var gravid.

Så det blir spennende for deg nå.

Håper du er gravid!

Men vær glad du slipper å være syk som meg..jeg som trodde jeg skulle slippe unna alt og gå frisk hele svangerskapet...kunne jeg ta mer feil..

Skrevet
Takk Knøttet.

Jeg fikk jo et forfærdelig ustabilt humør i begynnelsen, før jeg visste at jeg var gravid.

Så det blir spennende for deg nå.

Håper du er gravid!

Men vær glad du slipper å være syk som meg..jeg som trodde jeg skulle slippe unna alt og gå frisk hele svangerskapet...kunne jeg ta mer feil..

Håper jo det, men samtidig tør jeg ikke håpe :sjenert:

Kan umulig være noe særlig å være dårlig nei :troest:

Skrevet
:klemmer:

Hjelper å jage bort TR :pisk:

Takk, takk ;)

:klem:

======================================

CD27 3dager +- til IKM

TR kom ikke i dag, så jeg lever fortsatt litt i håpet ... Tror jeg kjenner litt stikninger og eh, noe annet i magen jeg ikke klarer å forklare. Men det kan godt være det er innbilning :sjenert:

Bra det ikke blir noe festing i helgen, såvidt jeg vet. For da slipper jeg å styre med alkoholfri drikke, og å føle meg dum etterpå, fordi jeg godt kunne drukket alkohol likevel ... :sjenert:

Skrevet

Samme her, en uforklarlig følelse nederst i magen, og i sted stakk det til igjen. Mystisk. Men kanskje vi kjenner ekstra godt etter for tiden også ;)

Når det gjelder alkohol, så er det vel bedre å være på den sikre siden, Knøttet? Det sier jeg til meg selv, så slipper jeg å føle meg dum når TR kommer :jepp:

Skrevet
Samme her, en uforklarlig følelse nederst i magen, og i sted stakk det til igjen. Mystisk. Men kanskje vi kjenner ekstra godt etter for tiden også ;)

Når det gjelder alkohol, så er det vel bedre å være på den sikre siden, Knøttet? Det sier jeg til meg selv, så slipper jeg å føle meg dum når TR kommer :jepp:

Symptomjegere? Neiiida, overhoodet ikke :fnise:

Ja, det er sant det ... ville angret skikkelig om jeg hadde vært gravid og drukket ...

Skrevet
:fnise: Dere, altså! Jeg håper virkelig det klaffer for dere begge! Og ingen alkohol i helgen, nå. :nei:
Skrevet
:fnise: Dere, altså! Jeg håper virkelig det klaffer for dere begge! Og ingen alkohol i helgen, nå. :nei:

:fnise: Neida, mamma, skal ikke drikke i helgen ;)

Skrevet

Prøver å :slåss: vekk TR

:rope: ha deg vekk TR!!!

Du er ikke velkommen denne mnd :nei:

Om du kommer så bli det alvorlig til :kjefte: her.

:sinnatagg:

Skrevet

Nei, ingen alkohol!! :nei:

Hvordan går det?

:)

Skrevet

Hjelper til med aksjon jage-vekk-tanta!!

Skrevet

Nei, ingen alkohol!! :nei:

Hvordan går det?

:)

Hjelper til med aksjon jage-vekk-tanta!!

:fnise: Takk, jenter, dere er så søte! ;)

Går bra her, ingen TR så langt, men noen ganger kjennes det ut som den er på vei, andre ganger ikke. Merkelig det der ...

Skikkelig sliten, frustrert og humørsyk i dag, overfølsom. Men det kan komme av pms, ikke vet jeg, eller av at jeg har jobbet hele uka og er sliiiiten.

Leggetid snart, og i morgen kommer svigerinna! :-D

Skrevet

CD28 2dager +- til testing

Tickeren min stemmer ikke, jeg er ikke på CD1 idag ... men det hadde jeg ikke trodd heller, jeg har ikke så regelmessig syklus.

Utslitt nå, jobbet hele uka. Nå ringte ny-jobben også, og sa de trengte meg. Angrer på at jeg sa ja, jeg har sett fram til å ha fri i dag ... Men men, blir jo penger da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...