Amused Skrevet 12. september 2007 #421 Skrevet 12. september 2007 Fint med nedtelling Jeg burde også hatt cirkadager, når jeg tenker meg om.
Knøttet Skrevet 12. september 2007 Forfatter #422 Skrevet 12. september 2007 Fint med nedtelling Jeg burde også hatt cirkadager, når jeg tenker meg om. Jepp, jeg må neste ha noe sånt, så jeg faktisk har litte grann oversikt
Chica Skrevet 12. september 2007 #423 Skrevet 12. september 2007 Jøss, så mange I-produkter dere har da Kjekt å ha når man skal på ferie, lettvint å slenge i kofferten og gir bra lyd på hotellrommet Sambo elsker dippedutter, så blir litt av sånt hjem til oss ja...
Knøttet Skrevet 12. september 2007 Forfatter #424 Skrevet 12. september 2007 Kjekt å ha når man skal på ferie, lettvint å slenge i kofferten og gir bra lyd på hotellrommet Sambo elsker dippedutter, så blir litt av sånt hjem til oss ja... Mhm, høres veldig kjekt ut!
Knøttet Skrevet 13. september 2007 Forfatter #425 Skrevet 13. september 2007 CD20 idag, ca 8-12 dager til IKM .... Fortsatt alt for lenge til ... Liten vakt på jobb i dag, blir godt å komme hjem og slappe av Nå skal jeg snart til hudlegen, må kanskje forklare hvorfor jeg sluttet på det middelet jeg fikk. Jeg liker ikke å fortelle folk at vi prøver å få baby, det er liksom litt privat ... Mannen er så søt! :rødme: Igår kom jeg sent hjem fra jobb, var sliten, trøtt, sulten og kaaaald. Da hadde han satt på ovnen i stua, gitt meg teppe, ordnet mat (ferdigpizza- men det er godt det!) og spurte meg om jeg ville ha kakao :love: Søte, søte mannen min! :-D
Midnattsol Skrevet 13. september 2007 #426 Skrevet 13. september 2007 Snill og omtenksom - det er sånn det skal være.
Knøttet Skrevet 13. september 2007 Forfatter #427 Skrevet 13. september 2007 Snill og omtenksom - det er sånn det skal være. Jepp! :-D :love: hmfr ... skaffet meg ticker, men den vises jo så dårlig mot bakgrunnen her.. Jaja, beholder den likevel siden jeg likte den så godt Så har jeg iallfall litt oversikt, selv om det blir bare ca
Knøttet Skrevet 13. september 2007 Forfatter #429 Skrevet 13. september 2007 Ser den, jeg. Var fin. Takk Det var bra, men ser den litt dårlig ... men men må løpe, jobb!
Doratheexplorer Skrevet 13. september 2007 #430 Skrevet 13. september 2007 Hei! Jaa, fin ticker Men må jobbe litt jeg også nå
Amused Skrevet 13. september 2007 #431 Skrevet 13. september 2007 Kjempefin ticker, Knøttet Og så blir det lettere for oss andre å følge med også Vi har jo IKM nesten samtidig da, kanskje?
Knøttet Skrevet 13. september 2007 Forfatter #432 Skrevet 13. september 2007 Hei! Jaa, fin ticker Men må jobbe litt jeg også nå Takk, takk:) Jobb? nei, det er noe herk! Bli heller her Kjempefin ticker, Knøttet Og så blir det lettere for oss andre å følge med også Vi har jo IKM nesten samtidig da, kanskje? Takker Ikke sant? Praktisk med ticker! Ja, det ser ut som vi har IKM ca samtidig. Så kjekt! :-D
Knøttet Skrevet 13. september 2007 Forfatter #433 Skrevet 13. september 2007 Mannen er verdens søteste og snilleste! :love: :rødme: Jeg har hatt lyst på ipod dock, og har mast litt om at mannen skulle ta den med seg fra jobben (han får den billigere der) men han har ment at vi har for lite penger denne måneden, og at vi bør vente til neste måned. (jeg hadde tenkt å betale selv, altså ) Idag så sa han at han tok med den kabelen slik at vi kunne koble til ipoden min uten dock, noe jeg syntes var okay, men jeg ville jo helst ha docken da. Da dro han opp docken fra sekken! Da ble jeg glad! :-D Snille, snille mannen :love: Så framover skal jeg høre mye på musikk! :-D
mayas Skrevet 13. september 2007 #434 Skrevet 13. september 2007 Ja, det var et rart spørsmål ja. Yes, jeg spiser, men ikke mer enn før. Det går nok bra..jeg blir sikkert sultnere senere. Klem
Lilith Skrevet 14. september 2007 #435 Skrevet 14. september 2007 Gratulerer med ticker og sånn i-ting som jeg ikke skjønner noe av! Mannen din høres veldig søt ut - tror du han kan lære min å lage kakao? Hvor får man sånne tickere fra, forresten? Jeg vil også ha .... God fredag!
GlamCat Skrevet 14. september 2007 #436 Skrevet 14. september 2007 Det var en kjempe søt ticker du har fått Og søt avatar har du, du er bare søt du God helg
Caro Skrevet 14. september 2007 #437 Skrevet 14. september 2007 Så heldig du er som har en så snill mann!! Er det lenge til du har IKM eller? Kjenner du noe annerledes enn vanlig? Kroppen min har vært kjemperar siste tiden, får forhåpenligvis noe svar på hvorfor i morgen!
MellonCollie Skrevet 14. september 2007 #438 Skrevet 14. september 2007 Åh, du fikk dock!! Så heldig du er Jeg ønsker meg også dock til å ha her på jobben, slik at jeg kan høre litt musikk på kontoret.. kanskje jeg og skal hinte til kjæresten
Knøttet Skrevet 14. september 2007 Forfatter #439 Skrevet 14. september 2007 Ja, det var et rart spørsmål ja. Yes, jeg spiser, men ikke mer enn før. Det går nok bra..jeg blir sikkert sultnere senere. Klem Okay, så lenge du spiser, så.Jeg har hørt at man ikke skal spise for to selv om man er gravid... altså, man spiser vel gjerne mer, men ikke dobbelt så mye. Og det er tidlig enda, du blir nok mer storspist senere Gratulerer med ticker og sånn i-ting som jeg ikke skjønner noe av! Mannen din høres veldig søt ut - tror du han kan lære min å lage kakao? Hvor får man sånne tickere fra, forresten? Jeg vil også ha .... God fredag! Takk! Ja, han er kjempesøt .... verdens beste! :-D Hehe, kan sende han over til mannen din for å lære han lage kakao jeg Fant tickeren på families.com God fredag! Det var en kjempe søt ticker du har fått Og søt avatar har du, du er bare søt du God helg Hehe, takk ... Du er nå ganske søt du også da;) God helg! Så heldig du er som har en så snill mann!! Er det lenge til du har IKM eller? Kjenner du noe annerledes enn vanlig? Kroppen min har vært kjemperar siste tiden, får forhåpenligvis noe svar på hvorfor i morgen! Ja, jeg vet ... :rødme: Kjenner ikke noe annerledes enn vanlig nei, tror jeg iallfall ... vanskelig å si, er så lett å innbille seg noe når man leter etter symptomer ... IKM er ca om en ukes tid + -, vanskelig å si når jeg ikke vet helt hvor lang syklus jeg har enda ... Håper kroppen din er slik fordi du er gravid nå da! :-D Åh, du fikk dock!! Så heldig du er Jeg ønsker meg også dock til å ha her på jobben, slik at jeg kan høre litt musikk på kontoret.. kanskje jeg og skal hinte til kjæresten Hehe, det synes jeg du skal! Det er utrolig praktisk, digger den! :-D
Knøttet Skrevet 14. september 2007 Forfatter #440 Skrevet 14. september 2007 (endret) Bang, bang, he shot me down. Bang,bang I hit the ground ... *gaule for full hals* Ja, jeg hører på musikk fra docken min Digger den! :-D Utrolig praktisk:) Mannen har vist meg hvordan jeg styrer den med universalfjernkontrollen vår også, så nå kan jeg det sånn ca ... Bruker å gå bra, bare jeg får knote litt ei stund så finner jeg det alltids ut om det er noe jeg lurer på CD21 ca 8dpo og ca 9-11 dager til test, om jeg ikke tar helt feil ... Kan ikke si jeg kjenner noe annerledes ... Men for å overanalysere litt så kjente jeg et slags strekk i magen på onsdag, men det gikk fort over. Og tidligere i uken ble jeg plutselig kjempesvimmel .... Men det har jeg blitt før også, uten at jeg har vært gravid. De siste dagene har jeg stått opp midt på natta for å gå på do, og jeg har ikke drukket mer enn vanlig ... Men, nå overanalyserer jeg altså Jeg tror det at når jeg blir gravid får jeg klare tegn på det, selv om jeg vet at alle ikke får det, og jeg aner ikke hvorfor jeg tror jeg kommer til å få det ... jaja Endret 14. september 2007 av Knøttet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå