mayas Skrevet 9. september 2007 #381 Del Skrevet 9. september 2007 Hei, mine sykluser forandrer seg for hver gang, avogtil 35 dager og noen ganger 38. Siste gang var den kort, 33 dager . Jeg trodde endelig den begynte å bli normal, men der tok jeg feil. Til nå er denne syklusen blitt til 41dager Så lang har den aldri vært. Jeg er forresten 22år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. september 2007 Forfatter #382 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Hei, mine sykluser forandrer seg for hver gang, avogtil 35 dager og noen ganger 38. Siste gang var den kort, 33 dager . Jeg trodde endelig den begynte å bli normal, men der tok jeg feil. Til nå er denne syklusen blitt til 41dager Så lang har den aldri vært. Jeg er forresten 22år Merkelig de syklusene ... første syklusen etter pilleslutt var helt normal, så ventet jeg ca 45 dager før neste TR ... så har syklusene mine vært på 29 og 27 dager. Når neste kommer er vanskelig å si ... Hm, det er mulig du er gravid da- siden syklusen din er så lang! 22 år er da ikke så ungt? Jeg har iallfall sett de som er yngre som er prøvere her Endret 9. september 2007 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 10. september 2007 #383 Del Skrevet 10. september 2007 Hehe, lett å ta feil Hvor tidlig kan du hatt el da isåfall ? *nysgjerrig* Vel, lenge og lenge fru blom ... alt for lenge i mine øyne, men så er jeg ekstremt utålmodig også da TR skal vel komme mellom 21. og 23. en gang ... Dvs, i følge programmet jeg har på mobilen skal den komme 21. men man vet jo aldri hvor lang denne syklusen blir ... :klø: Hmmm... ja... disse syklusene I følge FertilityFriend hadde jeg altså EL på CD 8 denne gangen, festlig... Tror jeg temper noen dager til for å se hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 Forfatter #384 Del Skrevet 10. september 2007 Hmmm... ja... disse syklusene I følge FertilityFriend hadde jeg altså EL på CD 8 denne gangen, festlig... Tror jeg temper noen dager til for å se hva som skjer Merkelig det der ... Du får tempe, og håpe du finner ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 10. september 2007 #385 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, da blir det spennende å følge med hva som skjer de neste 2 ukene:) Håper du har hatt EL, selv om det vistes ikke på EL-testen. Da betyr det at du har ganske stabile sykluser og trenger egentlig ikke å teste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 Forfatter #386 Del Skrevet 10. september 2007 Ja, da blir det spennende å følge med hva som skjer de neste 2 ukene:) Håper du har hatt EL, selv om det vistes ikke på EL-testen. Da betyr det at du har ganske stabile sykluser og trenger egentlig ikke å teste:) Litt for spennende, og litt for lenge til ... Håper jeg har stabile sykluser. Jeg hadde det før jeg begynte på pilla og plasteret ... *håpe* utålmodig! *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 10. september 2007 #387 Del Skrevet 10. september 2007 Du får høre med noen sånne astrolog-folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 Forfatter #388 Del Skrevet 10. september 2007 Du får høre med noen sånne astrolog-folk. Hehe, joda ... hadde det ikke vært så dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 Forfatter #389 Del Skrevet 10. september 2007 Varetelling i dag, sliten nå ... Må legge meg, for skal opp igjen i morgen tidlig og telle mer Hater å stå opp tidlig! Mannen og jeg har kranglet, han er sur... Var bare en filleting, så det går vel bra når han får roet seg og vi får snakket. Vil ikke legge meg, men må fordi jeg skal tiiiidlig opp Utålmodig angående baby! :kaffe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mayas Skrevet 10. september 2007 #390 Del Skrevet 10. september 2007 Tusen takk Knøttet! Endelig..trodde aldri det ville skje. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. september 2007 Forfatter #391 Del Skrevet 10. september 2007 Tusen takk Knøttet! Endelig..trodde aldri det ville skje. :-D Hehe ... heldig du!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 11. september 2007 #392 Del Skrevet 11. september 2007 Æsj, krangling er så kjipt ... Håper det går over fort, og dere kan kiss and make up! Skjønner deg ang baby. Jeg tror jeg får mensen i dag, og kjenner jeg er litt skuffet - selv om vi ikke egentlig prøver på ordentlig ennå ... Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 11. september 2007 #393 Del Skrevet 11. september 2007 Varetelling i dag, sliten nå ... Må legge meg, for skal opp igjen i morgen tidlig og telle mer Hater å stå opp tidlig! Mannen og jeg har kranglet, han er sur... Var bare en filleting, så det går vel bra når han får roet seg og vi får snakket. Vil ikke legge meg, men må fordi jeg skal tiiiidlig opp Utålmodig angående baby! :kaffe: Lykke til med resten av varetellinga! Håper du og mannen fikk skværet opp, alltid kjipt å krangle. Men av og til må man bare få ut litt damp, og så blir det jo bedre etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GlamCat Skrevet 11. september 2007 #394 Del Skrevet 11. september 2007 håper du har en bra dag i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 11. september 2007 #395 Del Skrevet 11. september 2007 Heisann! Hvordan går det?? Du teller vel varer for fullt du nå? Kjedelig jobb, men må gjøres! Er kjipt med sånne krangler med gubben, men av og til må en utblåsning til for å rense lufta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. september 2007 #396 Del Skrevet 11. september 2007 Så du Alwa har gitt deg et "horoskop" i dagboka mi? Klaff før jul! Håper du og mannen din er venner nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. september 2007 Forfatter #397 Del Skrevet 11. september 2007 Æsj, krangling er så kjipt ... Håper det går over fort, og dere kan kiss and make up! Skjønner deg ang baby. Jeg tror jeg får mensen i dag, og kjenner jeg er litt skuffet - selv om vi ikke egentlig prøver på ordentlig ennå ... Ha en fin dag! Krangling er kjempekjipt Men som regel så blir vi venner relatvit fort igjen. Mannen bruker litt lengre tid enn meg... Lov å være skuffet selv om dere ikke prøver på ordentlig Kjedelig uansett! Lykke til med resten av varetellinga! Håper du og mannen fikk skværet opp, alltid kjipt å krangle. Men av og til må man bare få ut litt damp, og så blir det jo bedre etterpå Takk for det! :-D Det gikk bra, men vi brukte mye lengre tid på å telle enn planlagt! Men da får jeg jo mer penger også Vi fikk skværet opp etter en stundt, alt bra her nå håper du har en bra dag i dag. Takk, det har jeg vet du! :-D Heisann! Hvordan går det?? Du teller vel varer for fullt du nå? Kjedelig jobb, men må gjøres! Er kjipt med sånne krangler med gubben, men av og til må en utblåsning til for å rense lufta Hei hei! Går bra her, sliten siden jeg har vært oppe siden halv sju (ikke vant til sånt, og hater å stå opp tidlig ) Varene er heldigvis ferdigtelt, selv om vi brukt mye lengre tid enn planlagt. Heldigvis et år (?) til neste gang! :-D Alle krangler vel en gang i blant, og så blir det så mye bedre etterpå Går som sagt mye bedre nå, var vel litt fordi vi begge var slitne og trøtte ... blir lett irritable da =================================== Varetelling, besøkt mannen på jobb og tatt kafétur med to venninner i dag. Nå slapper jeg bare av, ble tilbudt jobbing men orket ikke pga jeg allerede har brukt 5 timer på varetelling. Da orker jeg ikke enda 7 timer med jobb. Tenkte å slappe av og kose meg i kveld, med mannen og Grey's anatomy *glede seg*. Lyst på dock til ipoden min, da får jeg hørt mer på musikk når jeg er hjemme! Bare så synd jeg ikke har penger, og det har ikke mannen heller Jaja, får lønning på fredag! Lurer på om jeg får noen plager når/hvis jeg blir gravid jeg ... Er stygt redd jeg får kvalmen, det ville vært så typisk, dessuten blir jeg fort kvalm til vanlig også. Mamma hadde ikke morgenkvalme, men kveldskvalme.. Men har hørt det der går i arv, men at jeg får de samme plagene som bestemødrene mine... sikkert bare tull, men man vet jo aldri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 11. september 2007 #398 Del Skrevet 11. september 2007 Bra du og mannen skværet opp igjen da, det er "bra" med en liten krangel innimellom.. får rensket lufta litt + at det er så godt etterpå Når jeg er hjemme så kobler jeg bare opp iPoden på stereoanlegget jeg. Har ikke noe spesiell dockingstasjon... (hmm.. heter det dockingstasjon? :klø: Morsomt ord i alle fall). Velger ekstern utgang på anlegget, så funker det så fint så Men vet ikke hva den kabelen heter da. Men den passer jo i høyttalerpluggen på iPoden, og i andre enden er det to biter; en rød og en hvit. Veldig vanlig kabel.. Dagens lille tekniske tips fra MellonCollie, men om det funker hos deg vet jeg jo ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. september 2007 Forfatter #399 Del Skrevet 11. september 2007 Bra du og mannen skværet opp igjen da, det er "bra" med en liten krangel innimellom.. får rensket lufta litt + at det er så godt etterpå Når jeg er hjemme så kobler jeg bare opp iPoden på stereoanlegget jeg. Har ikke noe spesiell dockingstasjon... (hmm.. heter det dockingstasjon? :klø: Morsomt ord i alle fall). Velger ekstern utgang på anlegget, så funker det så fint så Men vet ikke hva den kabelen heter da. Men den passer jo i høyttalerpluggen på iPoden, og i andre enden er det to biter; en rød og en hvit. Veldig vanlig kabel.. Dagens lille tekniske tips fra MellonCollie, men om det funker hos deg vet jeg jo ikke Jada, alt supert her nå! :-D Usb-port eller noe sånt? :klø: Mannen snakket om at det kanskje går an å koble til med usb-en. Tenkte bare at hvis jeg gjør det så er ipoden så langt unna, og da må jeg gå bort og skifte cd hver gang jeg vil høre på noe annet ... Lat, skjønner du Med dockingstasjon får jeg fjernkontroll, praktisk;) Vi får se hva det blir til Det fungerer nok supert her også, jeg er helt normalt teknisk anlagt, men det er mannen som har peilingen her i huset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 11. september 2007 #400 Del Skrevet 11. september 2007 Har også en kabel som jeg bruker for å spille musikk fra iPoden på stereoanlegget. Ikke USB, nei. En sånn rund en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå