Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hallo:

Du får like godt begynne å tempe også da, vet du ;)

Jeg kjenner også litt stikking i magen (av og til) når jeg har EL :Nikke:

Testoholiker! :ler:

Hehe, ja du sier noe der ... Men, tempe er for mye styr, tiltak! :ler:

Er lett å bli testoholiker, ja ;)

===============================

Cb-testen kostet nesten 350 kroner på apoteket, så de droppet jeg:( Skulle ønske jeg fikk kjøpt bare én, slik at jeg fikk vite om jeg har el eller ikke ... Hvis det ikke klaffer denne måneden får jeg kjøpe cb-tester på nettet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouff, ja det er dyrt!!!

Jeg orker heller ikke kjøpe på apoteket. Foreløpig har de billigtestene funka for meg, men nå kjenner jeg ganske godt når jeg har el også.

Men, så mye som dere :humpe: så blir det kanskje klaff nå allikevel, selv om du ikke er helt sikker på el. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ouff, ja det er dyrt!!!

Jeg orker heller ikke kjøpe på apoteket. Foreløpig har de billigtestene funka for meg, men nå kjenner jeg ganske godt når jeg har el også.

Men, så mye som dere :humpe: så blir det kanskje klaff nå allikevel, selv om du ikke er helt sikker på el. :fnise:

Ja, alt for dyrt ... :sjenert:

Så du får tydelig, sterk strek på billigtestene ? Hm ... Heldig du, jeg vil også at billigtestene skal fungere! :kjefte:

:fnise: Ja, vi får håpe på det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare el-testa en gang, eller i en syklus - siden det er PP1. Men jeg fikk ganske tydelig strek på en sånn billigtest, ja. Men ikke like sterk.

Var artig første gang jeg skimta to streker der, og de to dagene etter fikk jeg mer murringer og sterkere streker.

Men har det klaffa? Trokke det!! :kjefte:

PP2 snart regner jeg med. Da blir det mer action i sengehalmen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg bare el-testa en gang, eller i en syklus - siden det er PP1. Men jeg fikk ganske tydelig strek på en sånn billigtest, ja. Men ikke like sterk.

Var artig første gang jeg skimta to streker der, og de to dagene etter fikk jeg mer murringer og sterkere streker.

Men har det klaffa? Trokke det!! :kjefte:

PP2 snart regner jeg med. Da blir det mer action i sengehalmen. :ler:

Hm ... rare, de billigtestene, altså! Spent på resultatet i morgen nå ... enten så er det ingen strek, eller en sterkere strek. Forhåpentligvis det siste;)

:hoppe: for mer action i senga ;):humpe: :humpe: :humpe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere testoholikere, altså! :fnise:

Jeg har ennå ikke fått somla meg til å kjøpe hverken termometer eller el-tester ennå ... Litt bevisstløs somling og litt feighet i det. Hvis vi tester, så går vi liksom inn for det, mens hvis vi bare lar det stå til så blir det kanskje sånn "oi! for en hyggelig overraskelse!" - tenker jeg, da ...

Samtidig så er jeg jo så forferdelig nysgjerrig, jeg også, så jeg melder meg nok inn i testklubben snart ...

Men først er det helg! Jippi!

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere testoholikere, altså! :fnise:

Jeg har ennå ikke fått somla meg til å kjøpe hverken termometer eller el-tester ennå ... Litt bevisstløs somling og litt feighet i det. Hvis vi tester, så går vi liksom inn for det, mens hvis vi bare lar det stå til så blir det kanskje sånn "oi! for en hyggelig overraskelse!" - tenker jeg, da ...

Samtidig så er jeg jo så forferdelig nysgjerrig, jeg også, så jeg melder meg nok inn i testklubben snart ...

Men først er det helg! Jippi!

:danser:

:ler:

Jeg startet slik jeg også- jeg skulle verken teste eller tempe... :fnise: Har ikke planer om å fortsette å teste hver måned da, er bare litt nysgjerrig på alt dette.

Helg! :hoppe: :juhu:

=====================================

CD 14 og dagens el-test hadde fortsatt en strek, selv om den var svak. Forvirra jeg nå ... Tror at jeg enten har eller har hatt el, så det er vel bare å :humpe: løs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp av denne grunn unnlot jeg å starte med el-testing. Var så mye snakk om streker, ikke streker, halvstreker, svake streker, sterke streker at det gikk rundt for meg.

Men annenhverdag-sex kan jeg skrive under på funker. :fnise:

Og så på tampen ønsker jeg deg god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp av denne grunn unnlot jeg å starte med el-testing. Var så mye snakk om streker, ikke streker, halvstreker, svake streker, sterke streker at det gikk rundt for meg.

Men annenhverdag-sex kan jeg skrive under på funker. :fnise:

Og så på tampen ønsker jeg deg god helg!

:Nikke: Skjønner jeg godt! Men jeg er for nysgjerrig til å holde meg unna ... :sjenert:

God helg! :)

:ler: Sant pondusa.

Koster penger gjør det også.

Kanskje du må begynne å tempe, Knøttet?!

Er ikke billig med el-tester, nei ... :kjefte:

Tempe? Hm, joda ... men det er så mye styr, vil egentlig prøve uten å styre så mye. Det er litt tiltak :sjenert:

Vi får se hvor lang tid vi bruker på å få klaff, så skal jeg vurdere det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD 15, eventuelt 1-2 DPO. Vanskelig å si, når jeg ikke er sikker på om jeg har hatt eller har el nå ... :sjenert: Teite billigtestene! :kjefte:

Ifølge el-programmet på mobilen min hadde jeg el i går, og hvis jeg skal gå ut i fra el-tegnene mine (som jeg ikke er sikker på at jeg kan stole på, så hadde jeg el på torsdag. Ganske sikker på at jeg har hatt el, iallfall.

Det programmet på mobilen min kan jeg jo ikke stole helt på, for jeg har gått ut i fra at syklusen min blir på 27 dager slik som forrige syklus. Men syklusene mine virker jo som de er relativt stabile, et par dager + - bare :)

Håper det ikke blir noen fester ukene før TR er ventet, jeg aner ikke hvordan jeg skal unngå å drikke :sjenert: Greit nok å ta med seg alkoholfritt, men på de festene hvor vi er bruker alltid noen å lage drinker til gjestene ... Én drink skader sannsynligvis ikke, men det er dumt å ta sjansen, om det er noe der da ...

Jaja, avslappende lørdagskveld med mannen nå :)

Og på igjen på jobb i morgen tidlig :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanskje du blir den neste nå!!

heier på deg!

:klemmer:

Krysser fingre og tær for at du er neste kvinne ut nå. :klem:

Takk for det, begge to! Det hadde vært koselig ... :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Innom og ønsker deg en fortsatt god søndagskveld :)

Jeg er på 10 DPO, hadde EL på denne dagen forrige syklus, men alle EL-stripsene de siste to dagene er fortsatt negative, selv om tempen er på vei opp. Bare kontrollstreken som lyser mot meg. Mystisk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
:vinke:

Innom og ønsker deg en fortsatt god søndagskveld :)

Jeg er på 10 DPO, hadde EL på denne dagen forrige syklus, men alle EL-stripsene de siste to dagene er fortsatt negative, selv om tempen er på vei opp. Bare kontrollstreken som lyser mot meg. Mystisk ;)

CD10 du mener, eller ? *forvirra*

Disse el-testen er litt merkelige, synes jeg ... :sjenert: Har du billigtester du også, eller ?

Nå kan jeg ikke noe om temping, men hvis den er på vei opp så betyr det vel el ? :)

Ha en fortsatt god helg! :-D

================================

Jobb i dag, tidligvakt. Fælt å stå opp så tidlig, og sykle til jobb. Hater å sykle ... men fikk trimmet litt da ;)

Trøtt nå, ja! :Gjesp:

For å gjøre det enkelt går jeg ut i fra at jeg hadde el på torsdagen, da kan jeg iallfall sette en ca dpo :)

Så da sier vi at jeg er 3DPO i dag :filer:

Endret av Knøttet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

CD10 du mener, eller ? *forvirra*

Disse el-testen er litt merkelige, synes jeg ... :sjenert: Har du billigtester du også, eller ?

Nå kan jeg ikke noe om temping, men hvis den er på vei opp så betyr det vel el ? :)

Ha en fortsatt god helg! :-D

Hehe, ja CD 10, selvsagt :flau: Billigtester her også, men hvis tempen stiger i morgen også, så har jeg nok hatt EL tidlig denne gangen også.

3 DPO ja, da er det ikke lenge til testing? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, ja CD 10, selvsagt :flau: Billigtester her også, men hvis tempen stiger i morgen også, så har jeg nok hatt EL tidlig denne gangen også.

3 DPO ja, da er det ikke lenge til testing? :lur:

Hehe, lett å ta feil ;)

Hvor tidlig kan du hatt el da isåfall ? *nysgjerrig*

Vel, lenge og lenge fru blom ... alt for lenge i mine øyne, men så er jeg ekstremt utålmodig også da :ler: TR skal vel komme mellom 21. og 23. en gang ... Dvs, i følge programmet jeg har på mobilen skal den komme 21. men man vet jo aldri hvor lang denne syklusen blir ... :sjenert: :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...