Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva gjør du her? :ler:

Fikk positiv el-test 3 dager på rad, jeg.

Hihi, si det :fnise:

Er vel ikke bra med for mye :humpe: heller, er ikke annenhver dag det anbefalte? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det vet jeg jo ikke ... Koster cb-testene mye på apoteket? Tror jeg skal kjøpe imorgen ... :)

CB-testane kostar litt meir på apoteket, enn på nettet. Enten rett under eller rett over 200 kr, om eg ikkje hugsar heilt feil. Det er iallfall 7 testar inni ein pakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joh. Som Umuriel sa til meg at det kunne komme "ufruktbart skvip".

... Og det vil vi ikke, vil vi vel?! :ler:

Blir nok :humpe: :humpe: framover uansett, tenker jeg ;)

CB-testane kostar litt meir på apoteket, enn på nettet. Enten rett under eller rett over 200 kr, om eg ikkje hugsar heilt feil. Det er iallfall 7 testar inni ein pakke.

Hmm ... tror de kostet rett under 200 på nettet ... Håper ikke de koster så mye mer på apoteket :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg også fikk litt svakere streker før jeg fikk sterkere streker. Så kanskje det betyr at LH nivået begynner å stige og EL kommer snart? Vet ikke.

Men jeg også fikk positiv EL CB-test 3 dager på rad.

Lykke til med testing i dag og ha en god helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hallo:

*hilser på*

:vinke:

Koselig :)

Jeg også fikk litt svakere streker før jeg fikk sterkere streker. Så kanskje det betyr at LH nivået begynner å stige og EL kommer snart? Vet ikke.

Men jeg også fikk positiv EL CB-test 3 dager på rad.

Lykke til med testing i dag og ha en god helg :klemmer:

Hmm ... mulig, det. Men nå er jeg lei av billigtester, så jeg tror jeg kjøper meg en pakke cb-tester i dag ... dyrt, men da får jeg iallfall et ordentlig svar! :)

Takk for det, og god helg til deg også! :-D

==================================

CD 14, og enda svakere strek på el-testen i dag. Forvirra, jeg ... skeptisk til billigtestene, så jeg tror jeg skal kjøpe en pakke med cb-tester, så får jeg iallfall et ordentlig svar! Hvis el ikke allerede har vært da ... Kan jo også hende streken var svakere i dag pga jeg testet på morgenen eller morgen kan du vel ikke kalle det når klokka er nærmere tolv ... I går testet jeg på kvelden, så usikker på om det kan ha noe å si! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jakten på EL.

Ikke så lett der der. Sikkert greit med noen tester som gir klarere svar.

:jepp: Kompliserte greier! :kjefte:

Egentlig hadde jeg jo ikke tenkt å bruke el-tester hver måned heller, hadde bare tenkt å prøve det ut og sjekke om jeg finner el :sjenert: Men nå har jeg el-tester for én syklus til, og kjøper jeg cb-tester har jeg jo tester for én syklus til ...

Dessverre er det umulig for meg å teste samme tiden hver dag, pga jobbing på forskjellige tidspunkter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ... menslignende "kramper" i magen nå ... el på vei ? :klø:

Vet ikke helt hva jeg skal kalle det, men det føles som et mye mildrere ubehag i magen enn jeg har når jeg har mensen. Ikke vondt, slik som når jeg har mensen, men et slags ubehag ... *dårlig til å forklare!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, hvis man først begynner med EL-testing, så er det sikkert ikke lett å la være igjen. Men skjønner jo at du vil finne det ut!

Men kan jo være EL nå da, med mage"kramper"... Får håpe du finner ut av det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, hvis man først begynner med EL-testing, så er det sikkert ikke lett å la være igjen. Men skjønner jo at du vil finne det ut!

Men kan jo være EL nå da, med mage"kramper"... Får håpe du finner ut av det!

Jaa, det er det jeg er litt redd for ...

Egentlig så skulle jeg jo ikke begynne med testing, vi skulle bare :humpe: og la det stå til :fnise: Sånn gikk det ikke, nei! Jeg er alt for nysgjerrig på å teste ut ting :ler:

Ja, da er det kanskje EL, da. :jepp:

Håper det! :-D

Hvis det er el, er det for sent å teste i dag da ?? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hallo:

Du får like godt begynne å tempe også da, vet du ;)

Jeg kjenner også litt stikking i magen (av og til) når jeg har EL :Nikke:

Testoholiker! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...