Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Kjenner til det der... har ei selskapssyk lita tøtta her :sjenert:

Mhm, du har det slik du også, ja! Slitsomt... selv om det er koselig også da, bare ikke heeele tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heii!

Lenge siden!

Har du og fått unge??

jippi, Gratulere, har en liten jentunge her på 3.måneder :jepp: .

Hei hei :)

Veldig lenge siden :jepp: Ja, gullet vårt ble født 24.juni :-D

Gratulerer så mye med jenta! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i det minste godt å høre at du fikk snakket med en helsesøster som tok deg på alvor :kose:

Skjønner du har litt blandede følelser rundt å evt dra til foreldrene dine, med tanke på å dra fra mannen. Er sikkert greit å ha han rundt deg også. Håper du finner ut av det i alle fall!

Mange :klemmer: herfra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: litt på Knøttet. Hjelper nok ikke så mye på da, men varmer vel litt ;)

Godt at du fikk snakka med helsesøster... bare godt å få snakka om problemene og grått litt... vi er jo bare mennesker da :sjenert:

Bra at du får hjelp av både familie og venner, husk å ta i mot all hjelp du kan få selv om du savner lille S. når dere er fra hverandre. Det er bedre det, enn at du skal bli fullstendig utslitt ;)

Tror nok ikke han er bortskjemt, er vel litt liten ennå for å være det da :sjenert: Han er kanskje sta og vanskelig og vet hva han vil, det var det helsesøstra sa om lille H. her da jeg la fram våre problemer...

:klem1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott at du får hjelp og avlastning! Skjønner at du kvier deg litt for å dra til foreldrene dine uten mannen - særlig når det innebærer å reise et stykke.

Så små barn kan nok ikke bli bortskjemte mht til kos og nærhet. Men jeg tror at de ikke har vondt av å ligge og gråte bittelitt, heller. Jeg tenker at det kanskje til og med er bra for dem å lære å roe seg på egenhånd, uten at vi kommer springende til ved hvert knyst. Man er jo uansett nødt til å spise, dusje, gå på do, etc! Du trenger ikke ha dårlig samvittighet :klem:

Ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i det minste godt å høre at du fikk snakket med en helsesøster som tok deg på alvor :kose:

Skjønner du har litt blandede følelser rundt å evt dra til foreldrene dine, med tanke på å dra fra mannen. Er sikkert greit å ha han rundt deg også. Håper du finner ut av det i alle fall!

Mange :klemmer: herfra!

Jepp, liker helsesøsteren på helsestasjonen her.

Vi får se hva vi gjør... Ordner seg forhåpentligvis...

:klem:

:klemmer: litt på Knøttet. Hjelper nok ikke så mye på da, men varmer vel litt ;)

Godt at du fikk snakka med helsesøster... bare godt å få snakka om problemene og grått litt... vi er jo bare mennesker da :sjenert:

Bra at du får hjelp av både familie og venner, husk å ta i mot all hjelp du kan få selv om du savner lille S. når dere er fra hverandre. Det er bedre det, enn at du skal bli fullstendig utslitt ;)

Tror nok ikke han er bortskjemt, er vel litt liten ennå for å være det da :sjenert: Han er kanskje sta og vanskelig og vet hva han vil, det var det helsesøstra sa om lille H. her da jeg la fram våre problemer...

:klem1:

Takk, snill du! :klemmer:

Veldig fint at det er så mange som vil hjelpe , ja. Bare så synd familiene våre er så langt unna...

Ja, han er nok litt liten til å være bortskjemt enda... Sta er han, ja! Lik mammaen sin der... :sjenert:

:klemmer:

Bare innom for å si at gutten din er så skjønn :rødme:

Hihi... takk ;)

Flott at du får hjelp og avlastning! Skjønner at du kvier deg litt for å dra til foreldrene dine uten mannen - særlig når det innebærer å reise et stykke.

Så små barn kan nok ikke bli bortskjemte mht til kos og nærhet. Men jeg tror at de ikke har vondt av å ligge og gråte bittelitt, heller. Jeg tenker at det kanskje til og med er bra for dem å lære å roe seg på egenhånd, uten at vi kommer springende til ved hvert knyst. Man er jo uansett nødt til å spise, dusje, gå på do, etc! Du trenger ikke ha dårlig samvittighet :klem:

Ha en fin kveld!

Jeg er enig med deg, så i dag lot jeg han ligge ved siden av meg i senga og gråte. Jeg lå rett ved siden av han og strøk på han og snakket rolig til han- så han hadde fortsatt nærheten til meg. Plutselig sovnet han, midt i skrikingen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjente meg utslitt i natt når jeg ammet, utslitt når jeg våknet og S ikke ville sove lengre... Tilslutt la jeg han i senga med meg, og lot han ligge der mens han skrek. Jeg vet at han skrek pga han ville ha nærhet, så jeg lot han ligge inntil meg mens jeg strøk på han og snakket rolig og prøvde å berolige han. Plutselig sovnet han, mens han skrek... Den lille timen med søvn gjorde godt.

Trodde jeg var i god form i dag jeg, men plutselig ble jeg helt energiløs. Så energiløs at jeg knapt greide å stå oppreist... Følte meg kvalm og helt energiløs... Så nå har mannen tatt ut egenmelding, så jeg har han hjemme i tre dager iallfall. Prøvde å få legetime i dag, men kom ikke gjennom telefonkøen :roll: Skal ringe i morgen, så får jeg forhåpentligvis time i morgen eller i det minste på onsdag. Pleier ikke å være et problem hos legekontoret mitt, så jeg håper det ikke blir det i dag heller.

Vurderer å ta meg en tur ut etterpå, tror alenetid er godt for meg... Får ta meg en stor kakao ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at mannen din har tatt ut egenmelding og blir hjemme noen dager, det vil nok bli godt for deg! :)

:jepp: Tror ikke jeg hadde greid noe annet, faktisk... :sjenert:

================================================

Har laget meg en ny dagbok nå, var jo på tide å komme seg bort fra graviditetsdagboken siden S er 8 uker i morgen ;)

Link i signaturen min! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...