Knøttet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3203 Skrevet 9. juli 2008 For en herlig liten gutt dere har fått :rødme: Så fin en gutt, Knøttet :rødme: Og ja, dere er veldig like Så utrolig søt han er :rødme: Også så mye hår da :-D Tusen takk, alle tre Skjønn liten prins dere har fått Menneh duuh, er du sikker på at det ikke er lille S. som er på det tredje bildet også? :-D Tusen takk Hehe... er ganske sikker på at det ikke er S på det tredje bildet, ja Ååå :rødme: For en herlig liten gutt :-D Og dere var veldig like!!! Tusen takk
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3204 Skrevet 9. juli 2008 Noe så nuuuudelig, Knøttet :rødme: Virker som at dere har det bra alle tre, kjempegodt å lese Tusen takk Jepp, vi har det bra! Bare litt trøtt og sliten... Men det er jo normalt Helt nydelig Tusen takk Å, så skjønn lille S er! Og ingen tvil om at han er lik på mammaen sin som nyfødt! Tusen takk Ååå, så fin sønnen deres er! Som snytt ut av nesa på sin mor Aldeles nydelig :rødme: Noen babyer sover mer mellom måltidene om natta enn om dagen, tror dere skal være glade for at han sover så lenge av og til Gleder meg til jenta vår også skjønner at hun må sove lenger om natta Tusen takk Hehe, ja helsesøster sa også det da jeg spurte henne om det var normalt, bekymret som jeg er. Så jeg får bare nyte det
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3205 Skrevet 9. juli 2008 Ønsker dere en riktig god sommer Tusen takk! En god sommer til deg også! Pen gutt! Og ligner sin mor, ja Håper dere har det bra, alle tre! Tusen takk Søte gutten!!! :rødme: Tusen takk :rødme: fiine gutten Tusen takk
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3206 Skrevet 9. juli 2008 Er ikke så lett å få tid til KG for tiden, burde prøve å sove litt på dagtid siden jeg ikke får nok søvn på natta... Men det er ikke så lett å sove på dagtid heller, for da vil man jo gjerne se tv, være på nett osv innimellom ammingen. Føler jo at jeg ammer så og si heeele tiden, eller bysser på han eller noe. I går var han umulig å få til å sove før tretida på natta, stakkars S var overtrøtt og overstimulert så det var umulig for han å sovne. Jeg er så utrolig glad for at jeg har en så tålmodig mann som absolutt gjør sin del av jobben, og mer til Gruer meg til han ikke har ferie lengre, skjønner ikke hvordan jeg skal greie alt alene uten å bli utbrent... S fikk smokk i går, det like han kjempegodt På fredag kommer svigers på besøk igjen, de savnet S slik sa de Det blir koselig, håper ikke det blir noe styr da... Men tror ikke det blir de, de sa at de gjerne vil avlaste oss litt, og det er jo utrolig snilt! Jeg vurderer å starte en ny dagbok etterhvert, siden dette er en graviditetsdagbok... Jeg har bare ikke fått somlet meg til det enda- men det blir nok, etterhvert
Ella* Skrevet 9. juli 2008 #3207 Skrevet 9. juli 2008 Du høres så flink ut me lille S. Kan bli godt å få besøk av svigers da, om de er flinke til å hjelpe deg. OG det høres ut som de har tenkt å være det
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #3208 Skrevet 9. juli 2008 Åh, han er helt nyyydelig, Knøttet! :-D Og for en likhet. Så ut som samme ungen.
Doratheexplorer Skrevet 9. juli 2008 #3209 Skrevet 9. juli 2008 Hei! Skjønner godt at du blir sliten og kanskje litt oppgitt innimellom slagene. Det tar på, er jo en omstilling for dere alle med lille S. Men du er flink Knøttetmor Det blir bedre etterhvert da! Du er som meg du... når skjønnheten sover har jeg ikke mye lyst sove, finner på alt annet, til og med vaske (og det er jeg ikke glad i) Men jeg klager ikke over nattesøvnen da, men hadde nok hatt godt av en liten lur på dagtid da Å så herlig med besøk og litt avlastning Ha en fortsatt fin dag!
MellonCollie Skrevet 9. juli 2008 #3210 Skrevet 9. juli 2008 Det blir sikkert enklere for deg å ha S alene etterhvert, når dere blir mer vant med den nye hverdagen. Tar nok litt tid å omstille seg! Synes det høres ut som du klarer deg kjempefint!
Niennah Skrevet 9. juli 2008 #3211 Skrevet 9. juli 2008 Synes også det virker som at du/dere klarer dette kjempefint.
Gjest Pysepus Skrevet 9. juli 2008 #3212 Skrevet 9. juli 2008 Synes også det virker som at du/dere klarer dette kjempefint. Må slenge meg på her og være kjempeenig :-D
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3213 Skrevet 9. juli 2008 Du høres så flink ut me lille S. Kan bli godt å få besøk av svigers da, om de er flinke til å hjelpe deg. OG det høres ut som de har tenkt å være det Tusen takk Ja, veldig kjekt med besøk! Og veldig kjekt at de vil hjelpe til, de vil til og med lage middag til oss og har med kaker og greier. Er heldig med svigerforeldrene mine. Åh, han er helt nyyydelig, Knøttet! :-D Og for en likhet. Så ut som samme ungen. Tusen takk! Hei! Skjønner godt at du blir sliten og kanskje litt oppgitt innimellom slagene. Det tar på, er jo en omstilling for dere alle med lille S. Men du er flink Knøttetmor Det blir bedre etterhvert da! Du er som meg du... når skjønnheten sover har jeg ikke mye lyst sove, finner på alt annet, til og med vaske (og det er jeg ikke glad i) Men jeg klager ikke over nattesøvnen da, men hadde nok hatt godt av en liten lur på dagtid da Å så herlig med besøk og litt avlastning Ha en fortsatt fin dag! Mhm, skikkelig omstilling... Tålmodigheten min blir jo tynnslitt til tider... Nei, er ikke sove jeg har lyst til når han sovere... Føler jo jeg må gjøre noe annet enn å sove, amme, sove også... Takk for det, og en fin dag til deg også! Det blir sikkert enklere for deg å ha S alene etterhvert, når dere blir mer vant med den nye hverdagen. Tar nok litt tid å omstille seg! Synes det høres ut som du klarer deg kjempefint! Ja, jeg får håpe det. Mannen sier iallfall at han er overbevist om at det kommer til å gå kjempebra. Hvis ikke så har mamma tilbydt seg å komme oppover med første buss. Håper jeg slipper det, men det er jo veldig greit å vite at hun kan om jeg må. Takk for det Synes også det virker som at du/dere klarer dette kjempefint. Takk Må slenge meg på her og være kjempeenig :-D Takk
Knøttet Skrevet 9. juli 2008 Forfatter #3214 Skrevet 9. juli 2008 (endret) Ammteåka har tatt meg! Så derfor jeg for at S var 2 uker i forigårs! I dag har S vært veldig flink og sovet mye, lite plaget av luft heldigvis. Mulig det er ammeteen som virker? Vi gikk tur i dag, og hjelpe meg så kaldt det var! Det var jo rene høstværet Senere følte jeg meg ikke helt bra, jeg ble småkvalm (kan ha spist for mye og for fort) vondt i hodet og fikk skikkelig frostanfall. Stod i en varm dusj og frøys, ble så høy luftfuktighet at jeg ble slapp, men ikke varm nok... Etter dusjen trengte jeg lang tid på badet med døra lukket for å holde varmen, og det er ikke likt meg. Heldigvis har jeg fått tilbake varmen nå, ble jo nesten bekymret for om jeg begynner å bli dårlig. Det kan jo bli morsomt å amme når man er syk Det minner meg på at jeg burde kjøpe termometer til S... Vurderer slike øretermometer, men noen mener jo at de ikke er nøye nok Endret 9. juli 2008 av Knøttet
Doratheexplorer Skrevet 10. juli 2008 #3215 Skrevet 10. juli 2008 Du drikker amme-te du også ja, er det Helios sin?? Jeg prøver å få i meg ett par kopper om dagen, i tillegg til at jeg gir lille H. en dose sukkervann om kvelden. Virker som at det har øyeblikkelig virkning for hun har vært svært rolig nå ett par dager
Lilith Skrevet 10. juli 2008 #3216 Skrevet 10. juli 2008 Innom med en Høres ut som du er en kjempeflink mamma, Knøttet! Ikke bli syk, nå da
Knøttet Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3217 Skrevet 11. juli 2008 Du drikker amme-te du også ja, er det Helios sin?? Jeg prøver å få i meg ett par kopper om dagen, i tillegg til at jeg gir lille H. en dose sukkervann om kvelden. Virker som at det har øyeblikkelig virkning for hun har vært svært rolig nå ett par dager Det gjør jeg, ja. Nei det er Apoteket sin, er det noen forskjell? Drikker noen kopper om dagen jeg også, tror det har virkning Innom med en Høres ut som du er en kjempeflink mamma, Knøttet! Ikke bli syk, nå da til deg også! Tusen takk for det, godt å høre
Knøttet Skrevet 11. juli 2008 Forfatter #3218 Skrevet 11. juli 2008 Tror ammetåka har tatt meg,jeg har nemlig blitt ekstremt klønete for tida I går veltet jeg et vannglass over hele stuebordet (takk og pris for teflonduk!) og i dag veltet jeg et glass med sjokolademelk over kjøkkenbenken... Det ble til og med sjokolademelk nedi skuffene våre... Skikkelig brystspreng nå, au! Har prøvd å pumpe meg litt, men synes det er litt bortkastet siden melken bare blir kastet. Vet ikke om jeg tør å gi S flaske, da kan han vel bli sugeforvirret :klø: I og med at jeg bruker brystskjold og han får smokk har han jo allerede to teknikker å forholde seg til, kanskje ikke lurt med en tredje? Er redd for å ødelegge ammingen... Det hadde blitt krise. Svigers er på vei, kommer vel i løpet av ettermiddagen Så det blir nok ikke så mye KG i helgen, vil jeg tro. S var kjempeflink i natt, han sov fra tolvtiden til halv seks, og så sov han fra sjutiden til halv ti :-D Bare avbrutt av amming og så greide han å både bæsje og tisse på stellebordet når mannen stelte han
Ella* Skrevet 11. juli 2008 #3219 Skrevet 11. juli 2008 Flinke S. :rødme: Og flinke Knøttet Selv om du er litt klumsete da Ikke at jeg skal si noe, mistet termosen for tevann i gulvet i går, så den er ikke helt god nå Når det gjelder pumpingen og dilemmaet flaske/ikke flaske kan jeg dessverre ikke hjelpe, men det er sikkert noen andre som vet Håer du får en kjempefin helg sammen med svigers
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå