Knøttet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2981 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Ååh, det er så spennende her nå. Det kan jo skje når som helst egentlig, og jeg gleeeeder meg til å se bilde av lille plutten. (for det får jeg vel se, sant? :-D) Bra med god oppfølging og at du føler deg trygg. Det er viktig! Hold ut nå, ikke mange dagene igjen. Det er lov å syte!! Heisann Ja, kan skje når som helst, men jeg tør ikke håpe det... Da blir ventetida lengre og jeg blir mer utålmodig Tror nok jeg skal få lagt ut bilde, ja... Enten her eller en lukket blog, vi får se Er litt treg, for det er først nå jeg ser du har termin akkurat en måned etter meg! Morsomt! Bare syt i vei du, Knøttet! Det er lov her inne Er så glad for at du får bra oppfølging... Virker jo som det kan oppstå svangerskapsforgifting, at du er i faresonen... Håper du slipper det Ja, blir kjempespennende å se når han vil ut Trenger ikke være så lenge til det Godt å høre Ja, håper jeg slipper det... Blir iallfall godt fulgt opp, og det er kjempebra Nei, håper han vil ut snart! Endret 19. juni 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. juni 2008 #2982 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, eller sende på msn. Er nøyaktig en måned etter deg, ja. En laaaaang måned. Akk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 19. juni 2008 #2983 Del Skrevet 19. juni 2008 Kjedeleg med høgt blodtrykk, og mulige tegn på begynnande svangerskapsforgifting. Godt at du blir fulgt opp iallfall, og at det er så kort tid igjen til termin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 19. juni 2008 #2984 Del Skrevet 19. juni 2008 Sender litt fødevibber (hvis jeg har noen igjen 10 uker etter fødsel ) Lykke til hvis det skjer noe innen neste gang jeg er innom, det blir ikke så ofte for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2985 Del Skrevet 19. juni 2008 Ja, eller sende på msn. Er nøyaktig en måned etter deg, ja. En laaaaang måned. Akk! Det var en god idé! :-D Hehe... Vet hvordan det er, mange som har hatt termin en måned (og mer) før meg også Kjedeleg med høgt blodtrykk, og mulige tegn på begynnande svangerskapsforgifting. Godt at du blir fulgt opp iallfall, og at det er så kort tid igjen til termin! Jepp, bra man blir fulgt opp og tatt seriøst Sender litt fødevibber (hvis jeg har noen igjen 10 uker etter fødsel ) Lykke til hvis det skjer noe innen neste gang jeg er innom, det blir ikke så ofte for tida. Takker for det Skjønner godt du ikke har tid til å være på kg med en liten prins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2986 Del Skrevet 19. juni 2008 Advarsel: syting Fortsatt litt antydning til hodepine, det veksler mellom å ikke være vondt, være vondt i tinningen, i panna og toppen av hodet. Merkelige greier :klø: Har hatt maserier/kynnere også, noen av de er ganske så vonde Men siden de slutter etter ei stund så er det neppe noe ordentlig på gang. Og så er jeg trøtt og sliten Og ikke flink nok til å spise når jeg er sulten Nå blir det middagslaging,og så skal vi se film Skal ta magebilde etterhvert, om jeg ikke glemmer... *glemsk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 19. juni 2008 #2987 Del Skrevet 19. juni 2008 litt på Knøttet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 19. juni 2008 #2988 Del Skrevet 19. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 19. juni 2008 #2989 Del Skrevet 19. juni 2008 Huff...kjedelig å være deg om dagen, skjønner jeg...! Masse bekymringer og tanker som svirrer rundt...lov å syte og klage litt, få utløp for sine frustrasjoner!!! Er bare en kjapp tur innom for å sjekke "ståa", så skal jeg gå og legge meg nå.. God natt, sove godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2990 Del Skrevet 19. juni 2008 Takk alle sammen, dere er så gode! litt på Knøttet! Huff...kjedelig å være deg om dagen, skjønner jeg...! Masse bekymringer og tanker som svirrer rundt...lov å syte og klage litt, få utløp for sine frustrasjoner!!! Er bare en kjapp tur innom for å sjekke "ståa", så skal jeg gå og legge meg nå.. God natt, sove godt!!! Nei da, det går helt fint- men er litt dårlig form da... mye sliten og slapp og trøtt God natt, sov godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 19. juni 2008 #2991 Del Skrevet 19. juni 2008 Er bare en kjapp tur innom for å sjekke "ståa", så skal jeg gå og legge meg nå.. Jau da...en kjapp tur....sitter her ennå!!! Fant ut at jeg måtte tømme kameraet til i morgen, - skal på blåtur med jobben etter endt arb.dag - så da tar jo plutselig det litt tid også... Usj, dette her er egentlig ikke bra...bruker ALDRI å være så lenge oppe da jeg skal på jobb dagen etter....!!! :hår: Men hadde PLUTSELIG ekstra energi i dag...!!! (Men den dovner bort nå, merker jeg...) Etter jobb begynte jeg å steke pannekaker til middag, samtidig som jeg vaska og rydda rundt på kjøkkenet. Etter maten ble det videre rydding og støvtørking ellers i huset, og klesvask. Høres kanskje ikke såååå mye ut... Men jeg er fornøyd, jeg!! Føler at jeg har fått gjort litt i dag!!! ...Og nå sitter jeg her og rabler løs i dagboka di, Knøttet....Huff!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2992 Del Skrevet 19. juni 2008 Jau da...en kjapp tur....sitter her ennå!!! Fant ut at jeg måtte tømme kameraet til i morgen, - skal på blåtur med jobben etter endt arb.dag - så da tar jo plutselig det litt tid også... Usj, dette her er egentlig ikke bra...bruker ALDRI å være så lenge oppe da jeg skal på jobb dagen etter....!!! :hår: Men hadde PLUTSELIG ekstra energi i dag...!!! (Men den dovner bort nå, merker jeg...) Etter jobb begynte jeg å steke pannekaker til middag, samtidig som jeg vaska og rydda rundt på kjøkkenet. Etter maten ble det videre rydding og støvtørking ellers i huset, og klesvask. Høres kanskje ikke såååå mye ut... Men jeg er fornøyd, jeg!! Føler at jeg har fått gjort litt i dag!!! ...Og nå sitter jeg her og rabler løs i dagboka di, Knøttet....Huff!! Er ikke alltid så lett å rive seg løs fra KG eller nettet generelt Blåtur er spennende! Smart å ta med kamera, jeg er alltid den som glemmer å ta med det jeg... Hehe, høres ut som du hadde masse energi tidligere i dag da, og fikk gjort en hel del! Må le litt, morsomt at du sitter og "rabler" i dagboka mi Du må bare rable i vei, bare koselig det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 19. juni 2008 Forfatter #2993 Del Skrevet 19. juni 2008 Mannen mener at om jeg skal skifte nick så må det bli Snorkfrøken... Ja, jeg snorket visst i natt Stakkars mannen la seg på sofaen... Og jeg fikk ikke sove like godt når han ikke lå i senga, så jeg våkna i sjutida og fikk ikke sove igjen på en halvtimes tid. Utrolig irriterende, jeg som alltid sovner lett igjen Jeg er ikke noe god til å vente jeg... Hater å sitte og ikke vite når og hvordan... Jeg har ikke begynt å bli skikkelig utålmodig enda, for jeg tror jeg får litt skrekken når fødselen setter igang, men likevel. Tenker både det at det blir herlig å møte lille Fragle, men samtidig så er det så greit å ha han i magen og ikke bekymre seg for våkenetter, at han er trygg osv... Ambivalente følelser til hele greia altså Og så lurer jeg jo veldig på hvordan blodtrykket mitt er i morgen, og hva som skjer om det fortsatt er høyt, og hvorfor det har noen betydning at blodtrykket mitt blir lavere om jeg legger meg ned... Har brukt en liten formue på urinprøveglass fant jeg ut Hvert glass koster jo en 10-11kroner og jeg har vel kjøpt iallfall 8 stk hittil Misforstå meg rett altså, jeg er ikke så gjerrig at jeg tenker over sånt og bryr meg- men tanken slo meg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 19. juni 2008 #2994 Del Skrevet 19. juni 2008 Lykke til i morgen. Får du ikke sånne glass? Har fått på legekontoret, jeg. De ga meg det når jeg kom med tisseprøven på et tomt tomatpurèglass og sa til meg: "Her, så slipper du å lete mer i skapet." hehe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 20. juni 2008 #2995 Del Skrevet 20. juni 2008 Hehe, de på legekontoret syntes vel synd på deg Niennah, som ikke hadde noe annet enn gamle glass Jeg har nemlig heller ikke fått noen slike glass, har måttet kjøpe selv. Ellers håper jeg blodtrykket er bedre i dag Knøttet, jeg skjønner godt at du er utålmodig om dagen med mye tanker og blandede følelser! Håper du får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 20. juni 2008 #2996 Del Skrevet 20. juni 2008 Hehe, ja. Men etter det har jeg spurt om å få når jeg har gått tom, og da har jeg fått. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #2997 Del Skrevet 20. juni 2008 Lykke til i morgen. Får du ikke sånne glass? Har fått på legekontoret, jeg. De ga meg det når jeg kom med tisseprøven på et tomt tomatpurèglass og sa til meg: "Her, så slipper du å lete mer i skapet." hehe Takk for det Nope, det står klart og tydelig på døra inn til resepsjonen at det må være sterile glass fra apoteket. Samtidig som de har vanlige kopper på toalettet som du kan bruke også... Merkelig egentlig :klø: Hehe, de på legekontoret syntes vel synd på deg Niennah, som ikke hadde noe annet enn gamle glass Jeg har nemlig heller ikke fått noen slike glass, har måttet kjøpe selv. Ellers håper jeg blodtrykket er bedre i dag Knøttet, jeg skjønner godt at du er utålmodig om dagen med mye tanker og blandede følelser! Håper du får en fin helg Det var heldigvis bedre i dag Takk for det! En fin helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #2998 Del Skrevet 20. juni 2008 Blodtrykket mitt startet like høyt i dag som i går, men siden det går fint nedover var ikke legen bekymret. Dessuten var det ingen ting galt med urinprøven min, og jeg er ikke veldig hoven noen steder. Skal tilbake på mandag uansett da, må vel følges med uansett. Vi har fått innvilget foreldrepengene! Fikk brev fra NAV nå, godt å ha den saken ute av verden Antok jo at vi fikk det, siden alt i søknadene skulle være riktig fylt ut og slik, men visste jo ikke om vi fikk beskjed fra de eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 20. juni 2008 #2999 Del Skrevet 20. juni 2008 Når sendte du papirene dine til nav? Jeg har ikke fått noe svar så det blir vel bare tull med penger nå vil jeg tippe. Er såååå typisk....liker ikke nav jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #3000 Del Skrevet 20. juni 2008 Når sendte du papirene dine til nav? Jeg har ikke fått noe svar så det blir vel bare tull med penger nå vil jeg tippe. Er såååå typisk....liker ikke nav jeg Siste papiret ble levert 16.mai. Jeg ville ringt de hvis jeg var deg, det hadde vi gjort hvis vi ikke snart hadde fått bekreftelse. Godt mulig de gjør det på forskjellige måter forskjellige steder i landet da... Nav kan virkelig være noe herk, ja- jeg kjenner til det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå