Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Så bra at du blir fulgt opp ordentlig! De på sykehuset kan sikkert sakene sine, så vi får stole på dem når de vil se det an.

Og spennende med modning da :-D Fint at kroppen forbereder seg :)

Gratulerer med ny hårklipp! Deilig når man blir fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikkje noko særlig kjekt med høgt blodtrykk, og mulig begynnande svangerskapsforgifting. Godt at det er så kort tid til termin no då, og at du blir fulgt tett opp!

Spennande tider dette her! :Nikke:

:riste: Nei, blir jo bekymra... Heldigvis at jeg blir fulgt opp!

Herlighet, bare litt over en uke til termin! :hoppe:

Får ikke håpe du utvikler svangerskapsforgiftning! Godt du blir fulgt opp.

Ja, tida går fort! :overrasket:

Så bra at du blir fulgt opp ordentlig! De på sykehuset kan sikkert sakene sine, så vi får stole på dem når de vil se det an.

Og spennende med modning da :-D Fint at kroppen forbereder seg :)

Gratulerer med ny hårklipp! Deilig når man blir fornøyd :)

Ja, jeg får bare tro det, de skal jo kunne jobben sin så :)

Takk for det! Var herlig å få klipt seg, endelig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk over et år siden jeg klipte meg sist... Ille, ille :sjenert: Men frisøren mente jeg hadde sterkt, tykt hår som var veldig lite slitt, bare slitt litt i tuppene faktisk :) Utrolig godt å bli kvitt det lange, uformelige håret :jepp: Nå skal jeg prøve å ikke la det gå over et år til neste gang ;)

Mon tro om det blir vanskelig med en liten baby i hus... :sjenert:

Vært en del slapp i kveld. Trodde slappheten min kom av lavt blodtrykk jeg, men det har jeg jo ikke lengre så... Det er ikke skummelt med kombinasjonen høyt blodtrykk og slapp? Altså, det er ikke tegn på noe galt? :klø: Ubehagelig er det iallfall... Slapp og kortpustet :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ... går glatt et år mellom hver gang jeg klipper meg også, så kjenner meg igjen der! Men ÅH, så deilig når det blir gjort!

Kjedelig med høyt blodtrykk og svangerskapsforgiftningskremsel, men vi får håpe det ikke utvikler seg til det! De på sykehuset kan nok sine ting, ja :) Men bra du blir fulgt opp av legen!

Tror nok ikke slappheten din er tegn på at noe er galt. Du er jo høygravid, og i tillegg har du vært litt bekymret, så det kan nok også påvirke. Men hvis du blir engstelig(ere), synes jeg du skal ta kontakt med legen. Better safe than sorry!

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser står frem :)

Håer du sliper svangerskapsforgiftning, og at den lile i magen kommer ut på egenhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe ... går glatt et år mellom hver gang jeg klipper meg også, så kjenner meg igjen der! Men ÅH, så deilig når det blir gjort!

Kjedelig med høyt blodtrykk og svangerskapsforgiftningskremsel, men vi får håpe det ikke utvikler seg til det! De på sykehuset kan nok sine ting, ja :) Men bra du blir fulgt opp av legen!

Tror nok ikke slappheten din er tegn på at noe er galt. Du er jo høygravid, og i tillegg har du vært litt bekymret, så det kan nok også påvirke. Men hvis du blir engstelig(ere), synes jeg du skal ta kontakt med legen. Better safe than sorry!

Ha en fin dag! :klem:

Hehe, godt det ikke bare er meg! ;) Ja, utrolig herlig å klippe seg når man først får det gjort

Jeg er jo egentlig vant til å være slapp, men siden jeg forbinder det med lavt blodtrykk synes jeg det er rart... Ikke bekymringsverdig, men bare litt snålt...

En fin dag til deg også! :klem:

Snikleser står frem :)

Håer du sliper svangerskapsforgiftning, og at den lile i magen kommer ut på egenhånd :)

:vinke:

Koselig med sniklesere som står frem :)

Hvordan går det i dag, Knøttet?

Bare bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan jeg ha termindato 27.juni men legen min mener jeg er 39+0 i dag? Da må jeg jo være 38+6? :klø: Legen min er altså én dag foran men, men de regner jo et svangerskap som 40+2 i Norge, sant? For jeg er jo 40+2 fredag 27.juni! :forvirret: :klø: :vetikke:

Bare sløving i dag, har store planer om å pakke fødebagen, det er jo på tide :sjenert: Litt treg, ja... :lete: Det er jo ingen krise, siden vi bor i gangavstand til sykehuset så kan mannen hente det jeg eventuelt glemmer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ÅR siden sist du klippet håret?? :hakeslepp:

Jeg klipte mitt 16.mai og nå synes jeg det er på tide igjen. :sjenert:

Vokser som ugress.

Pakke bagen ja, det kan være lurt selv om dere bor nært sykehuset. :)

Har du andre ting klart, seng og sånt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et ÅR siden sist du klippet håret?? :hakeslepp:

Jeg klipte mitt 16.mai og nå synes jeg det er på tide igjen. :sjenert:

Vokser som ugress.

Pakke bagen ja, det kan være lurt selv om dere bor nært sykehuset. :)

Har du andre ting klart, seng og sånt?

:sjenert: Ja-a... Jeg er ikke noe flink til å klippe meg jevnlig, så da blir håret mitt langt og uformelig...

Vuggen står på soverommet, men har ikke redd den opp, hørte det betydde ulykke å gjøre det før babyen kom... :sjenert: Vogna står i gangen, og vi har klær, smokker, bleier og stelleprodukter til han :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også hørt det, så jeg tror jeg skal gjøre det sånn halvveis klart. ;) At det ikke er mye å ordne med det når man kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Håper det går bra med deg, Knøttet. Det var godt å lese at du blir fulgt godt opp da.

Tenk nå nærmer det seg virkelig :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Høyt blodtrykk....!!!! Godt du blir fulgt godt opp hvert fall... :Nikke:

Grattis med ny frisyre!!! :blomst:

Jeg også lurer litt på terminen min. Tickeren min er etter hva JM fant ut på UL, og da mente hun terminen var 9.november. Men da har jeg 40+3 uker svangerskap.... :sjenert: Så da burde jeg jo egentlig hatt termin 8.november...? :klø:

Rare greier... Men, men...ungene kommer vel da de vil uansett!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også hørt det, så jeg tror jeg skal gjøre det sånn halvveis klart. ;) At det ikke er mye å ordne med det når man kommer hjem.

Ja, det er jo veldig greit da. Akkurat å re opp senga tar jo maks fem min, så det tar jeg når vi kommer hjem igjen tror jeg :)

:klemmer:

Håper det går bra med deg, Knøttet. Det var godt å lese at du blir fulgt godt opp da.

Tenk nå nærmer det seg virkelig :duskedame:

Ja, blir godt tatt vare på, heldigvis :klemmer:

:hakeslepp: Høyt blodtrykk....!!!! Godt du blir fulgt godt opp hvert fall... :Nikke:

Grattis med ny frisyre!!! :blomst:

Jeg også lurer litt på terminen min. Tickeren min er etter hva JM fant ut på UL, og da mente hun terminen var 9.november. Men da har jeg 40+3 uker svangerskap.... :sjenert: Så da burde jeg jo egentlig hatt termin 8.november...? :klø:

Rare greier... Men, men...ungene kommer vel da de vil uansett!! ;)

Jepp, litt for høyt... Jeg som alltid har hatt lavt liksom...

Takk :) Godt å ha litt kortere hår og en ordentlig frisyre.

:klø: Merkelig med de terminene, men det er jo bare én dag fra eller til, og det har jo ikke noe å si for når ungen vil ut så ;)

Innom og sjekker ståa!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På "unge mødre" på Fem var det ei som var gravid som røykte 5-10 om dagen, jordmoren mente det var helt ok :hår: :hakeslepp: Greit nok at dette var i Danmark, men... Hjelp!

Sliten og trøtt i dag :Gjesp: Muligens litt lavt blodsukker i sted, ble kjempesliten og slapp, sovnet foran tv-en og var lenge siden jeg hadde spist :sjenert:

I morgen har mannen fri, blir godt å ha han hjemme :) Vet ikke helt hva vi skal gjøre på, for det er ikke meldt noe fint vær akkurat... Men det finner vi helt sikkert ut av :)

Babyen har vært aktiv i dag, kjenner stadig en liten hånd eller fot som stryker på magen min, lille raringen :hjerter_rundt:

Nå er fødebagen pakket! Tror jeg har husket alt, og hvis ikke er det jo ingen krise siden vi bor så nærme sykehuset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Pysepus

Kjære og jeg så også Unge mødre, og begge to var like sjokkerte over at jordmoren syntes det var helt greit at hun røylet såpass mye! :sjokkert: Trodde ikke det var bra for babyen jeg? :klø: En annen ting jeg la merke til, var at de røykte inne... DET kan iallefall ikke være godt for den lille jenta????? :hakeslepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære og jeg så også Unge mødre, og begge to var like sjokkerte over at jordmoren syntes det var helt greit at hun røylet såpass mye! :sjokkert: Trodde ikke det var bra for babyen jeg? :klø: En annen ting jeg la merke til, var at de røykte inne... DET kan iallefall ikke være godt for den lille jenta????? :hakeslepp:

Huff, nei... Synes man ikke burde røyke i det hele tatt jeg da... :sjenert::riste:

=============================================

Jeg klør, jeg klør... :kjefte:

På ene overarma akkurat nå, og så har jeg klødd under/på siden av fotsålen tidligere. Er ikke så ille at jeg er bekymret for svangerskapskløe heldigvis, men irriterende nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen har vært aktiv i dag, kjenner stadig en liten hånd eller fot som stryker på magen min, lille raringen :hjerter_rundt:

Nå er fødebagen pakket! Tror jeg har husket alt, og hvis ikke er det jo ingen krise siden vi bor så nærme sykehuset :)

:rødme: Høres herlig ut :) Ikke lenge igjen til termin :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...