Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

:juhu: Festet hode!!!!!!! :juhu:

Får håpe du slipper å gå over termin i hvert fall.

Ha en fin dag :klem:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så bra at hode er festet. :)

spennende det nå blir. jeg trodde og jeg hadde leeenge igjen. kunne jo ikke si på mandag at snaart føder jeg :gjeiper:

og det var helt fantastisk by the way. ;)

Skrevet

Så bra at hodet er festet! :hoppe:

Jeg hadde også høyt BT ved første måling i dag, men på de to påfølgende ble det lavere, så da ble det beste notert :fnise:

Skrevet
Hurra for festet hode! :juhu:

Kos deg med venninnetreff :)

Jepp! :-D

Du kan jo ikke nekte babyen noe nei, så hvis han plutselig vil ha kake, brus, is, godteri så kan jo ikke du gjøre noe med det! :fnise:

Jeg prøver å være sunn, men nå fikk jeg lyst på is igjen.. :sjenert: *prøve å beherske seg* :

:juhu: For at hodet er festet

Kos deg hos venninnen din :klem:

Hehe... Godt å høre, for han har lyst på mye rart, den lille rampen :lur:

:klemmer:

:hoppe: for festet hode :hoppe:

Men blodtrykket hopper jeg ikke for. Bra de følger opp det.

Kos deg sammen med venninna :klem:

Hehe... Blodtrykket er det ikke verdt å hoppe for, nei ;)

Bra de følger opp blodtrykket ditt ja, det var jo endel høyere enn hva du har hatt.. men så lenge du får oppfølging er det jo ikke noe problem.

Kos deg ute med venninna di! :klem:

Jepp :)

Ja, det var jo litt skremmende høyt synes jeg, men siden ikke jordmoren synes det var skumlere enn at hun sender meg til legen på mandag kan det vel ikke være såå farlig... Greit med oppfølgning :)

Skrevet
:juhu: Festet hode!!!!!!! :juhu:

Får håpe du slipper å gå over termin i hvert fall.

Ha en fin dag :klem:

Yeah! :-D

Ja, det håper jeg også... Tror jeg kan bli rimelig lei, er jo tross alt utålmodig av meg :P

En fin dag til deg også! :klemmer:

så bra at hode er festet. :)

spennende det nå blir. jeg trodde og jeg hadde leeenge igjen. kunne jo ikke si på mandag at snaart føder jeg :gjeiper:

og det var helt fantastisk by the way. ;)

Jepp, flink gutt som har festet hodet ;)

Håper det blir snart for min del også!

Jeg hadde også høyt BT ved første måling i dag, men på de to påfølgende ble det lavere, så da ble det beste notert :fnise:

Jeppe, flinke babyen

Mitt beste ble også notert, men de var høye alle sammen... Skremmende når det laveste var på 135/91...

:hoppe: Festet hode!

Jepp! :-D

Skrevet

Ikke så mye å oppdatere her egentlig... Skal ut en tur med mannen nå, føler jeg må gjøre noe annet enn å bare sitte inne.

Kom på at jeg gleder meg noe helt villt til babyen kommer nå :hjerter_rundt: Ikke for å male alt rosenrødt, men det blir fantastisk med vår egen, lille baby :rødme:

Han kan godt få lov til å komme snart nå, selv om jeg faktisk ikke er drittlei. Ikke riktig enda iallfall ;)

Skrevet
Hehe... Godt å høre, for han har lyst på mye rart, den lille rampen :lur:

:skratte: Knøttet du er så herlig! :fnise:

Ikke så mye å oppdatere her egentlig... Skal ut en tur med mannen nå, føler jeg må gjøre noe annet enn å bare sitte inne.

Kom på at jeg gleder meg noe helt villt til babyen kommer nå :hjerter_rundt: Ikke for å male alt rosenrødt, men det blir fantastisk med vår egen, lille baby :rødme:

Han kan godt få lov til å komme snart nå, selv om jeg faktisk ikke er drittlei. Ikke riktig enda iallfall ;)

Kos deg med mannen, jeg skjønner godt at du gleder deg til babyen kommer jeg! Så blir dere en familie på 3, med en egen liten skapning som er litt av deg og litt av mannen! :) Herlig :-D

Kos deg i helgen knøttet :klem:

Skrevet

Hehe, du har ikke lov å være lei ennå, nei! ;) Men du er jo innenfor termin, så det kan jo skje når som helst! :hoppe:

God helg, snart kommer sola igjen! :klemmer:

Skrevet

God helg til deg, Knøttet! :klemmer:

Ja, no kan lillegutt koma når som helst! ;)

Skrevet
:skratte: Knøttet du er så herlig! :fnise:

Kos deg med mannen, jeg skjønner godt at du gleder deg til babyen kommer jeg! Så blir dere en familie på 3, med en egen liten skapning som er litt av deg og litt av mannen! :) Herlig :-D

Kos deg i helgen knøttet :klem:

:lur:

Ja, det blir fantastisk... :hjerter_rundt:

God helg! :klem:

God helg, Knøttis! :klemmer:

Hehe, du har ikke lov å være lei ennå, nei! ;) Men du er jo innenfor termin, så det kan jo skje når som helst! :hoppe:

God helg, snart kommer sola igjen! :klemmer:

Hehe, sant det det er litt tidlig å bli lei riktig enda ;)

Sol her nå, men får se hvor lenge det varer da. :klem:

God helg til deg, Knøttet! :klemmer:

Ja, no kan lillegutt koma når som helst! ;)

Skrevet

Da sitter mannen og leser engasjert om presskanner. Han har kjøpt seg presskanne, og skal lage seg kaffe etterpå. Selv har jeg aldri lært å like kaffe, og ser heller ikke helt poenget med å lære meg å like noe jeg ikke liker i utgangspunktet.

Lurer på om jeg har hatt kynnere like vel jeg, jordmora mente iallfall at noen av de magesmertene jeg har hatt kan ha vært kynnere. Hvis jeg ikke har hatt det så lurer jeg litt på om jeg skjønner når fødselen og riene er i gang... :sjenert: Men, det er vel såpass ubehagelig og vondt at det forstår jeg nok :fnise:

Skrevet
:lur: Reka = :popcorn: :popcorn: :fnise:

:fnise:

Ikke frist meg da!

Hm, jeg er faktisk ikke fristet... Merkelige greier, noe må være galt :overrasket:

:tunge1:

Skrevet

Bare lurer på om noen av dere andre aner noe om dette... :sjenert:

Når jeg sitter i sofaen (sitter i enden med en pute i ryggen og beina oppi sofaen) kjenner jeg av og til en trykkende/pressende følelse i lysken på høyre side. Kan kanskje også beskrives som nedpress? Er dette fordi han ligger med hodet festet langt ned i bekkenet og det er liten plass, eller er det en annen grunn til det? :klø:

Skrevet

Vet ikke jeg, men jeg har den samme trykkende følelsen i lysken på venstre side når jeg ligger på den siden. I bøyen der låret møter magen, på en måte? Kjennes trangt ut. Jeg trodde en stund at det er skuldra til ungen, men aner jo ikke :ler: Ellers har jeg nedpressfølelse inne i bekkenområdet et sted, kjennes ut som stikking, særlig når babyen rører på seg.

Skrevet
:fnise:

Ikke frist meg da!

Hm, jeg er faktisk ikke fristet... Merkelige greier, noe må være galt :overrasket:

:tunge1:

Jeg mente at jeg spiste popcorn for å gi deg litt fødevibber :fnise:

:popcorn: :popcorn:

:klem:

Skrevet
Vet ikke jeg, men jeg har den samme trykkende følelsen i lysken på venstre side når jeg ligger på den siden. I bøyen der låret møter magen, på en måte? Kjennes trangt ut. Jeg trodde en stund at det er skuldra til ungen, men aner jo ikke :ler: Ellers har jeg nedpressfølelse inne i bekkenområdet et sted, kjennes ut som stikking, særlig når babyen rører på seg.

:Nikke: Høres ut som det samme, ja :)

Jeg mente at jeg spiste popcorn for å gi deg litt fødevibber :fnise:

:popcorn: :popcorn:

:klem:

Ah, det er bra! :tommelsmil:

Skrevet

Jeg og har sånne rare nedpressaktige smerter i magen! Slo meg først i dag at det kanskje kunne være noe kynnergreier. Men ikke vet jeg :vetikke:

Ha en fin kveld :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...