Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvordan går det? Nå er du snart innenfor termin, og bebisen kan komme når som helst! Jeg misunner deg nesten! Det er så spennende. Var hos lege i dag og så mange gravide damer. Gleder meg vilt til neste gang!

Du får ha lykke til! Men det skjer jo ikke noe før 1. juli, da, var det ikke det jeg tippa?

:klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Får håpe magevondene gir seg. Jeg var hard i magen når jeg skulle føde... Ikke så veldig ålreit i grunn... :sjenert:

Spennende å se om det skjer noe før tida da :)

Skrevet
Jo, han er vel det... Men hvilken hage?

Æsj, gnage på et bein fristet lite for en vegetarianer :fnise:

Guuur, så vanskelig du skulle være da. :ler:

Spis svisker og sett deg på do! Sånn! ;):erter:

Håper magevondtene er bedre uansett. :klemmer:

Skrevet
Hvordan går det? Nå er du snart innenfor termin, og bebisen kan komme når som helst! Jeg misunner deg nesten! Det er så spennende. Var hos lege i dag og så mange gravide damer. Gleder meg vilt til neste gang!

Du får ha lykke til! Men det skjer jo ikke noe før 1. juli, da, var det ikke det jeg tippa?

:klemmer:

Det går bedre i dag :)

Utrolig spennende, ja! Nesten litt for spennende, er redd jeg kommer til å sitte og være spent i mange uker før det skjer noe...

Godt at du gleder deg til neste gang allerede, det er jo et veldig bra tegn. Håper jeg gjør det også når alt er vel overstått :)

Takk for det!

Du tippet 30.juni :jepp:

:klem:

Får håpe magevondene gir seg. Jeg var hard i magen når jeg skulle føde... Ikke så veldig ålreit i grunn... :sjenert:

Spennende å se om det skjer noe før tida da :)

Det virker som det er bedre i dag, heldigvis. Hverken hard eller løs mage er noe særlig nei :riste:

Guuur, så vanskelig du skulle være da. :ler:

Spis svisker og sett deg på do! Sånn! ;):erter:

Håper magevondtene er bedre uansett. :klemmer:

:fnise: Vanskelig, det er meg! ;)

Hm, får man ikke løs mage av svisker da? Er ikke det litt dumt i og med at jeg har det fra før? Da får jeg sikkert skikkelig diare da... :rodme:

Skrevet
:fnise::rodme: Nå tror jeg jeg må få føde snart, før pre-ammetåka tar livet av meg! :skratte:

Bare å sette i gang!!! :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Fortsatt vondt i magen??

Er du løs i magen??!! Trodde "ALLE" fikk treig og hard mage på slutten, jeg... :sjenert:

Skrevet

Har kranglet med bestevenninna i dag :roll: Skikkelig kjipt... Egentlig veldig teit å krangle på msn... Jaja, finner vel ut av det :trist:

Ellers har jeg vært på kafé, det var veldig koselig :) Lille Fragle sparket til og med så venninna mi fikk kjenne. Morsomt med folk som er såå engasjert i magen og babyen :hjerte:

Jeg har visst brukt mer penger enn jeg trodde i det siste, for da jeg var på butikken så fikk jeg ikke betalt med kortet :rodme: Jeg har vanligvis ikke med meg kontanter, men i dag hadde jeg heldigvis det! Så da ble det middag likevel i dag :) I dag blir det fiskepinner, takket være Susiepia som nevnte det i sin dagbok i går :fnise: Kom på at det har jeg ikke spist siden jeg bodde hjemme, og så vidt jeg husker er det jo godt. Håper jeg husker riktig nå da... :fnise:

Jeg fant en katt når jeg var ute i sted, så når jeg fikk kosemoseklemt den så var dagen min reddet :fnise: Nydelige kattepusen :hjerte:

jeg har skikkelig katteabstinenser for tida...

Skrevet
Bare å sette i gang!!! :Nikke: :Nikke: :Nikke:

Fortsatt vondt i magen??

Er du løs i magen??!! Trodde "ALLE" fikk treig og hard mage på slutten, jeg... :sjenert:

Får jeg lov altså? :fnise: Hadde ikke vært meg i mot... Men, jeg kom 10 dager for sent, så hvis jeg arver mamma så må vi nok vente ei stund enda...

Ja, løs mage... :rodme: Kan man ha løs og treg mage forresten? Huff, alt jeg lurer på... :sjenert:

Skrevet

Håper det ordner seg med venninnen din da, kjipt å ikke være på bølgelengde med folk :klemmer:

I morgen er en super dag å få barn på - er selv et 11.juni barn, så stå på Knøttet :lur:

Skrevet

Uff, så leit med venninnekrangel :troeste: Men det går seg nok til igjen.

Katter er herlige, da! Jeg vil også bare kose-kose med pusen vår, men han er ikke så veldig villig alltid :fnise:

Og snart kommer feriepenger og skattepenger! :hoppe:

Skrevet
Håper det ordner seg med venninnen din da, kjipt å ikke være på bølgelengde med folk :klemmer:

I morgen er en super dag å få barn på - er selv et 11.juni barn, så stå på Knøttet :lur:

Takk :klem:

Håper jeg også... Men det gjør vel det, bruker iallfall å gjøre det... :sjenert:

Hehe, får satse på det da ;)

Uff, så leit med venninnekrangel :troeste: Men det går seg nok til igjen.

Katter er herlige, da! Jeg vil også bare kose-kose med pusen vår, men han er ikke så veldig villig alltid :fnise:

Og snart kommer feriepenger og skattepenger! :hoppe:

Hehe, jeg bryr meg ikke om katten er uvillig til å kose jeg- kose skal de uansett! :fnise: Føler meg som Elmyra (looney toones eller hva det het) av og til :sjenert:

:fnise:

Ja, det gjør de jo- det hadde jeg glemt! Hurra! :juhu:

Skrevet
Har kranglet med bestevenninna i dag :roll:

Jeg har visst brukt mer penger enn jeg trodde i det siste, for da jeg var på butikken så fikk jeg ikke betalt med kortet :rodme:

:troest: Huff, får håpe det ordner seg med bestevenninna di!!

Whæææ!!! :dåne: Det syns jeg er SÅÅÅ flaut, hvis jeg drar kortet og det ikke er dekning....Heldigvs er det SJELDEN det skjer, jeg veit som oftest til enhver tid hvor mye jeg har på kontoen...men de få gangene det skjer: :rodme: :dåne:

Får jeg lov altså? :fnise: Hadde ikke vært meg i mot... Men, jeg kom 10 dager for sent, så hvis jeg arver mamma så må vi nok vente ei stund enda...

Ja, løs mage... :rodme: Kan man ha løs og treg mage forresten? Huff, alt jeg lurer på... :sjenert:

Får satse på at du ikke slekter på mamma'n din når det gjelder fødsel!! ;)

Hmm...løs OG treg mage...? :klø: Tja, kan jo hende....? At fordøyelsen går fryyyyktelig tregt, men at når det først kommer så er det løst... Hmm... Høres litt rart ut!! Men, det kan jo hende...? :vetikke:

Skrevet
:troest: Huff, får håpe det ordner seg med bestevenninna di!!

Whæææ!!! :dåne: Det syns jeg er SÅÅÅ flaut, hvis jeg drar kortet og det ikke er dekning....Heldigvs er det SJELDEN det skjer, jeg veit som oftest til enhver tid hvor mye jeg har på kontoen...men de få gangene det skjer: :rodme: :dåne:

Får satse på at du ikke slekter på mamma'n din når det gjelder fødsel!! ;)

Hmm...løs OG treg mage...? :klø: Tja, kan jo hende....? At fordøyelsen går fryyyyktelig tregt, men at når det først kommer så er det løst... Hmm... Høres litt rart ut!! Men, det kan jo hende...? :vetikke:

Takk :klem: Det ordner seg sikkert...

Hehe, ja det er litt ekkelt... Men jeg har jobbet i butikk selv og er så vant til at folk får "ikke godkjent" på bankterminalen. Bare glad jeg hadde kontanter for engangsskyld jeg! :)

Ja, håper jeg ikke arver mamma når det gjelder fødsel... Jeg var ikke så utålmodig, men er mer utålmodig som voksen :fnise: Håper lille Fragle er litt mer utålmodig allerede nå ;)

:vetikke: Aner ikke jeg heller...

Skrevet

Hei!

Synd at du ble uenig med bestevenninna, men dere får sikkert ordnet opp igjen. Er jo en (eller flere) grunn(er) til at hun er bestevenninna di :)

Det er så pinlig å ikke ha dekning på kortet! (Spesielt for meg som aldri har kontanter).De gangene jeg har opplevd det har jeg handlet på butikken jeg jobbet før, hvor de kjenner meg, så da går det greit... Men bra d hadde kontanter med deg :tommelopp:

Fiskepinner hadde vi også i dag :) Synes det er ganske godt jeg, men tror ikke mannen deler min oppfatning :fnise:

Skrevet

Håper du får ordna opp med venninna di. :klemmer:

Og ang. magetrøbbelet ditt så gir jeg opp. ;):ler:

Skrevet
Hei!

Synd at du ble uenig med bestevenninna, men dere får sikkert ordnet opp igjen. Er jo en (eller flere) grunn(er) til at hun er bestevenninna di :)

Det er så pinlig å ikke ha dekning på kortet! (Spesielt for meg som aldri har kontanter).De gangene jeg har opplevd det har jeg handlet på butikken jeg jobbet før, hvor de kjenner meg, så da går det greit... Men bra d hadde kontanter med deg :tommelopp:

Fiskepinner hadde vi også i dag :) Synes det er ganske godt jeg, men tror ikke mannen deler min oppfatning :fnise:

Hei hei!

Ja da, vi får nok ordnet opp igjen... Håper virkelig det iallfall...

Jeg har heller så og si aldri kontanter, er så utrolig å alltid bruke kortet, spesielt siden det ikke er noen gebyrer heller. Ville vært ekkelt å måtte gå fra alle varene, ja... :sjenert:

Fiskepinnene var gode! :tommelsmil: Mannen min er nok heller ikke så enig, han mener det er greit nok, men ikke noe mer. Mannfolk! :fnise:

Håper du får ordna opp med venninna di. :klemmer:

Og ang. magetrøbbelet ditt så gir jeg opp. ;):ler:

Ordner seg vel...

Hehe...skal ikke være lett ;)

Skrevet

Ble plutselig småkvalm/svimmel i sted, helt plutselig etter vi spiste middag og satt og så på tv. Merkelige greier... Kjentes ut som bilsyke egentlig, så jeg la meg ned og da sovnet jeg nesten. Det har heldigvis gått over nå :)

Fikk en slags magevondt også, helt nederst i magen. Det har også heldigvis gått over. Hva kan det komme av? :klø: :vetikke:

Ikke meningen å syte her, altså... :sjenert:

Fikk plutselig lyst på milkshake! Hjemme har de noe de kaller cappuccinoshake, det er vel milkshake med en dæsj kaffe/cappuccino eller noe sånt oppi. Har ikke greid å finne det her enda, men i dag gikk jeg forbi en kiosk som solgte milkshake med mocca-smak... Hmmm, det hørtes jo noenlunde riktig ut! Tror jeg skal prøve i morgen :)

Is med kaffesmak gjør forresten samme nytten, både Cielo og noen andre jeg ikke husker navnet på har slik is, nam! :sikle:

Nå pøsregner det ute, veldig koselig å sitte inne da! :regn:

Skrevet

Ahh! Jeg vil ha is og regn jeg og :kjefte:

:fnise: Men bare frem til jeg skal på jobb :Nikke:

Skrevet

Innom og følger med på om det er no fødings snart :popcorn: Var deilig med litt regn faktisk, og nå skinner solen igjen :juhu:

Skrevet

38 uker! :duskedame: Nå skjer det noe snart, vettu!

Åh, nå fikk jeg også lyst på milkshake!

Apropos kattekos, så kan du få låne Jack. Hans idé av kos er å vaske meg under armen før jeg har våknet, bite meg i nesa, og løpe i beina på meg når jeg endelig har stått opp. Alt for å få meg ut av senga og med på å leke! Klokka åtte om morgenen ... :Gjesp:

Skrevet
Ahh! Jeg vil ha is og regn jeg og :kjefte:

:fnise: Men bare frem til jeg skal på jobb :Nikke:

:fnise: I dag ble det is, milkshake og sol! Ikke så sunt, men men...

Innom og følger med på om det er no fødings snart :popcorn: Var deilig med litt regn faktisk, og nå skinner solen igjen :juhu:

Hehe... ikke noe fødings riktig enda ser det ut til...

Godt med litt :sol: igjen, men stoler ikke helt på været, det er jo både regn og sol nå...

38 uker! :duskedame: Nå skjer det noe snart, vettu!

Åh, nå fikk jeg også lyst på milkshake!

Apropos kattekos, så kan du få låne Jack. Hans idé av kos er å vaske meg under armen før jeg har våknet, bite meg i nesa, og løpe i beina på meg når jeg endelig har stått opp. Alt for å få meg ut av senga og med på å leke! Klokka åtte om morgenen ... :Gjesp:

Ja, tenk det! :-D

:fnise: Jack høres ut som en skikkelig sjarmør ;) Låner han gjerne jeg, bare å sende! ;)

Fint at han venner dere til å stå opp tidlig da, snart blir det andre boller med en liten baby vet du ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...