Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2821 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ømme pupper... Kanskje jeg er gravid?! :hår: : Lurer på hvordan det blir å amme når jeg har ømme pupper nå jeg... Håper virkelig ikke lillegutt får tenner fort :hår: Jeg har vondt i magen Lurer på hvorfor... Har jeg drukket for mye vann, ikke spist nok/skikkelig eller hva? Har litt løs mage... Sorry detaljer Blir jo litt bekymret siden jeg har vondt i magen, men siden det neppe har noen direkte årsak med babyen å gjøre så er det vel neppe farlig Det er visst ikke bare varmen som gjør meg hoven, for i dag er ringene mine fortsatt litt små og det er 12 grader og regn ute... Merker at jeg ikke kan stå lenge eller sitte med beina ned uten at jeg får hovne føtter. Flaks for meg at jeg sjeldent må sitte med beina ned da. Jeg sitter i rare stillinger i sofaen, og nesten aldri med beina ned... Jeg er merkelig slik Jordmorkontroll på torsdag, spent på hvordan blodtrykket mitt er jeg, selv om det neppe er noe galt med det, skulle man tro Synes det er såå koselig å sitte inne når det pøsregner ute, mamma "lærte" meg å nyte lyden av regnet på taket, det er så koselig! Det er godt med litt styggvær i blant, kan jo ikke nyte sola om det er sol og nydelig hver dag Pluss at da har jeg en "unnskyldning" til å sitte inne og dille med ett-eller-annet unyttig Har tenkt å tegne mer på bryllupsgaven til mannen også, men får se om det blir i dag eller senere til uka. Tror faktisk det kommer til å gå relativt kjapt, orker ikke å stresse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 9. juni 2008 #2822 Del Skrevet 9. juni 2008 Du har en god innstilling til regnvær, Knøttet Koser meg inne i dag jeg også Kjedelig med hovne fingre og føtter... Jeg har ikke peiling på hvordan det føles, men det er sikkert ikke godt. Vi satser på at blodtrykk og urinprøve ser bra ut på torsdag i hvert fall Synes du er så flink som skal tegne den bryllupsgaven.... Mannen din kommer sikkert til å bli kjempeglad og imponert Selv har jeg ikke peiling på hva jeg skal finne på... Burde finne ut noe snart, for bryllupsdagen vår er dagen etter termin. Ha en fortsatt fin inne-dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 9. juni 2008 #2823 Del Skrevet 9. juni 2008 Kanskje det er noe på gang? Løs mage er helt vanlig på slutten Har veldig ømme brystvorter her, og puppene er også ømme enkelte dager. Rare greier Ha en fortsatt koselig dag i regnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #2824 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har ømme pupper... Kanskje jeg er gravid?! :hår: : Hva?!?!?! Tror du det? :sjokk: :ler: Så herlig å sitte inne å bare høre på regnet, jeg synes egentlig det beste er å legge seg og ha vinduet åpent og ligge å bare høre på regnet som øser ned! Eller på hytta, og sitte inne med en god bok og bare høre hvordan regnet trommer på taket! (Nesten så jeg skulle ønske det regner her nå.. ) Det er ikke gøy å være dårlig i magen, håper du blir bedre fort knøttebøtt! Nyt regnet og kos deg idag! Jeg feirer litt sammen med deg jeg for nå har jeg sommerferie!! :juhu: :juhu: :klem: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2825 Del Skrevet 9. juni 2008 Du har en god innstilling til regnvær, Knøttet Koser meg inne i dag jeg også. Kjedelig med hovne fingre og føtter... Jeg har ikke peiling på hvordan det føles, men det er sikkert ikke godt. Vi satser på at blodtrykk og urinprøve ser bra ut på torsdag i hvert fall Synes du er så flink som skal tegne den bryllupsgaven.... Mannen din kommer sikkert til å bli kjempeglad og imponert Selv har jeg ikke peiling på hva jeg skal finne på... Burde finne ut noe snart, for bryllupsdagen vår er dagen etter termin. Ha en fortsatt fin inne-dag Bare ikke regnet varer for lenge så er det helt greit for meg! Det føles... Ehm, vondt og hovent ut *ler* Fingre og tær føles litt stive på en måte... Håper han blir glad, i går sa han at han aldri har vært en stor fan av aktfotografering... Men antar det blir noe annet når jeg er modellen Kan være lurt å finne på bryllupsgave i god tid før dagen når man har termin dagen etter terminen, ja! Bryllupsdagen vår er tre dager etter termin, så jeg må skynde meg litt jeg også, men bare litt Ha en fin inne-dag du også! Kanskje det er noe på gang? Løs mage er helt vanlig på slutten. Har veldig ømme brystvorter her, og puppene er også ømme enkelte dager. Rare greier Ha en fortsatt koselig dag i regnet Kanskje... Men jeg har hatt løs mage nesten en uke nå da... Bekymrer meg litt for de ømme puppene, hvordan skal ammingen gå?! Huff.. Nei da, det går nok helt sikkert bra. Ha en fin regnværsdag du også! Hva?!?!?! Tror du det? Så herlig å sitte inne å bare høre på regnet, jeg synes egentlig det beste er å legge seg og ha vinduet åpent og ligge å bare høre på regnet som øser ned! Eller på hytta, og sitte inne med en god bok og bare høre hvordan regnet trommer på taket! (Nesten så jeg skulle ønske det regner her nå.. ) Det er ikke gøy å være dårlig i magen, håper du blir bedre fort knøttebøtt! Nyt regnet og kos deg idag! Jeg feirer litt sammen med deg jeg for nå har jeg sommerferie!! :juhu: Ja, jeg er redd for det ja! Mhm, helt enig med deg- regn er koselig! Det eneste er at det er litt upraktisk å ha åpne vinduer når det regner siden vi har takvindu, kjedelig om det regner inn, spesielt om det regner inn på mannens Mac... Så herlig at du har sommerferie! God sommerferie til deg edit: teite, teite smileybegrensning! Måtte ta bort både noen av deres og mine smileyer... hmfr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 9. juni 2008 #2826 Del Skrevet 9. juni 2008 Her tror jeg det nærmer seg fødsel Slapp av videre og samle krefter, lille venn. Jeg tror du kommer til å trenge dem de neste dagene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2827 Del Skrevet 9. juni 2008 Her tror jeg det nærmer seg fødsel Slapp av videre og samle krefter, lille venn. Jeg tror du kommer til å trenge dem de neste dagene Hmmm... Håper du har rett Samle krefter ja, jeg gjør egentlig ikke noe annet... Sover leeenge, slapper av på dagen og om kveldene... laaat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #2828 Del Skrevet 9. juni 2008 Ja, jeg er redd for det ja! Mhm, helt enig med deg- regn er koselig! Det eneste er at det er litt upraktisk å ha åpne vinduer når det regner siden vi har takvindu, kjedelig om det regner inn, spesielt om det regner inn på mannens Mac... Så herlig at du har sommerferie! God sommerferie til deg edit: teite, teite smileybegrensning! Måtte ta bort både noen av deres og mine smileyer... hmfr Så rart at du er gravid, har aldri hørt om noe sånt fra deg Ja det er kanskje litt upraktisk å få macen full av regn, men da får man vasket den da! Men den er kanskje ikke så glad i regn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 9. juni 2008 #2829 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg håper det blir baby her snart :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2830 Del Skrevet 9. juni 2008 Så rart at du er gravid, har aldri hørt om noe sånt fra deg Ja det er kanskje litt upraktisk å få macen full av regn, men da får man vasket den da! Men den er kanskje ikke så glad i regn.. Jeg håper det blir baby her snart :hoppe: Ja, merkelig det der :klø: Kan ikke forstå det altså... Tror hverken mannen eller Mac-en er noe særlig glad i regn... dessverre Håper jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 9. juni 2008 #2831 Del Skrevet 9. juni 2008 Kan være lurt å finne på bryllupsgave i god tid før dagen når man har termin dagen etter terminen, ja! ======================== Aaaahhh...jeg ELSKER også og høre på regnet som dundrer på taket!!! Herlig lyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2832 Del Skrevet 9. juni 2008 ======================== Aaaahhh...jeg ELSKER også og høre på regnet som dundrer på taket!!! Herlig lyd!! Nå tror jeg jeg må få føde snart, før pre-ammetåka tar livet av meg! Det er kjempekoselig! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2833 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg har vondt i magen (luft, tror jeg ) er sulten men er ikke sulten/orker ikke mat Måtte bare syte litt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilith Skrevet 9. juni 2008 #2834 Del Skrevet 9. juni 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juni 2008 #2835 Del Skrevet 9. juni 2008 Har du vondt i magen, så gå til Per i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2836 Del Skrevet 9. juni 2008 Takk Har du vondt i magen, så gå til Per i hagen. Hvor er han da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. juni 2008 #2837 Del Skrevet 9. juni 2008 Er han ikke i hagen? Du må sette deg på en stein og gnage på et bein. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. juni 2008 Forfatter #2838 Del Skrevet 9. juni 2008 Er han ikke i hagen? Du må sette deg på en stein og gnage på et bein. Jo, han er vel det... Men hvilken hage? Æsj, gnage på et bein fristet lite for en vegetarianer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. juni 2008 #2839 Del Skrevet 10. juni 2008 Heihei knøttebøtt Hvordan er formen idag? Håper magevondtene er mindre vondt, Amused har også vondt i magen!! Kanskje dere føder begge to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #2840 Del Skrevet 10. juni 2008 Heihei knøttebøtt Hvordan er formen idag? Håper magevondtene er mindre vondt, Amused har også vondt i magen!! Kanskje dere føder begge to! Litt bedre, tror jeg... Håper bare det varer. Hehe, kan godt føde jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå