Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

:hoppe: for at gravidbuksa ble flekkfri!! Du blir mer og mer husmor for hver dag som går!! :tommelopp: Hihi.. Husker "stol på rosa" jeg også, men navnet..... :sjenert: Hmm!!

Deilig med grilling, blir det her også i kveld! :) Er spådd dårligere vær fra i mårra, så må utnytte grillværet da det er mulighet for det.

Du får gi rapport ang laksepølsene!!! :Nikke:

Kos deg i :sol:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig med grilling, blir det her også i kveld! :) Er spådd dårligere vær fra i mårra, så må utnytte grillværet da det er mulighet for det.

Ikke her :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg beroliget! Knøtter er tilbake uten bebiss på utsiden og hun har fått sladris! Da kan jeg sove rolig til natten :fnise:

Håper du har en fin lørdag :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm.....lurer litt på hvem ut av oss som kommer til å føde først :klø:

Av en eller annen grunn tror jeg deg.

Har du begynt å merke noen forandringer eller?

Hos meg har det blitt flere og kraftigere kynnere i det siste. Masse mens murringer og litt stikninger helt nederst på livmor kjennes det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Står til i varmen? Bra du klarer å kose deg i sola! Selv må jeg holde meg inne foran vifta når det er så varmt som nå ... Men man skal vel ikke klage :)

Så bra du fikk reddet buksa! Jeg har vært skeptisk til Vanish selv, men mulig jeg må gi det en sjans etter den historien ;)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: for at gravidbuksa ble flekkfri!! Du blir mer og mer husmor for hver dag som går!! :tommelopp: Hihi.. Husker "stol på rosa" jeg også, men navnet..... :sjenert: Hmm!!

Du får gi rapport ang laksepølsene!!! :Nikke:

Kos deg i :sol:

Hehe... Godt jeg blir mer husmor da, for det trenger jeg altså- er ikke så mye husmor at det gjør noe...

Meldt dårligere vær fra mandag av her, på en måte er det godt med litt drittvær også, får da nyter man finværsdagene bedre. Men vil jo ha sommer også da!

Laksepølsene var gode! Kan anbefales

Ikke her :sol:

Heldiggris...

Vanish?

Ellerno.

God at du fikk bort flekken. :)

Ja, den ja!

Nå ble jeg beroliget! Knøtter er tilbake uten bebiss på utsiden og hun har fått sladris! Da kan jeg sove rolig til natten :fnise:

Håper du har en fin lørdag :klem:

Godt å høre at du kan sove rolig i natt, hehe

En fin lørdag til deg også! :klem:

Hmmmm.....lurer litt på hvem ut av oss som kommer til å føde først :klø:

Av en eller annen grunn tror jeg deg.

Har du begynt å merke noen forandringer eller?

Hos meg har det blitt flere og kraftigere kynnere i det siste. Masse mens murringer og litt stikninger helt nederst på livmor kjennes det ut som.

Tja, si det. Helt greit for meg om det blir meg altså *ler*

Men jeg har ingen tegn da, jeg har aldri kjent så mye som en kynner gjennom hele svangerskapet...

Eneste er at slimproppen kanskje har gått... Kan være innbilling

Står til i varmen? Bra du klarer å kose deg i sola! Selv må jeg holde meg inne foran vifta når det er så varmt som nå ... Men man skal vel ikke klage :)

Så bra du fikk reddet buksa! Jeg har vært skeptisk til Vanish selv, men mulig jeg må gi det en sjans etter den historien ;)

Ha en fortsatt fin helg :klem:

Hei hei!

Joda, koser meg i varmen. Iallfall når jeg har muligheten for å sette meg i skyggen når det blir for varmt- noe det lett blir i min "tilstand" *ler*.

Vanish fungerte ikke første gang jeg prøvde det på flekken, men andre gangen fungerte det. Dvs, det kan jo være neglelakken og zaloen som hjalp til også da, ikke vet jeg...

En fin helg til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra flekken forsvant! Du er tøffere enn meg - jeg hadde aldri turt å prøve neglelakkfjerner :fnise:

Værmeldingen viser litt lavere temperaturer framover ja... Og regn... Men det går bra bare finværet kommer igjen snart :)

God natt :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg kost meg i byen, med softis og svele :sikle:

Fikk gratis Fanta B'good-brus også, den var faktisk ganske god :) Var masse biler i sentrum i dag, var visst Corvette-treff eller noe sånt, masse fine biler. Mannen skulle vært der, han er bilgal som få ;)

Var kjempekoselig å grill, og laksepølsene var gode! :tommelsmil: Ikke at jeg husker hvordan vanlige pølser smaker, men jeg kjente faktisk minimalt forskjell (nå skal det sies at jeg ikke har smakt vanlige pølser på nesten ti år... :sjenert: )

Et alternativ når det gjelder konserten er jo å ta med mannen og babyen, så kan vi rusle rundt i Oslo og kose oss før konserten, og så kan mannen og gutten dra til svigers som bor en times togtur utenfor Oslo mens jeg er på konsert. Så kan jeg overnatte hos ei venninne og heller møte mann og barn dagen etter, så får vi en langhelg hos svigers også. Vi får se, tror gutten skal få komme til verden før vi bestemmer oss iallfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra flekken forsvant! Du er tøffere enn meg - jeg hadde aldri turt å prøve neglelakkfjerner :fnise:

Værmeldingen viser litt lavere temperaturer framover ja... Og regn... Men det går bra bare finværet kommer igjen snart :)

God natt :):klem:

Vel, jeg hadde ikke turt å prøve flekkfjerner om det var ei bukse jeg var veldig glad i. Men i og med at den buksen måtte kastes uansett hvis jeg ikke fikk av flekken så spilte det ikke noen rolle om det ble flekk etter neglelakkfjerneren eller ikke ;) Prøvde egentlig bare neglelakkfjerner fordi jeg leste en plass at stoffet aceton skulle hjelpe mot flekker, men typisk nok hadde ikke min neglelakkfjerner aceton da :roll: Men, det hjalp jo! :-D

Ja da, er ikke noe problem med noen "uværsdager" så lenge det blir fint igjen. Litt godt å sitte inne og sysle med ting også...

God natt! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Det hørtes ut som et veldig godt alternativ det du sa nå :) Da burde det jo ikke være så stort problem med tanke på baby og sånn :) Så får du bare huske pumpe da hvis du ammer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal nok alltids ordne seg med konserten!!! Klart, alt går jo, om situasjonen er medgjørlig... ;) Men sikkert greit å la gutten komme først, ja!! :ler:

Håper du har hatt en kos lørdagskveld! :kose: Jeg er klar med :mobil: hvis det plutselig setter i gang!!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen knøttebøtt :sol:

Hva er planene for dagen? Her skal solen nytes for fullt :-D Herlig med så fint vær, men håper det ikke blir så varmt som igår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Pysepus

Kom på en ting; sa du at du tror slimproppen har gått? :overrasket: Hvor lenge etter den er gått føder man da sånn ca.? *spent*

Ha en fin søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et veldig godt alternativ det du sa nå :) Da burde det jo ikke være så stort problem med tanke på baby og sånn :) Så får du bare huske pumpe da hvis du ammer ;)

Ja, det er et alternativ iallfall. Vi får se :)

Det skal nok alltids ordne seg med konserten!!! Klart, alt går jo, om situasjonen er medgjørlig... ;) Men sikkert greit å la gutten komme først, ja!! :ler:

Håper du har hatt en kos lørdagskveld! :kose: Jeg er klar med :mobil: hvis det plutselig setter i gang!!! :Nikke:

Jepp, alt ordner seg!

Hadde en kjempefin lørdagskveld, håper du også hadde det :)

Godt at du er klar om noe skjer! ;)

God morgen knøttebøtt :sol:

Hva er planene for dagen? Her skal solen nytes for fullt :-D Herlig med så fint vær, men håper det ikke blir så varmt som igår!

God morgen!

Ingen spesielle planer, skal ut en tur og nyte en is tenkte vi. Blir nok ikke så varmt som i går her iallfall, litt godt det.

Kom på en ting; sa du at du tror slimproppen har gått? :overrasket: Hvor lenge etter den er gått føder man da sånn ca.? *spent*

Ha en fin søndag! :klemmer:

Det kan variere veldig, men det kan gå uker altså, så det er ikke noe sikkert tegn på at noe er i gang... Hvis det var slimproppen da... :sjenert:

En fin søndag til deg også! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte jeg måtte innom her før det blir full panikk og alle tror noe har skjedd :fnise:

Nå tenker vi oss ut, ta en is og være sosial :sol:

Tar dagbokrunden senere, finværet må nytes! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Kjøpte blant annet denne Ser veldig spesiell ut, men det virket jo veldig okay. Hvis vi mot formodning ikke er fornøyd var den jo ikke så dyr heller :)

Vennina mi har denne. Hun er i hvert fall kjempefornøyd med den :)

Mulig jeg har skrevet det før, i og med at jeg av og til er angrepet av litt pre-ammetåke, men... :sjenert:

Mamma og ei venninne av henne gikk gjennom babyalbumet mitt her en dag, tror det er ei som gleder seg til å bli bestemor jeg ;)

Uansett, jeg var visst i underkant av 3500g og 50cm lang da jeg ble født, helt gjennomsnittlig altså. Mannen min ble tatt med hastekeisersnitt 3 uker før terminen, så han var liten, men han hadde neppe blitt noen stor baby uansett. Så jeg håper at det er noe i at slikt er arvelig...

Lillegutt var like lang og veide 20 g mindre enn mannen gjorde når han ble født. Så virket nesten som det var litt arvelig :)

Håper alt er bra med deg, Knøttet. Kanskje greit å være forberedt på at det kan gå tid selv om slinproppen kanskje har gått. Har ei venninne der det gikk over 3 uker fra slimproppen gikk til fødselen.... Får håpe det går litt fortere for deg da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennina mi har denne. Hun er i hvert fall kjempefornøyd med den :)

Lillegutt var like lang og veide 20 g mindre enn mannen gjorde når han ble født. Så virket nesten som det var litt arvelig :)

Håper alt er bra med deg, Knøttet. Kanskje greit å være forberedt på at det kan gå tid selv om slinproppen kanskje har gått. Har ei venninne der det gikk over 3 uker fra slimproppen gikk til fødselen.... Får håpe det går litt fortere for deg da...

Så bra at venninna di er fornøyd med TummyTub! Da satser vi på at vi blir fornøyde også, dama i butikken var iallfall veldig fornøyd :jepp:

Alt bra her, litt plager har man jo men det er jo normalt. Jeg er klar over at selv om det var slimproppen så kan det ta laaang tid før det skjer noe ja... :sjenert:

Innom og oppdatterer meg! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...