Knøttet Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2781 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Dere er nå søte da... Må le når jeg leser her altså Det er nok ingen fødsel på gang, nei, ikke riktig enda iallfall Sladris ja... hmmm! Vanskelig dette. Håper ingen blir fornærmet nå da... Men siden Monica85 var først til å melde seg frivillig så er hun herved min nye sladris, om hun vil da I dag har jeg atter en gang ligget i en park (vel, på gresset i sola iallfall) og kost meg med musikk og svangerskapsbok Er litt bekymret for om det blir for varmt for babyen, men antar jeg kjenner det lenge før det blir for varmt for han Det er alt for varmt inne nå, koker jo! Vannet i karaffelen blir jo varmt med en gang, hjelper knapt å putte isbiter i! Takk og pris for aircondition på soverommet Det er en konsert jeg har lyst til å dra på i Oslo 1.november, men hvordan er det å dra bort når man har en liten baby på ca 5 måneder? :klø: Er litt usikker, altså... Det er ikke noe alternativ å ha han med heller... hmmm Endret 6. juni 2008 av Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. juni 2008 #2782 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Jeg vil gjerne være sladris!!! :bukke: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Sender deg en PM med mobilnummeret mitt!!! Hmm.... Å dra bort da du har en baby på 5 mnd.... Kommer kanskje an på om du ammer eller ikke!!! :klø: Du bor vel i trondheim, og med en konsert i Oslo så er det jo ikke bare en ørliten svipptur heller.... Innlosjere barnevakt på hotell i Oslo da!! Så ammer du rett før du går, og kommer rett tilbake etter konserten!!?? Blir en dyr konsert-tur... :gjeiper: Endret 6. juni 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2783 Del Skrevet 6. juni 2008 :juhu: :juhu: :juhu: :juhu :juhu: :juhu: Jeg vil gjerne være sladris!!! :bukke: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: :juhu: Hmm.... Å dra bort da du har en baby på 5 mnd.... Kommer kanskje an på om du ammer eller ikke!!! :klø: Du bor vel i trondheim, og med en konsert i Oslo så er det jo ikke bare en ørliten svipptur heller.... Innlosjere barnevakt på hotell i Oslo da!! Så ammer du rett før du går, og kommer rett tilbake etter konserten!!?? Blir en dyr konsert-tur... :gjeiper: Det er bra Hm, har jo tenkt å amme... Så med mindre jeg ikke får det til så blir det vanskelig å reise bort... :klø: Eller han kan få morsmelkserstatning de få dagene jeg blir borte... Kan jo alltids ta med mannen også, men synes det er litt slemt å ta han med for så å sette han igjen på hotellet med en liten baby da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 #2784 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer med det ærefulle oppdraget som Knøttet sin sladris, Monica85! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #2785 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer Monica85! :juhu: Det var en stooor lettelse at Knøttet fikk seg sladris *puste lettet ut* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2786 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer med det ærefulle oppdraget som Knøttet sin sladris, Monica85! Gratulerer Monica85! :juhu: Det var en stooor lettelse at Knøttet fikk seg sladris *puste lettet ut* Ja, nå kan dere puste lettet ut i visshet om at jeg ikke drar hen og føder uten at dere vet noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 #2787 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja, nå kan dere puste lettet ut i visshet om at jeg ikke drar hen og føder uten at dere vet noe Ja, det er godt å vita! Me begynte nemlig å bli litt bekymra for at det var føding på gang allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2788 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja, det er godt å vita! Me begynte nemlig å bli litt bekymra for at det var føding på gang allerede. Hihi... Dere er nå søte da Har ingen planer om å føde riktig enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 #2789 Del Skrevet 6. juni 2008 Hihi... Dere er nå søte da Har ingen planer om å føde riktig enda Du har ingen planar om å føda heilt enda altså? Men veit du kva, Knøttet? No kan du berre få lov til å føda når som helst, for no har du jo endelig fått deg ein sladris som kan halda oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. juni 2008 #2790 Del Skrevet 6. juni 2008 Gratulerer med det ærefulle oppdraget som Knøttet sin sladris, Monica85! Gratulerer Monica85! :juhu: Det var en stooor lettelse at Knøttet fikk seg sladris *puste lettet ut* Takk takk!!! Jeg er klar som et egg, så Knøttet kan bare føde når som helst!! Og kan berolige dere om at vi har sjekket numrene, slik at vi er sikre på at det er lagret rett!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 6. juni 2008 Forfatter #2791 Del Skrevet 6. juni 2008 Du har ingen planar om å føda heilt enda altså? Men veit du kva, Knøttet? No kan du berre få lov til å føda når som helst, for no har du jo endelig fått deg ein sladris som kan halda oss oppdatert! Får jeg? Så kjekt da! Tror jeg venter en liten stund enda, men forhåpentligvis ikke så alt for lenge ================================================ I dag var første permisjonsdagen min! :juhu: Ting begynner virkelig å nærme seg... :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 7. juni 2008 #2792 Del Skrevet 7. juni 2008 Det nærmer seg med stormskritt! :-D Godt at sladrisen din er på plass. God lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 7. juni 2008 #2793 Del Skrevet 7. juni 2008 Var vist ikke på tippelista jeg, sett meg opp på 26 juni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 7. juni 2008 #2794 Del Skrevet 7. juni 2008 Innom og ønsker deg god lørdag! :-D Nydelig vær i dag også, gitt Jeg passer på å ta pauser fra sola før jeg blir altfor varm, er egentlig ikke så glad i varme Men det er viktig å ikke bli overopphetet. Vet ikke hvordan det er å dra fra en 5 måneder gammel baby, jeg Men som andre sier her, hvis du ammer, så kan det kanskje bli litt problematisk. Samtidig så er han jo snart klar for fast føde, og det kan jo også hende at du har fått fryst ned en del morsmelk også? Vanskelig å si, gitt Ha en fin lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 7. juni 2008 #2795 Del Skrevet 7. juni 2008 God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 7. juni 2008 #2796 Del Skrevet 7. juni 2008 Takk takk!!! Jeg er klar som et egg, så Knøttet kan bare føde når som helst!! Og kan berolige dere om at vi har sjekket numrene, slik at vi er sikre på at det er lagret rett!!! Så bra! Då stolar me på at du held oss oppdatert når noko skjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 7. juni 2008 #2797 Del Skrevet 7. juni 2008 I dag var første permisjonsdagen min! :juhu: Ting begynner virkelig å nærme seg... :juhu: PLUTSELIG blir du mamma nå, vennen!! :rødme: Så bra! Då stolar me på at du held oss oppdatert når noko skjer. Den er god! Jeg forter meg inn ved absolutt første anledning, da jeg begynner å få meldnger om at noe er på gang/har skjedd!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 7. juni 2008 #2798 Del Skrevet 7. juni 2008 puh *puster lettet ut for at knøttet har fått sladris.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #2799 Del Skrevet 7. juni 2008 Det nærmer seg med stormskritt! :-D Godt at sladrisen din er på plass. God lørdag. Jepp. Blir det noe action så skal det nok bli oppdateringer! God lørdag til deg også! Var vist ikke på tippelista jeg, sett meg opp på 26 juni Done! Innom og ønsker deg god lørdag! Nydelig vær i dag også, gitt Jeg passer på å ta pauser fra sola før jeg blir altfor varm, er egentlig ikke så glad i varme Men det er viktig å ikke bli overopphetet. Vet ikke hvordan det er å dra fra en 5 måneder gammel baby, jeg Men som andre sier her, hvis du ammer, så kan det kanskje bli litt problematisk. Samtidig så er han jo snart klar for fast føde, og det kan jo også hende at du har fått fryst ned en del morsmelk også? Vanskelig å si, gitt. Ha en fin lørdag! Ja, det er nok lurt å ta pauser før det blir for varmt. Er litt redd for å "koke" stakkars babyen... Ja, veldig vanskelig å si... Tror jeg skal vente med å bestemme meg til han har kommet iallfall. Så rekker vi å bli kjent med han før vi finner ut av noe Ha en fin lørdag du også! God helg God helg! PLUTSELIG blir du mamma nå, vennen!! :rødme: Ja... hjelp! Nei da, det blir fantastisk... puh *puster lettet ut for at knøttet har fått sladris.* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 7. juni 2008 Forfatter #2800 Del Skrevet 7. juni 2008 Hurra! Jeg greide å redde gravidbuksa mi! :juhu: Tror jeg skrev her tidligere at jeg greide å sette meg i noe uidentifiserbart gørr som jeg ikke fikk bort fra ene gravidbuksa mi, til tross for at jeg pøste på med flekkfjerner og vasket den i maskina. Buksa har ligget midt på gulvet i gangen og irritert mannen lenge nå Han har sagt flere ganger at hvis jeg ikke får bort den flekken snart så kaster han buksa... Men jeg er ikke noen husmor og aner ikke hvordan jeg skal få bort flekker som jeg ikke vet hva er! I går prøvde jeg, som en siste nødløsning å få bort flekkene igjen, og det gikk! Jeg tenkte at nå er det briste eller bære, og pøste på med både neglelakkfjerner, zalo (zalo er genialt som flekkfjerner!) og den rosa flekkfjerneren de reklamerer med på tv-en (jøss, "stol på rosa" fra reklamen sitter, men ikke navnet! ) og flekkene ble borte! :juhu: Det kunne jo gått veldig galt, i og med at neglelakkfjerner er ganske sterkt, men tenkte det ikke var så farlig, buksa kan jo ikke brukes med flekker på uansett... I kveld skal vi grille, blir koselig Får prøve å grille laksepølser da, spent på hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå