Gå til innhold

Utålmodigboka

Anbefalte innlegg

Skrevet
Ja :sur:

Fikk heldigvis snakket lenge med mannen igår, ringte til hotellet han var på. Følte meg skikkelig teit når jeg på engelsk spurte om jeg kunne bli satt over til rommet hans ... håper jeg ikke sa heeelt feil! :flau::ler:

Så bra at du fekk snakka lenge med mannen din i går! :)

I kveld kjem heldigvis kjæresten min heim frå jobb. :hoppe: No må mannen din snart sjå til å pella seg heim, han også! :fy_fy:

Skrevet
Så bra at du fekk snakka lenge med mannen din i går! :)

I kveld kjem heldigvis kjæresten min heim frå jobb. :hoppe: No må mannen din snart sjå til å pella seg heim, han også! :fy_fy:

Så herlig at han kommer hjem! Blir ikke mye kg på deg da, bare :humpe: :humpe: :fnise:

Min kommer hjem på søndag ... gleder meg sinnsykt! :juhu: :hoppe:

Skrevet
Så herlig at han kommer hjem! Blir ikke mye kg på deg da, bare :humpe: :humpe: :fnise:

Min kommer hjem på søndag ... gleder meg sinnsykt! :juhu: :hoppe:

Den var jammen god, Knøttet! :skratte: Ja, du skal sjå at det berre blir :humpe: på meg framover, og ingen KG. :fnise:

Hurra for at mannen din kjem heim på søndag! :juhu:

Skrevet
Den var jammen god, Knøttet! :skratte: Ja, du skal sjå at det berre blir :humpe: på meg framover, og ingen KG. :fnise:

Hurra for at mannen din kjem heim på søndag! :juhu:

:hoppe: mye for at mannen din kommer i dag, og for at mannen min kommer på søndag! :-D

I kveld drar jeg til Oslo! Blir borte til søndag... så blir lite tid her ... Gleder meg til å komme meg bort og kose meg med venninnene mine! :-D

Skrevet
:hoppe: mye for at mannen din kommer i dag, og for at mannen min kommer på søndag! :-D

I kveld drar jeg til Oslo! Blir borte til søndag... så blir lite tid her ... Gleder meg til å komme meg bort og kose meg med venninnene mine! :-D

:hoppe:

God tur! :klem: Kos deg masse i Oslo, saman med venninnene dine. :jepp:

Ser deg kanskje i Oslo då, for eg og kjæresten min reiser dit på fredag, og kjem heim på søndag. ;)

Skrevet

Hei knøttet

Jeg er vel i 5 pp, tror jeg, eller 6...

Jeg tror jeg finner mest guttenavn av en eller annen grunn.

Kanskje du får ei jente og jeg en gutt :)

Jeg blir så glad for begge deler. :)

Håper sunnheten din hjelper litt da, nok til at frøet kommer på plass :-D

Skrevet

Er det i dag mannen din kommer hjem?

Kos dere..... :ler:

Skrevet

Innom for å oppdatere meg litt og for å gi deg en klem :klemmer:

Skrevet

*jubler* for at mannen din kommer hjem i dag.

Kos dere. :klemmer:

Skrevet

Så koselig med så mange hilsninger!

Nå sitter jeg i et hus, et godt stykke utenfor Oslo, og koser meg med mac-en til ei venninne, ute på verandaen. SKikkelig herlig. Skal snart ta toget inn til Oslo og møte ei venninne, og mannen min kommer om ikke så lenge! :juhu:

God tur :)

Takker :)

:hoppe:

God tur! :klem: Kos deg masse i Oslo, saman med venninnene dine.

Ser deg kanskje i Oslo då, for eg og kjæresten min reiser dit på fredag, og kjem heim på søndag. ;)

Takker! :klem:

Får speide etter deg i byen i dag da :P

Hei knøttet

Jeg er vel i 5 pp, tror jeg, eller 6...

Jeg tror jeg finner mest guttenavn av en eller annen grunn.

Kanskje du får ei jente og jeg en gutt :)

Jeg blir så glad for begge deler.

Håper sunnheten din hjelper litt da, nok til at frøet kommer på plass :-D

:hallo:

Helt greit for meg, har egentlig mest lyst på jente jeg :sjenert::ler: Blir så klart overlykkelig for en liten gutt også da!

Er det i dag mannen din kommer hjem?

Kos dere..... :ler:

Oh yeah! :humpe:

Innom for å oppdatere meg litt og for å gi deg en klem :klemmer:

Koselig :):klem:

*jubler* for at mannen din kommer hjem i dag.

Kos dere. :klemmer:

Hihi, takk ;):klem:

Skrevet

No er eg tilbake, etter ei flott helg i Oslo. :jepp:

Men....eg såg deg jo ikkje, Knøttet. :gråte: Prøvde du å gøyma deg for meg, eller? :nei:

Skrevet

TR kom på lørdag ... to dager før forventet, så syklusen min er vel ikke helt stabil enda, dessverre.

Skikkelig herlig å få igjen mannen min ... har bare klemt han, kysset han og skvist han når jeg har vært hjemme idag, herlige, herlige mannen! :love: :rødme:

Første dag på ny jobb idag! Var kjempespennende, virker veldig bra:-d Synd det bare er hver 2.lørdag, men det er en begynnelse :)

No er eg tilbake, etter ei flott helg i Oslo. :jepp:

Men....eg såg deg jo ikkje, Knøttet. :gråte: Prøvde du å gøyma deg for meg, eller? :nei:

Jeg også! Kjempefin helg, har storkost meg :-D

Neii, har ikke glemt meg- men jeg er jo så liten vet du :ler:

Skrevet

Der var han endelig hjemme. Herlig!!! :juhu:

Skrevet
Der var han endelig hjemme. Herlig!!! :juhu:

Kjempeherlig! :hoppe: :juhu:

Nå får han aldri dra herfra igjen ;)

Annonse
Skrevet

Så koselig! Sitter bare og smiler, jeg nå :sol:

Skrevet
Så koselig! Sitter bare og smiler, jeg nå :sol:

Hihi ... synes jeg også ;) :juhu: :hoppe: *glad*

Skrevet

Heia,

Vi er samboere, men han jobber borte i 2uker og er hjemme i 1uke.

Men forhåpentligvis får begge nye jobber etterhvert og får se mer til hverandre.

Skrevet

TR kom noen dager tidliger enn forventet, som sagt, så syklusen min er vel ikke helt stabil enda, og da kan jeg vel ikke vite når el er? :forvirra: :klø: Har uansett tenkt å begynne å ta el-tester ca 10 dager etter TR (tror jeg det var iallfall ... ) Så får vi se da :) Herlig å ha mannen tilbake, og Tr bortevekk! :juhu:

Nå er jeg trøtt, etter enda en opplæringsdag :Gjesp: , så nå tror jeg jeg skal finne senga og den herlige mannen min ;):kline:

Heia,

Vi er samboere, men han jobber borte i 2uker og er hjemme i 1uke.

Men forhåpentligvis får begge nye jobber etterhvert og får se mer til hverandre.

:hallo:

Kjedelig at han er mer borte enn han er hjemme, da. Men dere får vel andre jobber snart, og da ordner det seg jo! :-D

Skrevet

Så bra at du trives i den nye jobben :) Men man blir fort sliten etter slike opplæringsdager ja, det er sikkert mye info som skal huskes på.

Og så godt for deg å ha mannen hjemme igjen! Da ligger jo alt til rette for klaff denne måneden da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...