Mirabella76 Skrevet 22. august 2007 #261 Skrevet 22. august 2007 Ja Fikk heldigvis snakket lenge med mannen igår, ringte til hotellet han var på. Følte meg skikkelig teit når jeg på engelsk spurte om jeg kunne bli satt over til rommet hans ... håper jeg ikke sa heeelt feil! Så bra at du fekk snakka lenge med mannen din i går! I kveld kjem heldigvis kjæresten min heim frå jobb. No må mannen din snart sjå til å pella seg heim, han også!
Knøttet Skrevet 22. august 2007 Forfatter #262 Skrevet 22. august 2007 Så bra at du fekk snakka lenge med mannen din i går! I kveld kjem heldigvis kjæresten min heim frå jobb. No må mannen din snart sjå til å pella seg heim, han også! Så herlig at han kommer hjem! Blir ikke mye kg på deg da, bare :humpe: Min kommer hjem på søndag ... gleder meg sinnsykt! :juhu:
Mirabella76 Skrevet 22. august 2007 #263 Skrevet 22. august 2007 Så herlig at han kommer hjem! Blir ikke mye kg på deg da, bare :humpe: Min kommer hjem på søndag ... gleder meg sinnsykt! :juhu: Den var jammen god, Knøttet! Ja, du skal sjå at det berre blir på meg framover, og ingen KG. Hurra for at mannen din kjem heim på søndag! :juhu:
Knøttet Skrevet 22. august 2007 Forfatter #264 Skrevet 22. august 2007 Den var jammen god, Knøttet! Ja, du skal sjå at det berre blir på meg framover, og ingen KG. Hurra for at mannen din kjem heim på søndag! :juhu: mye for at mannen din kommer i dag, og for at mannen min kommer på søndag! :-D I kveld drar jeg til Oslo! Blir borte til søndag... så blir lite tid her ... Gleder meg til å komme meg bort og kose meg med venninnene mine! :-D
Mirabella76 Skrevet 22. august 2007 #266 Skrevet 22. august 2007 mye for at mannen din kommer i dag, og for at mannen min kommer på søndag! :-D I kveld drar jeg til Oslo! Blir borte til søndag... så blir lite tid her ... Gleder meg til å komme meg bort og kose meg med venninnene mine! :-D God tur! Kos deg masse i Oslo, saman med venninnene dine. Ser deg kanskje i Oslo då, for eg og kjæresten min reiser dit på fredag, og kjem heim på søndag.
mayas Skrevet 22. august 2007 #267 Skrevet 22. august 2007 Hei knøttet Jeg er vel i 5 pp, tror jeg, eller 6... Jeg tror jeg finner mest guttenavn av en eller annen grunn. Kanskje du får ei jente og jeg en gutt Jeg blir så glad for begge deler. Håper sunnheten din hjelper litt da, nok til at frøet kommer på plass :-D
pondusa Skrevet 26. august 2007 #268 Skrevet 26. august 2007 Er det i dag mannen din kommer hjem? Kos dere.....
shatika Skrevet 26. august 2007 #269 Skrevet 26. august 2007 Innom for å oppdatere meg litt og for å gi deg en klem
Midnattsol Skrevet 26. august 2007 #270 Skrevet 26. august 2007 *jubler* for at mannen din kommer hjem i dag. Kos dere.
Knøttet Skrevet 26. august 2007 Forfatter #271 Skrevet 26. august 2007 Så koselig med så mange hilsninger! Nå sitter jeg i et hus, et godt stykke utenfor Oslo, og koser meg med mac-en til ei venninne, ute på verandaen. SKikkelig herlig. Skal snart ta toget inn til Oslo og møte ei venninne, og mannen min kommer om ikke så lenge! :juhu: God tur Takker God tur! Kos deg masse i Oslo, saman med venninnene dine. Ser deg kanskje i Oslo då, for eg og kjæresten min reiser dit på fredag, og kjem heim på søndag. Takker! Får speide etter deg i byen i dag da Hei knøttet Jeg er vel i 5 pp, tror jeg, eller 6... Jeg tror jeg finner mest guttenavn av en eller annen grunn. Kanskje du får ei jente og jeg en gutt Jeg blir så glad for begge deler. Håper sunnheten din hjelper litt da, nok til at frøet kommer på plass :-D Helt greit for meg, har egentlig mest lyst på jente jeg Blir så klart overlykkelig for en liten gutt også da! Er det i dag mannen din kommer hjem? Kos dere..... Oh yeah! Innom for å oppdatere meg litt og for å gi deg en klem Koselig *jubler* for at mannen din kommer hjem i dag. Kos dere. Hihi, takk
Mirabella76 Skrevet 26. august 2007 #272 Skrevet 26. august 2007 No er eg tilbake, etter ei flott helg i Oslo. Men....eg såg deg jo ikkje, Knøttet. :gråte: Prøvde du å gøyma deg for meg, eller?
Knøttet Skrevet 27. august 2007 Forfatter #273 Skrevet 27. august 2007 TR kom på lørdag ... to dager før forventet, så syklusen min er vel ikke helt stabil enda, dessverre. Skikkelig herlig å få igjen mannen min ... har bare klemt han, kysset han og skvist han når jeg har vært hjemme idag, herlige, herlige mannen! :love: :rødme: Første dag på ny jobb idag! Var kjempespennende, virker veldig bra:-d Synd det bare er hver 2.lørdag, men det er en begynnelse No er eg tilbake, etter ei flott helg i Oslo. Men....eg såg deg jo ikkje, Knøttet. :gråte: Prøvde du å gøyma deg for meg, eller? Jeg også! Kjempefin helg, har storkost meg :-D Neii, har ikke glemt meg- men jeg er jo så liten vet du
Midnattsol Skrevet 27. august 2007 #274 Skrevet 27. august 2007 Der var han endelig hjemme. Herlig!!! :juhu:
Knøttet Skrevet 27. august 2007 Forfatter #275 Skrevet 27. august 2007 Der var han endelig hjemme. Herlig!!! :juhu: Kjempeherlig! :juhu: Nå får han aldri dra herfra igjen
Amused Skrevet 28. august 2007 #276 Skrevet 28. august 2007 Så koselig! Sitter bare og smiler, jeg nå
Knøttet Skrevet 28. august 2007 Forfatter #277 Skrevet 28. august 2007 Så koselig! Sitter bare og smiler, jeg nå Hihi ... synes jeg også :juhu: *glad*
mayas Skrevet 28. august 2007 #278 Skrevet 28. august 2007 Heia, Vi er samboere, men han jobber borte i 2uker og er hjemme i 1uke. Men forhåpentligvis får begge nye jobber etterhvert og får se mer til hverandre.
Knøttet Skrevet 28. august 2007 Forfatter #279 Skrevet 28. august 2007 TR kom noen dager tidliger enn forventet, som sagt, så syklusen min er vel ikke helt stabil enda, og da kan jeg vel ikke vite når el er? :klø: Har uansett tenkt å begynne å ta el-tester ca 10 dager etter TR (tror jeg det var iallfall ... ) Så får vi se da Herlig å ha mannen tilbake, og Tr bortevekk! :juhu: Nå er jeg trøtt, etter enda en opplæringsdag , så nå tror jeg jeg skal finne senga og den herlige mannen min Heia, Vi er samboere, men han jobber borte i 2uker og er hjemme i 1uke. Men forhåpentligvis får begge nye jobber etterhvert og får se mer til hverandre. Kjedelig at han er mer borte enn han er hjemme, da. Men dere får vel andre jobber snart, og da ordner det seg jo! :-D
MellonCollie Skrevet 29. august 2007 #280 Skrevet 29. august 2007 Så bra at du trives i den nye jobben Men man blir fort sliten etter slike opplæringsdager ja, det er sikkert mye info som skal huskes på. Og så godt for deg å ha mannen hjemme igjen! Da ligger jo alt til rette for klaff denne måneden da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå