Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Press?? nei her er ikke noe press for sladris :fnise:

Tja, vet ikke om jeg skal melde meg jeg da... kanskje jeg ligger og skal føde når Knøttet har behov for sladris :gravid: Men hun kan jo ha flere sladriser :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Press frå oss nei, det har eg aldri høyrt om. :fnise:

Knøttet kan jo ha ein haug med sladrisar, så slepper ho å velga! Me stiller opp heile gjengen, ikkje sant? :sjarmor:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha....kanskje greit om hun har en sladris som hvert fall ikke ligger på fødeavdelinga i nærmeste framtid!! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Jeg kan også være sladris :-D Og jeg kan GARANTERE at jeg ikke ligger på føden samtidig som henne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi... :fnise: Det kan vel egentlg jeg også!!! Er vel ekstreeeemt liten sjans for å havne der allerede nå... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor er Knøttet....????? Fødselen har ikke startet, vel...?!!!

Det får eg jammen ikkje håpa, for då er det ingen som kan sladra for henne. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå begynner jeg virkelig å lure her....!! :klø:

Ja, det er nesten litt rart at Knøttet ikkje har vore her inne i det siste. Er ganske sikker på at ho pleier å vera innom dagboka si kvar dag. :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, er det sant? Ho tør sikkert ikkje å skriva noko her inne i dagboka si, etter alt presset frå oss om at ho må få seg ein sladris! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus
Å, er det sant? Ho tør sikkert ikkje å skriva noko her inne i dagboka si, etter alt presset frå oss om at ho må få seg ein sladris! :fnise:

Vi får slutte og mase til i morgen da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, me får heller gjera det! :roll:

Men i morgon er me vel i gang igjen?! :Hehe:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Koselig med forberedelser. :-D

:jepp:

Koselig med nyvasket og klart babytøy :hoppe: Vaskemaskina vår er kjekk med sånn "nedtellingsklokke" på, så da står det på hvert program hvor lang tid det tar. De på lavest temperatur tar ca 2 timer, og på 90 grader tar det 2,5 time.

Skjønner godt at ikke du orker å kjøpe inn nye graviditetsklær nå med så kort tid igjen. Som du sier, fra onsdag av kan han jo komme når som helst :-D

:klem:

Mhm, og nå ligger det fint (så fint jeg greide iallfall) lagt sammen i kommoden til lille Fragle :)

Slik vaskemaskin vil jeg også ha! Vår bruker faktisk 2 timer og 15-20min på vanlig 40 vask :klaske:

:klem:

Så du fikk vaska klærne ferdig :sjarmor: Flink du er!!

Greit å ha alt klart, så nå kan beibisen bare komme. En spennende tid vi har i vente vi to - eller vi fire - eller vi seks :-D

Ja, nå kan han faktisk det! :overrasket:

Tnåååå..... Koselig å vaske babyklærne da, og henge de opp!! :rødme: Sikkert litt rart?! :)

Har du ordnet med sladris ennå? Vi kan jo ikke sitte her og vente i evigheter da noe er på gang.... :gjeiper:

Rart, men utrolig koselig... De klærne er jo bare så søte! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...