Gå til innhold

Utålmodigboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Press?? nei her er ikke noe press for sladris :fnise:

Tja, vet ikke om jeg skal melde meg jeg da... kanskje jeg ligger og skal føde når Knøttet har behov for sladris :gravid: Men hun kan jo ha flere sladriser :rødme:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Press frå oss nei, det har eg aldri høyrt om. :fnise:

Knøttet kan jo ha ein haug med sladrisar, så slepper ho å velga! Me stiller opp heile gjengen, ikkje sant? :sjarmor:

Endret av Mirabella76
Skrevet

Haha....kanskje greit om hun har en sladris som hvert fall ikke ligger på fødeavdelinga i nærmeste framtid!! :fnise:

Skrevet

Hvor er Knøttet....????? Fødselen har ikke startet, vel...?!!!

Gjest Pysepus
Skrevet

Jeg kan også være sladris :-D Og jeg kan GARANTERE at jeg ikke ligger på føden samtidig som henne :fnise:

Skrevet

Hihi... :fnise: Det kan vel egentlg jeg også!!! Er vel ekstreeeemt liten sjans for å havne der allerede nå... :gjeiper:

Skrevet
Hvor er Knøttet....????? Fødselen har ikke startet, vel...?!!!

Det får eg jammen ikkje håpa, for då er det ingen som kan sladra for henne. :sur:

Skrevet

Nå begynner jeg virkelig å lure her....!! :klø:

Skrevet
Nå begynner jeg virkelig å lure her....!! :klø:

Ja, det er nesten litt rart at Knøttet ikkje har vore her inne i det siste. Er ganske sikker på at ho pleier å vera innom dagboka si kvar dag. :vetikke:

Gjest Pysepus
Skrevet

Hun har da vært innom KG i dag ser jeg :lur:

Skrevet

Å, er det sant? Ho tør sikkert ikkje å skriva noko her inne i dagboka si, etter alt presset frå oss om at ho må få seg ein sladris! :fnise:

Gjest Pysepus
Skrevet
Å, er det sant? Ho tør sikkert ikkje å skriva noko her inne i dagboka si, etter alt presset frå oss om at ho må få seg ein sladris! :fnise:

Vi får slutte og mase til i morgen da :fnise:

Skrevet (endret)

Ja, me får heller gjera det! :roll:

Men i morgon er me vel i gang igjen?! :Hehe:

Endret av Mirabella76
Gjest Pysepus
Skrevet
Ja, me får heller gjera det! :roll:

Men i morgon er me vel i gang igjen? :Hehe: !

I morgen er vi i gang igjen :lur:

Skrevet
I morgen er vi i gang igjen :lur:

:tommelsmil:

Skrevet
Hun har da vært innom KG i dag ser jeg :lur:

Hvordan ser du sånt..?? ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
Hvordan ser du sånt..?? ;)

Går inn på profilen og ser når hun var på sist :)

Skrevet
Koselig med forberedelser. :-D

:jepp:

Koselig med nyvasket og klart babytøy :hoppe: Vaskemaskina vår er kjekk med sånn "nedtellingsklokke" på, så da står det på hvert program hvor lang tid det tar. De på lavest temperatur tar ca 2 timer, og på 90 grader tar det 2,5 time.

Skjønner godt at ikke du orker å kjøpe inn nye graviditetsklær nå med så kort tid igjen. Som du sier, fra onsdag av kan han jo komme når som helst :-D

:klem:

Mhm, og nå ligger det fint (så fint jeg greide iallfall) lagt sammen i kommoden til lille Fragle :)

Slik vaskemaskin vil jeg også ha! Vår bruker faktisk 2 timer og 15-20min på vanlig 40 vask :klaske:

:klem:

Så du fikk vaska klærne ferdig :sjarmor: Flink du er!!

Greit å ha alt klart, så nå kan beibisen bare komme. En spennende tid vi har i vente vi to - eller vi fire - eller vi seks :-D

Ja, nå kan han faktisk det! :overrasket:

Tnåååå..... Koselig å vaske babyklærne da, og henge de opp!! :rødme: Sikkert litt rart?! :)

Har du ordnet med sladris ennå? Vi kan jo ikke sitte her og vente i evigheter da noe er på gang.... :gjeiper:

Rart, men utrolig koselig... De klærne er jo bare så søte! :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...