Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tenk siste arbeidsdag allerede.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Deilig med siste arbeidsdag, samtidig som det nok er litt vemodig :gråte:

Man tenker kanskje ikke over hvor mye kollegaene betyr sånn til hverdag, men når man slutter eller andre gjør det så ser man jo det :)

Gruer meg selv litt til jeg er tilbake fra permisjon. Sjefen min slutter på sommeren, og jeg er veldig spent på hvem den nye blir. Vi har jobbeti lag i maaange år nå, faktisk siden -95 :overrasket: så det kommer til å bli rart.

Så herlig med gavekort, deilig å kunne bruke litt på seg selv ;)

Endret av Susiepia
Skrevet

Når man snakker om pre-ammetåke... Jeg skulle jo tippe jeg også! Glemte det helt tidligere i dag... Tipper 2. juli jeg :)

Skrevet
:fnise: Biola du

Så koselig med gave da! Må være hyggelig å bli tenkt på! De kommer nok til å savne deg vet du ;) Nå nærmer det seg med stormskritt!!!

Sov så godt knøttet :klem:

Jaa... Hadde jo vært noe om jeg hadde tatt 5ml Biola og drukket et helt glass tran! :sjokkert:

Jepp, kjempekoselig med gave fra jobben, blir helt rørt jeg.

Takk det samme :klem:

:ler:

Jeg ble beskylt for å ha pre-ammetåke i dag...men jeg kan ikke huske hva det var for i farta.

*kremt* :sjenert:

:fnise: Godt det ikke bare er meg!

Så koselig med gavekort som skulle brukes til deg selv :-D

Tror ikke du trenger å kjøpe så innmari mye klær. Man får jo mye og de vokser så fort. så ikke så lett å vite hva man trenger av de forskjellige tingene.

Men sokker og strømpebukser er sikkert ikke så dumt å kjøpe. Er vel ikke det folk flest kjøper i gave.

Har hørt mange som ikke bruker så mye bukse om sommeren. De bruker heller bare body og strømpebukse. Bruker bare bukse når de skal noe.

Men aner ikke jeg altså. Aldri hatt baby før :fnise:

god helg :klemmer:

Ja, kjempekoselig med gavekort!

Nei, man trenger nok ikke så forferdelig mye klær, men litt trenger man jo. Vi finner vel ut av det etterhvert får jeg håpe.

God helg! :klem:

Herlig med pre-ammetåke :ler: Hvordan blir det da når man er superdistré fra før av? :klø:

Når det gjelder klær så aner jeg jo ikke jeg... lillesøs ble født sent på sommeren (august) og hun hadde bare body på seg den første uka og litt mer - etter det var jo sommeren over så hun gikk til å ha på seg bukser! Har sett på H&M at de har sånne bukser som ser ut som strømpebukser, men de er liksom ikke det... dårlig forklart. De er tynne og de ikke så så tettsittende som strømpebukser - kanskje det kan være greit å ha? De selges iallfall i to-pk. her hos oss (en ensfarget og en stripet). Og butikkene er jo åpne etter at Fragle er født også ;) Kanskje litt lettere å vite etter at han er kommet ut. Blir det en sånn sommer som vi hadde i fjor kan han vel gå med bukser og ull hele sommeren... :sjenert:

Ha en fin siste dag på jobb! :klemmer:

Hihi... Skal ikke være lett med den ammetåka nei ;)

Skal sjekke H&M jeg da, så finner jeg nok noe. Ja, jeg tror det blir lettere å vite hva klær han trenger når han har kommet... Så får vi kjøpe litt etterhvert.

Takk for det! :klem:

Skrevet
Ha en flott siste-dag på jobb-dag!! :klem:

Takk takk! :klem:

Oi, siste dag på jobb! Herlig :) Og koselig med gave da. Du finner sikkert noe fint til deg selv, og det har du jo fortjent.

Pre-ammetåke er ikke bare-bare :fnise: Har vært noen episoder her også, men husker dem så klart ikke.... ;)

Ha en fin dag på jobben, og etter det GOD HELG og GOD FERIE!! :hoppe::)

Ja, veldig herlig! Samtidig som det var trist...

Hehe... godt det ikke bare er jeg som er litt i pre-ammetåka!

God helg!

Koselig med gave fra jobben, synes de var lure som ga deg gavekort som kan brukes bare på deg selv. Skjønner at det blir vemodig med siste dag på jobben, men du kommer nok fort nok til å få andre ting å henge fingrene i.

Måtte le litt da jeg leste om at sykehuset er uansvarlig som kan sende med en liten beibis til dere som ikke kan noe. hihi.. er nok mange som er verre enn dere da. Dere finner nok ut av ting.:)

Husker ikke om jeg har tippet noe jeg.. Hmm.. Hvis jeg har det, står jeg for det, hvis ikke tipper jeg 1.juli.

Ha en fin helg i solen :klem:

Ja, gavekort var kjempebra gave!

Jaa-aa, synes det er litt uansvarlig å sende med oss en nyfødt baby, altså! :fnise:

Du har tippet allerede ;)

Takk for det, og takk det samme! :klem:

Hei Knøttet!!

Må le litt av pre-ammetåka di. Hadde det sånn selv i går. Da hadde jeg laget en stooooor niste jeg skulle kose meg med på jobb, men reiste fra hele greia på benken. Da jeg sjekket lommeboka for å kjøpe ny lunsj, hadde jeg reist fra både kort og kontanter, så lommeboka var tom. Endte opp med å låne penger av en kollega :fnise: Han spurte om jeg var svagerskapssurrete, for det hadde kona hans vært. Men jeg har jo egentlig ikke vært det. Har bare vært mye å tenke på med bil, jobb og andre ting i det siste, så få skylde på det.

Tenk at nå er du ferdig på jobb for en god stund. Det må føles rart med en gang, men jeg tror du fort blir vant til det. Og etter et års tid skal man liksom plutselig på jobb igjen :)

Hadde jo vært hyggelig om du føde på bryllupsdagen deres da. Skikkelig romantisk, og da kommer jo ikke mannen til å glemme dagen deres heller :lur: Jeg satse også på 30.juni. (Himmel, så fort tiden har gått denne våren!)

Kos deg med fri, K. Gooooooooood helg!

:klemmer:

Hehe... Godt det ikke bare er meg! Hehe...

Helt merkelig at jeg ikke skal på jobb igjen før om et års tid! Da har jeg heller ingen jobb å gå til da... Hm.. Men det ordner seg nok.

Ja, bryllupsdagen hadde vært en fin fødselsdag for Fragle ;) Isåfall hadde juni blitt en dyr måned for mannen, bursdagen min, bursdagen til Fragle og bryllupsdag!

God helg! :klem:

Skrevet
Tenk siste arbeidsdag allerede.

Håper du får en fin dag :klemmer:

Takk for det :) Jeg har hatt en fin, men vemodt siste jobbdag

:klem:

Deilig med siste arbeidsdag, samtidig som det nok er litt vemodig :gråte:

Man tenker kanskje ikke over hvor mye kollegaene betyr sånn til hverdag, men når man slutter eller andre gjør det så ser man jo det :)

Gruer meg selv litt til jeg er tilbake fra permisjon. Sjefen min slutter på sommeren, og jeg er veldig spent på hvem den nye blir. Vi har jobbeti lag i maaange år nå, faktisk siden -95 :overrasket: så det kommer til å bli rart.

Så herlig med gavekort, deilig å kunne bruke litt på seg selv ;)

Ja, det er blandede følelser.. Kjempeherlig å kunne sove lenge og forhåpentligvis hvile litt ut, men jeg kommer jo til å savne de herlige kollegaene mine da!

Blir nok rart når sjefen din slutter, håper du får en bra ny sjef da!

Når man snakker om pre-ammetåke... Jeg skulle jo tippe jeg også! Glemte det helt tidligere i dag... Tipper 2. juli jeg :)

:fnise:

2.juli er notert! ;)

Gjest Pysepus
Skrevet
Ja, bryllupsdagen hadde vært en fin fødselsdag for Fragle ;) Isåfall hadde juni blitt en dyr måned for mannen, bursdagen min, bursdagen til Fragle og bryllupsdag!

Da får han spare de andre 11 mnd. da :fnise:

Skrevet
Da får han spare de andre 11 mnd. da :fnise:

God plan! Det skal jeg si til han! :lur:

=============================================

Var trist å ha siste arbeidsdag i dag, men samtidig så kommer jeg jo til å ta turen innom endel ganger i sommer i og med at jeg bor så nærme, så det er ikke slik at jeg ikke får sett igjen kollegaene mine da :)

Var på kino i sted, så Indiana Jones. Var bra film, men når jeg skulle gå fikk jeg ikke på meg skoene mine igjen... Jeg hater alt som hovner opp, spesielt fingre og føtter :sjenert: Fikk jo nesten angst jo, var helt forferdelig. Ikke sjanse å få på meg skoene, og det gjorde vondt å gå :spy: Prøvde å gå med skoene halvveis på, men det var skikkelig ubehagelig. Snille mannen gikk hjem og hentet andre sko til meg, så fikk vi sakte men sikkert gått hjem. Veldig godt at vi ikke hadde lange veien å gå! :roll: Er det ikke rart at jeg sånn helt plutselig skulle bli så hoven i føttene? Mulig jeg er påvirket av varmen, pluss at det var varmt i kinosalen, men jeg har jo ikke reagert slik tidligere de dagene det har vært varmt :klø: :vetikke: Blir jo nesten bekymret... :sjenert:

Skrevet

Og så er jeg visst overfølsom for tida... Jeg er jo følsom fra før av, men i dag toppet det seg litt.

Jeg skulle møte mannen på bussen, for å ta den bort til et kjøpesenter. Så jeg gikk på bussen mannen satt på, og sa jeg skulle ha billett til det kjøpesenteret. Da sa bussjåføren at bussen ikke gikk dit, men bussen bak skulle gå dit. Så da gikk jeg og mannen bort til den bussen. Jeg så at det stod feil navn på bussen bak, men gikk jo inn og spurte siden den andre bussjåføren sa at bussen skulle gå dit. Bussjåføren på den bussen var sur og sa noe sånt som "nei, jeg kjører ikke dit- ser du ikke at det står "pirbadet" på bussen?!". Det var nok til at jeg begynte å gråte :sjenert: Heldigvis ikke slik at bussjåføren så det, men... Jeg hater sure og krasse bussjåfører- er da ikke min feil at ikke går dit og tydeligvis har en dårlig dag! :kjefte:

Snille mannen min var tålmodig og trøstet da :hjerter_rundt:

Godt mulig det også kom litt av at jeg var sliten og at jeg var følsom fordi det var siste jobbdagen min, ikke vet jeg...

Skrevet

Åå :klem: Søte knøttet!

Kinoturen din hørtes ekkel ut! Men heldigvis har det en helt naturlig grunn da :)

Og bussjåfører som er krasse er aldri gøy, skjønner godt at du reagerte som du gjorde jeg.

Håper du får en god natts søvn og er mindre hoven i kroppen i morgen! :klemmer:

Gjest Pysepus
Skrevet

Søte Knøttet da! :klemmer: Ikke lett å være følsom ;)

Skrevet
Åå :klem: Søte knøttet!

Kinoturen din hørtes ekkel ut! Men heldigvis har det en helt naturlig grunn da :)

Og bussjåfører som er krasse er aldri gøy, skjønner godt at du reagerte som du gjorde jeg.

Håper du får en god natts søvn og er mindre hoven i kroppen i morgen! :klemmer:

Takk... :sjenert::klem:

Ja, forhåpentligvis er det naturlig og helt ufarlig... Er fortsatt hoven, men satser på at det går bort... Jeg hater kroppsdeler som hovner opp, og er ikke særlig glad i føtter og blodårer (spesielt mine egne) fra før :sjenert:

Takk for det, og god natt til deg også! :klem:

Søte Knøttet da! :klemmer: Ikke lett å være følsom ;)

:fnise: Nei, følsom og hormonfylt ;)

Natta! :klem:

===========================================

Da tar jeg pailabbene mine og går og legger meg, satser på at de er mindre hovne i morgen... Har legetime på onsdag, skal spørre legen om dette da. Har lest at støttestrømper kan hjelpe, men de er jo så ubehagelig! Jeg som trodde jeg slapp støttestrømper nå når jeg ikke skal jobbe mer... *sukk*

Skrevet

God morgen knøttet!

Håper føttene er mindre hovne idag :)

Har du noen koselige planer for dagen da?

Ha en fin søndag hvertfall :klem:

Skrevet

:hallo:

Isj, det høres ekkelt ut å hovne opp sånn. Men det er nok helt naturlig og ikke farlig, i det minste :) Sure bussjåfører er kjipt, gravid eller ikke, så jeg skjønner godt at du tok til tårene, jeg. Er ikke mer som skal til for meg, heller, før dagen blir litt ødelagt.

Ha en fin søndag!

Skrevet

:vink:

Tror jeg hadde begynt å gråte også hvis jeg hadde fått "kjeft" av en sur bussjåfør ;)

Håper føttene dine er mindre hovne i dag! Mine kan bli kjempehovne når jeg sitter lenge, og da er det kun store joggesko som duger :fnise: Men om morgenen er de nesten helt fine igjen - i en time eller så. Men det nærmer seg slutten for oss nå, vi får bare holde ut.

:hoppe: litt for siste arbeidsdag, selv om det også er litt trist :klemmer:

Skrevet
God morgen knøttet!

Håper føttene er mindre hovne idag :)

Har du noen koselige planer for dagen da?

Ha en fin søndag hvertfall :klem:

God morgen! :)

I dag har vi tenkt oss en tur ut og spise is, ellers få planer. Bare slappe av og holde hviledagen hellig ;)

Takk for det, en fin søndag til deg også! :klem:

:hallo:

Isj, det høres ekkelt ut å hovne opp sånn. Men det er nok helt naturlig og ikke farlig, i det minste :) Sure bussjåfører er kjipt, gravid eller ikke, så jeg skjønner godt at du tok til tårene, jeg. Er ikke mer som skal til for meg, heller, før dagen blir litt ødelagt.

Ha en fin søndag!

Hei hei!

Ja, veldig ekkelt, spesielt når man hater å hovne opp :forvirret: Er vel naturlig ja, men synes det er rart det skjedde så plutselig...

Godt det ikke bare er meg da :) Hater sure folk, og hater å få kjeft...

Ha en fin søndag du også! :klem:

:vink:

Tror jeg hadde begynt å gråte også hvis jeg hadde fått "kjeft" av en sur bussjåfør ;)

Håper føttene dine er mindre hovne i dag! Mine kan bli kjempehovne når jeg sitter lenge, og da er det kun store joggesko som duger :fnise: Men om morgenen er de nesten helt fine igjen - i en time eller så. Men det nærmer seg slutten for oss nå, vi får bare holde ut.

:hoppe: litt for siste arbeidsdag, selv om det også er litt trist :klemmer:

Ja, sure bussjåfører er kjipt... Drittfyr! :kjefte:

De er nok dessverre hovne i dag også *sukk*. Heldigvis nærmer det seg slutten, håper jeg slipper så mye hovenhet, får jo helt angst... urk.

Skrevet

Vanskelig å si om jeg er like hoven i dag som i går, men sandalene mine som vanligvis er romslige var ikke romslige i dag- så hoven er jeg iallfall. Fant ut at jeg må bruke sko inne, for det er ubehagelig og vondt å gå på det harde gulvet :sjenert: Så nå sitter jeg i sofaen med et teppe og en pute under beina slik at de ligger høyt, og en pc-pute på lårene slik at jeg har pc-en på fanget :) Magen er litt i veien for mousepaden da :fnise:

Har spist ordentlig god frokost i dag, grove rundstykker, egg, smoothie ("drikk 2frukter" eller noe sånt heter den, kjempegod men alt for dyr...) og frokostblanding blandet med yoghurt :)

Etterpå tenkte vi å gå ut en liten tur, om jeg greier, og ta en is :sol:

Jeg har forresten fått enda flere strekkmerker :klaske: Så nå har jeg hovne bein og fingre (mest beina det merkes i) og for mange strekkmerker :trist: Deppet litt for det her en dag (strekkmerkene altså) men heldigvis er mannen kjempegod til å få meg å føle meg bra, og jeg vet han mener det når han sier han ikke synes de er så synlige, og at han elsker meg uansett :hjerter_rundt:

Hjelp,vi har snart bryllupsdag! :sjokkert: Det er en måned til da, men likevel... Hva i alle dager kan jeg finne på?! Hjelp mottas med takk ;)

Skal til legen på onsdag, må huske å spørre om denne hovenheten... Blir jo nesten bekymret når den dukket opp helt plutselig :sjenert:

Skrevet

Jeg var kjempehove for en måneds tid siden. Kikket plutselig på beina mine og de var DIRGRE, stygge og hovne!!!!!!!!!!!!!!

kom samtidig som det var kjempevarmt her. Når det ble dårligere og kjøligere vær ble også hovenheten mye bedre!!!!!!!!!!! Er fortsatt hoven, men ikke like ille.

Greit å sjekke det da.. Mye vann i kroppen kan være et tegn på avngerskapsforgiftning. Men da er det kombinert med høyt blodtrykk og eggehvite i urinen...

For meg var det altså kun utetemperaturen som var skyld i det, så får satse på at det samme gjelder deg.

Skjønner godt du reagerte når bussjåføren var så sur... Hva var poenget med det :kjefte:

Håper du har en fin søndag :klemmer:

Skrevet
Jeg var kjempehove for en måneds tid siden. Kikket plutselig på beina mine og de var DIRGRE, stygge og hovne!!!!!!!!!!!!!!

kom samtidig som det var kjempevarmt her. Når det ble dårligere og kjøligere vær ble også hovenheten mye bedre!!!!!!!!!!! Er fortsatt hoven, men ikke like ille.

Greit å sjekke det da.. Mye vann i kroppen kan være et tegn på avngerskapsforgiftning. Men da er det kombinert med høyt blodtrykk og eggehvite i urinen...

For meg var det altså kun utetemperaturen som var skyld i det, så får satse på at det samme gjelder deg.

Skjønner godt du reagerte når bussjåføren var så sur... Hva var poenget med det :kjefte:

Håper du har en fin søndag :klemmer:

Uff, ekkelt med hovne bein... :sjenert:

Synes det er så rart at jeg plutselig ble hoven nå, for forrige uke når det var fint vær ble jeg ikke hoven... Men kan jo ha noe med hvor i svangerskapet jeg er da :vetikke: Det er vel ikke slik at jeg trenger ringe lege/føden, siden jeg skal til legen på onsdag? Med mindre det blir mye verre da... Høyt blodtrykk vet jeg ikke hvordan kjennes ut, så det aner jeg ikke om jeg har... Har hittil hatt helt fint blodtrykk så.

Ja, teite bussjåfører! :kjefte: Mannen sa at han bussjåføren er litt spesiell... Han er visst litt gretten av seg, så det er ikke bare jeg som reagerer...

En fin søndag til deg også! :klem:

Skrevet

Kan nok ha noe med hvor langt du er ja... Men jeg var jo kortere på vei for en måned siden enn du er nå...

Sikkert veldig individuelt...

aner ikke hvordan det føles med høyt blodtrykk. Mitt har alltid vært helt perfekt... Tror sikkert ikke det er noe skummelt så lenge du og Fragle er i god form. Men kan kanskje være en idè å ringe føden for sikkerhets skyld... :sjenert:

Vil ikke skremme deg altså... Men man vet jo aldri...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...