Gå til innhold

Utålmodigboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, jeg føler med deg nå. Sikkert ikke kjekt at mannen din er ute på tur.

Prøv å kos deg alene. Engasjer deg i noe du liker. Fantaser om hvor koselig det skal bli å få mannen din hjem igjen. Tenk på alt det kjekke dere skal finne på da.

Jeg har ikke så mange andre råd, enn at du prøver å kose deg i ditt eget selskap. Se muligheter ikke begrensninger. Kanskje du kan pusse opp et rom i leiligheten. Du som er så flink med interiør, har sikkert mange gode ideer. Tenk hvor overrasket og glad mannen din vil bli da, og hvor stolt du kan være av deg selv.

Uansett hva du finner på. Kos deg!!! :blomst:

Skrevet
Huff, jeg føler med deg nå. Sikkert ikke kjekt at mannen din er ute på tur.

Prøv å kos deg alene. Engasjer deg i noe du liker. Fantaser om hvor koselig det skal bli å få mannen din hjem igjen. Tenk på alt det kjekke dere skal finne på da.

Jeg har ikke så mange andre råd, enn at du prøver å kose deg i ditt eget selskap. Se muligheter ikke begrensninger. Kanskje du kan pusse opp et rom i leiligheten. Du som er så flink med interiør, har sikkert mange gode ideer. Tenk hvor overrasket og glad mannen din vil bli da, og hvor stolt du kan være av deg selv.

Uansett hva du finner på. Kos deg!!! :blomst:

Takk for gode råd :klem:

Men akkurat nå er jeg bare deppa og velter meg i selvmedlidenhet... tåpelig.

Misforstå meg rett, jeg liker å være alene og kose meg i mitt eget selskap, men ikke så lenge som nå- det har gått for lang tid.

Pusse opp hadde vært gøy, men eier ikke her, så det er litt vanskelig ...

===============================

Vurderer å trøstekose meg med godteri, fikk plutselig så lyst på Cola ... Vurderer å gå ned på 7-eleven og kjøpe meg brus og noe godteri... *sukk*. Tror jeg gjør det, jeg, så får jeg tenkt på noe annet i noen minutter iallfall

Skrevet

Forstår deg veldig godt, jeg. :klemmer:

Er jo gjerne litt værre på kveldene også. Det synes jeg i alle fall.

Håper morgendagen blir litt bedre.

Skrevet
Forstår deg veldig godt, jeg. :klemmer:

Er jo gjerne litt værre på kveldene også. Det synes jeg i alle fall.

Håper morgendagen blir litt bedre.

Takk :klem:

Ja, sant det ... kvelden og natta er gjerne verst. Nå har jeg skjemt meg selv bort litt, med bokscola og rosa donut fra 7-eleven ;)

Føler meg bedre, håper der varer

Skrevet

Håper det går bedre idag, nå er det jo ikke mange dagene igjen :troest:

Skrevet
Håper det går bedre idag, nå er det jo ikke mange dagene igjen :troest:

takk :klem:

Nei, nå er det "bare" seks dager igjen ... tida snegler seg av gårde, men guuud som jeg gleder meg til søndag! :juhu: :hoppe:

Skrevet
:klem:

Takker :) stor :klem: til deg også

Skrevet

Hei, jeg satt å leste litt i dagboken din, stakkar deg.

Men jeg synes det er bedre at han drar med faren sin enn en kompisgjeng.

Jeg er også sånn, sier ja til noe, og hvis han da gjør det blir jeg kjempe sint.

Typisk jente :fnise:

Han vil da si; du sa jo ja.

jeg: men du burde visst at jeg mente nei.

Samboeren min er også borte, på jobb da, 2 laaaaaange uker til han kommer hjem.

Skrevet
Jeg er også sånn, sier ja til noe, og hvis han da gjør det blir jeg kjempe sint.

Hahaha, ser her Knøttet - du er absolutt ikke alene :) Jeg også har vært i samme situasjon som både deg og Mayas :ler: Samboer har hatt endel reiser med kollegaer, og jeg vil jo ikke være kjip og si nei til ham. Men når han da skal til og dra, så er jeg alltid litt småfurten inni meg - er jo mye bedre om man kan finne på slike ting sammen :) Heldigvis ikke mange dagene igjen alene nå ser jeg.

Du får forsøke å finne på noe ekstra gøy de siste dagene, så får nok tida fort :klem: Plutselig er han hjemme igjen!

Skrevet
Hei, jeg satt å leste litt i dagboken din, stakkar deg.

Men jeg synes det er bedre at han drar med faren sin enn en kompisgjeng.

Samboeren min er også borte, på jobb da, 2 laaaaaange uker til han kommer hjem.

Koselig med nye fjes :-D

Typisk jenter, ja ;) Blir bra å få han hjem, men føler med deg som må vente to uker til

Hahaha, ser her Knøttet - du er absolutt ikke alene :) Jeg også har vært i samme situasjon som både deg og Mayas :ler: Samboer har hatt endel reiser med kollegaer, og jeg vil jo ikke være kjip og si nei til ham. Men når han da skal til og dra, så er jeg alltid litt småfurten inni meg - er jo mye bedre om man kan finne på slike ting sammen :) Heldigvis ikke mange dagene igjen alene nå ser jeg.

Du får forsøke å finne på noe ekstra gøy de siste dagene, så får nok tida fort :klem: Plutselig er han hjemme igjen!

Kjedelig situasjon, men heldigvis er han snart hjemme, takk og pris! :-D

Skal kose meg de siste dagene, skal på jentetur med noen venninner- gleder meg! :hoppe:

Skrevet

Hei!

Har du det bra i dag?

Skrevet
Hei!

Har du det bra i dag?

:hallo:

Har det mye bedre :)

Savner mannen da, har ikke fått melding fra han idag :( Tipper han ikke har dekning

Idag har jeg passet venninna si datter, hun er så søt, og begynte på skolen i går! Som tida flyr, lille jenta på skolen ...

Nå har jeg pakket, for vi drar til Oslo imorgen! :juhu:

Skrevet
Det ordner seg, vet du! :tommelsmil:

Nei... er veldig kjipt :( Er litt sur på mannen, for at han mener vi må være forsiktig med ringing og sms pga han får høy regning ... Det var jo han som ville dra, det er da ikke min skyld! :sur::kjefte:

Får mest lyst til å ringe han til han får 10 000,- i regning. hmfr :(

:klemmer:

Stakkars Knøttet som saknar mannen sin så mykje. :troest: Kjenner til det der du seier! Når kjæresten min er på jobb i Nordsjøen, saknar eg han så mykje. Eg har derfor lyst til å snakka litt med han, når han ringer. Men enten seier kjæresten min at han har det så travelt, og ikkje har tid til å snakka. Eller så har han nettopp lagt seg, og er dødstrøtt! Så det blir omtrent berre hei og ha det, før me må leggja på. Viss eg prøver å fortelja noko, gjentek han berre heile tida at han ikkje har tid til å snakka - og det virkar ikkje som om han høyrer etter i det heile tatt, på det eg prøver å seia. :sur: Det viktigaste er visst å avslutta samtalen fortast mulig. Skikkelig frustrerande. :(

Håpar mannen din snart er heime igjen. :)

Skrevet
:klemmer:

Stakkars Knøttet som saknar mannen sin så mykje. :troest: Kjenner til det der du seier! Når kjæresten min er på jobb i Nordsjøen, saknar eg han så mykje. Eg har derfor lyst til å snakka litt med han, når han ringer. Men enten seier kjæresten min at han har det så travelt, og ikkje har tid til å snakka. Eller så har han nettopp lagt seg, og er dødstrøtt! Så det blir omtrent berre hei og ha det, før me må leggja på. Viss eg prøver å fortelja noko, gjentek han berre heile tida at han ikkje har tid til å snakka - og det virkar ikkje som om han høyrer etter i det heile tatt, på det eg prøver å seia. :sur: Det viktigaste er visst å avslutta samtalen fortast mulig. Skikkelig frustrerande. :(

Håpar mannen din snart er heime igjen. :)

Høres litt ut som mannen min og meg det ... kan ikke snakke så ofte, pga dårlig dekning og det er rådyrt, og når vi først får snakket så snakker vi ikke så lenge- fordi det som sagt er kjempedyrt :( Gleder meg stort til å få han hjem! :juhu:

Annonse
Skrevet

Høres litt ut som mannen min og meg det ... kan ikke snakke så ofte, pga dårlig dekning og det er rådyrt, og når vi først får snakket så snakker vi ikke så lenge- fordi det som sagt er kjempedyrt :( Gleder meg stort til å få han hjem! :juhu:

Ja, er det ikkje typisk! Det finst alltid ein eller annan unnskyldning for at samtalen må bli kort. :sur:

Eg har spurt kjæresten min mange gangar om kvifor samtalane våre alltid er så korte, når me snakkar saman. Mange gangar har han sagt at han alltid har så korte telefonsamtalar, same kven han snakkar med. Men når eg stadig tek kjæresten i å ha langvarige telefonsamtalar med andre - så seier han enten at det var ein viktig samtale, eller at han snakkar med meg så ofte, så derfor er det unødvendig å ha lange samtalar med meg. :( Saknar den tida då me var nyforelska, og snakka saman på telefonen i timevis, når me var vekke frå kvarandre! Det var tider det. :rødme:

Skrevet
Ja, er det ikkje typisk! Det finst alltid ein eller annan unnskyldning for at samtalen må bli kort. :sur:

Eg har spurt kjæresten min mange gangar om kvifor samtalane våre alltid er så korte, når me snakkar saman. Mange gangar har han sagt at han alltid har så korte telefonsamtalar, same kven han snakkar med. Men når eg stadig tek kjæresten i å ha langvarige telefonsamtalar med andre - så seier han enten at det var ein viktig samtale, eller at han snakkar med meg så ofte, så derfor er det unødvendig å ha lange samtalar med meg. :( Saknar den tida då me var nyforelska, og snakka saman på telefonen i timevis, når me var vekke frå kvarandre! Det var tider det. :rødme:

Mannfolk! :sur:

Neida, men det er kjedelig med korte telefonsamtaler ... spesielt når man er langt fra hverandre, og savner hverandre ... :(

Skrevet
Mannfolk! :sur:

Neida, men det er kjedelig med korte telefonsamtaler ... spesielt når man er langt fra hverandre, og savner hverandre ... :(

Ja, heilt enig!

Og derfor er det så frustrerande med dei superkorte telefonsamtalane, når kjæresten min er på jobb 2 veker om gangen. :(

Har ein følelse av at me damer har ein tendens til å sakna mennene våre meir enn dei saknar oss, når me er vekke frå kvarandre... Lurer på kva grunnen kan vera til at det er slik. No fekk eg lyst til å ropa på mennene våre, og be dei om å skjerpa seg! :rope:

:fnise:

Skrevet

Ser jeg har vært heldig med mannen min på den måten :)

Håper de siste dagene til du får se mannen din går fort,Knøttet :)

Skrevet
Ja, heilt enig!

Og derfor er det så frustrerande med dei superkorte telefonsamtalane, når kjæresten min er på jobb 2 veker om gangen. :(

Har ein følelse av at me damer har ein tendens til å sakna mennene våre meir enn dei saknar oss, når me er vekke frå kvarandre... Lurer på kva grunnen kan vera til at det er slik. No fekk eg lyst til å ropa på mennene våre, og be dei om å skjerpa seg! :rope:

:fnise:

Ja :sur:

Fikk heldigvis snakket lenge med mannen igår, ringte til hotellet han var på. Følte meg skikkelig teit når jeg på engelsk spurte om jeg kunne bli satt over til rommet hans ... håper jeg ikke sa heeelt feil! :flau::ler:

Ser jeg har vært heldig med mannen min på den måten :)

Håper de siste dagene til du får se mannen din går fort,Knøttet :)

3 days, and counting ... Men blir lettere når vi reiser bort, håper jeg, for da får jeg så mye annet å styre med at jeg forhåpentligvis ikke husker å savne han hele tida ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...