Gå til innhold

Utålmodigboka

Fremhevede innlegg

Skrevet
Vi tittet også på alle de søte barna på 17. mai og tenke på hvordan det blir neste år.Prøvde å gjette litt alder på de og sånn, men vi har jo ikke peiling :ler: "Hmm, kanskje han der er ca 9 måneder? Eller kanskje han egentlig er over ett år?" Det som er sikkert er at lillegutt ikke kommer til å skjønne så mye neste år - bare bli putta på finklær og trilla rundt i vogna hele dagen!

Kos deg masse på jobb siste uka :klem:

Hehe... Er ikke så lett å gjette alderen på små barn nei, men søte er de jo! :hjerte:

Skal prøve å gjøre det! :klem:

Siste arbeidsuke ... shit! Skjønner det er litt trist at du ikke skal tilbake, men du får nok en hel del andre ting å tenke på fremover, tror jeg ;) Ordner seg!

Spennende med omvisning på sykehuset!

Hehe, får nok å tenke på de neste månedene tenker jeg nok ja ;)

Tenk bare en uke igjen før permisjonen :overrasket: Ble jo nettopp gravid jo.. Skjønner at det er litt trist å tenke på at du ikke skal tilbake, hadde det på samme måten da jeg gikk ut i permisjon da jeg ventet Jørgen, men har ikke hatt tid til å savne gamle jobben enda :ler:

:klem1:

Nei, man får vel ikke tid til å savne jobb når man har en liten en springende rundt :fnise:

:klem:

Ønsker deg en fin siste arbeidsuke! :klem:

Takk takk! :klem:

Bare ei uke igjen på jobb! Skjønner at det er litt vemodig at du ikke skal tilbake, men du får nok mer enn nok av andre ting å tenke på i det neste året ;)

Det får jeg nok, helt sikkert!

nå nærmer det seg virkelig, spennende å følge med deg! Gleder meg så til det er min tur :)

Det er bare å glede seg, ja! :Nikke:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk handlet mye i går, har brukt en god del penger nå ja :sjenert:

Det vi handlet i går:

fotpose til sportsvogndelen

bodyer (3stk)

to luer

stellemadrass

stellebag (brio, nesten lik farge som vogna)

myggnetting

to tåteflasker

tåteflaskebørste

giraffkosedyr, mannen elsker giraffer og da må lille Fragle få giraff :fnise:

tre par sokker

dyne

laken

tisselaken

dynetrekk

Og i dag kjøpte jeg et oppheng til å ha bleier i :)

Fant ut at Bebito leier ut barnestoler, de tar 500 i depositum og 200 pr måned, så da blir det å leie bilstol der når vi skal kjøre til hjembyen min i august :jepp:

Jeg er fysen, men aner ikke hva jeg har lyst på! :frustrert:

Det er merkelig nok ikke Cola, ikke softis eller sjokolade... Det vil si, jeg kan alltids kjøpe meg en av de tingene, men det er ikke det jeg vil ha :sjenert: Irriterende å ikke vite hva jeg har lyst på! :kjefte:

Var spennende på omvisningen i går. Både fødestuene og barselsrommene har blitt veldig fine og moderne. Kjempekjekt at mannen har mulighet til å overnatte på rommet med meg, jeg vil jo ha han nærmest mulig :)

35 uker i dag, nå er det bare 3 uker til han kan komme når som helst! :overrasket:

Skrevet

Det nærmer seg :juhu: Tenk om vi får på samme tid da :overrasket:

Når var mens-terminen din igjen??

Har du forresten laget tippeliste? :)

Skrevet
Og tre uker er ingenting!! :-D

:riste: Nei, det er jo ikke det! :overrasket:

Det nærmer seg :juhu: Tenk om vi får på samme tid da :overrasket:

Når var mens-terminen din igjen??

Har du forresten laget tippeliste? :)

Hehe, ja hadde vært morsomt! :-D

menstermin er 30.juni (bryllupsdatoen vår :fnise: )

Har ikke laget tippeliste enda, nei :riste:

:duskedame: 35 uker!!!!!! :duskedame:

Yeay! :hoppe:

Skrevet (endret)
...klipp

menstermin er 30.juni (bryllupsdatoen vår :fnise: )

Har ikke laget tippeliste enda, nei :riste:

:sjarmor: Jeg starter herved litt tipping, og satser på at Fragle kommer 4.juli :hoppe: Jeg har nemlig store planer om å snike i køen :fnise:

Endret av bizzy
Skrevet
:Gjesp: At det går an å være trøtt da! :overrasket: Satt/halvveis lå i sofaen (støttet hodet i armen og beina utstrakt) og greide å sovne tidligere i dag mens jeg så på tv... Noen timer senere la jeg meg ned i sofaen for å få sove litt, men fikk bare døst litt. Jaja, bedre enn ingenting. Ikke har jeg gjort såå mye i dag heller- bare vært på jobb i 5 timer, hengt opp en vask og satt på to vaskemaskiner :sjenert: Tror det er greit at jeg går ut i ferie på mandag jeg, er jo så trøtt for tida!
Skrevet (endret)
:sjarmor: Jeg starter herved litt tipping, og satser på at Fragle kommer 4.juli :hoppe: Jeg har nemlig store planer om å snike i køen :fnise:

:fnise: Sniking er ikke lov! :regler:

Joda, er vel også mer sannsynlig at du blir før meg i og med at du får tvillinger også ;)

Endret av Knøttet
Skrevet

Kan tenke meg at det skal bli godt med ferie ja, velfortjent :)

Da kan du legge deg nedpå når du vil, det er deilig det :sove:

Jeg tjuvstarter også tippinga med 25.juni :gravid:

Skrevet
Kan tenke meg at det skal bli godt med ferie ja, velfortjent :)

Da kan du legge deg nedpå når du vil, det er deilig det :sove:

Jeg tjuvstarter også tippinga med 25.juni :gravid:

:Nikke: Blir veldig godt!

Sove lenge, ah herlig! Skjønt, jeg er redd jeg kommer til å kjede meg :sjenert: Får prøve å gjøre mitt beste for å ikke gjøre det...

Tror jeg må begynne å lage tippeliste nå jeg! ;)

Skrevet (endret)

Tippeliste:

Susiepia: 25.juni

Amused: 26.juni

Naley

pysepus: 28.juni

jente79: 29.juni

MellonCollie 30.juni

Imli

Reka 1.juli

Lilith

Nienna 2.juli

Ella*

flickan 3.juli

Monica85

bizzy: 4.juli

Caro: 7.juli

Endret av Knøttet
Skrevet

Tipper 29. juni :-D

Skrevet

Ahh, jente79 tok datoen jeg hadde i hodet med en gang det var snakk om tipping :sur::fnise: Men da tipper jeg i stedet 30. juni, for jeg kjenner 3 stk som har bursdag den dagen - den store bursdagsdagen med andre ord :ler:

Skrevet
Ahh, jente79 tok datoen jeg hadde i hodet med en gang det var snakk om tipping :sur::fnise:

:fnise: Pysepus tok den jeg først hadde tenkt. :fnise:

Skrevet

Da var tippelisten oppdatert, igjen :)

Vært hos jordmor og sett ammefilm i dag. Interessant og veldig rørende. Hmfr, har de ikke rørt-smiley her på kg?! Dårlig gjort :kjefte:

Nå pøsregner det ute, og det passer meg kjempegodt når jeg kan sitte inne og slappe av, herlig å sitte og høre på regnet :regn:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...