Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2541 Skrevet 21. mai 2008 Vi tittet også på alle de søte barna på 17. mai og tenke på hvordan det blir neste år.Prøvde å gjette litt alder på de og sånn, men vi har jo ikke peiling "Hmm, kanskje han der er ca 9 måneder? Eller kanskje han egentlig er over ett år?" Det som er sikkert er at lillegutt ikke kommer til å skjønne så mye neste år - bare bli putta på finklær og trilla rundt i vogna hele dagen! Kos deg masse på jobb siste uka Hehe... Er ikke så lett å gjette alderen på små barn nei, men søte er de jo! Skal prøve å gjøre det! Siste arbeidsuke ... shit! Skjønner det er litt trist at du ikke skal tilbake, men du får nok en hel del andre ting å tenke på fremover, tror jeg Ordner seg! Spennende med omvisning på sykehuset! Hehe, får nok å tenke på de neste månedene tenker jeg nok ja Tenk bare en uke igjen før permisjonen Ble jo nettopp gravid jo.. Skjønner at det er litt trist å tenke på at du ikke skal tilbake, hadde det på samme måten da jeg gikk ut i permisjon da jeg ventet Jørgen, men har ikke hatt tid til å savne gamle jobben enda Nei, man får vel ikke tid til å savne jobb når man har en liten en springende rundt Ønsker deg en fin siste arbeidsuke! Takk takk! Bare ei uke igjen på jobb! Skjønner at det er litt vemodig at du ikke skal tilbake, men du får nok mer enn nok av andre ting å tenke på i det neste året Det får jeg nok, helt sikkert! nå nærmer det seg virkelig, spennende å følge med deg! Gleder meg så til det er min tur Det er bare å glede seg, ja!
Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2542 Skrevet 21. mai 2008 Fikk handlet mye i går, har brukt en god del penger nå ja Det vi handlet i går: fotpose til sportsvogndelen bodyer (3stk) to luer stellemadrass stellebag (brio, nesten lik farge som vogna) myggnetting to tåteflasker tåteflaskebørste giraffkosedyr, mannen elsker giraffer og da må lille Fragle få giraff tre par sokker dyne laken tisselaken dynetrekk Og i dag kjøpte jeg et oppheng til å ha bleier i Fant ut at Bebito leier ut barnestoler, de tar 500 i depositum og 200 pr måned, så da blir det å leie bilstol der når vi skal kjøre til hjembyen min i august Jeg er fysen, men aner ikke hva jeg har lyst på! Det er merkelig nok ikke Cola, ikke softis eller sjokolade... Det vil si, jeg kan alltids kjøpe meg en av de tingene, men det er ikke det jeg vil ha Irriterende å ikke vite hva jeg har lyst på! Var spennende på omvisningen i går. Både fødestuene og barselsrommene har blitt veldig fine og moderne. Kjempekjekt at mannen har mulighet til å overnatte på rommet med meg, jeg vil jo ha han nærmest mulig 35 uker i dag, nå er det bare 3 uker til han kan komme når som helst!
Doratheexplorer Skrevet 21. mai 2008 #2544 Skrevet 21. mai 2008 Det nærmer seg :juhu: Tenk om vi får på samme tid da Når var mens-terminen din igjen?? Har du forresten laget tippeliste?
Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2546 Skrevet 21. mai 2008 Og tre uker er ingenting!! :-D Nei, det er jo ikke det! Det nærmer seg :juhu: Tenk om vi får på samme tid da Når var mens-terminen din igjen?? Har du forresten laget tippeliste? Hehe, ja hadde vært morsomt! :-D menstermin er 30.juni (bryllupsdatoen vår ) Har ikke laget tippeliste enda, nei 35 uker!!!!!! Yeay!
bizzy Skrevet 21. mai 2008 #2547 Skrevet 21. mai 2008 (endret) ...klipp menstermin er 30.juni (bryllupsdatoen vår ) Har ikke laget tippeliste enda, nei Jeg starter herved litt tipping, og satser på at Fragle kommer 4.juli Jeg har nemlig store planer om å snike i køen Endret 21. mai 2008 av bizzy
Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2548 Skrevet 21. mai 2008 At det går an å være trøtt da! Satt/halvveis lå i sofaen (støttet hodet i armen og beina utstrakt) og greide å sovne tidligere i dag mens jeg så på tv... Noen timer senere la jeg meg ned i sofaen for å få sove litt, men fikk bare døst litt. Jaja, bedre enn ingenting. Ikke har jeg gjort såå mye i dag heller- bare vært på jobb i 5 timer, hengt opp en vask og satt på to vaskemaskiner Tror det er greit at jeg går ut i ferie på mandag jeg, er jo så trøtt for tida!
Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2549 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Jeg starter herved litt tipping, og satser på at Fragle kommer 4.juli Jeg har nemlig store planer om å snike i køen Sniking er ikke lov! Joda, er vel også mer sannsynlig at du blir før meg i og med at du får tvillinger også Endret 21. mai 2008 av Knøttet
Doratheexplorer Skrevet 21. mai 2008 #2550 Skrevet 21. mai 2008 Kan tenke meg at det skal bli godt med ferie ja, velfortjent Da kan du legge deg nedpå når du vil, det er deilig det Jeg tjuvstarter også tippinga med 25.juni
Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2551 Skrevet 21. mai 2008 Kan tenke meg at det skal bli godt med ferie ja, velfortjent Da kan du legge deg nedpå når du vil, det er deilig det Jeg tjuvstarter også tippinga med 25.juni Blir veldig godt! Sove lenge, ah herlig! Skjønt, jeg er redd jeg kommer til å kjede meg Får prøve å gjøre mitt beste for å ikke gjøre det... Tror jeg må begynne å lage tippeliste nå jeg!
Knøttet Skrevet 21. mai 2008 Forfatter #2553 Skrevet 21. mai 2008 (endret) Tippeliste: Susiepia: 25.juni Amused: 26.juni Naley pysepus: 28.juni jente79: 29.juni MellonCollie 30.juni Imli Reka 1.juli Lilith Nienna 2.juli Ella* flickan 3.juli Monica85 bizzy: 4.juli Caro: 7.juli Endret 11. juni 2008 av Knøttet
MellonCollie Skrevet 22. mai 2008 #2556 Skrevet 22. mai 2008 Ahh, jente79 tok datoen jeg hadde i hodet med en gang det var snakk om tipping Men da tipper jeg i stedet 30. juni, for jeg kjenner 3 stk som har bursdag den dagen - den store bursdagsdagen med andre ord
jente 79 Skrevet 22. mai 2008 #2557 Skrevet 22. mai 2008 Ahh, jente79 tok datoen jeg hadde i hodet med en gang det var snakk om tipping Pysepus tok den jeg først hadde tenkt.
Knøttet Skrevet 22. mai 2008 Forfatter #2560 Skrevet 22. mai 2008 Da var tippelisten oppdatert, igjen Vært hos jordmor og sett ammefilm i dag. Interessant og veldig rørende. Hmfr, har de ikke rørt-smiley her på kg?! Dårlig gjort Nå pøsregner det ute, og det passer meg kjempegodt når jeg kan sitte inne og slappe av, herlig å sitte og høre på regnet
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå