Gjest Reka Skrevet 11. mai 2008 #2461 Del Skrevet 11. mai 2008 Nei, varme soverom er noe herk! Vi foretrekker også gode og svale soverom Face/off går på viasat 4 og The devil wears Prada går på en av Canal+ film-kanalene, husker ikke hvilken. Hm, vet ikke helt hvordan magen har sunket jeg... Den så bare lavere ut Sannsynligvis at babyen er lengre nede, ja. Men det er ikke sikkert det er tilfelle, kan godt være innbilling God helg til deg også! Jeg har ikke de kanalene jeg Men jeg så alene hjemme 2 og music and lyrics så koset meg uansett :-D Ha en fin søndag!! ( Kan reka og få se magbilder? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 11. mai 2008 #2462 Del Skrevet 11. mai 2008 Magebilde!!!!! Spennende om magen har sunket. Har hørt de kommentarene jeg også, men synes ikke det er så lett å se... Innbiller meg at det kanskje har rett da, for jeg også kjenner det trykket ned mot bekkenet... Ikke så veldig behagelig når man går nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 11. mai 2008 #2463 Del Skrevet 11. mai 2008 Skal ta ut ferie først (jeg må visst det siden jobben min blir lagt ned...) så jeg har fire uker med fri før terminen. Håper bare ikke jeg kjeder meg... Har noen ekstra kg å dra på nå ja, det merkes! Tror iallfall magen har sunket litt, kan jo være innbilling Kjempekoselig å høre at du synes det :-D Hvorfor tror du ikke du får like fin mage? Det tror nemlig jeg du får! Blir sikkert deilig med 4 veker fri før fødselen. Du kjem nok ikkje til å kjeda deg. Tja, kvifor eg ikkje trur eg får like fin mage. Det er vel fordi eg har sett mange gravidmagar, og få er like fine som din. Ikkje for å seia noko gale om andre sine gravidmagar altså, for alle gravidmagar er jo flotte! Din er berre ekstra fin, synst eg. Nesten sånn perfekt gravidmage, viss det går an å seia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2464 Del Skrevet 11. mai 2008 Alltid morro med magebilder. Hehe, det kommer! :D *flickan vil se magebilder* *Bare Bea har "blitt ny"* Hei, og gratulerer med ny drakt! :-D Jeg har ikke de kanalene jeg Men jeg så alene hjemme 2 og music and lyrics så koset meg uansett :-D Ha en fin søndag!! ( Kan reka og få se magbilder? ) Bra du koste deg med to andre filmer da Music and Lyrics har jeg også lyst til å se! Klart du får se magebilder! Kommer snart, er bare litt treg av meg... Ha en fortsatt fin pinse! Magebilde!!!!! Spennende om magen har sunket. Har hørt de kommentarene jeg også, men synes ikke det er så lett å se... Innbiller meg at det kanskje har rett da, for jeg også kjenner det trykket ned mot bekkenet... Ikke så veldig behagelig når man går nei... Jeg kjente noe jeg tror var nedtrykk når jeg gikk her en dag... Mulig det bare var vanlig ubehag, men... Vi får se Blir sikkert deilig med 4 veker fri før fødselen. Du kjem nok ikkje til å kjeda deg. Tja, kvifor eg ikkje trur eg får like fin mage. Det er vel fordi eg har sett mange gravidmagar, og få er like fine som din. Ikkje for å seia noko gale om andre sine gravidmagar altså, for alle gravidmagar er jo flotte! Din er berre ekstra fin, synst eg. Nesten sånn perfekt gravidmage, viss det går an å seia. Nei, håper ikke jeg kjeder meg... Blir lang tid om Fragle bestemmer seg for å komme sent da Blir fortsatt jeg, men synes det er veldig koselig da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2465 Del Skrevet 11. mai 2008 Skikkelig trøtt nå, selv om jeg bare har slappet av i dag Det tar på å bære frem et lite nurk! Mannen og jeg satt og var helt fascinert av hvor mye Fragle bevegde seg i dag, så nesten ut som hele magen bulet ut og disset Nå er det leggetid for små gravide og babyer, natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #2466 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Magebilde! :juhu: *gleder meg* Endret 12. mai 2008 av Pysepus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2467 Del Skrevet 12. mai 2008 Magebilde! :juhu: *gleder meg* (Ballerina er også blitt ny) Gratulerer med nytt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2468 Del Skrevet 12. mai 2008 Ferske magebilder! Måtte få mannen til å ta det foranfra, veldig vanskelig å få det rett foranfra når man tar bilder selv Fått strekkmerker nå ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 12. mai 2008 #2469 Del Skrevet 12. mai 2008 Fiiine gravidmagen din da!!!!!!! :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2470 Del Skrevet 12. mai 2008 Fiiine gravidmagen din da!!!!!!! :juhu: Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #2471 Del Skrevet 12. mai 2008 Åå!! Så fin mage!! :rødme: Tenk at det lever en liten person inni deg.. Må være en helt unik og fantastisk opplevelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 12. mai 2008 #2472 Del Skrevet 12. mai 2008 Da er det 46 dager igjen. Snart høygravide vi Åssen er symfyse målet ditt? Har vært rett på streken hele veien jeg, så er litt spent nå ved neste kontroll som jeg ikke nå klarer å huske når er! Den husken min har blitt helt forferdelig i det siste. Kanskje det er en forberedelse til ammetåke Håper du har kosa deg nå i pinsehelga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
naley Skrevet 12. mai 2008 #2473 Del Skrevet 12. mai 2008 :rødme: :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 12. mai 2008 #2474 Del Skrevet 12. mai 2008 :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Fiin magen sin det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2475 Del Skrevet 12. mai 2008 Åå!! Så fin mage!! :rødme: Tenk at det lever en liten person inni deg.. Må være en helt unik og fantastisk opplevelse. Takk... Ja, det er helt utrolig... Og utrolig sært når jeg kjenner babyen sparke og romstere... Herlig! Da er det 46 dager igjen. Snart høygravide vi Åssen er symfyse målet ditt? Har vært rett på streken hele veien jeg, så er litt spent nå ved neste kontroll som jeg ikke nå klarer å huske når er! Den husken min har blitt helt forferdelig i det siste. Kanskje det er en forberedelse til ammetåke Håper du har kosa deg nå i pinsehelga! Jepp,veldig snart høygravide! :-D I uke 32 var symfysemålet mitt høyt, nesten utenfor det grønne området! Blir spennende å se om det fortsetter å være så høyt... Hukommelsen min er heller ikke helt god for tida, skylder på tidlig ammetåke :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: :rødme: Fiin magen sin det Takk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 12. mai 2008 #2476 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, der var endeleg magebilda på plass! Flott mage du har. Ser at den har blitt større, no ser du faktisk høggravid ut. Må vera herlig å nærma seg slutten av svangerskapet, og vita at du snart har det lille gullet ditt i armane dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 12. mai 2008 #2477 Del Skrevet 12. mai 2008 Fine magen! Er det tungt, synes du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 12. mai 2008 #2478 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Kjempefin mage, Knøttet! :rødme: Kan godt forstå at Fragle trives godt inni der, ja. Håper du har hatt ei fin pinse Endret 12. mai 2008 av Amused Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2479 Del Skrevet 12. mai 2008 Ja, der var endeleg magebilda på plass! Flott mage du har. Ser at den har blitt større, no ser du faktisk høggravid ut. Må vera herlig å nærma seg slutten av svangerskapet, og vita at du snart har det lille gullet ditt i armane dine. Takk :-D Ja, jeg ser kanskje høygravid ut? Hm... Lurer på om jeg blir mye større jeg, hjelpes... Ja, det er herlig å tenke på! Fine magen! Er det tungt, synes du? Takk :sjenert Ja, begynner å bli litt tungt nå... Kan ikke gå så mye/så fort og ingen stillinger er gode å hverken sitte eller ligge i lenge av gangen... Kjempefin mage, Knøttet! :rødme: Kan godt forstå at Fragle trives godt inni der, ja. Håper du har hatt ei fin pinse Takk Har hatt en rolig og fin pinse Håper du har hatt det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #2480 Del Skrevet 12. mai 2008 Nå har vi skrevet liste over hva vi trenger av babyutstyr, det er en del man trenger! Midlertidig liste: dynetrekk dyne (til både vogn og vugge) tisselaken laken bodyer genser bukser sokker tåteflasker smokker helsetepper myggnetting luer stellematte sammenleggbar badeanretning stellesaker (salver, talkum ++) fotpose til vogn stellebag gulpekluter/andre kluter Kommer sikkert på mer etterhvert... Fremover må vi nok bo på hotell når vi skal besøke foreldrene mine, for de har ikke plass til oss og en liten baby, så det blir dyrt men siden vi ikke har en annen mulighet så får det gå bra. Eventuelt kan vi betale hotell og så får de bo der og vi låner leiligheten. Selv om jeg tviler på at foreldrene mine lar oss betale for at de er på hotell da... Mamma skal beholde leiligheten sin frem til vi skal dit i august sier hun, slik at vi får låne den. Det er jo veldig snilt og blir veldig dyrt for henne... Men hun sier at hun har 3 måneders oppsigelse uansett... Jaja, vi får se Begynt så smått å tenke på dåp vi. Tenker å ha det hos svigers, siden vi giftet oss i min hjemby og svigermor gjerne vil ordne til fest. Eneste problemet er hvem vi skal be... Egentlig hadde vi tenkt å bare be foreldre + søsken og faddere. Isåfall blir vi mine foreldre, mannens foreldre, mannens søster + samboer og min bestevenninne med unge. Men nå virker det som de to andre nære venninnene mine "forventer" å bli bedt også... Jeg vil utrolig gjerne ha de der, men jeg vet ikke helt hvordan vi skal få det til og om det blir rart siden mannen ikke inviterer noen venner... Jaja, trenger egentlig ikke tenke på dette riktig enda da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå