Knøttet Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2441 Del Skrevet 8. mai 2008 Litt dumt at du må ta ut ferie allerede da, men det blir sikkert litt deilig også. Men har du hørt med nav om det egentlig er så vanskelig da? Kan jo hende det bare er et skjema eller noe? litt for mer enn 2 kg beibis, han koser seg nok som bord for mamman sin Ja, men det er litt både og... Godt med ferie da Det er mulig det ikke er så mye styr som det høres ut som- men jeg er lei av styr med Nav... Permisjon/ferie/arbeidsgivere/NAV... Hvorfor må det bestandig være så vanskelig? Jaja, håper du får tatt ut ferien når det passer deg Si det, si det... Tåpelig å gjøre ting så vanskelig! Men får jo ferie en uke før permisjonen da, så jeg får forlenget permisjonen på en måte :vinke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 8. mai 2008 Forfatter #2442 Del Skrevet 8. mai 2008 Puh, varmt! Skikkelig fantastisk vær for tiden, håper det holder! :-D Ikke så lenge til helg nå, selv om jeg jobber lørdag... Blir godt med mandagen fri, så får jeg to fridager i helga i tillegg til betalt for mandagen selv om jeg ikke jobber Neste uke blir kort pga fri på mandag, og så kommer foreldrene mine til 17.mai! :-D Kjenner stadig mer hikking fra babyen, eller jeg antar iallfall det er hikking det er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. mai 2008 #2443 Del Skrevet 9. mai 2008 (endret) Oi, er du over 33 veker allerede! Det er jammen ikkje lenge igjen til permisjonen din startar no! Håpar formen er bra for tida. Er det ikkje ei stund sidan me har fått sett magebilde no? Eg synst du har ein heilt fantastisk flott gravidmage. Endret 9. mai 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 9. mai 2008 #2444 Del Skrevet 9. mai 2008 Innom og oppdaterer meg litt. Du har jammen kommet langt nå. Du får nyte de siste ukene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 9. mai 2008 #2445 Del Skrevet 9. mai 2008 Puh, varmt! Skikkelig fantastisk vær for tiden, håper det holder! :-D Ikke så lenge til helg nå, selv om jeg jobber lørdag... Blir godt med mandagen fri, så får jeg to fridager i helga i tillegg til betalt for mandagen selv om jeg ikke jobber Neste uke blir kort pga fri på mandag, og så kommer foreldrene mine til 17.mai! :-D Kjenner stadig mer hikking fra babyen, eller jeg antar iallfall det er hikking det er Brrrr, kaldt her Hikking ja så gøy det kjenner jeg også, nesten hver dag :juhu: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 9. mai 2008 #2446 Del Skrevet 9. mai 2008 God fredagskveld i varmen. Du kan godt få litt regn og sånt altså? Eller kanskje ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 9. mai 2008 #2447 Del Skrevet 9. mai 2008 God helg, Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 10. mai 2008 #2448 Del Skrevet 10. mai 2008 Helge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2449 Del Skrevet 10. mai 2008 Oi, er du over 33 veker allerede! Det er jammen ikkje lenge igjen til permisjonen din startar no! Håpar formen er bra for tida. Er det ikkje ei stund sidan me har fått sett magebilde no? Eg synst du har ein heilt fantastisk flott gravidmage. Ja tida går så fort, følger snart ikke med selv engang her! ;p Nei, blir snart permisjon og det blir godt! Formen er bra, men føler meg jo litt stor og tung. Og så merker jeg at jeg ikke kan gå så forferdelig mye, kjenner det nederst i magen.. Hehe, magebilde kommer nok snart. Synes du? Tusen takk, blir jo helt her jeg jo... Innom og oppdaterer meg litt. Du har jammen kommet langt nå. Du får nyte de siste ukene Ja, jeg "gruer" meg litt til å ikke ha meg mer, og ikke kjenne spark... Samtidig så gleder jeg meg så utrolig mye til å hilse på lille babyen! Brrrr, kaldt her Hikking ja så gøy det kjenner jeg også, nesten hver dag Hehe... Morsomme, små hikkere de babyene God fredagskveld i varmen. Du kan godt få litt regn og sånt altså? Eller kanskje ikke? God lørdag og pinsehelg til deg! Tror jeg står over regn og sånt jeg... ellers mange takk God helg, Knøttet God helg! Helge God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2450 Del Skrevet 10. mai 2008 Da var det endelig helg for meg også! Blir herlig å ha mandagen fri også, og så er det snart 17. mai, og foreldrene mine kommer oppover på torsdag! :juhu: Været er fortsatt nydelig, men i følge Aftenposten så skal det bli dårligere fra i morgen av Håper det ikke stemmer... I dag har jeg tenkt å se The devil wears Prada og Face/Off, siden begge går på tv Så skal vi ha kebab og falafel til middag- det er jo tross alt helg! Når jeg så meg i speilet i dag morges slo det meg at magen min virker som den har sunket :klø: Godt mulig det er bare innbilning, men... Da jeg gikk til lønningspilsen i går kjente jeg det godt nederst i magen/symfysen eller hva jeg skal kalle det. Kan ikke gå like mye og like fort lengre nei... Ikke vondt, men litt ubehagelig. Nå har jeg dessuten fått strekkmerker Det var vel ikke til å unngå... Er ikke så mye da, og de blir jo bare svakere med årene, men likevel... Var veldig bekymret da jeg våknet i dag, for hadde ikke kjent så mye til Fragle. Han har ikke vært veldig aktiv i dag, men han sparker av og til, og knuffer så da er vel alt fint Det blir veldig varmt på soverommet vårt om sommeren, for vi har takvinduer og når sola står og steker der hele dagen blir det jo varmt inne selv om man har vinduene åpne. Siden babyer ikke har godt av å sove på et så varmt rom (blir opp mot 30 grader der inne på det verste) så skal vi kjøpe oss slik "bærbar" aircondition Mannen får rabatt på jobb, så skal vi hente på fredag når foreldrene mine kommer og vi får låne bil. Blir herlig med kaldt soverom! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 10. mai 2008 #2451 Del Skrevet 10. mai 2008 Uff, kjenner jeg ikke misunner varmt soverom! Jeg elsker når rommet er kaldt og svalt jeg Så herlig med bærbar aircondition for både fragle og foreldrene! Hvilke kanaler går filmene på? Jeg har prøvd å sjekke avisene om det går noe bra, men greier ikke finne noe.. :klø: Hvordan sunket har magen? Sånn at babyen er lengre ned? :klø: (Skjønner jeg er veeeldig grønn på dette med babyer og mage og sånn ) God helg til fragle og fragleforeldrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2452 Del Skrevet 10. mai 2008 Uff, kjenner jeg ikke misunner varmt soverom! Jeg elsker når rommet er kaldt og svalt jeg Så herlig med bærbar aircondition for både fragle og foreldrene! Hvilke kanaler går filmene på? Jeg har prøvd å sjekke avisene om det går noe bra, men greier ikke finne noe.. :klø: Hvordan sunket har magen? Sånn at babyen er lengre ned? :klø: (Skjønner jeg er veeeldig grønn på dette med babyer og mage og sånn ) God helg til fragle og fragleforeldrene Nei, varme soverom er noe herk! Vi foretrekker også gode og svale soverom Face/off går på viasat 4 og The devil wears Prada går på en av Canal+ film-kanalene, husker ikke hvilken. Hm, vet ikke helt hvordan magen har sunket jeg... Den så bare lavere ut Sannsynligvis at babyen er lengre nede, ja. Men det er ikke sikkert det er tilfelle, kan godt være innbilling God helg til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 10. mai 2008 #2453 Del Skrevet 10. mai 2008 Det blir en koselig kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2454 Del Skrevet 10. mai 2008 Det blir en koselig kveld. Ser slik ut, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. mai 2008 #2455 Del Skrevet 10. mai 2008 Ja tida går så fort, følger snart ikke med selv engang her! ;p Nei, blir snart permisjon og det blir godt! Formen er bra, men føler meg jo litt stor og tung. Og så merker jeg at jeg ikke kan gå så forferdelig mye, kjenner det nederst i magen.. Hehe, magebilde kommer nok snart. Synes du? Tusen takk, blir jo helt her jeg jo... Tippar det blir godt med permisjon, ja! Kan godt tenka meg at graviditeten begynnar å merkast godt, når fødselen nærmar seg. Du har jo mange ekstra kilo å dra på, veit du. Så spennande at magen har sunke! Eit sikkert tegn på at graviditeten nærmar seg slutten. Då er det iallfall på tide med eit nytt magebilde, sidan magen har forandra seg sidan sist! Og ja, du har virkelig ein nydelig gravidmage. :-D Er nesten sånn at eg misunner deg, for min gravidmage kjem nok ikkje til å bli like fin. Såklart, det viktigaste er jo at det er ein baby der inne - så får heller magen bli som den blir. Men eg har absolutt sansen for flotte gravidmagar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. mai 2008 Forfatter #2456 Del Skrevet 10. mai 2008 Tippar det blir godt med permisjon, ja! Kan godt tenka meg at graviditeten begynnar å merkast godt, når fødselen nærmar seg. Du har jo mange ekstra kilo å dra på, veit du. Så spennande at magen har sunke! Eit sikkert tegn på at graviditeten nærmar seg slutten. Då er det iallfall på tide med eit nytt magebilde, sidan magen har forandra seg sidan sist! Og ja, du har virkelig ein nydelig gravidmage. :-D Er nesten sånn at eg misunner deg, for min gravidmage kjem nok ikkje til å bli like fin. Såklart, det viktigaste er jo at det er ein baby der inne - så får heller magen bli som den blir. Men eg har absolutt sansen for flotte gravidmagar. Skal ta ut ferie først (jeg må visst det siden jobben min blir lagt ned...) så jeg har fire uker med fri før terminen. Håper bare ikke jeg kjeder meg... Har noen ekstra kg å dra på nå ja, det merkes! Tror iallfall magen har sunket litt, kan jo være innbilling Kjempekoselig å høre at du synes det :-D Hvorfor tror du ikke du får like fin mage? Det tror nemlig jeg du får! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 11. mai 2008 #2457 Del Skrevet 11. mai 2008 JAAAA!!! Nytt magebilde!!!!???!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #2458 Del Skrevet 11. mai 2008 JAAAA!!! Nytt magebilde!!!!???!!! Koselig at det er ønsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 11. mai 2008 #2459 Del Skrevet 11. mai 2008 Alltid morro med magebilder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 11. mai 2008 #2460 Del Skrevet 11. mai 2008 *flickan vil se magebilder* *Bare Bea har "blitt ny"* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå