Knøttet Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2381 Skrevet 30. april 2008 (endret) Dagens tall : vekt: veide meg ikke, mente at jeg burde bruke samme vekta hver gang for å få riktige tall BT: 132/79 (har jo gått opp litt, jo!) HB: 11,4 (de brukte en "stikker" som ikke gjorde så vondt, jeg hater å ta stikk i fingeren... ) Urin: - Ødem: (+) pga jeg sa jeg kanskje er littegrann hoven i fingrene om morgenen Leie/beveg. : H/B Fl/min : 138 Symfyse/fundusmål: ca 32cm, innen den grønne fargen, men bare såvidt den ikke går over! Fikk jordmoren til å skrive på helsekortet mitt at jeg ikke vil ha kanyle pga jeg ikke liker stikk, under fødselen, men at jeg vil ha akupunktur. Litt selvmotsigende, kanskje Mannen fikk kjenne på hodet og rompa til Fragle, jordmoren viste han hvordan Lille gullet ligger som sagt fortsatt med hodet ned, håper han fortsetter med det Han liker ikke så godt å bli dyttet på, jordmoren sa det også Har fått datoene for fødselsgruppe, omvisning på sykehuset og visning av ammefilm nå- så det er notert og så skal jeg spørre meg fra fra jobb etterhvert Endret 30. april 2008 av Knøttet
jente 79 Skrevet 30. april 2008 #2382 Skrevet 30. april 2008 Så bra at han ligger med hodet ned. Det gjorde lillegutt i uke 32 også, og tror han har ligget sånn siden. Blir spennende med alt som skjer framover :-D
Knøttet Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2383 Skrevet 30. april 2008 Så bra at han ligger med hodet ned. Det gjorde lillegutt i uke 32 også, og tror han har ligget sånn siden. Blir spennende med alt som skjer framover :-D Håper han holder seg slik
bizzy Skrevet 30. april 2008 #2384 Skrevet 30. april 2008 Så fine tall du har!!!! Også sf mål på 32 da!! Må vel snart få se igjen da? Jeg ble målt til 35 sist, så jeg ligger jo et stykke over skjemaet, men det er jo ikke så veldig rart Jørgen lå også med hodet ned i uke 32 og forble der helt til uke 42+ Håper du har en finfin dag!
Ella* Skrevet 30. april 2008 #2385 Skrevet 30. april 2008 Bra at alt så bare fint ut på kontroll Og jeg tror kaninen storkoste seg i sjalet Så i hvert fall sånn ut
Knøttet Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2386 Skrevet 30. april 2008 Så fine tall du har!!!! Også sf mål på 32 da!! Må vel snart få se igjen da? Jeg ble målt til 35 sist, så jeg ligger jo et stykke over skjemaet, men det er jo ikke så veldig rart Jørgen lå også med hodet ned i uke 32 og forble der helt til uke 42+ Håper du har en finfin dag! Kanskje på tide med magebilde, ja Synes ikke magen har vokst egentlig, men det er jo vanskelig for meg å bedømme... Ble litt redd for stor baby når tallet lå nesten over det grønne feltet jeg! Håper Fragle er like flink som Jørgen og holder seg i hodeleie Takk for det, og en fin dag til deg også! Bra at alt så bare fint ut på kontroll Og jeg tror kaninen storkoste seg i sjalet Så i hvert fall sånn ut Jah, han ble iallfall helt rolig... Så han ble enten vettskremt eller koste seg
flickan Skrevet 30. april 2008 #2387 Skrevet 30. april 2008 Så moro med kontroller, og bra han fortsatt ligger med hodet ned, ja. *holde seg der* Innom med en god klem og :juhu: for 32 uker.
GlamCat Skrevet 1. mai 2008 #2388 Skrevet 1. mai 2008 Jeg skjønte absolutt ingenting av de målene men håper en dag jeg også lærer alt om det Ha en fin dag
Mirabella76 Skrevet 1. mai 2008 #2389 Skrevet 1. mai 2008 Så bra å høyra at alt såg fint ut på kontrollen!
Gjest Reka Skrevet 2. mai 2008 #2391 Skrevet 2. mai 2008 Så bra at alt var bra på kontrollen!! Good helg!
flickan Skrevet 3. mai 2008 #2392 Skrevet 3. mai 2008 Hvor har dere kjøpt beibis-utstyret deres egentlig?*inne og orienterer meg om beibi-markedet i Bartebyen*
Gjest Ballerina Skrevet 4. mai 2008 #2393 Skrevet 4. mai 2008 Hvor har dere kjøpt beibis-utstyret deres egentlig?*inne og orienterer meg om beibi-markedet i Bartebyen* Her planlegges det! Bra det - har gjort det samme selv
Lilith Skrevet 4. mai 2008 #2394 Skrevet 4. mai 2008 (endret) Hurra for drøyt 32 uker, og hurra for foreldre som er positive til situasjonen din mht jobb! Det betyr mye, det. Håper du har hatt en fin helg Endret 4. mai 2008 av Lilith
mamut75 Skrevet 4. mai 2008 #2395 Skrevet 4. mai 2008 Siden jeg ikke har noen baby å bære i sjal enda så prøvde jeg likegodt med kaninen min Det så faktisk ut som han likte det, han ble helt rolig når han lå inni sjalet Gleder meg til å bære babyen i sjal! Her er bilder av oss Må sies at jeg ikke er så god til å gjøre bilder lysere i PS, og det er ikke verdens beste bilder men... Driver og sniker litt i dagboka di og måtte bare si hei da jeg leste om hva du hadde gjordt med kaninen din fordi at "yours truly" også vurderte å gjøre tilsvarende , , bare med en liten hvit hund . Greide imidlertid å holde meg i skinnet siden hunden røyter endel og moby wrap'en min er svart .
MellonCollie Skrevet 5. mai 2008 #2396 Skrevet 5. mai 2008 Innom og hilser på - håper du har kost deg masse i helga!
Knøttet Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2397 Skrevet 5. mai 2008 Så moro med kontroller, og bra han fortsatt ligger med hodet ned, ja. *holde seg der* Innom med en god klem og :juhu: for 32 uker. jepp, han har det med å holde seg med hodet ned! *streng* Jeg skjønte absolutt ingenting av de målene men håper en dag jeg også lærer alt om det Ha en fin dag Hehe... Tro meg, du skjønner målene når du er der selv- skjønte ingenting av det før jeg heller Ha en super mandag! Så bra å høyra at alt såg fint ut på kontrollen! Jepp, alt er bra med lillegutt Innom og litt for 32 uker Hihi... også Så bra at alt var bra på kontrollen!! Good helg! God mandag til deg også!
Knøttet Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2398 Skrevet 5. mai 2008 Hvor har dere kjøpt beibis-utstyret deres egentlig?*inne og orienterer meg om beibi-markedet i Bartebyen* Du er godt forberedt, ja? Vi kjøpte vogna på Bebito (på solsiden) og ellers har vi kjøpt litt småtteri av klær fra Lille Martine (Byhaven). Ellers kommer vi nok til å handle på Barnas beste (rett ovenfor City Syd), Exit (thomas angellsgate og Torvet) blant annet. Hurra for drøyt 32 uker, og hurra for foreldre som er positive til situasjonen din mht jobb! Det betyr mye, det. Håper du har hatt en fin helg Ja, det betyr veldig mye at folk rundt meg er positiv tross teit situasjon! Har hatt en kjempefin helg! Håper du har en fin mandag Driver og sniker litt i dagboka di og måtte bare si hei da jeg leste om hva du hadde gjordt med kaninen din fordi at "yours truly" også vurderte å gjøre tilsvarende , , bare med en liten hvit hund . Greide imidlertid å holde meg i skinnet siden hunden røyter endel og moby wrap'en min er svart . Så koselig med en snikleser Godt det ikke bare er jeg som er truende til å putte dyr i sjalet for å prøve ut Innom og hilser på - håper du har kost deg masse i helga! Hei hei! Har hatt en kjempefin helg med svigers Håper du har hatt en fin helg og en fin mandag også!
Knøttet Skrevet 5. mai 2008 Forfatter #2399 Skrevet 5. mai 2008 (endret) I helga har jeg blitt kalt "Bolla" Har en svært ertende svoger i familien Har hatt en kjempefin helg hos svigers, fikk til og med nydelig vær de fleste dagene! Var innom Oslo og besøkte ei venninne 1.mai, det var kjempekoselig å se henne igjen, så synd vi møtes så sjeldent Ellers har vi spist mye god mat, alt for mye kaker (men det må vel være lov når det er konfirmasjon? )og bare kost oss. Godt å komme seg bort litt! Er glad jeg tok med helsekortet mitt, for på turen tilbake ble jeg spurt om hvor langt jeg var på vei. Ble ikke spurt på turen nedover, så de tar det visst bare på skjønn. Flyturene gikk veldig greit, men jeg Fragle protesterte litt, sikkert pga bråket Merker at det begynner å bli mindre plass for han nå, for ene dagen spiste jeg for mye middag og da ble jeg så stappa at det ble skikkelig ubehagelig. Følte meg så tung og helt forferdelig. Må visst spise små porsjoner med mat ofte fremover ser det ut til. Prøvde ut frokostblanding med yoghurt med lite fett i og en dæsj Biola i sted, det var veldig godt, og så er det fint med litt variasjon. Dessuten er vel frokostblandinger litt sunt også, så lenge det ikke er så mye sukker I morgen skal vi visst på Fødselsgruppe, det blir spennende! Heldigvis hadde mannen mulighet og veldig lyst til å bli med Senere i måneden blir det omvisning på sykehuset og en infofilm om amming ( :klø: ). Kjekt å få info om slike ting, og kjekt at det er "ting som skjer" fremover Jeg har tydeligvis typisk guttemage, for i dag var det en kunde som mente at hun så at det var en gutt... Vet ikke helt om jeg tror på det der jeg, men litt morsomt likevel da Egentlig burde jeg sitte ute nå, men vi har jo ikke veranda (iallfall ikke som er stor nok og med fin utsikt) og å sitte på taket nå frister egentlig ikke Rart hvordan man blir sett på med engang man har synlig gravidmage. Alle syntes det var såå koselig med den store magen min når vi var i konfirmasjon... Fikk høre at jeg ligna på svigermor når hun gikk gravid med mannen, hun la også bare på seg på magen. Noen spør om å få ta på magen, andre bare gjør det... Rare greier, egentlig. Ikke at det gjør noe, men jeg ville nok aldri klappet andre på magen uten å spurt. Endret 5. mai 2008 av Knøttet
Amused Skrevet 5. mai 2008 #2400 Skrevet 5. mai 2008 Høres ut som om du har hatt ei fin helg! Kan være både og med oppmerksomheten man får som gravid, men som oftest er det jo bare koselig Jeg blir også sprengmett for tida, av små porsjoner! Så her må det enda mindre porsjoner til, med det resultat at jeg blir sulten annenhver time Hva er Fødselsgruppe? Sånn kurs? Gi meg referat, da
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå