Gå til innhold

Utålmodigboka

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jepp, verdens beste foreldre. De er glade for at vi vil bruke hytten de. Jeg har ingen søsken, så de er glade for at sambo og jeg trives på hytten og har lyst til å overta den i framtiden. Er der en del sammen alle fire om sommeren, men kjekt å få den alene en helg innimellom for å ha med venner også :)

Skrevet

Høres kjempekjekt ut!

Jeg er også enebarn, men foreldrene mine bor langt unna, dessuten har de ikke hytte...

Skrevet

I dag kom testene mine! :juhu: Makan til rask leveringstid! :hakeslepp: Kjempefornøyd med det, nå er det bare å vente til TR så får jeg brukt de også :)

Skrevet

Er det el-tester eller g-tester du har bestilt da?

Skrevet
Er det el-tester eller g-tester du har bestilt da?

To graviditetstester og ti el-tester :)

Skrevet
To graviditetstester og ti el-tester :)

Ja, no blir det testing i tida framover, skjønnar eg. ;)

Skrevet
Ja, no blir det testing i tida framover, skjønnar eg. ;)

Jepp! :-D

Og jeg som ikke skulle begynne med det er... Jaja, vi får se hvordan det går ;)

Skrevet
Jepp! :-D

Og jeg som ikke skulle begynne med det er... Jaja, vi får se hvordan det går ;)

Skjønte nok at du ikkje klarte å motstå fristelsen særlig lenge. ;)

Det er nok heller ikkje lenge før du også melder deg inn i tempeklubben på SG. :fnise: Temping er nemlig viktig, for å finna ut sikkert om ein har eggløysing! ;) EL-testane viser berre at dersom du har eggløysing, så skjer det rett etter at du har fått positiv EL-test. Men EL-testane er ikkje noko bevis for at eggløysinga faktisk skjer.

Skrevet
Skjønte nok at du ikkje klarte å motstå fristelsen særlig lenge. ;)

Det er nok heller ikkje lenge før du også melder deg inn i tempeklubben på SG. :fnise: Temping er nemlig viktig, for å finna ut sikkert om ein har eggløysing! ;) EL-testane viser berre at dersom du har eggløysing, så skjer det rett etter at du har fått positiv EL-test. Men EL-testane er ikkje noko bevis for at eggløysinga faktisk skjer.

:Nikke: kjipt, for siden jeg fant ut det har jeg tenkt på at "tenk hvis" ... tenk hvis jeg ikke har el, men ikke vet det siden jeg bare bruker el-tester og ikke temping eller går til legen? :forvirra: Huff... må ikke tenke så mye.

Prøver å ikke styre for mye med dette, vil la det skje naturlig... med mye :humpe: og enda mer :humpe: og enda bittelitt :humpe: til :ler:

woho, da var filmnedlastingen min nede! :juhu: Slemme meg som stoppet den nå, slik at den ikke Seeder :fy_fy::fnise:

Skrevet (endret)
:Nikke: kjipt, for siden jeg fant ut det har jeg tenkt på at "tenk hvis" ... tenk hvis jeg ikke har el, men ikke vet det siden jeg bare bruker el-tester og ikke temping eller går til legen? :forvirra: Huff... må ikke tenke så mye.

Prøver å ikke styre for mye med dette, vil la det skje naturlig... med mye :humpe: og enda mer :humpe: og enda bittelitt :humpe: til :ler:

woho, da var filmnedlastingen min nede! :juhu: Slemme meg som stoppet den nå, slik at den ikke Seeder :fy_fy::fnise:

Ja, det er vel best å ikkje tenka for mykje i starten, på alt som kan vera gale! Prøvinga var spennande synst eg, heilt til eg begynte å sjekka ut for mykje - for no er eg berre bekymra. :( Hadde eg vore yngre, så ville eg nok ikkje ha stressa verken med EL-testar eller temping, men berre hatt sex og latt ting skje naturlig, den første tida som prøvar! Men alderen min og det at eg ønskjer meg mange barn, gjer at eg vil finna ut så fort som mulig dersom noko er gale med meg. For då vil eg koma i gang med utredninga kjapt! Men eg innrømmer jo at når all sjekkinga mi kan tyda på at ting kanskje ikkje er heilt som det skal vera, så legg det ein dempar på prøvinga... I staden for at det blir ei kjekk og spennande tid, så blir det ei tid full av bekymringar. Ikkje bra...

Du får kosa deg med filmen. ;)

Endret av Mirabella76
Skrevet

innom for å oppdatere meg litt på hvordan det står til med deg :klemmer::klemmer:

Skrevet
Ja, det er vel best å ikkje tenka for mykje i starten, på alt som kan vera gale! Prøvinga var spennande synst eg, heilt til eg begynte å sjekka ut for mykje - for no er eg berre bekymra. :( Hadde eg vore yngre, så ville eg nok ikkje ha stressa verken med EL-testar eller temping, men berre hatt sex og latt ting skje naturlig, den første tida som prøvar! Men alderen min og det at eg ønskjer meg mange barn, gjer at eg vil finna ut så fort som mulig dersom noko er gale med meg. For då vil eg koma i gang med utredninga kjapt! Men eg innrømmer jo at når all sjekkinga mi kan tyda på at ting kanskje ikkje er heilt som det skal vera, så legg det ein dempar på prøvinga... I staden for at det blir ei kjekk og spennande tid, så blir det ei tid full av bekymringar. Ikkje bra...

Du får kosa deg med filmen. ;)

Hmm :troest: Det ordner seg, vet du! Krysser fingrene for deg! :-D

innom for å oppdatere meg litt på hvordan det står til med deg :klemmer::klemmer:

Koselig du tar turen innom! :klem:

===========================

Hmfr ... deppa i dag ... savner mannen, og så kan jeg ikke sende så mange meldinger og ringe, for han har over 1000 kroner i telefonregning fra før :sur: Ba han om å gi meg nr.et til hotellet, så jeg kan ringe dit senere, håper han husker det ... Blir smågal av dette :grine:

Skrevet
Hmm :troest: Det ordner seg, vet du! Krysser fingrene for deg! :-D

===========================

Hmfr ... deppa i dag ... savner mannen, og så kan jeg ikke sende så mange meldinger og ringe, for han har over 1000 kroner i telefonregning fra før :sur: Ba han om å gi meg nr.et til hotellet, så jeg kan ringe dit senere, håper han husker det ... Blir smågal av dette :grine:

Ja, det er nødt til å ordna seg - for ellers kan livet mitt aldri bli det same igjen...

Ikkje greit å sakna mannen sin så mykje som du gjer. :troest: Eg er nok litt meir vant enn deg til å vera uten kjæresten min, sidan han jobbar i Nordsjøen. Sjølv om eg saknar han veldig, og synst det er noko dritt at han er vekke - så er eg på ein måte innstilt på at slik er det. Håpar du snart får snakka med mannen din, og at han er heime igjen før du får sukk for deg. ;)

Skrevet
Ja, det er nødt til å ordna seg - for ellers kan livet mitt aldri bli det same igjen...

Ikkje greit å sakna mannen sin så mykje som du gjer. :troest: Eg er nok litt meir vant enn deg til å vera uten kjæresten min, sidan han jobbar i Nordsjøen. Sjølv om eg saknar han veldig, og synst det er noko dritt at han er vekke - så er eg på ein måte innstilt på at slik er det. Håpar du snart får snakka med mannen din, og at han er heime igjen før du får sukk for deg. ;)

Det ordner seg, vet du! :tommelsmil:

Nei... er veldig kjipt :( Er litt sur på mannen, for at han mener vi må være forsiktig med ringing og sms pga han får høy regning ... Det var jo han som ville dra, det er da ikke min skyld! :sur::kjefte:

Får mest lyst til å ringe han til han får 10 000,- i regning. hmfr :(

Skrevet

Skal han være lenge borte? Pleier dere å reise på ferie hver for dere, eller ble det spesielt sommeren her?

Annonse
Skrevet
Skal han være lenge borte? Pleier dere å reise på ferie hver for dere, eller ble det spesielt sommeren her?

han har vært borte i 10 dager når han kommer hjem, og vi har aldri vært fra hverandre mer enn 5 dager før. Dessuten har jeg alltid vært den som har vært borte, og han har vært hjemme...Hater å være hjemme når han er borte :grine:

Bruker aldri å reise på ferie alene, nei- det var bare spesielt denne sommeren

Skrevet

Syns ofte det er verre å være den som er borte jeg. Ikke det at vi så ofte reiser bort hver for oss, men har blitt noen turer da jeg har hatt mer ferie enn sambo f.eks og han har vært på frivillige kurs etc. Når jeg er hjemme har jeg jobb, trening og venner etc, men hvis jeg er borte blir det maaaaasse tid til å savne selv om jeg opplever mye på ferie. Ringer/sms'er dere mye? Pleier å sende nattamelding når vi er borte fra hverandre, og kanskje ringe en gang eller to i løpet av ei uke, avhengig av hvor vi er. Ringes mye mer om begge er i Norge, men når jeg har vært i Spania og Frankrike blir det lite telefoner, sender heller sms da. Men -er best å reise bort sammen!

Skrevet

:klem:

Er det mange dager til han er hjemme nå da? En liten sms med noen dagers mellomrom kan vel ikke skade??

Vi hadde nesten to uker da vi ikke fikk snakket med hverandre, fordi båten var ved Island og fisket. Det var tungt, håper vi aldri opplever det igjen.

Skrevet

Skjønner du savner mannen din. Jeg hadde nok følt akkurat det samme som deg. Liker ikke å være borte alt for mange dagene fra hverandre.

Men TENK så utrolig bra det blir når han kommer hjem!!!

Ja, ikke sant det var utrolig kjapp levering på de testene? Veldig bra det da.

Stor klem! :klemmer:

Skrevet
Syns ofte det er verre å være den som er borte jeg. Ikke det at vi så ofte reiser bort hver for oss, men har blitt noen turer da jeg har hatt mer ferie enn sambo f.eks og han har vært på frivillige kurs etc. Når jeg er hjemme har jeg jobb, trening og venner etc, men hvis jeg er borte blir det maaaaasse tid til å savne selv om jeg opplever mye på ferie. Ringer/sms'er dere mye? Pleier å sende nattamelding når vi er borte fra hverandre, og kanskje ringe en gang eller to i løpet av ei uke, avhengig av hvor vi er. Ringes mye mer om begge er i Norge, men når jeg har vært i Spania og Frankrike blir det lite telefoner, sender heller sms da. Men -er best å reise bort sammen!

Synes det er mye verre å være hjemme enn borte, for er jeg borte har jeg mye å gjøre og møter gamle venner og slikt. Men når jeg er alene hjemme så gjør jeg bare det "vanlige", og tenker på at han koser seg og opplever mye nytt...

Han får ikke reise bort slik igjen, iallfall! Nei, best å reise sammen ...

Er det mange dager til han er hjemme nå da? En liten sms med noen dagers mellomrom kan vel ikke skade??

Vi hadde nesten to uker da vi ikke fikk snakket med hverandre, fordi båten var ved Island og fisket. Det var tungt, håper vi aldri opplever det igjen.

Han kommer hjem om én uke. Vel, samma om en sms eller to skader eller ikke, det driter jeg i akurat nå ... det er han som reiser bort, da får han tåle å få en høy regning :sur:

Nei, håper vi aldri opplever det igjen! bank i bordet ...

Skjønner du savner mannen din. Jeg hadde nok følt akkurat det samme som deg. Liker ikke å være borte alt for mange dagene fra hverandre.

Men TENK så utrolig bra det blir når han kommer hjem!!!

Ja, ikke sant det var utrolig kjapp levering på de testene? Veldig bra det da.

Stor klem! :klemmer:

Gleder meg sinnsykt til han kommer hjem, men akkurat nå er jeg bare sur på han ... for at han kunne dra fra meg slik, selv om jeg ga han lov. Hva annet skulle jeg si da?! Tosk ... Er bare sur nå, er det helt sikkert ikke i morgen ... huff :grine:

Veldig fornøyd med leveringstiden på testene, kommer nok til å bestille derfra igjen, om jeg er forøyd med testene da ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...