Knøttet Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2361 Skrevet 28. april 2008 Lurer på hvor mange år vi må bli boende i denne lille leiligheten med bare ett soverom jeg... Mannen har jo ikke kontrakt og jeg blir arbeidsløs etter permisjonen, så å få lån til kjøp av leilighet blir nok vanskelig... *sukk* Trøstespiser i dag jeg... Cola og marsipankake Har en uvane med å unne meg noe ekstra når jeg har en dårlig dag og ting går i mot meg... Men nå blir det ikke mer cola før på onsdag! Da skal vi jo ut og fly, og jeg må nesten ha meg noe å drikke på flyplassen (enda en unnskyldning, jeg vet det... ). Det føles så teit å kjøpe en flaske vann til over 20kroner når brusen ikke koster særlig mye mer Er så glad vi har Fragle jeg, han har vært veldig aktiv i dag, lille godgutten vår... Gleder oss så utrolig til han kommer, så det holder humøret mitt litt oppe
Ella* Skrevet 28. april 2008 #2362 Skrevet 28. april 2008 Skjønner frustrasjonen din veldig godt! Men dette ordner seg på en eller annen måte, skal du se
Knøttet Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2363 Skrevet 28. april 2008 Skjønner frustrasjonen din veldig godt! Men dette ordner seg på en eller annen måte, skal du se Ja, håper det... Prøver egentlig å bare skyve det bort akkurat nå, ikke tenke på det... Gruer meg til jeg står der og må ta standpunkt til det, og søke jobber... Lange jobbintervjuer, venting og tull... Æsj...
Knøttet Skrevet 28. april 2008 Forfatter #2364 Skrevet 28. april 2008 Siden jeg ikke har noen baby å bære i sjal enda så prøvde jeg likegodt med kaninen min Det så faktisk ut som han likte det, han ble helt rolig når han lå inni sjalet Gleder meg til å bære babyen i sjal! Her er bilder av oss Må sies at jeg ikke er så god til å gjøre bilder lysere i PS, og det er ikke verdens beste bilder men...
Lilith Skrevet 28. april 2008 #2365 Skrevet 28. april 2008 Æsj, då utrolig kjipt med jobben din! Skjønner godt at du er både sint, frustrert og lei deg. Håper du slipper å gå mange runder med jobbintervjuer og søknader etter perm, og at drømmejobben lander i fanget ditt før du får sukk for deg Fine kaninen :fnis: Jeg fikk ikke til sjalet mitt, jeg, følte magen var litt i veien, men får prøve igjen når jeg er litt mindre sur på det. Ser ut som du er godvenner med det, i hvert fall! Fint å være godt forberedt Ha en fin kveld!
Gjest Ballerina Skrevet 28. april 2008 #2366 Skrevet 28. april 2008 Å, tenk hvordan kaninen koste seg i sjalet da Og så utrolig fint du og sønnen deres får det når du kan bære ham!
Amused Skrevet 28. april 2008 #2367 Skrevet 28. april 2008 Nææææh, fine kaninen som koser seg i sjalet! :rødme: Godt at tanken på lille Fragle får deg i godt humør, vi er sannelig heldige som har noe så fint som en liten baby i magen å tenke på
Doratheexplorer Skrevet 28. april 2008 #2368 Skrevet 28. april 2008 Såå utrolig søtt med kaninen i sjalet da En liten trøste Nå må du huske på en ting, det ordner seg for snille piker
Coxy Skrevet 28. april 2008 #2369 Skrevet 28. april 2008 Så kjipt med jobben din...! :troste: Men det viktige i første omgang er jo at du fortsatt har mulighet til å jobbe helt til du går ut i permisjon, slik at du beholder rettighetene til full permisjonslønn. Hva slags jobb har du forresten? Hva slags utdanning? Ordner seg alltids med noe å gjøre!!!
jente 79 Skrevet 28. april 2008 #2370 Skrevet 28. april 2008 Så søtt med kanin i sjalet :rødme: Godt du får jobbet fram til permisjonstida, så går det i hvert fall ikke utover svangerskapspengene. Skjønner godt du er bekymret, men dette ordner seg skal du se. Vi får tenke på godguttene vi har i magen når ting går oss litt i mot. Ikke lenge igjen til vi får treffe dem nå :rødme:
MellonCollie Skrevet 29. april 2008 #2373 Skrevet 29. april 2008 uff, så utrolig kjipt med jobben din Men som de andre her sier - det ordner seg helt sikkert med å finne noe når permisjonen din nærmer seg slutten. For det ordner seg for snille jenter! Herlig med kanin i sjalet - virket jo som om han koste seg. Da kan du jo øve masse frem til gutten kommer Lykke til på kontrollen i morgen
Knøttet Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2374 Skrevet 29. april 2008 Æsj, då utrolig kjipt med jobben din! Skjønner godt at du er både sint, frustrert og lei deg. Håper du slipper å gå mange runder med jobbintervjuer og søknader etter perm, og at drømmejobben lander i fanget ditt før du får sukk for deg Fine kaninen :fnis: Jeg fikk ikke til sjalet mitt, jeg, følte magen var litt i veien, men får prøve igjen når jeg er litt mindre sur på det. Ser ut som du er godvenner med det, i hvert fall! Fint å være godt forberedt Ha en fin kveld! Jepp, det er så typisk... Men egentlig er jeg heldig som har permisjon snart- jeg får iallfall betalt ut permisjonen min, det gjør ikke de andre ansatte. Joda, det ordner seg nok. Det bruker iallfall alltid å gjøre det selv om det ikke virker slik her og nå... Føler magen er litt i veien for sjalet jeg også, men det blir jo bedre snart da Takk for det, ha en super kveld du også! Å, tenk hvordan kaninen koste seg i sjalet da Og så utrolig fint du og sønnen deres får det når du kan bære ham! Hehe... Ja, han ble helt rolig iallfall... Håper Fragle blir like rolig Nææææh, fine kaninen som koser seg i sjalet! :rødme: Godt at tanken på lille Fragle får deg i godt humør, vi er sannelig heldige som har noe så fint som en liten baby i magen å tenke på Jepp, utrolig heldig! Lille fantastiske vidunderet som sparker og hjerjer
Knøttet Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2375 Skrevet 29. april 2008 Såå utrolig søtt med kaninen i sjalet da En liten trøste Nå må du huske på en ting, det ordner seg for snille piker Takk Jepp, eller som de sier på TV3: Snille piker kommer til himmelen, slemme piker kommer på TV3! Ikke at jeg har noen planer om det men... Så kjipt med jobben din...! :troste: Men det viktige i første omgang er jo at du fortsatt har mulighet til å jobbe helt til du går ut i permisjon, slik at du beholder rettighetene til full permisjonslønn. Hva slags jobb har du forresten? Hva slags utdanning? Ordner seg alltids med noe å gjøre!!! Takk Jepp, sant det. Utrolig bra jeg får gått ut i permisjon snart, og får betalt ut permisjonstiden! Jeg jobber i en butikk, men er utdannet som interiørkonsulent. Veeeldig vanskelig å få jobb som interiørkonsulent... Så søtt med kanin i sjalet :rødme: Godt du får jobbet fram til permisjonstida, så går det i hvert fall ikke utover svangerskapspengene. Skjønner godt du er bekymret, men dette ordner seg skal du se. Vi får tenke på godguttene vi har i magen når ting går oss litt i mot. Ikke lenge igjen til vi får treffe dem nå :rødme: Jepp, det kunne vært verre. Tenk hvis jeg nylig hadde blitt gravid f.eks, da hadde jeg hatt et stort problem! Ja... Fragle holder humøret mitt oppe, fantastiske lille bøtteknotten Ha en fin dag knøttet Takk for det, og en god dag til deg også! uff, så utrolig kjipt med jobben din Men som de andre her sier - det ordner seg helt sikkert med å finne noe når permisjonen din nærmer seg slutten. For det ordner seg for snille jenter! Herlig med kanin i sjalet - virket jo som om han koste seg. Da kan du jo øve masse frem til gutten kommer Lykke til på kontrollen i morgen Ja, det bruker iallfall å ordne seg så jeg får satse på det. Kjekt med en kanin jeg kan øve med, ja Han hadde ikke noe imot det heller så da er saken grei Takk for det!
Knøttet Skrevet 29. april 2008 Forfatter #2376 Skrevet 29. april 2008 Snakket med foreldrene mine i dag, som var veldig positivt innstilt på at jeg ikke har jobb etter permisjonen. Altså, de mente at det ordnet seg helt sikkert. Godt når andre er positive Vi har tenkt på hva vi kan gjøre, det står vel mellom ny jobb, ny utdanning og å motta kontantstøtte en periode før jeg eventuelt får ny jobb. Ny jobb er vel mest aktuelt, men jeg hater den situasjonen med jobbintervjuer og venting, ventig og venting... Kan ta sin tid å få ny jobb. Jeg vet ikke hvilken utdanning jeg skulle tatt, det må være noe kreativt for jeg er ikke en person som passer til noe annet sånn egentlig... De fleste kreative yrker er jo vanskelig å få jobb innen, og det er jo dumt å ta enda en utdanning jeg ikke får brukt, og å få dobbelt så stort studielån... Får se om jeg finner noe jeg vil ta. Å motta kontantstøtte en periode mens jeg leter etter jobb er jo veldig greit, så får jeg vært hjemme med Fragle også. Tror jeg kommer til å bli gal av å være hjemme da, selv om det er nok å gjøre når man har unge. Jeg mener at han bør begynne i barnehage etterhvert også, men det haster jo ikke før han er noen år gammel. Orker ikke egentlig å sette meg ordentlig inn i dette nå, vi har jo god tid på oss enda I morgen er det jordmortime. Er veldig spent på hvordan Fragle ligger nå, om han har snudd seg eller fortsatt ligger med hodet ned. Skjønner ikke at noen kan kjenne dette selv jeg... Jeg kjenner jo hvordan han ligger, men kjenner ikke forskjell på hodet og rompa da. Drar til svigers i morgen kveld, gleder meg! Har fått låne en gravidkjole av ei venninne, så da blir jeg fin i konfirmasjon Skoene jeg skal bruke er høyhælte, er litt skeptisk til det men forhåpentligvis blir det ikke så mye gåing og ståing... Torsdag tenkte jeg meg en tur til Oslo (det er ikke så langt unna svigers) for å møte ei venninne som nettopp har flyttet, får ikke sett henne så ofte så det blir veldig koselig! Håper bare det er noen kafeer som er åpne selv om det er 1.mai... Jeg vet jo at det er iallfall én kafé som er åpen her i byen, så jeg antar at det må være noen som er åpne i Oslo. Hvis ikke kan vi sikkert kjøpe oss en is og sette oss et sted i byen eller noe
Gjest Ballerina Skrevet 30. april 2008 #2377 Skrevet 30. april 2008 Det ordner seg nok til slutt ang. jobb! Men har du vurdert å starte for deg selv? Kanskje det er lettere med den type utdanning du har? :klø: Vet ikke jeg altså, var bare det som slo meg da jeg så hva du er utdannet som Ellers må dere ha det fint hos jordmor i dag og god tur til svigers! :-D Dere finner nok en åpen kafé i Oslo på torsdag
jente 79 Skrevet 30. april 2008 #2378 Skrevet 30. april 2008 32 uker!!!!!! Lykke til hos jordmor og kose deg i helga. Du finner sikkert en åpen kafe
Knøttet Skrevet 30. april 2008 Forfatter #2379 Skrevet 30. april 2008 Det ordner seg nok til slutt ang. jobb! Men har du vurdert å starte for deg selv? Kanskje det er lettere med den type utdanning du har? :klø: Vet ikke jeg altså, var bare det som slo meg da jeg så hva du er utdannet som Ellers må dere ha det fint hos jordmor i dag og god tur til svigers! :-D Dere finner nok en åpen kafé i Oslo på torsdag Jepp, det gjør nok det Hm, vet ikke om jeg tør å satse på å starte for meg selv... Er litt pysete slik sett Vi får se hva jeg gjør Takk for det! Jepp, håper på en åpen kafé- hvis ikke er det jo ikke noen krise heller. 32 uker!!!!!! Lykke til hos jordmor og kose deg i helga. Du finner sikkert en åpen kafe Takk takk Skal kooose meg, godt å reise bort
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå