flickan Skrevet 23. april 2008 #2322 Skrevet 23. april 2008 Her er det 31-ukers-fest ser jeg. Får hive meg på jeg også :juhu: :juhu: :juhu: :juhu:
Knøttet Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2324 Skrevet 23. april 2008 Du er jo snart 31 uker!! Wow... tiden flyr Sikker på at sportsvogndelen blir kjempefin=) Håper du får en fabelaktig flott tirsdag Tida flyr, ja! Vi er veldig fornøyd med valget av farge på sportsvogndelen, så vi blir nok kjempefornøyd! Takk for det, en fortsatt fin tirsdag til deg også! Godt kom til dere også. Får håpe dere har den noen dager nå Kjedelig med lave jernlager... Godt det ikke er noen fare for Fragle, men er det ikke noe annet du kan prøve? Du blir vel litt slapp med lave jernlager... Ha en strålende dag Jepp, er visst meldt finvær frem til lørdag. Men jeg stoler ikke på langtidsvarslet, så jeg håper det blir lengre... Jeg er litt slapp og bittelitt svimmel av og til, så det kommer nok av jernlagrene mine. Heldigvis har de steget siden siste prøve iallfall. Vet ikke hva jeg kan prøve jeg, kanskje å ta jerntablettene med appelsinjuice- for da tas de bedre opp, vistnok... Takk for det, en god natt til deg! Huff så kjedelig at blodprosenten og jernlagrene dine ikke bedrer seg Koselig å lese om bevegelsene til Fragle og at dere kjenner deler Det er så gøy når man kjenner og prøver å tenke seg til hvilken del det er, men ikke lenge man får lov til å klappe å stryke på utstikkerene før de forsvinner Ta til deg alle koselige kommentarer på magen!! Det gjør godt for oss gravide når kommentarene er på den måten og ikke kun går på om man ser stor eller liten ut Håper du får en finfin tirsdag Hehe... Foten eller hånda smetter fort bort når man prøver å kjenne på den ja, lille gullet vil vel ikke bli kjent på hele tida stakkar Tar til meg koselige kommentarer om magen, ja. Det er utrolig koselig å få slike kommentarer! Takk for det, håper du har en fin onsdagskveld! Innom med en tirsdags Takk Hei Hei hei! Tirsdags onsdags- ! edit: måtte ta bort noen av mine egne og deres smileyer...
Knøttet Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2325 Skrevet 23. april 2008 Til alle under: Takk, takk! edit: smileybegrensninger, igjen! grrr! :juhu: 31 uker!!!!! :juhu: 31 uker 31 uker :juhu: 31 uker :juhu: Her er det 31-ukers-fest ser jeg. Får hive meg på jeg også :juhu: :juhu: :juhu: for 31 uker!
Knøttet Skrevet 23. april 2008 Forfatter #2326 Skrevet 23. april 2008 Burde ha lagt meg nå, eller iallfall hivd meg i dusjen, lagd niste til i morgen og slikt... Stakkars mannen hadde fridag i dag, men han har så mye å gjøre at han ikke har hatt fri... Jeg får dårlig samvittighet for at jeg ikke orker å hjelpe han heller... Utrolig nydelig vær i dag, kjedelig å måtte jobbe når det er så fint! Var heldigvis fint når jeg kom hjem også, men fikk jo ikke nytt været da... Synd vi ikke har hage eller stor verandra. Ekstra tung uke denne uken, fordi sjefen måtte reise bort på personalmøte og blir der t.o.m torsdag. Da måtte jeg jobbe på tirsdag som egentlig var fridagen min pluss at jeg jobber flere timer denne uka enn jeg vanligvis gjør. Egentlig er det jo fint, siden jeg trenger pengene, men samtidig så blir jeg jo mer sliten også da. Bare 3 arbeidsdager igjen nå, så er det én fridag (søndag) og så er det mandag, tirsdag og onsdag å jobbe, og så drar vi til svigers på onsdagskvelden! :juhu: Blir godt å komme seg litt bort, miljøforandring og oppvarting hos svigers Skal i konfirmasjon, det blir koselig. Svigers er visst veldig spent på å se meg med mage...
Amused Skrevet 24. april 2008 #2327 Skrevet 24. april 2008 Kjenner igjen det med dårlig samvittighet fordi man ikke orker å hjelpe til, ja Men vi har jo en fulltidsjobb med å ruge også! litt for bare 6 arbeidsdager igjen til dere reiser bort!
bizzy Skrevet 24. april 2008 #2328 Skrevet 24. april 2008 Kjenner igjen det med dårlig samvittighet fordi man ikke orker å hjelpe til, ja Men vi har jo en fulltidsjobb med å ruge også! ---- *klipp* Så absolutt!!!! Man får utrolig dårlig samvittighet når mannen ordner og fikser, mens man selv ikke orker å løfte en finger.. Og egentlig mest har lyst til å få mannen til å diske opp med noe godt og et stooooort glass Cola med isbiter i tillegg Tenk nå er det straks Mai Hvor ble det egentlig av April??? Har liksom nettopp startet på April jeg, også er det jo mai allerede neste uke!! Tipper at tiden frem mot termin kommer til å rase raskere og raskere avgårde! Spesielt siden Mai er full av helligdager og ting som skjer! Vips så er terminen her!! Håper det går bra med all jobbingen du har gjort denne uken, slik at du ikke har slitt deg helt ut!! Husk, må ta vare på deg selv og fragle ( Og ja.. jeg er en skikkelig hønemor!!!) Stor klem fra sørlandet!
Gjest imli Skrevet 24. april 2008 #2329 Skrevet 24. april 2008 hei knøttet, lenge siden sist! kikker innom dagboka di. tenk at du er over 31 uker da. håper alt står bra til!
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #2330 Skrevet 24. april 2008 Uff, det hørtes slitsomt ut. Godt du har en tur å se fram til. Det hjelper ofte med en gulrot
Knøttet Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2331 Skrevet 24. april 2008 Kjenner igjen det med dårlig samvittighet fordi man ikke orker å hjelpe til, ja Men vi har jo en fulltidsjobb med å ruge også! litt for bare 6 arbeidsdager igjen til dere reiser bort! Hei hei! Mhm... liker ikke at mannen må gjøre det aller meste her, men jeg greier jo ikke å gjøre så mye så... Ja, det er sant det at det er en fulltidsjobb å ruge baby Så absolutt!!!! Man får utrolig dårlig samvittighet når mannen ordner og fikser, mens man selv ikke orker å løfte en finger.. Og egentlig mest har lyst til å få mannen til å diske opp med noe godt og et stooooort glass Cola med isbiter i tillegg Tenk nå er det straks Mai Hvor ble det egentlig av April??? Har liksom nettopp startet på April jeg, også er det jo mai allerede neste uke!! Tipper at tiden frem mot termin kommer til å rase raskere og raskere avgårde! Spesielt siden Mai er full av helligdager og ting som skjer! Vips så er terminen her!! Håper det går bra med all jobbingen du har gjort denne uken, slik at du ikke har slitt deg helt ut!! Husk, må ta vare på deg selv og fragle ( Og ja.. jeg er en skikkelig hønemor!!!) Stor klem fra sørlandet! Mmmm... Cola! Du har så rett, så rett! Ja, hvor ble det av April?! :klø: Herlighet, mai og så snart juni og termin... hjelp! Det går nok bra med jobbingen, ellers så får jeg nok kjenne det på søndag tenker jeg. Føler meg i fin form hittil, bare vært litt svimmel igjen denne uken. Koselig med en hønemor trønderbarte- fra en ikke-trønder hei knøttet, lenge siden sist! kikker innom dagboka di. tenk at du er over 31 uker da. håper alt står bra til! Hei! Koselig at du er innom! Ja, tida går jammen meg fort! Alt står bra til her, med deg også håper jeg? Uff, det hørtes slitsomt ut. Godt du har en tur å se fram til. Det hjelper ofte med en gulrot Nja... Er jo det når man jobber uten pause enkelte dager, men det går. Gulrot hjelper alltid, gleder meg til å dra til svigers!
Knøttet Skrevet 24. april 2008 Forfatter #2332 Skrevet 24. april 2008 Er det en god unnskyldning å spise sukker når det er så nydelig vær? På tirsdag ble det is og cola, i går ble det smågodt (men jeg spiste ikke så mye, faktisk) og cola i dag... Prøver å bare drikke colabokser når jeg får lyst på cola, da blir det iallfall mindre enn om jeg kjøper en stor eller liten flaske. Dårlig unnskyldning, men... Vogna vår har kommet! :-D :juhu: Skal hente den når mannen kommer fra jobb i dag :-D Trenger vi fotpose eller hva det heter, til sportsvogndelen? Bestilte det også vi, i samme farge, for når han begynner å bruke sportsvogndelen så er det jo vinter og da trenger man vel det? :klø: Etter vi har henta vogna skal jeg visst på kafé med ei venninne. Koselig Dessverre stor fare for at det blir noe usunt igjen da men... Nå har vi flyttet vugga inn på soverommet! Mannen styrte noe liderlig med det i går, det er litt trangt her og vugga er jo litt stor. Først fikk han den ikke inn gjennom døråpningen, og fikk litt panikk og begynte å lure på om vi måtte skru av meiene. I stedet skrudde han ned døra (ikke ytterdør) og da fikk han den inn. Så måtte den gjennom to døråpninger til, men det gikk heldigvis bedre. Nå står den på soverommet Holder det å vaske den med en klut med grønnsåpe? Skjønner ikke helt hva annet man kan gjøre liksom... Gleder meg til vi får madrass og sengetøy til den! :-D
bizzy Skrevet 24. april 2008 #2333 Skrevet 24. april 2008 Er litt hønemor ja... Mannen blir litt oppgitt noen ganger, han får stadig vekk beskjed om å lukke jakka eller kle seg litt varmere, hvis jeg syns det er kaldt ute Prøver jo bare å passe på de jeg er glad i Syns ikke du skal bekymre deg så veldig for at du koser deg litt med sukkerholdig drikke og godteri, i og med at du er såpass fokusert på det kan jeg aldri tenke meg at du får i deg ekstreme mengder!! Man skal unne seg litt godt og kos når man ellers må ta hensyn til så mye nei mat KOOOOOOOS deg på kafetur! Fikk forresten veldig lyst på en cappuchino og en skillingsbolle jeg, bare ved tanken på kafetur Fotpose :klø: Har aldri hatt det vi, men når det har blitt kaldt og trekkfult har vi brukt lammeskinnspose, så da har ikke behovet vært der. Så morsomt å få hente vogn i dag da!! Nesten litt misunnelig, fikk jo lyst til å hente opp vogna vår fra boden å bare titte litt på den.. Forresten, det er vel tilsvarende fotpose på simovognen vi har hatt i barnehagen, var veldig kjekt i forhold til vind og trekk når det alikevel var for varmt til skinnposen! Da er det egentlig ganske genialt Kos deg med redebygging, selv om dere måtte demontere litt for å få startet med voggeplassering Vi skal gjøre unne litt handling denne og neste helg! Gleder meg!! Håper du koser deg på kafe med god samvittighet!! Stooor sørlandsklem
Lilith Skrevet 24. april 2008 #2334 Skrevet 24. april 2008 Hei, Knøttet! Gratulerer med vogn! Hvor lang leveringstid var det på den? Å, jeg vil også ordne med vogn! Bra dere fikk inn vugga uten å skru den fra hverandre. Tenk når du kan re opp med sengetøy og slikt ... :rødme: Litt sukker tror jeg neppe er skadelig, så håper du koser deg på kafé med hva det enn er du velger å bestille! Jeg skuler på både skillingsbollene i fryseren, nugattiboksen i skapet og konfektesken på stuebordet i skrivende stund. Noe av det må bøte med livet i løpet av kvelden, er jeg redd ...
jente 79 Skrevet 24. april 2008 #2335 Skrevet 24. april 2008 Moro å få hentet vogna da :-D April har flydd fort ja. Helt utrolig at det er så kort tid igjen til juni....
flickan Skrevet 24. april 2008 #2336 Skrevet 24. april 2008 :juhu: for å hente vogn, sikekrt deilig å få det i hus. Synes vogna dere har kjøpt er såå fin, og den dagen jeg får barn (forhåpentligvis om et år ca ) , så kunne jeg tenke meg noe liknende. Eneste jeg synes virker litt dumt, er at du ikke kan snu setet på den. Men du får teste den ut for meg *hmm.. Bea må slutte å sette seg mye inn i disse beibis-tingene før hun er gravid*
GlamCat Skrevet 25. april 2008 #2337 Skrevet 25. april 2008 Gratulerer med vogn Så koselig å ordne ting hjemme til babyen. Og du er allerede passert 32 uker, helt utrolig hvor fort tiden går. Ha en riktig god helg
Amused Skrevet 25. april 2008 #2338 Skrevet 25. april 2008 Så bra at vogna har kommet! Fotpose har jeg ikke greie på, dessverre. Men høres ut som om det kan være kjekt å ha Og ja, det blir automatisk litt mer sukker nå sola kommer. Sånn er det bare Går sikkert bra å vaske vogga med en klut, ja. God fredag! Her skal sola nytes, i hvert fall
Gjest Reka Skrevet 25. april 2008 #2339 Skrevet 25. april 2008 Håper du har en fin fredag og at helgen blir bra!!!!
**Emma** Skrevet 25. april 2008 #2340 Skrevet 25. april 2008 Hei du Lenge siden jeg har vært innom nå. Skylder på det nyyydelige været Å, det begynner å klø i redebyggingsinstinktet mitt når jeg leser i dagboka di, Knøttet Jeg har også lyst til å få på plass vugge og vogn..... Så moro Tenk at du er godt over 31 uker - gratulerer :juhu: Tiden flyr!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå