Knøttet Skrevet 13. august 2007 Forfatter #201 Del Skrevet 13. august 2007 Tror nok du kan drikke litt. Njeieh...bare legg til en "k" der det passer. Sannsynligvis kan jeg drikke til jeg stuper ... For sjansen for liten er veldig liten ... you little pervert! Du har nok rett, googlet litt, og fant ut at Trondheim Kommune har flere barnehager på Kuhaugen ved Persaunet. Men - er det noe turterreng der da? Har ingen anelse ... skal spørre mamma neste gang jeg snakker med henne, hun som sa det sjø ... Jeg har aldri hørt om turterreng i nærheten av kuhaugen. :klø: mystifistisk ... ================================= Tror jeg skal holde litt oversikt over el-symptomer jeg, hvis det ikke blir for kvalmt da Tror det var på fredag, som var cd12, jeg hadde stikkinger i siden, og det har jeg hatt på cd 13 også. Og utflod ... i et par dager nå ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. august 2007 #202 Del Skrevet 13. august 2007 Ja, du veit. Æ e jo nordlænning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 13. august 2007 Forfatter #203 Del Skrevet 13. august 2007 Ja, du veit. Æ e jo nordlænning! Aha, du er det du ja! Hehe, da forstår jeg alt sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 14. august 2007 #204 Del Skrevet 14. august 2007 Jepp! Hvordan har du det i dag da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 14. august 2007 #205 Del Skrevet 14. august 2007 Kvelds Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 14. august 2007 Forfatter #206 Del Skrevet 14. august 2007 Jepp! Hvordan har du det i dag da? Trøtt og sliten, og det har jeg vært i hele dag Ellers bra, slapper av og koser meg Kvelds så koselig! ================================= Har ømme bryster/brystvorter ... hmm. Men altså, tror det bare er innbilling eller pms-greier, for mannen var jo borte under el, så ... Savner mannen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. august 2007 #207 Del Skrevet 16. august 2007 Håper dagen i dag blir bedre da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2007 #208 Del Skrevet 16. august 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. august 2007 Forfatter #209 Del Skrevet 16. august 2007 Håper dagen i dag blir bedre da. Takk for det, begge to Gleder meg til i morgen, for da kommer mamma! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amused Skrevet 16. august 2007 #210 Del Skrevet 16. august 2007 Innom og hilser på Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. august 2007 Forfatter #211 Del Skrevet 16. august 2007 Innom og hilser på Knøttet så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. august 2007 Forfatter #212 Del Skrevet 16. august 2007 Nå har jeg bestilt to sett med el-tester og to graviditetstester. Kjeder meg nå når mannen er borte og det ikke er noe spennende selv om det snart er IKM ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 16. august 2007 #213 Del Skrevet 16. august 2007 Kjekt å ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 16. august 2007 #214 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Nå har jeg bestilt to sett med el-tester og to graviditetstester. Kjeder meg nå når mannen er borte og det ikke er noe spennende selv om det snart er IKM ... Eg har EL snart. Renkar med å få positiv EL-test innan nokon få dagar! Men ikkje mykje spennande nei, når kjæresten min er på jobb langt uti havet for tida. Kor spennande kan det bli då, liksom? Du får prøva sjå det slik at du gledar deg til IKM, for då kan du få koma igang med ein ny, ordentlig prøveperiode. Det er meir enn eg kan tenka, når eg nærmar meg IKM - for då veit eg at eg berre begynnar på enda ein ny prøveperiode, uten håp om å kunna bli gravid. Endret 16. august 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 16. august 2007 Forfatter #215 Del Skrevet 16. august 2007 Kjekt å ha. Jepp, det jeg også tenkte! Eg har EL snart. Renkar med å få positiv EL-test innan nokon få dagar! Men ikkje mykje spennande nei, når kjæresten min er på jobb langt uti havet for tida. Kor spennande kan det bli då, liksom? Du får prøva sjå det slik at du gledar deg til IKM, for då kan du få koma igang med ein ny, ordentlig prøveperiode. Det er meir enn eg kan tenka, når eg nærmar meg IKM - for då veit eg at eg berre begynnar på enda ein ny prøveperiode, uten håp om å kunna bli gravid. Skjønner det Uff. .. veldig kjip situasjon! Men i oktober, da blir det bra da! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2007 Forfatter #216 Del Skrevet 17. august 2007 håper testene kommer i morgen, fikk bekreftelse på at de var sendt i går :-D Skjønt, har jo ikke bruk for de enda ,da ... :juhu: Det blir hyttetur om to uker! *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. august 2007 #217 Del Skrevet 17. august 2007 Hyttetur er gøy Har dere hytte, eller skal du være med noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2007 Forfatter #218 Del Skrevet 17. august 2007 Hyttetur er gøy Har dere hytte, eller skal du være med noen? Har ikke hytte, nei. Vi og to andre par skal dra på hyttetur sammen. Det er en venn av mannen som eier hytta, eller foreldrene hans da- tror jeg. Blir koselig å tilbringe tiden med to andre par også, og bli bedre kjent med jenten. Kjenner de to guttene relativt godt, for de er venner med mannen, men kjærestene deres har jeg ikke snakket så mye med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 17. august 2007 #219 Del Skrevet 17. august 2007 Skal på hyttetur med vennepar neste helg vi Mamma og pappa har tilbydd seg å være i byen så vi kan få hytten for oss selv. Sånn er det når man ikke har egen hytte, men de er snille og lar oss låne hytten for å ha med venner når vi spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 17. august 2007 Forfatter #220 Del Skrevet 17. august 2007 Skal på hyttetur med vennepar neste helg vi Mamma og pappa har tilbydd seg å være i byen så vi kan få hytten for oss selv. Sånn er det når man ikke har egen hytte, men de er snille og lar oss låne hytten for å ha med venner når vi spør. Så koselig da! :-D Snille foreldre du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå