Chica Skrevet 9. august 2007 #181 Del Skrevet 9. august 2007 Nå vet jeg ikke hvilken side av byen du bor i, men det er fint å gå både i Estenstadmarka og Bymarka. Onsdagene serveres det rømmegrøt og annen middag på flere av hyttene, det kan kanskje være motivasjon til å komme seg ut på tur? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2007 Forfatter #182 Del Skrevet 9. august 2007 Nå vet jeg ikke hvilken side av byen du bor i, men det er fint å gå både i Estenstadmarka og Bymarka. Onsdagene serveres det rømmegrøt og annen middag på flere av hyttene, det kan kanskje være motivasjon til å komme seg ut på tur? Har også hørt om Kuhaugen? Problemet er at jeg ikke er kjent nok her til å vite hvor vi skal gå Ganske bra gjort, egentlig, etter å ha bodd her i tre år ================================== Nå har mannen dratt, sitter vel på Oslo. Skal være der i natt, sammen med faren sin, og så drar de videre til USA imorgen. Blir sikkert en kjempefin tur, men jeg savner han allerede! Har ikke fått så mye dagene før han dro ... så har ikke så store forhåpninger om men lov å håpe da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2007 #183 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor lenge skal han være borte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2007 Forfatter #184 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor lenge skal han være borte? nesten tre uker ... til 26. august Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 9. august 2007 #185 Del Skrevet 9. august 2007 IK!!! Det er lenge! Men tenk så bra det blir når han kommer hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 9. august 2007 Forfatter #186 Del Skrevet 9. august 2007 IK!!! Det er lenge! Men tenk så bra det blir når han kommer hjem. Ja, alt for lenge! Blir nok kjempebra når han kommer hjem, gleder meg allerede! :-D :juhu: Men da er sannsynligvis TR på besøk da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 9. august 2007 #187 Del Skrevet 9. august 2007 Kva er det mannen din skal i USA i nesten 3 veker? Me får trøsta kvarandre og halda kvarandre med selskap, me som er mannelause for tida. Kjæresten min reiste på jobb i Nordsjøen i går, og no ser eg har ikkje igjen før om 2 veker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. august 2007 Forfatter #188 Del Skrevet 10. august 2007 Kva er det mannen din skal i USA i nesten 3 veker? Me får trøsta kvarandre og halda kvarandre med selskap, me som er mannelause for tida. Kjæresten min reiste på jobb i Nordsjøen i går, og no ser eg har ikkje igjen før om 2 veker. Har din også dratt nå?! Ååå ... Han og faren skal på "bryllupsreise" Neida, men han blir mobbet for at han og faren drar på amerika-tur rett etter bryllupet og det hittil ikke har blitt noen bryllupsreise på oss De skal kjøre route 66 på motorsykkel gjennom Amerika Første natta gikk iallfall bra, til tross for at det tok tid å sovne ... liker ikke å sove alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 10. august 2007 #189 Del Skrevet 10. august 2007 Åhh, syns det er litt deilig å være alene hjemme jeg, iallfall de første dagene. Men så er jeg enebarn og vant til å være mye alene og trives godt i mitt eget selskap og da... Kuhaugen? Burde kanskje visst hvor det er siden jeg er vokst opp her? Men - er vel ikke så langt unna Ila kanskje det? Så blir vel en del av Bymarka kanskje? *uvitende* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 10. august 2007 #190 Del Skrevet 10. august 2007 (endret) Har din også dratt nå?! Ååå ... Han og faren skal på "bryllupsreise" Neida, men han blir mobbet for at han og faren drar på amerika-tur rett etter bryllupet og det hittil ikke har blitt noen bryllupsreise på oss De skal kjøre route 66 på motorsykkel gjennom Amerika Første natta gikk iallfall bra, til tross for at det tok tid å sovne ... liker ikke å sove alene Ja, min har nok reist han og. Enig i at det var du og mannen din som skulle ha reist på bryllupsreise no, i staden for at han stakk til USA med faren sin! Eg er vant med å sova åleine, sidan eg og kjæresten min ikkje bur saman - men eg likar aller best å sova saman med han. :rødme: Kjæresten min derimot, får sova best når han ligg åleine. Endret 10. august 2007 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. august 2007 Forfatter #191 Del Skrevet 10. august 2007 Åhh, syns det er litt deilig å være alene hjemme jeg, iallfall de første dagene. Men så er jeg enebarn og vant til å være mye alene og trives godt i mitt eget selskap og da... Kuhaugen? Burde kanskje visst hvor det er siden jeg er vokst opp her? Men - er vel ikke så langt unna Ila kanskje det? Så blir vel en del av Bymarka kanskje? *uvitende* Joda, det er godt å være hjemme alene, iallfall for en liten periode av gangen, kanskje en dag eller noe... Men lengre enn det blir det ensomt ... men mest om natta da, er ikke vant til å sove alene ... Er ganske sikker på at det var Kuhaugen det het, og jeg aner heller ikke hvor det ligger Ja, min har nok reist han og. Enig i at det var du og mannen din som skulle ha reist på bryllupsreise no, i staden for at han stakk til USA med faren sin! Eg er vant med å sova åleine, sidan eg og kjæresten min ikkje bur saman - men eg likar aller best å sova saman med han. :rødme: Kjæresten min derimot, får sova best når han ligg åleine. Får heller ta bryllupsreisen sammen, senere ... når han er så slem å dra uten meg! Jeg liker også best å sove sammen med mannen, er mest vant til det, og sover ikke like godt når jeg sover alene ... Men blir vel vant til det også, selv om jeg ikke vil bli vant til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 10. august 2007 #192 Del Skrevet 10. august 2007 Sambo jobber borte 4 uker og er hjemme 4 uker. De første 2 nettene etter han drar på jobb er helt forferdelige. Ikke får jeg sove og ligger bare å venter på at han skal komme å legge seg. God til deg, disse 3 ukene går nok fort skal du se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 10. august 2007 Forfatter #193 Del Skrevet 10. august 2007 Sambo jobber borte 4 uker og er hjemme 4 uker. De første 2 nettene etter han drar på jobb er helt forferdelige. Ikke får jeg sove og ligger bare å venter på at han skal komme å legge seg. God til deg, disse 3 ukene går nok fort skal du se. takk for klemmen, god til deg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 11. august 2007 #194 Del Skrevet 11. august 2007 Er ikke kuhaugen i nærheten av persaunet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 11. august 2007 Forfatter #195 Del Skrevet 11. august 2007 Er ikke kuhaugen i nærheten av persaunet da? Godt mulig, jeg har ikke peiling ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 12. august 2007 #196 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg leser hele tiden "kuhaugen" TOTALT feil. *kremt* velvel Hjemme igjen, så bare innom og oppdaterer meg litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 12. august 2007 Forfatter #197 Del Skrevet 12. august 2007 Jeg leser hele tiden "kuhaugen" TOTALT feil. *kremt* velvel Hjemme igjen, så bare innom og oppdaterer meg litt. Tør jeg spørre hva du får "kuhaugen" til å bli? ============================== Hm... skal til Oslo om to uker, og lurer på om jeg skal drikke eller ikke Altså, det er veldig liten sjanse for graviditet denne måneden, om syklusen min er stabil ... men vil jo ikke gjøre noe dumt heller når jeg drar er jeg 12dpo, så da kan jeg vel alltids ta en test ? Føler meg litt teit som tar en test, når det er veldig lite sannsynlig at jeg er gravid ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 13. august 2007 #198 Del Skrevet 13. august 2007 Tror nok du kan drikke litt. Njeieh...bare legg til en "k" der det passer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chica Skrevet 13. august 2007 #199 Del Skrevet 13. august 2007 Er ikke kuhaugen i nærheten av persaunet da? Du har nok rett, googlet litt, og fant ut at Trondheim Kommune har flere barnehager på Kuhaugen ved Persaunet. Men - er det noe turterreng der da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Musica Skrevet 13. august 2007 #200 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg har aldri hørt om turterreng i nærheten av kuhaugen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå