Knøttet Skrevet 30. juli 2008 Forfatter #3261 Del Skrevet 30. juli 2008 Tid for meg selv, hva er det? Har jo aldri tid til noe jeg vil gjøre... Jeg har S hele dagen, og så kommer mannen hjem og avlaster meg, men S skal jo ha mat ca hver tredje time, og mannen min jobber jo 100% så han trenger litt fri på kvelden han også... Ikke det, han vil jo ikke ha fri fra sønnen sin, men alle trenger å slappe av litt da. Blir ikke så mye tid til avslapning og ting jeg vil gjøre da, nei... Så rekker jeg ikke oppdatere meg i deres dagbøker på den lille tida jeg har for meg selv, dessverre... Huff, skal skjerpe meg nå en av disse dagene. I dag har vi leid bilsete, for vi skal i bryllup om ti dager Blir spennende å se hvordan S trives med å kjøre bil, og om han gråter mye i bryllupet. Håper han er rolig, jeg har en tendens til å bli stresset når han skriker ute blant folk, og er stygt redd jeg blir det om han skriker når vi befinner oss i et lokale med masse folk... Sengetid, håper S er snill og sover mye i natt- han sover som regel natten igjennom, bare avbrutt av spising Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cloudberry Skrevet 31. juli 2008 #3262 Del Skrevet 31. juli 2008 I dag har vi leid bilsete, for vi skal i bryllup om ti dager Blir spennende å se hvordan S trives med å kjøre bil, og om han gråter mye i bryllupet. Håper han er rolig, jeg har en tendens til å bli stresset når han skriker ute blant folk, og er stygt redd jeg blir det om han skriker når vi befinner oss i et lokale med masse folk... Lillemannen vår er nok litt større enn S, men vi hadde han også med oss i bryllup i sommer. Jeg er som deg, blir lett stressa hvis han skriker når det er mye folk. Det vi gjorde (både i kirka og under middagen) var at vi gikk ut med han hvis han ble urolig. Da ble vi mindre stressa og vi slapp at taler ol. ble forstyrret av barneskrik. Tror det går helt fint med dere jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 31. juli 2008 #3263 Del Skrevet 31. juli 2008 Skal og ha lille bolla med i bryllup. Men det er ett litt lite ett med bare oss familien til stede under vielsen (heter det det når det ikke er i kirke?) Så akkurat der bekymrer jeg meg ikke. Mer bekymra for at brura skal komme å dulle med barnebarnet fordi det skriker enn at ho står ved den kommede mannen sin side Men etterpå er det hagefest for venner og så da bekymrer jeg meg heller ikke for gråt, men tar han nok litt bort om han skulle begynne under taler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3264 Del Skrevet 31. juli 2008 Lillemannen vår er nok litt større enn S, men vi hadde han også med oss i bryllup i sommer. Jeg er som deg, blir lett stressa hvis han skriker når det er mye folk. Det vi gjorde (både i kirka og under middagen) var at vi gikk ut med han hvis han ble urolig. Da ble vi mindre stressa og vi slapp at taler ol. ble forstyrret av barneskrik. Tror det går helt fint med dere jeg Må nok forberede oss på å ta han med ut en del ganger om han begynner å skrike, ja Men det går nok bra det, bare man er forberedt på det:) Skal og ha lille bolla med i bryllup. Men det er ett litt lite ett med bare oss familien til stede under vielsen (heter det det når det ikke er i kirke?) Så akkurat der bekymrer jeg meg ikke. Mer bekymra for at brura skal komme å dulle med barnebarnet fordi det skriker enn at ho står ved den kommede mannen sin side Men etterpå er det hagefest for venner og så da bekymrer jeg meg heller ikke for gråt, men tar han nok litt bort om han skulle begynne under taler Det går nok bra å ha med de små i bryllup, må bare forberede seg på å ikke få med seg hele bryllupet og alle talene liksom. Blir sikkert kjempekoselig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3265 Del Skrevet 31. juli 2008 Herlighet, jeg er så sliten at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg- all energien min er sporløst forsvunnet! :dåne: S var umulig å ha med til byen i dag, han gråt når han lå i vogna og stoppet etter ei stund når jeg tok han opp og byssa han. Så sovnet han, og jeg la han nedi igjen, men da våknet han og gråt igjen :dåne: Slik gikk hele den byturen... *sukk*. I går derimot var han en liten engel å ha med seg, han våknet én gang og gråt litt, men stoppet fort når han fikk komme opp og se seg litt omkring. Damene på butikken vi var på var såå begeistret for han, syntes han var så søt og nærmest flokket seg rundt han De sa at han er lik mammaen sin, så da er han vel det da :-D Svigers mener også han er lik meg. Er så herlig at det ikke er så sinnsykt varmt lengre, i dag har det vært 23 grader på det meste- og det holder i bøtter og spann for S og meg, det kan godt være kaldere også for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 31. juli 2008 #3266 Del Skrevet 31. juli 2008 Kanskje du må prøve med en bæreform hvis han skal være umulig på byturer Har selv lyst å kjøpe ett bæresjal eller en asiatisk bæresele. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 31. juli 2008 Forfatter #3267 Del Skrevet 31. juli 2008 Kanskje du må prøve med en bæreform hvis han skal være umulig på byturer Har selv lyst å kjøpe ett bæresjal eller en asiatisk bæresele. Men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva Jeg har elastisk sjal, og det er genialt! Eneste som er dumt er at det kan bli veldig varmt for han i sjalet i varmen... Pluss at man skal jo ikke ha ungen i direkte sol Anbefaler elastisk sjal, forresten, det er utrolig praktisk og S roer seg ned veldig fort i det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 1. august 2008 #3268 Del Skrevet 1. august 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amalie_85 Skrevet 1. august 2008 #3269 Del Skrevet 1. august 2008 Nå har jeg bestilt med en meitai (babyhawk), så håper jeg på at x til sambo finner sitt sjal, for da skulle jeg få det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 1. august 2008 #3270 Del Skrevet 1. august 2008 Det hjelper sikkert litt på energien din også, at ikke det er så varmt lenger Håper dere får en fin helg, da er vel mannen også der til å avlaste litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 1. august 2008 #3271 Del Skrevet 1. august 2008 God helg snuppa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 2. august 2008 #3272 Del Skrevet 2. august 2008 God helg, Knøttis! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 2. august 2008 #3273 Del Skrevet 2. august 2008 Hei, hei! Bare innom og leser meg opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3274 Del Skrevet 3. august 2008 Nå har jeg bestilt med en meitai (babyhawk), så håper jeg på at x til sambo finner sitt sjal, for da skulle jeg få det Så kjekt at du får sjalet til x-en til samboeren din så du får prøvd både sjal og meitai! Si gjerne fra hva du synes om meitai, kanskje jeg kjøper meg etterhvert... Det hjelper sikkert litt på energien din også, at ikke det er så varmt lenger Håper dere får en fin helg, da er vel mannen også der til å avlaste litt Ja, herlig at det ikke er fullt så pent vær lengre! I går regnet det, det var herlig God helg! God helg snuppa God helg! God helg, Knøttis! God helg! Hei, hei! Bare innom og leser meg opp litt Heisann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3275 Del Skrevet 3. august 2008 Miraklenes tid er ikke forbi, eller så har noen byttet ut babyen min For nå ligger faktisk S og sover, helt alene i vognbagen sin! Tidligere har han nektet å sove alene på dagtid, har kun hendt et par ganger og da har han bare sovet et lite kvarter eller noe. Utrolig herlig at han sover alene, da får jeg gjort mer også Håper bare det varer når jeg er alene om dagene også nå da. Bare fem dager til vi drar til hjembyen min og i bryllup :-D Gleder meg, blir godt å komme bort litt, og vise frem S da. Foreldrene mine gleder seg såå mye til å se han, nå er mannen og jeg ikke så viktig lengre Jeg må få kjøpt stoff en dag, så skal mamma sy dåpskjole S sover som regel bra om natta nå, heldigvis. Han syter litt på kvelden, tror han er overtrøtt og ikke får sove. Men når vi endelig får lagt han sover han i minst fire timer før han skal ha mat, og så sovner han som regel igjen og sover i nye fire-fem timer. Etter neste måltid er han som regel ganske våken, men da sovner han gjerne i senga hos oss. Vi som ikke skulle samsove med han Var redd for at vi skulle legge oss over han eller noe, men ser jo nå at det ikke skjer. Så lenge man har egen dyne til babyen, og foreldrene ikke har brukt noen rusmidler så er det jo ufarlig, og veldig veldig koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Emma** Skrevet 3. august 2008 #3276 Del Skrevet 3. august 2008 Hei K Så hyggelig å lese om lillegutt som sover i senga med dere. Deilig at han har roet seg i dag da sånn at mamma kan samle litt krefter igjen;) Håper du nyter søndagen med mann og baby, Knøttet. Håper du får mange fine dager fremover også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 3. august 2008 #3277 Del Skrevet 3. august 2008 (endret) Innom og leser! Herlig at lille S har blitt roligere og sover og sover! Endret 3. august 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3278 Del Skrevet 3. august 2008 Hei K Så hyggelig å lese om lillegutt som sover i senga med dere. Deilig at han har roet seg i dag da sånn at mamma kan samle litt krefter igjen;) Håper du nyter søndagen med mann og baby, Knøttet. Håper du får mange fine dager fremover også Det er kjempekoselig å ha S i senga hos oss Anbefales! Kanskje ikke hele tiden, men iallfall av og til Har hatt en kjempeherlig og rolig søndag, deilig å få ladet opp før enda en uke Ha en fin uke! Innom og leser! Herlig at lille S har blitt roligere og sover og sover! Hei hei Ja, kjempeherlig! Da får jeg faktisk utrettet noe mens jeg er alene hjemme også! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 3. august 2008 Forfatter #3279 Del Skrevet 3. august 2008 Ble et øyeblikk bekymret fordi det virker som S har sovet mer enn vanlig i dag, men nå er han lys våken- så han tar det vel igjen i natt :dåne: Krysser fingrene for at det ikke er tilfelle... Tror han er overtrøtt, men ikke får sove nå... Jaja, jeg kan alltids sove på dagtid i morgen jeg, om han skal snu døgnet. S har 6ukerskontroll på tirsdag, blir spennende å se hvor mye han veier og hvor lang han er nå Så må jeg til legen på min egen 6 ukerskontroll. Vil prøve å ta det en dag mannen begynner sent på jobb, slik at jeg slipper å ta med meg S alene. Blir stresset om S skal begynne å skrike på legekontoret, og da er det så mye enklere å ha med mannen Forhåpentligvis ordner det seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 4. august 2008 #3280 Del Skrevet 4. august 2008 Høres ut som han er kjempeflink til å sove på natta, så bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå