Gå til innhold

Utålmodigboka

Knøttet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, kom igjen nå, Fraglis! ;)

;)

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heia Fragle og knøttet!!

:duskedame: :duskedame: :duskedame:

:fnise:

Hvordan gikk det på kontrollen???

Merklig at du ikke har vært inne her etterpå...aner jeg fødsel på gang?? :lur:

:nei: Hold deg langt unna skrekkhistorier rundt fødsler nå!! Det prøver jeg også....Ikke noe lurt å fordype seg i det verste som kan skje, for i de aller fleste tilfeller går jo alt helt uproblematisk!!! :Nikke:

:kose:

Fortsatt høyt blodtrykk... det laveste de fikk det ned på i dag var et undertrykk på 93...

Skrekkhistorier skal jeg holde meg langt unna ja :jepp:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikkje så lurt å lest slike skrekkhistoriar - det har eg sjølv erfart. Blir jo heilt stressa og livredd av å lesa sånt. I terminklubben min på SM er det nettopp to som har mista dei små babyane sine, og måtte føda dei på vanleg måte. Var heilt deppa i helga, etter å ha vore der inne og lest. :(

Me får tenka på at det er sjelden at slike ting skjer, og ikkje la slike historiar gå altfor sterkt inn på oss. No skal du jo snart få treffa lillegutten din, og det må jo vera fantastisk å tenka på! :)

:riste: Det er ikke særlig lurt nei... Slike historer er så grusomme, får helt vondt jeg... :gråte:

Det er heldigvis sant som du sier, de historiene hører nok til sjeldenheten, heldigvis!

:popcorn:

;)

:sikle:

:lete:

:popcorn:

Nam, popcorn ;)

Kanskje han hørte det?

:)

Ser slik ut... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært på sykehuset for sjekk, pga vannavgang! :overrasket:

Hadde 1+ på protein, og fortsatt høyt blodtrykk, så de var litt usikre på hva de skulle gjøre med meg. Jeg fikk valget om jeg ville ligge der natta over eller komme tilbake til ny sjekk i morgen. Vanligvis setter de ikke igang fødselen før to døgn etter at vannet har gått, men siden jeg har høyt blodtrykk så var de litt usikre, så vi får se i morgen :)

Har kynnere eller noe også, ganske så ubehagelige...

De prøvde å overvåke hjertelyden til Fragle, men han var så aktiv at det var vanskelig :fnise: Tror ikke han likte helt å bli overvåket ;)

Kommer nok ikke inn her før jeg drar på kontroll i morgen tidlig, så om jeg ikke drar hjem igjen etter kontrollen så sender jeg melding til Monica85 :)

natta! :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pysepus

Oioioioi! Spennende!! :popcorn: Lykke til på kontroll Knøttet! :klemmer: Håper du ikke kommer tilbake, men at lille Fragle kommer ut! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var veldig spent på å komme inn i boka di nå, siden du var så lenge borte i går - og jammen skjer det ikke ting :-D

Nå er det uansett ikke mange timene til du får treffe lille Fragle, enten det blir i dag eller i morgen :rødme: Tenker på deg, masse lykke til!!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: :hoppe: :hoppe: Så spennende!!

Du er visst av de heldige som slipper å gå over termin :)

Ønsker deg lykke til, Knøttet, dette går kjempebra! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så spennande! :hoppe:

Her blir eg nødt til å titta innom ofte i løpet av ettermiddagen/kvelden, skjønnar eg. :jepp:

Lykke til med fødselen, Knøttet! :klem1:

Endret av Mirabella76
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her kommer endelig en treg sladris....!!! :gjeiper: Fikk melding av Knøttet kl 09:53 i dag, men da var jeg på jobb....og selvfølgelig var det akkurat IDAG at jeg hadde senvakt i den barnehagen som er lengst unna!!! :nei:

Men nå er jeg på plass, og benker meg klar ved PC'en resten av kvelden!!! :jepp:

Uansett, denne meldingen kom fra Knøttet, som sagt kl 09:53:

Hei! Nå har jeg kommet på sykehuset, og er foreløpig tre cm. Har fått akupunktur og ser ut som ei nålepute
:)

Endret av Monica85
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...