Doratheexplorer Skrevet 5. juni 2008 #2741 Del Skrevet 5. juni 2008 Det er sånne ting jeg aldri hadde hørt om hadde det ikke vært for KG Har du ikke?? Ikke jeg heller, ennå jeg har 2 barn fra før av. Godt at vi har KG i disse moderne tider i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2742 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen her heller, nei... Er mye spennende å følge med på for tiden i dagbøkene Skal ikke komme med noen vaskeråd til deg, kommer sikkert til å lure på sånne ting jeg også :-D Fra neste onsdag kan han komme når som helst nesten! Hehe, godt det ikke er bare meg som lurer på slike ting... Ser ut til at det har gått bra, iallfall har ikke noe enda blitt avfarget- vi får se på siste vasken, den står fortsatt i maskina... vi har ikke Airconditionen ei gang :gråte: Tenk ikke lenge igjen nå Aircondition anbefales! Ikke lenge igjen nå, håper airconditionen har ordnet seg nå ; Den fungerer fint hittil! Heldigvis... Knøttet - du husker vel på å vaske babyklærne 3 ganger??!! Ja da, mamma! Tror det ville tatt tre dager, minst! Veldig bortkastet vann, strømforbruk, tøymykner og vaskepulver, og ikke minst slitasje av klær... Det er sånne ting jeg aldri hadde hørt om hadde det ikke vært for KG Så sant, så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 5. juni 2008 Forfatter #2743 Del Skrevet 5. juni 2008 Nå henger det masse nydelige, små, søte babyklær og utstyr på tørkesnora! Det er så mye søte klær, blir jo helt tussete Siste vasken står på nå, synes vaskemaskina vår er treg- brukt to timer og nesten en halvtime nå Sikkert vanlig det altså, jeg aner ikke hvor lang tid vaskemaskiner vanligvis bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennah Skrevet 5. juni 2008 #2744 Del Skrevet 5. juni 2008 Koselig med forberedelser. :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 5. juni 2008 #2745 Del Skrevet 5. juni 2008 Åååååå, så koselig med babyklær på snora :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. juni 2008 #2746 Del Skrevet 6. juni 2008 Åååååå, så koselig med babyklær på snora :love: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 6. juni 2008 #2747 Del Skrevet 6. juni 2008 Koselig med nyvasket og klart babytøy Vaskemaskina vår er kjekk med sånn "nedtellingsklokke" på, så da står det på hvert program hvor lang tid det tar. De på lavest temperatur tar ca 2 timer, og på 90 grader tar det 2,5 time. Skjønner godt at ikke du orker å kjøpe inn nye graviditetsklær nå med så kort tid igjen. Som du sier, fra onsdag av kan han jo komme når som helst :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. juni 2008 #2748 Del Skrevet 6. juni 2008 Så du fikk vaska klærne ferdig Flink du er!! Greit å ha alt klart, så nå kan beibisen bare komme. En spennende tid vi har i vente vi to - eller vi fire - eller vi seks :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. juni 2008 #2749 Del Skrevet 6. juni 2008 Tnåååå..... Koselig å vaske babyklærne da, og henge de opp!! :rødme: Sikkert litt rart?! Har du ordnet med sladris ennå? Vi kan jo ikke sitte her og vente i evigheter da noe er på gang.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 #2750 Del Skrevet 6. juni 2008 Har du ordnet med sladris ennå? Vi kan jo ikke sitte her og vente i evigheter da noe er på gang.... :gjeiper: Ja, eg spurte Knøttet om det same her for ei lita stund sidan! Høyrer du det Knøttet? Du må sjå til å skaffa deg ein sladris med ein gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #2751 Del Skrevet 6. juni 2008 Du mååå ha sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doratheexplorer Skrevet 6. juni 2008 #2752 Del Skrevet 6. juni 2008 sladris er en stor nødvendighet nå som det nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. juni 2008 #2753 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Ja, faktisk så er det et MUST, når du har fått alle oss her inne så interesserte i deg og babyen din!!! We need QUICK information!!!! Du kjenner jo oss, vi er ikke av tålmodigste slaget.... Endret 6. juni 2008 av Monica85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 6. juni 2008 #2754 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror du bare må gi etter for presset, Knøttet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pysepus Skrevet 6. juni 2008 #2755 Del Skrevet 6. juni 2008 Tror du bare må gi etter for presset, Knøttet JAAA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 #2756 Del Skrevet 6. juni 2008 Ja Knøttet, no har du ikkje lenger noko valg - skaff deg ein sladris så fort som fy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 6. juni 2008 #2757 Del Skrevet 6. juni 2008 Knøttet du trenger en sladris! Vi følge med Goood helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
flickan Skrevet 6. juni 2008 #2758 Del Skrevet 6. juni 2008 Jepp, du mååå ha sladris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 6. juni 2008 #2759 Del Skrevet 6. juni 2008 Så, hvem blir sladris? *legger skikkelig press på Knøttet* :gjeiper: Kan godt stille jeg, altså, hvis du ikke har tenkt deg ut noen? Tror nok ikke det er noen sjans for at vi veit hvem hverandre er fra før... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mirabella76 Skrevet 6. juni 2008 #2760 Del Skrevet 6. juni 2008 (endret) Me får laga ei liste her i dagboka til Knøttet, over kven som kan tenka seg å stilla opp som sladrisen hennar! Så kan ho berre velga den ho vil, liksom. Eg og Monica85 har herved meldt oss frivillig. Eller uff, kanskje me gjer det enda vanskeligare for Knøttet då? For då må ho velga blant oss som melder oss, og det er kanskje ikkje så lett. Eller forresten, ho er jo uansett nødt til å velga ut ein person, viss ho i det heile tatt skal kunna få seg ein sladris! Og det kan jo dessuten henda at ho har sett seg ut ein heilt annan sladris, enn ein av oss som melder oss her inne. Håpar ikkje Knøttet føler seg pressa til å få seg ein sladris så fort som mulig, etter all masinga vår. Endret 6. juni 2008 av Mirabella76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå